Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jewel, zwaai zwaai :)!

Sinja, ik werk op de cardiologie, pulmonologie en oncologie afdeling. Jij dé data ook alweer. Spannend hoor!!

Zó!! Vanmorgen alweer 35 oliebollen gebakken (M.aud heeft Mama heel goed geholpen met mixen ;)) en 17 appelflappen. Ruikt hier dus heeeeeerlijk in huis :).
    Voor iedereen hier een HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR EN DAT IEDERS WENSEN KOMEND JAAR UIT MOGEN KOMEN :).

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ook wij wensen iedereen een spetterend 2012 met hopelijk heel veel nieuwe zwangerschappen en gezonde baby's!

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nightelf ik heb ook even snel in je album gespiekt, best een flinke buik al, maar wel een mooie!!!

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Vanaf hier ook iedereen een fijne jaarwisseling en een goed, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2012!

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ook namens kleintje-family een hele fijne, gezellige jaarwisseling toegewenst.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meiden allemaal een heel gezond, gelukkig en voor sommigen onder ons vruchtbaar 2012~!!!

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ook vanaf hier een heel mooi 2012 gewenst!! Ik hoop ook dat iedereen een heel goed en mooi jaar te gemoed gaat!

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Happy new year!!!!!!!!!!!!!

Iedereen een fijne jaarwisseling gehad?!
    Niet teveel gegeten en gedronken? ;) Hoe is het met de kindjes gegaan?
    Hier heeft Joep door alle knallen heen geslapen. Geen probleem.
    Olivia was wat onrustig en lag tegen 01.00u gelukkig wel echt te pitten. Papa en mama lagen er om 02.30u in en om 07.00u vanochtend melde Olivia zich en om 07.30u was ook Joep wakker. Beeeeeeetje kort nachtje dus...... Ach we kruipen vanmiddag met de middagdut van Joep, er zelf ook nog even in. ;) Later op de dag gaan we naar s-ouders voor de nieuwjaars wensen.
    En jullie meiden? Ook nog bezoekjes deze dag staan?

I.i.g nog de allerbeste wensen voor 2012 en vooral een gelukkig en gezond jaar!
    Liefs

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Iedereen de jaarwisseling ongeschonden doorgekomen?
    Was hier helaas niet op tijd thuis van het werk. De nachtdienst kwam heel lief een half uur eerder maar het was zóóóóóó verschrikkelijk druk, met een héééééle zieke jongeman van 24 jaar :(. Was dus pas om 01.00 uur thuis helaas. Met z'n tweetjes nog even gauw wat vuurwerk afgestoken, rest v/d straat was alweer rustig ;). Even gauw bij de buren langsgelopen en om 3 uur naar bed. M.aud heeft door al het vuurwerk heen geslapen werd ze helaas om 3.15 uur wakker.....tot 4.30 uur :(. Mocht van manlief gelukkig wel uitslapen omdat ik vanavond nog weer een avonddienst heb....helaas doorbrengend op ibuprofen want heb zo'n knallende koppijn :(. Allemaal nog een hele fijne dag vandaag!!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Een heeeeeeeel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2012 lieve meiden!!!

Majo heh bah gaat het nu weer een beetje met je koppijn?

Hier was S ook wakker geworden om 23:15 door de bommetjes wat al bezig waren.

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Happy newyear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Majo, wat een verhaal zeg! Bah, arme man! Hoe gaat het nu met hem?

Hier ook een leuke avond gehad met familie. S.iem werd om 23.45 wakker met een poepbroek en die hebben we maar wakker gehouden!
    Daarna heeft hij doorgeslapen tot 7.20, dus we mogen niet klagen!

Ik ga weer, hij is een beetje moe, nog even knuffelen en dan geeft manlief hem een fles en gaat hij lekker slapen en lekker douchen!

Fijne avond!
    SMAK

12. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    #432 Traantje, 1 jan 2012
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
    Allemaal een gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat het ook een zeer vruchtbaar jaar mag zijn voor diegenen die nog bezig zijn met een brusje!!!

Bij ons is het jaar heel goed begonnen, Jelte is van de CPAP af en krijgt alleen nog wat druk in zijn longetjes via een neusbrilletje. Morgen gaat hij als het goed is terug naar het ziekenhuis waar hij geboren is. Verder heeft hij vandaag voor het eerst kennis gemaakt met de borst.Zuigen lukte nog niet, waardoor hij erg gefrustreerd raakte, maar een beetje sabbelen ging al goed. Ik ben gisteren thuis gekomen. Erg fijn hoor weer in je eigen bed, maar ik verlang er nu erg naar om Jelte naast me in de wieg te hebben. Hopelijk duurt dit niet heel lang meer....

