Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    En dan te bedenken dat het niet eens echt gelogen was!! Ze heeft zich idd een dag ervoor gemeld in t zkh (di dus) en toen smste ze me dat ze geen internet had daar. Paar uur later kreeg ik toch een whatsapp dat t wel gelukt was. Vandaar ook haar berichtje gisteravond nog... ;)

Helaas heb ik wel wat vervelender nieuws. J.elte is nl verplaatst naar de NICU vh Radboud. Hij had zoveel moeite met ademhalen (kreunen) dat ze hem nu longrijpers moeten geven omdat die dus helaas nog niet rijp genoeg zijn. Ik weet helaas ook niet meer dan dit. Ik hoop dat Traantje met J mee kan naar het Radboud en dat de kleine man snel opknapt. Het lijkt me een verschrikkelijke situatie om in te zitten dus nogmaals bij deze Traantje, sterkte!

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    #382 Sinja, 28 dec 2011
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
    Esser jij ook alvast gefeliciteerd met je zoon! Fijne dag morgen!!!

Suus, hoe ging het vanavond met S.ophie? Hopelijk ligt ze lekker te slapen? Sneu dat ze zo uit haar ritme is! hopelijk gaat het snel beter!

Wij mogen zeker starten met de 2e poging! Heb geen telefoontje meer gehad en las op de digipoli dat ik op 30 jan. moet beginnen met stimuleren (en daarvoor dus de deca) Exacte data heb ik dus nog niet helemaal, maar zal ergens half januari zijn! Spannend! :) Voel dit keer wel een 'druk' dat het móet lukken... pfff...vind het nu al geestelijk stuk zwaarder dan bij poging 1!

3. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Wat een rotnieuws van J.elte. Hoop idd dat Traantje mee mag met haar manneke! Hopelijk mag hij snel naar huis en gaat alles goed met hem!

Sinja... spannend de 2de poging. Helaas geen thee-momentjes in het Radboud ;)... wij moeten namelijk nog wachten... grrrr die rot wachtlijst ook!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Net Traantje gesproken via whatsapp. Ze ligt nu ook in t Radboud en heeft J gelukkig ook vast gehad. De artsen zeggen dat t allemaal goed gaat komen dus dat is een fijne geruststelling. J is een sterk mannetje, zei Traantje.

@slapen Sophie: vanavond duurde het een uur dus we gaan vooruit ;)

Sinja, logisch dat je zenuwachtiger bent!! Gaan ze hetzelfde protocol volgen weer?

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #385 Majo, 28 dec 2011
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
    Traantje, Traantjeman en J.enna, ook hier van harte gefeliciteerd met de geboorte van J.elte!! Dat laatste berichtje van Suus over jullie was wel even schrikken, maar ik lees gelukkig dat het goed gaat komen met jullie manneke!! Gelukkig zijn jullie in goede handen en kon je wel met hem mee! Zo'n heftige ingreep en dan ook nog dit erbij! Dikke knuffel meid. Hopelijk zijn jullie gauw met z'n viertjes thuis :). Jullie hebben jullie mannetje trouwens een bijzondere naam gegeven....leuk!! Ik hoor hem tenminste (net als J.enna) maar weinig :).

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    J.oep, van harte
    Bekijk bijlage 210510

met alweer je 2e verjaardag!! :)

Ook Esser, Esserman en O.livia gefeliciteerd!!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    S.eyhan ook jij vandaag van harte

Bekijk bijlage 210511 !!

Vandaag echt baby-af en een echte DREUMES :)

Onsw, en man natuurlijk ook van harte met jullie ventje!!

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Sinja, spannend wordt het nu dan weer he....bijna weer beginnen dus! En dat van die druk....heel herkenbaar, terwijl we gewoon nóg een poging hebben daarna. Maar die willen we niet gebruiken he?!!

Nightelf, wilde je foto bekijken maar we waren nog geen vriendjes?? Knuf voor jou! Confronterende week :(.

Suus, lastig hoor dat S.ophie zo moeilijk in slaap komt :(. Hopelijk wordt het gauw wat beter!! Voor haar maar ook voor jullie!

Oké, terusten. 'k Ga nu ook naar bed. Pittige avonddienst achter de rug dus ben MOE!

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hieperdepiep hoera voor Joep!!! Alweer 2 jaar oud!!!

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    En natuurlijke ook een dikke proficiat voor Seyhan!!!! 1 jaar!!!

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Traantje, gelukkig zeggen de artsen dat alles goed gaat komen met J.elte! Pff even spannend zeg. Fijn dat je hem ook al even vastgehouden hebt! Hopelijk gaat alles voorspoedig en mogen jullie snel naar huis!
    En idd een mooie naam!! Hij heeft ook op ons lijstje gestaan maar hier komt de naam heel vaak voor, maar hij blijft mooi :)

Esser, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 2E VERJAARDAG VAN JOEP!!!!! EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG!!

