Susan... ja wij staan op de wachtlijst voor een brusje. Duurt nog 2 maanden ongeveer! We moeten weer eerst een afspraak om te leren spuiten, jaja! Met mijn man gaat inmiddels alles goed Gecondoleerd met Oma en ik hoop dat je vader en zijn broer dit redelijk goed kunnen verwerken en oplossen allemaal
Wat een rust hier!! Waar is iedereen??? Ingrid, opnieuw leren spuiten...tja vreemd dat ze die protocollen zo standaard moeten volgen he? Traantje, leuk kaartje van Jelte, bedankt!! Al een idee wanneer hij naar huis mag?? Hier aankomende maandag de uitvaart van mn oma. Gisteravond zijn al mn vader en zn broer bijeen gekomen om eea te bespreken. Hadden elkaar al 25 jr niet gezien vanwege grote ruzie. Weet nog niet helemaal hoe dat exact is gegaan, wel gehoord van mn vader dat hij emotioneel redelijk uitgeput is daardoor. Broer van mn vader spoort ook echt niet; zal er maandag niet bij zijn, net als zn nieuwe vrouw en hun kind. Zei ook dat zn 2 andere kinderen (van de eerste vrouw) er waarschijnlijk niet zouden zijn maar heb net mn nichtje gesproken en die zijn er dus gewoon wel. Waar hij dat vandaan heeft, weet niemand... Ook wilde hij mn oma in dr pyjama in de kist leggen en dan meteen dichttimmeren Gelukkig heeft mn vader daar een stokje voor gestoken en hebben ze toch iets moois uitgezocht uit haar kledingkast. Beetje vreemde kerel is het dus, die broer van mn vader. Maar goed, het hele circus en getouwtrek gaat dus na maandag beginnen vrees ik..................
Zo, nu eindelijk eens tijd om hier te schrijven. Mijn vriend is ziek, en dat net in de vakantie , dus alles komt nu even op mij aan, en blijft er weinig tijd om te zp-en. Maar nu gelukkig dus een gaatje gevonden Suus, gecondoleerd met je oma En zo te lezen is je oom idd een vreemde vent.....Hopelijk kunnen ze toch op een normale manier alles regelen. Een hoe gaat het nu met het slapen van Sophie? Wij hebben het een tijdje ook zo gedaan, na een paar dagen ging het ook goed. Wist trouwens niet dat dat de supernanny methode is. Zal eens even googelen want R.uben zit momenteel ook weer in een lastige fase. Majo, jammer dat je niet voor 24.00 thuis was met oud en nieuw En dan ook nog zo'n jonge vent op de afdeling......hoe gaat het nu met hem? En grappig dat M.aud nu weet hoe de muziekmobiel werkt Ze gaat er dus jammer genoeg niet langer van slapen Hoe gaat het snachts met haar? Slaapt ze dan wel door? Zora, fijn dat S.ara nu snachts zo goed slaapt!!!! Laten huilen is nooit leuk maar je moet er dus even doorheen. Vooral als het zo'n jengelhuiltje is. Loesie, wat vervelend dat je nu alweer zo'n last van je bekken hebt Rolstoel wil je natuurlijk liever niet in maar je moet ook wat om jezelf denken. Je hebt S.iem nu ook. Maar zo te lezen krijg je veel hulp van je familie En S.iem loopt dus ook al los!!! Maak nu je borst maar nat hihi Elin, wanneer mag jij ook alweer voor een poging beginnen? Jij, Zora en Sinja lopen aardig gelijk op of niet? Jessy, hoe gaat het met jou? Druk bezig met S.iem zijn kamertje en de babykamer? Esser, jullie dus ook een fijn uiteinde gehad En O.livia slaapt snachts wel goed zo te lezen! Heerlijk! Hier is de max 5 uurtjes achterelkaar. Ook niet gek hoor. Met R.uben hadden we nog 3 nachtvoedingen op deze leeftijd..... Kleintje, hoe gaat het bij jullie? Was R.einout alweer goed gegroeid? Lelie, hoe gaat het met jullie? Leuke vakantie gehad las ik? Hoe ging het vliegen met S.ofie? Las dat S.ofie snachts nu ook wat langer slaapt, vannacht ook weer? Traantje, fijn dat jullie ventje het zo goed doet!!! Hebben jullie al enig idee wanneer hij thuiskomt? En hoe vindt J.enna het tot nu toe? Snapt ze het wat? Ingrid, jullie dus nog 2 maandjes wachten...... En idd gek die protocollen. Hier hoefde dat niet. Al heb ik wel weer een opfris cursus gehad, maar dat wou ik zelf dus. Met je man gaat het nu al veel beter dus? Nightelf, hoe gaat het met jou? Nog veel last van je bekken? Wanneer ga je eigenlijk met verlof? Hmm volgens mij heb ik iedereen zo? Hier gaat het goed. Wel druk dus nu mijn vriend ziek is en R.uben soms niet meer slaapt smiddags en L.uuk die savonds aan het clusteren is.....Ben bekaf savonds. We zijn nu vandaag aan het oefenen met een flesje voor L.uuk. Het ging eerst voor geen meter maar nu lijkt hij het te snappen (na 3 verschillende soorten flessen) Als hij straks zo beroerd blijft drinken aan de borst en de fles gaat wel goed, stappen we misschien ook wel over.... Oud en nieuw hebben we gezellig met z'n 4tjes doorgebracht. Ik was niet echt fit dus hadden we ook geen zin om weg te gaan of mensen uit te nodigen. R.uben werd om 23.45 wakker dus die hebben we eruit gehaald en hebben we samen vuurwerk gekeken; hij vond het prachtig! L.uuk was van 19 tot 23.00 aan het clusteren en die is toen lekker gaan slapen. Toen zijn we allemaal om 1.00 op bed gegaan, lekker 'vroeg' dus Nou ik ga de hond nog even uitlaten, het is nu nog droog. Fijne dag nog allemaal!