Ik heb een foto van Jelte geplaatst in mijn fotoalbum voor de liefhebber. Dit was net na de geboorte en net voordat hij aan allerlei slangetjes en apparatuur werd gekoppeld :(

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Echoooooo.......!
    We stonden gewoon op de 2e pagina!
    Hoe is het met iedereen?

Traantje, ik had jou nog niet als ZWP- vriendje!
    Heb je n verzoekje gestuurd. ;)

Liefs

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik ben er maar niemand tiepte iets

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ook namens ons een spetterend 2012!!
    Hier heeft Amber heerlijk doorgeslapen en niets meegekregen van het vuurwerk.

Traantje: wat super dat het al een stuk beter gaat en dat hij weer naar het andere ziekenhuis mag. Weten jullie al wanneer hij mee naar huis mag?

Majo: zul je altijd zien dat het op zulke avonden ontzettend druk is. Bij ons op het werk was het ook ontzettend druk, mn collega heeft van 17 uur tot 8 uur aan een stuk door foto's en scans gemaakt....

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bij deze ook van mij iedereen een spetterend en vruchtbaar 2012!!!!

Sara heeft overal doorheen geslapen en werd pas om 9.15 uur wakker. Heerlijk, gezien wij pas om 4.30 uur op bed lagen het was erg gezellig. Het laten huilen 2 nachten heeft dus wel geholpen want ze heeft nu al 3 nachten doorgeslapen en slaapt 's ochtends tot 9.00 uur. Ik denk dat ze zelf ook aan het bijslapen is.

Traantje: Wat een rpachtig mannetje en wat goed dat het steeds beter gaat, hopelijk mag hij snel mee naar huis.

17. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Een prachtig 2012... met telkens weer een ander wonder!

Liefs van ons

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Even een teken van leven vanuit A'veen :) Heb even de mini laptop erbij gepakt dus dan kan ik wat makkelijker reageren...

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2012!!! Dat ieders dromen uit mogen komen in goede gezondheid, voor het gehele gezin!

Majo, wat balen dat je niet voor middernacht thuis was :( Nu dus oud en nieuw gevierd met je patienten... ;) Leuk is anders maar helaas hoort het er nou eenmaal bij. Moest je met kerst ook werken of is het bij jullie ook zo dat het of kerst is, of o&n?

Loesie, wat balen dat de BI weer zo terugkomt zeg! Hoop dat je voorlopig nog niet de ziektewet in moet maar ja, als het niet gaat, moet je dat wel op tijd aangeven he?! Je lijf en kleine baby boy/girl gaat natuurlijk voor!
    Wat een allerschattigst filmpje van S op FB zeg!! Wat ziet dat er toch leuk uit, als ze net gaan lopen :)

Traantje, hoe gaat het nu met Jelte, nu hij weer terug in zn geboorte ziekenhuis is? Mag hij al binnenkort naar huis? Lijkt me zo vreemd om te bevallen en dan zonder je kindje naar huis te moeten :( Tijd dus voor een reunie van Traantje-familie in Traantje huis!!
    Hoe voel jij je?

Ow, hoe gaat het nu bij jullie thuis? Tussen jou en je man?

Kleintje, hoe gaat het nou met de bv en was R nou nog goed aangekomen toen je voor extra controle ging bij cb?

Jewel, hoe is het bij jullie thuis? Lukt het nog allemaal een beetje?

Esser, heb je nog een nieuwe foto van Olivia? Hoe gaat het met r? En onze grote man Joep?

Elin, hoe is het met je vader nu?

Zora, wat fijn dat jullie tactiek geholpen heeft! Of is het inmiddels alweer veranderd?

Lelie, joehoeeeeeeeeeeeee, waar ben je toch?? Zie wel wat dingetjes op FB langskomen maar wil wel weten hoe het met jullie gaat! Anders ga ik je stalken via sms hoor!!

Ingrid, stonden jullie nou ook op de wachtlijst voor een brusje? En is alles nou helemaal goed met je man?

Sinja, alles goed?

Heb ik nou iedereen gehad?? Anders solly!!

Las dat veel kindjes door het vuurwerk heen hebben geslapen!! Wat zijn ze toch knap he! Wij zouden eigenlijk thuis blijven met zn vietjes met o&n maar op het laatste moment toch besloten om naar vrienden in Geldrop te gaan. Redelijke onderneming want 2 kids mee, hond mee + alle attributen die daarbij horen... Was wel heel gezellig. Heb zelf geen alcohol gedronken want wilde volkomen nuchter naar huis rijden. Sophie heeft daar heerlijk geslapen, door al het vuurwerk heen, en Daan kreeg direct een flesje, sliep vervolgens tot 00.15 uur en daarna weer lekker in de auto.