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Onsw, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 1E VERJAARDAG VAN S.EYHAN!!! JULLIE OOK EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG!!!

En ik hoop dat jullie er samen toch uitkomen. Heel veel sterkte iig! Dikke knuff! Maar vandaag lekker feestvieren!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nightelf, mooi buikje hoor! Jij gaat ook alweer snel zeg!

Moet weer gaan, iemand vind het niet zo leuk meer in de wieg ;)

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Esser: Gefeliciteerd met je kleine grote man!

Ook onsW gefeliciteerd 1 jaar alweer! En sterkte met de hele situatie thuis meid!

Traantje: Iets vervelender nieuws las ik, sterkte, gelukkig zijn de artsen optimistisch en is het een sterk ventje. Fijn dat je hem al even hebt vastgehad.

Sinjs: Best snel starten weer dus, super. Ik begrijp dat er meer druk op deze poging ligt, ik zal hard voor je duimen meis!

15. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Joep en Seyhan... GEFELICITEERD!!!!!

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Seyhan en Joep!! Hiep hiep hoera voor jullie verjaardagen!!

Hopelijk groot feest vandaag

Sinja. Spannend weer poging 2. Gek hè dat die wens steeds groter word hoe dichter je er bij in de huurt komt

Traantje. Hoop dat het gauw beter gat met jelte!! En dag jullie gauw naar huis mogen.

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    O en volgende week woensdag gaan we kijken wat het is. Om kwart voor 9 in dr. Avond gaan we loeren. Zijn zo benieuwd. Siem blijft bij de oppas en we vertellen iedereen dat we het dit c niet willen weten. Laatste c werd ik gek van iedereen die constant lette op wat ik zei.

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Leuk Jessy, babyloeren :). Ga je het hier wel vertellen, of ook niet?

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai meiden!

Als eerste:

Traantje, traantjeman en J.enna! Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje J.elte!!! Superleuke naam!
    Dat nieuws dat erna kwam, was wat schrikken, maar gelukkig zeggen de artsen dat alles goed komt! En wat fijn dat hij al lekker bij je gelegen heeft! Zo hoort het ook!!!!
    Geniet lekker van elkaar!

J.oep, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat ben je alweer een grote knul!
    Esser en Esserman natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!!!

S.eyhan, ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 1 alweer! Wat is het jaar omgevlogen!
    Onsw en onswman, ook van harte gefeliciteerd!!!

Goh, nightelf, waren wij nog niet eens vriendjes!!! Maar nu gelukkig wel en wat een prachtige buik heb je!!!!

Sinja, wat fijn dat jullie weer van start mogen! Ik ga heeeeeeeel hard duimen en hopen dat dit jullie poging wordt!!!!!

Jessy, wat leuk dat jullie weer willen weten wat het wordt! Jullie doen het bij ons net andersom! Bij S.iem wist niemand dat wij het wisten en bij deze weet iedereen wel dat wij het weten!!!!
    Het is zoooooo leuk!!!

Ik heb van de week via internet kleertjes besteld bij de hema! Zijn net binnen gekomen! Wat klein en schattig weer!!!
    Wilde sowieso wat nieuws voor de kleine, voor een jongetje, omdat ik hem niet in alleen maar kleertjes van S.iem wilde laten 'lopen' en voor een meisje natuurlijk roze!

Majo, weer lekker bijgeslapen!!! Pittig hoor al die avonddiensten! Ik zou het niet kunnen! Ben wel gesteld op mijn ritme!:D

Suus, hoe gaat het nu met S.ophie?!
    Ik had allang door dat je ons in de maling nam:D Zei het nog tegen manlief: jaja!

Jewel, hoe gaat het met de krampjes van L.uuk?!

Zora, wauw, S.ara loopt!!!! Goed man!!!!

Ingrid, hoe is het met je man?!

Lelie weer terug las ik op fb!!!

Ik ga even de bank op!!! Krijg weer veel last van mijn bekken, heb alweer een rolstoel in huis staan.
    Woensdag naar de vk, maar eens weer overleggen wat handig is. Wil wel naar de fysio, maar niet meer naar die vrouw die ik bij S.iem ook had. Die duwde alleen maar heeeeeeeeeeeeeeeel hard op mijn heupen, precies op de ontstekingen van de fibro! Dat wil ik nie weer!:x

Fijn weekend en als ik er voor die tijd niet meer ben:
    FIJNE JAARWISSELING!!!!
    En dat 2012 maar weer het jaar van de nieuwe lichting zwangeren en wondertjes mag worden!!!

Liefs Loesie

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    S.eyhan en J.oep, GEFELICITEERD met jullie verjaardagen!!!!!!! En ook de mama's en papa's en zusje gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina