Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Sorry sorry. Zo druk hier in huis. Mini terror en dan nog een hoop rommel. Waar ik totaal niet tegen kan. En we zijn pas net begonnen haha

Suus gecondoleerd met je oma!! Hoop dag het niet teveel uit de hand gaat lopen met je oom.

Majo... Idd ben wel benieuwd hoe het nu me die jongen is

Loesie!! Jajaaaaaa shoppen. Haha mijn man zegt dat ik me in moet houden maar vind het zo leuk!!
    Hoop dat de fysio nog helpt! Hier begint het ook steeds meer zeer te doen

Ingrid. Voor jou begint het wel op te schieten... Dat brugje gaat komen

Datzelfde geld voor Sinja. Hoop wel dat je wel aan geeft wat je grenzen zijn. Het is natuurlijk hartstikke zwaar weer een nieuwe poging

Zora. Hoe is het bij jou?

Night elf. Grote digi knuf vanuit hier meid.... Verdriet is er en blijft om zo'n kleinte

Waterlelie hoe is het bij jou en de twee meiden. Las dat s een tandje had

Ow. Meisie. Hoe is het nu met je? Na oudejaarsavond nog veranderingen??

Jewel. Hoe is alles bij jou??

Esser. Hoe is het met de 2 kleintjes?

KVo las dat de borstvoeding beter ging en dag r aankwam. Wat ontzetten fijn

Suus hoe gaat het nu met s slaapt ze al wat beter?

Traantje. Idd super mooi kaartje!!! Ik zal de mijne voor jou snel op de post doen. Ligt al klaar.

Ik weet het biet meer...... Ik kijk later op de avond nog gauw even en reageer dan op de rest als t lukt.

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Sooo, ben ik ook eens een keer weer. Wel bijgelezen, maar weinig puf om te reageren. Ben zelf niet zo lekker te pas, ben al drie weken ongesteld. Last van mijn buik, rug, bekken. Ook de hele tijd dat vervelende ongi gevoel. Ben van de week voor een echo geweest en ze wouden proberen of ze mij eerder in konden plannen. Vanmiddag belde de vpk dat dit niet ging lukken, heb gezegd dat ik het niet zo zag zitten om zo nog twee weken door te gaan en ze ging toch nog een keer haar best voor mij doen. Later terug gebeld en ik mag nu iets eerder stoppen met de pil en volgende week donderdag beginnen met spuiten. Erg blij nu, het schiet mooi op.

Suus, gecondoleerd met je oma. En wat vervelend van je vader en oom. Je had er al eens eerder over geschreven, hoop dat ze er uit zullen komen zonder al te veel gedoe.
    Hoe is het verder bij jullie? Gaat het weer beter met S.?
    En had nog niet gereageerd op je bedankje in je vorige bericht. Dus bij deze; graag gedaan.

Loesie, wat fijn dat alles goed was. En weer veel last van je bekken, hoop dat de fysio helpt.

Nightelf, ook van mij een hele dikke knuffel.

Traantje, hoe is het bij jullie? Is er al bekend wanneer J. naar huis mag? Had je nog een pb gestuurd.

Jessy, stuur je ook even een pb. Ben ook wel heel nieuwschierig.

Onsw, hoe is het bij jullie?

Majo, zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen? Gaan jullie hier starten of toch in Duitsland?

Hoe is het met de rest van alle nieuwe gezinnetjes? Kunnen jullie de draai allemaal vinden met twee kindjes?

En met de bijna starters? Hoe gaat het met jullie? Allemaal weer zin om te beginnen? Word weer erg spannend hier de komende tijd.

Verder gaat hier alles z'n gangetje. O.laf is goed te pas, slaapt erg goed de laatste tijd. Met mijn vader gaat het ook redelijk. Er is wel wat gevonden bij de hersenen en ze vermoeden dat het toch epilepsie is. Wist ook niet dat zich dat zo in één keer kon ontwikkelen. Wat wel heel sneu is, is dat hij nu een jaar niet mag rijden. Hij werkt in de bouw en had zelf een bus bij huis, dit moet hij dus nu opgeven en wordt erg afhankelijk van anderen. Merk dat hij dat toch nog even moet verwerken. Maar ben "blij" dat het dit is en niet iets anders.

Hele dikke knuff voor iedereen die m kan gebruiken en sorry dat ik niet iedereen persoonlijk genoemd heb. Zal de volgende keer weer beter mijn best doen;)

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jessy, thanks voor je pb! En...... Had dit geslacht in gedachten, dus wel leuk om te lezen dat 't dat ook wordt! ;)

Suus, gecondoleerd met het verlies van je oma.
    En jee, wat een 'gedoe' toch met je vader en zijn broer. Je schreef er eerder al wat over maar jeetje zeg....... Echt n drama. Sterkte voor jullie pap!

Nightelf, een heeeeeeeeele dikke knuf voor jou! Denk aan je.....

Traantje, thanks voor het kaartje!! Erg mooi, ook mijn moeder vond 'm erg mooi! ;) (zo jammer dat er 'n foutje in de tekst zat..... Was dat per ongeluk gegaan?)

Jewel, wat jammer om te lezen dat niet nog niet lekker loopt met de bv.... Enig idee hoe t komt? Kost het je nu erg veel energie?

Zora, jullie meisje dus weer goed gekeurd! Mooi in de midden moot!

Loesie, geniet van al het getrappel! Het gaat zoooo snel voorbij. Tenminste, dat vond ik zelf het grote verschil met de 2e zwangerschap. :)

Sinja, is het eerder lastig geweest met je werk?

@hier: alles okay met J en O. Al is O weer wat verkouden....zucht.....maar ja, we kunnen er niet veel aan doen. J gaat naar het KDV en draagt natuurlijk van alles met zich mee. Ik bekijk wel voor komende maandag of ik O laat vaccineren. Nu ze niet lekker is weet ik niet zeker of we dan uitgerekend nu moeten vaccineren. Even overleggen en wellicht wat uitstellen.
    J heeft ineens een mega sprong gemaakt met praten. Vrijwel alles in een "2 woordjes zin" en zo nu dan ook 3 woordjes. Echt zo leuk!
    Het worden echt heuse gesprekken zo!
    Ben ook benieuwd naar de groei van O. Zullen we maandag ook weten bij de afspraak op het CB.
    Ga verder met bankhangen, en over zo'n driekwartier O de laatste keer aanleggen voordat we de nacht in gaan. ;) (ze slaapt nu gem. 7 uur achtereen, dus we klagen niet :) )

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elin: Jij ook al? Ik ben dus na de afgebroken poging 21 december ongi geworden, heel weinig en toen ik dacht dat eht bijna over was bleef het door gaan en nu dus nog steeds ongi en ook de daar bijbehorende zeurende buikpijn. Echt irritant.

Esser: Bij jullie gaat dus alles z'n gangetje? Vervelend dat O. wat ziekjes is. Hopelijk knapt ze snel op. En dat kletsen lijkt me echt zo leuk. Ik vind het nu al super leuk! En ze zegt nog maar een par woordjes.

Verder allemaal een fijn weekend gewenst! Vanavond weer TVOH! Wie kijkt er ook?

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Zora. Ik kijk. Ben benieuwd hoe lang ik me ogen open houd vanavond. Maar ga t idd geval proberen haha
    Klote trouwens van die menstruatie. Hier was t altijd van slag na een poging. Echt zwaar klote.

Elin. Jeetje dat os wel lang zeg. Hopen dat de tijd vliegt nu en dat je gauw aan de beurt bent

Esser. Gaat hard zeg als ik t zo lees.
    Vind het zoiezo bij iedereen zo hard gaan opeens. Al die mama's met 2 kindjes of zwanger of bezig. Wel leuk om te lezen

Hier weinig nieuws. Druk bezig met de kamers. Siem zijn oude kamer gaat naar de baby. Alleen andere kleur erbij. Wil graag grijs/zilver. Met roze dan of blauw. Maar we maken het dus eerst zilver en dan als t er is doen we de andere kleuren erbij. Niemand weet dat wij een geslachtsbepaling hebben gedaan dus is dit het makkelijkst

En Siem zijn kamer wil ik wel stoer maken maar ben inspiratieloos. Had wel een stoere bedstee gezien in steigerhout. Maar die was 1350 euro en dat vind ik wel een beetje te gek.
    Dus moet nu even verder kijken. Wel het wel Hollands houden als thema. Ach ja denk nog even na. Als iemand anders ideeën heeft. Hou me aanbevolen.... Haha.

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    haallooowwww,

Ik zwaai even. Ik ben hier de draad volledig kwijt...... Hier gaat alles goed! Borstvoeding gaat goed. R.ein was 130 gram aangekomen dus dat was prima! Nog niet op zijn geboorte gewicht maar dat is niet anders. was mooi geweest maar hij was ook zo veel afgevallen....
    M.au begint ook weer "normaal" te doen. Dus gisteren een heerlijk dagje gehad met mijn twee mannen.

Traantje, Wat een mooi kaartje zeg... maar inderdaad die fout is jammer....

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zora, nee hier geen tvoh. We kijken hier eigenlijk helemaal niet naar dans- en zangshows. Teveel van hetzelfde, spreekt ons niet zo aan. ;)

Jessy, leuk leuk leuk om zo met de kamers bezig te zijn! Er zijn ook zoveel leuke ideeën! Voor een Hollandse thema, kun je in mijn album blieken. Joep zijn kamertje was in Hollands thema/Delfts blauw! Hebben we toen erg veel complimenten over gehad. De lampenkappen die je ziet, zijn door ons zelf gemaakt. Oh, mocht je interesse hebben: ze zijn voor een vriendelijk prijsje te koop. Helemaal nog in goede staat!

Kleinte, las het al op FB! Super joh, dan is het allemaal op eigen kracht gelukt met al je inspanningen en moeilijke momenten!!
    En R. die nu goed groeit als mega resultaat. Beter kan niet! ;)

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Esser; Wij zijn ook niet echt van de talentenjachten, maar door wat verveeld gezap uiteindelijk een keer bij tvoh uitgekomen en toen blijven plakken. We kijken verder eigenlijk heel weinig tv.

jessy; Klintk leuk wat je gaat doen met de kamertjes, succes ermee!

Ik heb je even een vriendeuitnodiging gedaan, ben wel nieuwsgierig naar de foto's van J. zijn kamer.

Kleintje: Super zeg! Je kunt trots op jezelf en je kleine man zijn.

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    T is weer echoooooo hier!
    Mama's, wat zijn jullie toch allemaal druk! ;)

Kwam gewoon weer ff blieken hier. :)

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zo, hallo!! Ben ik ook weer eens....zat afgelopen 3 nachten weer in de nachtdienst. Overdag dus geslapen, 's avonds geen puf en 's nachts op werk helaas té druk gehad om even te komen buurten. Sommigen vroegen hoe het nu met die jongeman was...nou.....triest kan ik zeggen.... blijkt uit mri-scan idd een herseninfarct te hebben gehad. Hij is aan zijn hele li-zijde volledig verlamd en heeft een afasie (spraakstoornis) :(.

Suus, nog gecondoleerd met je oma :(. Hopelijk komen je vader en je oom er snel en makkelijk uit met z'n tweeën. Hoewel dat zo te lezen ijdele hoop lijkt?!

Jessy, 'k ga je zo ook even pb'en. Ben vanzelfsprekened ook érg nieuwsgierig!! Ben benieuwd wat het gaat worden met de kamertjes!!

Esser, dacht...'k ga even kijken hoe jullie Holland kamertje er dan uitzag, zag ik dat wij nog helemaal geen vriendjes waren?! Nu dus even een verzoekje gestuurd! Zielig dat O. alweer verkouden is. En leuk dat J. ineens zoveel vooruitgaat.

Nightelf, een dikke digiknuf voor jou. Dat is ook zeker even moeilijk als dé eerdere datum dan 'ineens' daar is. Hopelijk voel je je gauw weer beter!

Jewel, L. dus minder nachtvoedingen nodig dan R. destijds. Gelukig maar voor jou! Wel jammer dat de BV nog steeds zo onrustig gaat. Kan me voorstellen dat je dan event. fv overweegt. M. slaapt hier 's nachts meestal wel gewoon door gelukkig. Moet ook wel met maar 45min-1,5 uur slaap overdag).

Kleintje, wat fijn dat je 'strijd' met de bv zijn vruchten lijkt af te werpen :). Petje af hoor! En Mau begint er dus ook enigszins aan te wennen dat hij een broertje heeft?!

Loessie, hoe is het nu met je bekken? Inmiddels al bij de fysio geweest?

Elin, hadden ze je niet een andere pil kunnen geven dan? Heb het hier namelijk na micrgynon ook 2x gehad dat ik bleef bloeden. Met Femodeen heb ik het (op eigen verzoek) niet. Maar met een vervcanger van Femodeen (wat apotheek zelf had omgezet) had ik het ook. Wel fijn dat je nu eerder mag gaan spuiten. Spannend weer, of niet....

