Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Esser, fijn dat J.oep en O.livia zich weer wat beter voelen! Kaasplankje was idd lekker ;)
    Hier ook een hangdagje. Kan ook niet anders met dit weer :( Wou eigenlijk wel even naar buiten met L.uuk maar moet met dit weer maar niet.

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jewel : Wat goed zeg dat nu zo veel beter gaat met L.uuk en dat R.uben weer lekker slaapt, hopelijk blijft het zo goed gaan met beide mannen.

OnsW; Succes en sterkte met de punctie vandaag meid!

Nightelf; Inderdaad rustig aan doen meid, en maak je niet druk om die kilo's. Ik las laatst in een blad dat vrouwen die meer aankomen tijdens hun zwangerschap het ook sneller weer kwijt zijn. En in mijn geval (20 kilo aangekomen) klopte dat, het was er zo weer af.

Esser: Laat ons niet te lang wachten op je bevallingsverhaal hoor, hier ook benieuwd.

Susan: Bij jou schiet het ook al op, ik ben erg benieuwd wanneer de kleine ter wereld komt. het zal in ieder geval geen weken meer suren dus hierbij alvast sterkte en succes!

Kleintje; Fijn dat de bv zo goed gaat, daar was je toch best bezorgd over? Geniet van je gezin en neem de tijd om te herstellen.

Ingrid: Sterkte met je man, en ik hoop ook mee dat er neits raars uit de bloeduitslagen komt.

Lelie: Huh? Een echo voor de wond? Nog nooit van gehoord, maar wel goed, goed ook dat je er op aangedrongen hebt als het je een prettig gevoel geeft.

Traantje; Leuk al die kerstspullen. Gezellig ook. Wij vieren vrijdag nog Sint maar daarna ga ik ook versieren.

@ hier: Hier en daar al een krampje of steekje in mijn stokkies, verder nog nergens last van maar ben pas 5 dagen aan het stimuleren dus zal zo'n vaart niet lopen. Vrijdag heb ik de 1e FM. Dus ik ben erg benieuwd. Nog even afwachten. Heb wel regelmatig hoofdpijn van de Deca.

Met Sara gaat het goed, het slapen gaat de laatste dagen weer beter, ik hoef er alleen af en toe uit voor de speen. Verder is het een lief en vrolijk meisje, wel met een eigen willetje maar dat is ook wel weer grappig soms.

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    #23 Esser, 6 dec 2011
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
    Jewel en alle andere meiden: (fijn dat Jewel even navraag doet;) ) allemaal erg bedankt voor het sturen van de felicitatie kaartjes! Super leuk om te ontvangen!! Dit keer weer veel kaartjes ontvangen; onze slaapkamer stond er vol mee. ( naast de roze versiering die we er hadden hangen tijdens de kraamperiode) :)

Oh Zora, ben erg benieuwd voor komende vrijdag! Heb je zelf een beetje een idee wat er kan groeien/ al zit? N.a.v je vorige pogingen?
    Ik duim voor je!

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Esser; Leuk is dat altijd he, al die kaartjes.

Ik heb geen idee wat er kan zitten. Ik had 1e poging voor Sara ruim 30 follikels met 150 E Puregon. Er waren heel veel kleintjes en uiteindelijk 14 eicellen geoogst.

2e poging had ik volgens mij ook ver in de 20 follikels met 100E Puregon maar toen waren er nog heel veel te klein en 'maar' 6 eicellen geoogst.

Nu spuit ik 125 E dus het kan alle kanten op. Het blijft spannend. :D

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Zora wat spannend vrijdag! Ben ook benieuwd wat er allemaal in je buik gebeurt ;) En ik duim voor een super afloop!!

Traantje, donderdag werkt mijn moeder waarschijnlijk niet. Altijd op ma en woe, maar wisselt soms als een collega wil ruilen. Dan werkt ze wel op andere dagen. Voor jou nog maar heel even... spannend!!!

En Susan, is je laatste week al aangebroken :D Gek idee lijkt me! Wat "raar" dat ze sectio's niet op gewone programma's plannen. Is mijn werk dus ik vind het wel leuk om te lezen hoe het ergens anders gaat. Wij moeten ze altijd plannen vanaf 9:00 uur ivm beschikbaarheid kinderarts. Maar vinden het ook wel sneu als vrouwen hele dag moeten wachten dus proberen ze altijd wel vroeg in te plannen ;) Mocht je ook de datum kiezen of werd dat opgelegt? Heb ook jaren in t z'huis van Traantje gewerkt, maar weet niet meer hoe dat daar ging. Anders zou ik gewoon nog eens proberen te bellen naar de planning een paar dagen van tevoren :p (of is dat nu ;))
    Verder alles bijna écht klaar nu dus! Je bent er maar druk mee! :)

Jewel wat fijn dat het nu zo goed gaat met L.uuk! En dus ook alleen zonder kraamhulp. Is je man nog wel vrij of direct écht alleen?