Even snel ben nerveus. Vanavond om kwart voor 9 komen we hopelijk er achter wat het is. Hoop dat het nog steeds een bewegelijk kindje is met een mooie hartslag.... Pfff. Sorry voor het egobericht
Tja idd protocol. UMCN geeft aan dat de meeste fouten worden gemaakt bij de mensen die al eerder hebben moeten spuiten... onze arts heeft hele discussie met iemand gehad over hoeveel uur na de pregnyl de punctie! Tja en diegene was al aan 4de poging bezig!
Jessy wat spannend!!!!!!! Heel veel succes! Suus gecondoleerd met je oma Wat een slecht begin van het nieuwe jaar. Hier gaat het gelukkig weer rustiger momenteel, is ook wel weer ff nodig. Jewel kan me voorstellen dat je dan kapot bent! Dikke knuffel! Ingrid spannend hoor. Maar dat je opnieuw naar die prikinstructie moet vind ik wel vreemd.
Ja we weten het!! En het deed alles goed.... Ben zo opgelucht. Als iemand het wil weten stuur een pb.... Zwaaiiiii
Lieverd van harte gefeliciteerd met de goede echo. En wat ik je al zei oud op nieuw ik wil het graag weten hahaha,
Jessy, gefeliciteerd met de goede echo!! Ik ga je ook pben Ons, Fijn dat het bij jullie nu wat rustiger is. Hebben jullie een leuke 1e verjaardag van S. gehad?
ik wil het weten, ik wil het weten Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!!!!!!! Suus, gecondoleerd met je oma. Dat wordt dus nog een hele strijd voor je vader om dat goed geregeld te krijgen allemaal! Sterkte! Majo, balen dat je te laat thuis was. En ook nog eens een jong ziek iemand op de afdeling, helemaal pittig.. Zora wanneer begin jij ongeveer? Ingrid, hoop dat je snel bericht krijgt! Traantje, bedankt voor je kaartje, harstikke leuk!!! Hoe gaat het met de kleine man? En hoe vind Jenna het allemaal? Ben je zelf ook al meer hersteld van de sectio? Verder... ik ben het allemaal echt even kwijt! Vandaag meeting gehad met iemand van zwangerschapspagina (ook een mmm-meisje ). Kwam er bij toeval namelijk achter dat ze mijn achterbuurvrouw is haha, echt zo leuk Ze woont echt op 10 stappen afstand van onze garage Dus gezellig koffie gedronken met onze dochters en gaan het snel weer xtje over doen Verder met F.aye alles goed, op mijn werk alleen wat minder, lang verhaal maar het komt erop neer dat ik gevraagd ben voor een belangrijke/uitgebreide taak op de afdeling en die zou volgende week starten. Ik mag/kan eigenlijk niet weigeren, maar met de komende ICSI zie ik het zó niet zitten. Heb er al nachten wakker van gelegen Waarom moet ík het doen terwijl er nog zoveel meer collega's zijn Naja, ik heb er volgende week nog een gesprek over met een projectmanager maar ben bang dat ik het gewoon móet doen zeg maar. Naja.. we zien het wel! Komt ook wel weer goed!