Onsw, fijn dat het bij jullie nu weer enigszins wat rustiger is!

Zora, mooie metingen heeft S. :). Ook zo rot dat ook jij steeds ongi blijft nu. Op naar die uitgangsecho en dan gauw beginnen.

Lelie, hoe is het met jou en je 2 mooie meiden? Mis je hier wel een beetje hoor...

Ingrid, hoe is het met jou en je mooie meisje?

Sinja, nog even en dan is het voor jou ook alweer zover. Wel rot van het 'gedoe' op je werk. Maar kunnen ze je dan gewoon verplichten om die stap hogerop te nemen als jij het zelf niet zo ziet zitten? Lijkt mij (als het idd zo is dat andere collega's het ook zouden kunnen en misschien ook wel zouden willen) dat ze dan toch beter niet iemand kunnen nemen voor die functie die het zelf nu liever nog even niet wil en ze dan beter een collega kunnen vragen? ben benieuwd of je het wel/niet gaat doen. Natuurlijk wel 'vleiend' dat ze juist jou daarvoor willen hebben :).

Traantje, ook hier valy je kaartje in de smaak :). M. vindt de 'ogel' ;) ook erg leuk :). Die is ook nog steeds zo weg van de 'inder' ;) van het kaartje van Esser. Hoe gaat het nu met jou en met je kleine mannetje? Is hij inmiddels alweer thuis? Hmmm...zal straks eens weer een keer op FB kijken...misschien zie ik daar wat?!

Zoë, lees je alweer eens wat mee hier? Zo ja, hoe is het bij jou en je 3 mannen? Gaat alles goed? Aan het genieten? Erg druk allemaal?

Verder weet ik het even niet meer.....of heb ik iedereen nu ook al gehad?!

@Hier. Van de afgelopen 10 dgn er 8 gewerkt....druk dus! Maar goed...daartegenover staat dan wel dat ik daarvoor een week vrij was en nu 5 dgn :). Weet nniet meer wie vroeg of we al een keuze hadden gemaakt.... ben 27 dec ongi geworden. In Ned. mag ik in febr. starten met de pil. Heb een onregelmatige cyclus, meestal wel rond de 33-36 dgn (maar ook weleens 28 of 68 geweest). Dus hoop dat deze zich op 1 febr aandient, zou dan dag 37 zijn. Mogelijk komt deze eerder (zul je altijd zien). Nou dan bel ik wel even of ik toch niet alvast mag starten en dan slik ik 'm wel paar daagjes langer door. Anders is het zo pas mrt. Tsja...als dit zo is, gaan we mogelijk dus toch eerst nog een poging in Ned proberen mét merformine (waar ik inmiddels heel veel over heb gelezen). Deze zou dan net wel/net niet klaar zijn (mislukt of zwanger) voor de intake in DD. Of zitten dan nog in de laatste ww. Weten het nog niet 100% zeker, maar heb dus tot de ongi om hierover na te denken... We zullen zien...
    Met M. gaat alles goed. Het is echt zo'n heeeerlijk en makkelijk meisje :). Ben echt dolgelukkig met 'r :).

Hmmmm...zie nu dat het alweer 00.00uur is geweest....ben eigenlijk nog helemaaaaal niet moe. Geloof dat ik nog een beetje in m'n nachtdienstritme zit.

11. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Even ego, ik reageer later op iedereen. Wij zijn gisteren thuis gekomen, heerlijk. Jelte snapte opeens hoe hij uit de borst moest drinken en dronk meteen 65cc zelf. Het was nog even spannend, want de hielprik was niet goed. De schildklierfunctie was niet duidelijk. Dus dat is geprikt in het ziekenhuis en hij bleek toch goed te zijn. Maar wat een stress zeg :(

Wat betreft de fout in het kaartje,dat was dus een foutje :( Is wel iets voor ons hoor . Heb verder nog niemand erover gehoord Esser.... dus erg oplettend van je... heb nog gemaild naar de ontwerpster, maar het heeft geen consequenties. Je kunt toch moeilijk opnieuw 130 kaartjes sturen...

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sinds gister thuis traantje! Hoe super!!
    Jullie moeten zeker geschrokken zijn van de hielprik die eerst niet goed was......bah! Gelukkig bleek 't toch anders te zijn.
    En tja, 130 kaartjes opnieuw laten drukken en versturen is ook niet echt een optie. Wel balen hoor.......
    Heb je met de ontwerpster nog gesproken over een evt tegemoetkoming? Bij Joep zijn geboortekaartje klopte een van de kleurstellingen niet. Geen heel erge fout ofzo, het kaartje kon zo ook prima maar ja, het was niet hoe wij het hadden aangegeven bij het ontwerpbureau. Het bureau vond t zo vervelend en gaf inderdaad aan dat het hun fout was en zo kregen wij 30% korting op het totaalbedrag. En nog een 2 verschillende, kleine canvasdoeken waarop de voorkant van het geboortekaartje gedrukt stond.
    Zeer ruime tegemoetkoming vonden wij. :)

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kom alleen even zwaaien :) Ik ben flink verkouden en voel mij niet erg lekker. Ook R.uben en L.uuk zijn verkouden maar hebben er verder niet veel last van. Mijn vriend is weer beter dus nu kan hij alles doen ;)

Oh ja L.uuk slaapt nu al 3 nachten 7 uur achterelkaar en hopelijk blijft dat zo want die slaap kan ik goed gebruiken ;)

Nou ik ga nog even een klein dutje doen. Fijn weekend allemaal!

14. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Traantje... jammer van dat foutje in je kaartje. Hadden wij ook. 100 gram verschil in geboortegewicht! Ach ja! Plaats eens ff foto in je map, kan ik ook ff gluren.

Majo, hier alles goed met ons kleine meisje, nou ja klein alweer 8 maanden. Wat gaat de tijd toch snel! Ze heeft een sterk eigen willetje! Oei oei oei... haha! Wel leuk hoor

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Eventjes n zwaaitje deze morgen; goeiemorgen allemaal! ;)
    Oh, zwaaiiiii Nigthelf........zie je onderin hangen!

Liefssss

16. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    even weer kort, want druk druk druk... maar, ik heb wat foto's van Jelte in mijn album geplaatst!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even korte zwaai... Hier strax op weg naar de crematie van m'n oma... Sophie is al naar kdv, Daan krijgt nu de fles en gaat dan naar m'n sm, en dan rijden wij direct door. Zie er wel tegenop eigenlijk. Weet nu al dat ik moet janken maar dat voelt ergens ook hypocriet omdat ik haar eigenlijk niet zo lief vond (ze is nooit een echte oma-oma geweest, als jullie begrijpen wat ik bedoel). M'n vader gaat speechen (19 min!!) en daar ben ik ook wat angstig voor. Hoop niet dat ie de ruzies binnen de familie oprakelt. En ook dat ie onenigheid maakt vandaag met andere familieleden. Ben dus blij als dit achter de rug is........zucht

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Sterkte Suus! Ik spreekje straks wel op de whatsapp... is er gisteren niet meer van gekomen, sorry!

@Ingrid: jeetje joh, jullie meisje ook al weer 8 maanden, wat gaat dat snel. Nog geen bericht van de GA? Ik hoop dat jullie binnenkort bericht krijgen! Gaat dat nog steeds goed met je man?

@jewel: al weer wat beter? Wat lekker dat Luuk zo goed doorslaapt!

Ik moet nog even terug lezen voor de rest, maar zit nu met de tablet dus gaat niet zo makkelijk, zeker niet met een mooie baby op de arm :)
    Vanmiddag komthet cb. Ik ben benieuwd hoe zwaar hij is. Hij drinkt, poept en plast heel goed, dus het zal wel goed gaan. Vannacht heeft hij 5 uur achter elkaar geslapen, maar ik weet dus niet of hij dat wel mag qua gewicht, alhoewel hij overdag om de 2 à 3 uur komt... neem dus aan dat hij dan wel genoeg binnen krijgt. Zo, ga maar even douchen.

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Traantje, wat een mooi kereltje hebben jullie zeg! :) En fijn dat het zo goed gaat en dat hij ook al zo goed drinkt! Als hij na 5 uur slaap nog helder is en niet suf dan kan het geen kwaad volgens mij, hij heeft goede plasluiers dus dan zal het wel wat meevallen met zijn suikers dan. En hoe gaat het met jou?

Suus, sterkte vandaag! En niet schuldig voelen over dat je moet huilen. Er is toch iemand van je familie gestorven. Hopelijk blijft het rustig binnen de familie.