Esser ook fijn dat het goed gaat met O.livia en J.oep! Weer allebei bijna beter! En je dametje dus weer goedgekeurd door het cb!

Kleintje, heb je een fijne kraamhulp? En de bv (en stuwing) dus op gang! Ook al veel bezoek gehad of valt dat mee?

Lelie waar is die echo precies voor? En waar kijken ze dan naar? Wel fijn zo'n extra check! En heerlijk dat je meisjes niet van die supervroege vogels zijn :)

OW jij vandaag de punctie las ik! Ohhhh spannend! *duim duim duim*

Ingrid, hoe is het met je man? Pfff hoop niet dat hij de z. v Cr. heeft zeg!! Hou me op de hoogte!

Elin, ben ook benieuwd wanneer jij weer gaat starten. En Majo! Wie weet lopen we een beetje gelijk op. Kunnen we elkaar steunen. Hoe kijk je tegen een nieuwe poging aan? Zie je er tegenop of niet?

Pat jij kan dus ook al ieder moment bevallen! Jeetje zeg, wat gaat dat ook hard! Tussen sint en kerst zou wel mooi zijn natuurlijk.

Nightelf rustig aan doen hoor meis! En als het waar is wat Zora zegt, laat die kilo's dan maar komen toch ;) Je hebt er verder toch niets over te zeggen, wie weet ga je op het laatst juist heel langzaam qua kilo's ipv snel.

@hier: zou vandaag shoppen met zusje maar was éven vergeten dat ik straks naar het cb moet voor de 14 maanden check en prikjes. Dus dat gaan we morgen doen:)! Ben wel benieuwd hoe lang en zwaar F.aye is. Heb het idee dat ze echt enorm is gegroeid namelijk. Maar kan ook komen doordat zen u natuurlijk altijd loopt en bijna niet meer kruipt. Oogt gelijk zó groot!
    Kerstboom staat hier nu ook al:) Hele huis is in kerstsfeer en F. snapt gelukkig dat ze écht niet aan de kerstboom mag komen. Maar voor de zekerheid de plastic ballen onderin gehangen voor je weet maar nooit ;)
    Wij hebben zaterdag sinterklaas (nichtje is 3 en snapt toch nog niet echt dat ie eigenlijk al weg is) en moet morgen nog even wat cadeautjes halen. Hele weekend een zieke F. gehad maar gelukkig is ze nu eindelijk koortsvrij, nog wel helaas mega verkouden!
    Ben nu alweer aan de pil en heb volgende week een telefonische afspraak. Misschien mag ik al vrij snel weer starten met de volgende poging! Erg spannend!

En zijn jullie kerstplannen al bekend? Vind dat altijd wel leuk om te lezen wat iedereen gaat doen. MOrggen ook nog rondkijken voor een leuke kerstoutfit (en voor F.aye natuurlijk) :)

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    even gauw.......

een echo kunnen ze doen om te kijken of er geen verklevingen zijn etc.
    Het is meer omdat ik het graag wil weten en ook omdat mijn schoonzusje het wel heeft gehad en nu ook geen kinderen meer mag krijgen. Maargoed zij heeft dan ook bloedingen gehad.
    Ach het is meer gewoon omdat ik nieuwsgierig ben en ook omdat je gelijk kunt zien hoe het met mijn stokkies gaan :D Ik had gisteren een beetje lichtroze/oranje afscheiding in mijn broekie....wil toch weten waar dat vandaan komt...bloed nml lang niet meer...

Suus, ze kijken tijdens een sectio gelijk naar je eileiders, stokkies en stukje darm geloof ik.
    Ik heb een verslag van de sectio meegekregen en daar staat in wat ze allemaal hebben gedaan. Stond ook in dat ik een forse fibrose had van de vorige ks. Is een litteken in een litteken???? Geen idee precies maar het was niets ernstigs.

Ik moet weer hollen......

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: fijn dat je nog een echo krijgt van je litteken. Heb je er nog veel last van? Ben ook benieuwd of S veel gegroeid is.

Jewel: wat heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie en dat L ook beter slaapt nu (en dat R nu ook weer snapt dat ie 's nachts moet slapen).

Zora: wanneer heb je de eerste fm?

Sinja: hoe was het bij het cb?
    Kerst: wij gaan beide dagen uit eten, jammie!

Suus: laatste weekje! Hopelijk lukt het je zus om je nog in het reguliere programma te krijgen.

Esser: leukleukleuk, allemaal nieuwe kerstspullen.

Ingrid: het is idd niet te hopen dat het m. crohn is, zie bij mij op het werk genoeg narigheid daaromheen...

Kleintje: hoe gaat het bij jullie?

Net even de ha gebeld, moest vanochtend nl urine heenbrengen van de vk om te laten controleren op een blaasontsteking, maar was gelukkig helemaal goed.
    A ligt nu lekker te slapen en hoop dat ze ook nog een tijdje slaapt. Ze is op het moment zo ontzettend aan het grenzen verkennen, soms niet leuk meer. Gelukkig is ze ook wel heel lief en kan ze goed zelf spelen, maar soms....

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Deel 3 alweer...tjee zeg... maarre...ben ook meteen weer weg. Zie dat ik over 2 min toch écht de deur uit moet om te werken....reageer morgen dus wel.......

Zwaai zwaai Zora én Nightelf :)

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zwaai!

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zwaai terug!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, oh zo!! Maar is daar nooit iets van gezegd bij de Vu dan tijdens al die echo's?

Nightelf, gelukkig geen blaasontsteking! Had je klachten?

@hier: vanmiddag 1.5 tot 2 uur geslapen!! Heerlijk! Werd wakker en zag whatsapp van m'n man. Om een lang verhaal kort te maken, kennelijk had ie vandaag het vervolggesprek voor die functie (fout van P&o) en 10 min na t gesprek wisten ze al dat ze voor die andere kandidaat gingen. Precies zoals verwacht, vriendjespolitiek... Baal dus flink en heb zelfs wat traantjes gelaten want kan gewoon niet tegen onrecht maar dat is wel gebeurd nu!! Heb dus een flink baalmoment en zei al tegen m dat ie vanavond maar lekker een fles wijn moet leeglurken!! Ik doe mee met een sapje... 😉

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vandaag punctie gehad:(
    4 eicellen:(
    Ik kruip ff terug in mijn holletje tot vrijdag:(

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus --> vriendjespolitiek = ggrrrrrrrrrr.......!! :(

Ow, oh meis toch....... :( :( :(
    Knuffel voor je meid......

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    OnsW, och lieverd wat jammer.....:(

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt lieverds.
    Ik snap er echt niks van ze dachten minimaal 6 en dan ineens 4?!

16. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Onsw, balen dat het er 4 zijn. Maar richt je ook op de positieve kant! Het zijn wel vier eicellen die allemaal een kans op een Emmy geven. Ik denk aan je

Suus, doe je rustig aan?? 1:00 naar bed is echt wel laat. Ik zou dat niet volhouden. Wel spannend dat je bijna aan de beurt bent!!

Hier alles goed! Ik kan steeds meer. En de voeding stroomt uit mijn borsten. Er gaat een wereld voor me open. Ik blijf wel af en toe onzeker maar onze lieve kraamhulp pept me dan weer op.

We zitten hier trouwens redelijk in spanning. Mijn zus wordt morgen ingeleid. Ze heeft een beginnende zwangerschapscergiftiging. En nu 38 weken. Leef echt met haar mee en hoop dat het bij haar wat voorspoediger verloopt dan bij mij.

Nou ga hier ff relaxen. R ligt net met een volle buik in bed, mau slaapt en papa is even aan het bellen...... Rust!

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Onsw, wat een tegenvaller! Snap heel goed dat je teleurgesteld bent. Hele dikke knuff!

Suus, wat belachelijk en oneerlijk! Heeft je man er nog iets van gezegd? Kan ook zo slecht tegen zulke dingen.

Rest, kom ik later op terug. Zit nu op de tablet en dat gaat niet zo snel. En moet zo heen werken.

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nog even snel, kleintje wat fijn dat t zo goed gaat! Wel spannend van je zus, hoop dat t allemaal goed en voorspoedig gaat. Laat je t nog even weten als je tante bent geworden?

19. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Onsw: jeetje, wat een tegenvaller zeg.... Ik duim heel hard voor je dat er gewoon 4 hele mooie emmy's uitkomen!!!

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, tuurlijk kom ik dat even melden!!!!!

Nou ik ga mijn bedje opzoeken..... (naja opzoeken, lig er al in maar de lampjes gaan uit)

Deel Deze Pagina