Met Sophie lijkt het al beter te gaan! Ze gaat nog steeds uit bed als we haar erin hebben gelegd maar kroop er gisteravond vanzelf weer in!! Wij waren super trots op dr en ze sliep tot 07.15 uur zonder tussentijds wakker te worden. Hopelijk zet deze trend zich voort. Het is nog wel huilen als we het over het slapengaan hebben, en ook nog bij het wegbrengen naar kdv. Denk dat dat laatste nog wel eventjes zal duren...

Met Daan alles goed! Wel last van krampjes nu, vooral overdag dus dat is voor papa en mama wel 'fijn' (dat het niet 's nachts is) maar het is zooooooooooo zielig!! Vooral omdat ze er nou eenmaal doorheen moeten en je er weinig tegen kan doen. Donderdag naar cb voor wegen en controle. Ben errug benieuwd!! Miss dat ik Sophie ook meteen laat wegen enzo...

Tijdens dit berichtje kreeg ik een telefoontje van mn vader. Mn oma ligt op stervan na dood. Volgens de artsen gebeurt het of vanmiddag of morgen... Mn vader gaat dus vanavond, na werk, na haar toe, voor de laatste keer dus wrs. Ook al heb ik echt geen band met mn oma, en is ze nooit echt lief geweest, het doet me wel wat. Het is toch mn laatste oma en het was ook wel echt heel erg om haar zo te zien aftakelen. Denk dat ik toch een traantje zal moeten laten...
    Maar ja, de ellende gaat dan strax wel echt beginnen! Al die spullen moeten worden verdeeld tussen mn vader en zijn broer, die al 25 jr ruzie hebben en geen contact hebben met elkaar. De hele beerput gaat dus open..........

Nou Daan huilt en wij moeten nog douchen. Heb vanmorgen Sophie gebracht naar kdv en toen zijn we allemaal nog lekker in bed gekropen en heerlijk geslapen! Ben nu dus wel echt uitgerust!

Liefs Suus

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus, tjee wat een megarea. Fijn dat het met S. nu langzaam beter lijkt te gaan! Veel sterkte komende dgn met je oma :(. Hier idd of kerst of o&n werken. En tsja...zoals je zegt hoort het er bij soms overwerken. Is niet anders...

Traantje, wat fijn dat jij weer thuis bent :). wel rot dat J. junior ;) nog in het zkh ligt :(. Hopelijk mag hij snel naar huis!! En dan pas echt lekker genieten. Jullie hebben wel een mooi mannetke hoor!! Lijkt ook wel op zijn grote zus volgens mij!! Hoe vindt J, senior ;) haar broertje eigenlijk?

Knigtelf, jouw collega dus ook zo druk gehad met o & n? Jij blij dat jij niet hoefde te werken!! :)

Loessie, knap hoor van S. dat ie inmiddels toch wel wat afstandjes loopt!! Doe maar rustig aan jij (voor zover mogelijk), Hopelijk kun je de ziektewet nog even mijden.... met die jongeman ging het nog nie zo goed helaas. Nieuwjaarsavond ook weer erg druk geweest. Hij heeft TBC en leek erop dat hij een beroerte eroverheen kreeg oudjaarsavond. Kan nu mogelijk ook nog een meningitis (hersenvliesontsteking) zijn.... En dan ben je 24......:(.

Jessy, zwaai zwaai onderin mijn scherm ;).

Onsw, hoe is het nu bij jullie? Weer wat rustiger allemaal?

Hier g.b. 'k Ga M. maar eens uit bed halen...die is alweer een half uur wakker (hoopte dat ze weer in slaap zou vallen, maar ligt alleen maat te kletsen, roepen en te spelen --> ze heeft ineens door hoe haar muziekknuffel werkt en trekt nu steeds aan het touwtje :)). Heeft helaas alweer maar een uurtje geslapen.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou Majo, begin vd middag is m'n oma al overleden. Vanavond komen m'n vader en z'n broer bij elkaar...voor t eerst sinds 25 jr...ben benieuwd!!

Wat grappig dat M haar muziekmobiel heeft ontdekt!! Lijkt me leuk om te zien, zo'n klein meisje nonstop aan dat touwtje trekkend :)

Ik ga Daan ff eten geven. Kan ik daarna hopelijk de kerstboom verder aftuigen...

Deel Deze Pagina