Ha meiden, Suus, ik heb je volgens mij nog niet eens gecondoleerd met je oma! Sorry! Bij deze!!! Hoop dat je vader en oom eruit komen...het is allemaal niet niks! Jessy!!!! Wat leuk zeg!!!! En nu lekker shoppen!!!! Majo, balen dat je te laat thuis was!!! En arme jongen!!! Traantje, had het Suus ook al gevraagd, want heb je nummer niet, maar superbedankt voor het kaartje! En wat voor één! Ben er helemaal weg van! Wel dure kaartjes zeg Maar zoooooo leuk! Sinja, ken ik dat mmm-meisje ook?! Wat een vervelende situatie op je werk! Ik hoop dat jullie eruit gaan komen! Whaha, jij was het!!!!! Ik kreeg dat smsje, ik dacht echt...euh...jij ook, maar euh... Tel is toen een keer vastgelopen en had ook veel nummers op tel staan ipv sim, toen is veel verloren gegaan, snik! Maar je bent er weer! Ik ben gister weer goedgekeurd bij de vk! De bloeddruk zakt mooi, haha! Ik begon hoog...hopelijk blijft het stabiel nu! Moet as dinsdag voor het eerst naar de fysio. Heb van de vk een praktijk (en naam)doorgekregen dus heb daar een afspraak gemaakt. Ben benieuwd! Verder trappelt de baby al lekker!!!! Voel hem/haar nog niet als ik bezig ben, maar wel als ik rustig op de bank zit of lig! Erg mooi weer! S.iem is ook een heerlijk drolletje, dus ik geniet volop! Ik ga nog even neuzen, straks een vriendin op de thee! Fijne middag! Liefs
Kom even snel zwaaien. Heb vorige week best wel een heavy week gehad. 29 december zou ik anders uitgerekend zijn, als de vorige zwangerschap goed gegaan zou zijn en het deed me toch nog meer verdriet dan ik had gedacht... Heb nu al sinds maandag zware hoofdpijn, dus fatsoenlijk bijlezen en reageren komt er even niet van.
Nightelf...Kan me voorstellen dat het vrij heavy is geweest. Dikke digi knufff Loessie... fijn dat je weer door de apk bent, hihi! Succes met de fysio! Sinja... wat toevallig dat er iemand zo dicht bij je in de buurt woont! Hoor binnenkort wel alles over je functie/taak die je gaat krijgen! Ben benieuwd! Jessy... heb je pb gestuurd... je laat me wel lang wachten . hihihihi!
Hey meisjes! @ Jessy: Ik heb je al gepbd maar je laat me TE lang in spanning hoor haha......ik wil het ook graag weten! @ Jewel: Druk dus bij jou, ook niet zo handig dat je vriend ziek is, hopelijk knapt hij snel op en heb jij weer een paar extra handen. OnsW; hoe is het nou met jullie meis? Sinja: mmm nou ben ik ook wel benieuwd of ik dat MMM meisje ken. Verveled die situatie op je werk zeg. Sterkte ermee. Ik begin als mijn uitgangsecho op 30 januari goed is geloof ik rond 9 februari met Deca en dan rond 7 mrt de punctie dacht ik. Maar het kan nog iets schuiven want heb een voorlopige planning meegehad. Met Sara mocht ik rond 7 maart tsten dus ik zit nu weer ongeveer in dezlfde periode als toen dan, grappig. Susan: Gecondoleerd met je oma. Hopelijk komen je vader en zijn broer overal zonder al teveel kleerscheuren uit. Nightelf: Ik begrijp dat best meis. Is goed om er even bij stil te staan en begrijpelijk dat je dan verdrietig bent. Sterkte met de hoofdpijn. Pat: Zwaai zwaai! Traantje: Ik vind je kaartje ook helemaal mooi. Bedankt! Leuk dat ik nu ook eens een kaartje heb is mijn eerste van dit topic!Mijn man vond m ook mooi en die heeft er verstand van dus dan is het helemaal goed haha. Al kijkt hij meer naar het materiaal en de afwerking. Loesie: Fijn weer helemaal goedgekeurd. En geniet maar lekker van dat getrappel in je buik. Lijkt me weer zo bijzonder. Mmm verder even kwijt sorry. Vanmiddag met Sara naar CB geweest. Prikjes gehad, zielig maar ze huilde maar heel even beide keren. Ik was haar aan het prijzen hoe groot ze wel niet was en hoe flink en dat vond ze toch wel leuk haha dus ze was zo weer stil. Liep daarna weer te lachen naar alle mama's en kindjes in de wachtruimte en zwaaien naar de assistente, het is een echte clown af en toe. Cijfertjes: 79,5 cm en 10 kilo schoon aan de haak. Redelijk op de middellijn dus. Lengte iets er boven, gewicht iets eronder.