Majo, lekker 5 dagen vrij dus :) Maar lijkt mij wel pittig hoor 8 dagen werken, en dan ook nog nachtdiensten. En hopelijk komt je ongi op tijd zodat je hier in NL dan nog een poging kan doen. Veel positieve verhalen over merformine gelezen?
    En gelukkig slaapt M.aud snachts wel lekker door dus :) Al is overdag wat langer slapen soms ook wel fijn ;)
    Ga niet op kv overstappen denk ik. Dus we bikkelen gewoon even door. Vind het ook veels te makkelijk, dat gedoe met die flesjes steeds... ;)

Jessy, ben zelf niet zo creatief dus kan je niet echt helpen met een thema ;) R.uben zijn kamertje is gelukkig maar klein dus niet heel moeilijk in te richten ;)

Nightelf, dikke knuff nog. Die datum zal altijd wel beladen blijven. Hoe gaat het verder met jou? En met Amber?
    Elin, vervelend dat je zolang blijft bloeden :( Maar wel fijn dat je eerder mag spuiten! Spannend weer zeg!!! Hoe gaat het met O.laf? Mooie stoel heeft hij hoor! Zit er echt als een prinsje op :)

Zora, dus S.ara ook weer goedgekeurd :D Mooi meisje is het! En al weer helemaal klaar voor het spuit circus?

Kleintje, super dat R. goed gegroeid is!!! Is al je moeite iig niet voor niks geweest. Geef je nu helemaal geen kv meer bij? En M. dus weer 'normaal' :D haha moest wel even lachen toen ik het las. Het is voor hun natuurlijk ook een hele verandering.

Ingrid, jouw meisje dus alweer 8 maand!! Jeetje, gaat snel zeg! Alles goed met haar?

Loesie, hoe gaat het met jou? Weer aan het werk vandaag?

Lelie, zag op fb dat S.ofie al een tandje heeft!! Die is er snel bij zeg! En wat een beauty is het toch! Met E.mma ook alles goed?

Sinja, hoe gaat het bij jullie?

Esser, J.oep dus ook al heerlijk aan het kletsen! Leuk is dat nu he nu ze al 'echt kunnen praten'. Sta er soms ook versteld van wat R.uben allemaal al weet en kan zeggen. En O.livia dus ook verkouden.....hoe gaat het nu met haar?
    En de bv loopt hier opzich wel goed maar L.uuk hapt niet altijd even goed aan. Soms wel maar dan laat hij weer los en hapt dan weer verkeerd. Dus ben steeds bezig hem goed te laten drinken maar ben zo best wel lang bezig en verloopt allemaal erg onrustig. Vooral snachts is het wat lastig want ben soms wel 1,5 bezig en dat is niet altijd leuk.

Onsw, hoe gaat het nu bij jullie? En met S. ook alles goed?

@hier. Ik ben redelijk opgeknapt. Ben nog wel verkouden maar dat is te doen ;) Zometeen nog met L.uuk even naar de huisarts want hij heeft een rare uitslag op zijn oortjes. Wordt steeds erger en ziet er ook niet zo smakelijk uit. Hij zit ook nog helemaal onder de babyacne dus een baan als fotomodel zit er nu even niet in ;)

R.uben zit momenteel in de 'twee is nee' fase. PFff is soms geen land mee te bezeilen......Hij negeert ons gewoon als we wat tegen hem zeggen en als hem iets niet zint wordt hij duivels en begint dan op alles te bijten wat hij maar tegen komt. We blijven erg geduldig en consequent maar is soms wel erg lastig hoor. Maar na 3 keer waarschuwen moet hij naar de gang en dat vindt hij niet leuk dus het werpt zijn vruchten wel af. Maar hij kan soms gelukkig ook nog erg lief zijn :D Dan gaat hij lekker met je knuffelen en ben je alles weer vergeten ;)

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Even een zwaai vanuit Germany!!

Lekker druk zo met 2 van die kleintjes, maar ik geniet volop!!

Traantje van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelte, jammer genoeg nog eventjes in het ziekenhuis gelegen maar nu lekker thuis!! Het genieten kan nu echt beginnen dus..hoe vindt de grote zus haar kleine broertje?

Hier gaat het goed, de borstvoeding loopt goed en het mannetje groeit! Bij ons geen consultatiebureau of iets dergelijks, wij hoeven pas de 17e voor consult naar de ha en aangezien ons mannetje nog niet weer op zijn geboortegewicht zat toen de kraamhulp weg was hebben we zelf maar een weegschaal gehuurd omdat ik er wel erg onzeker van werd. Heb hem netjes om de 2 dagen gewogen en hij zit "al" boven de 3100 gram. (hij was 2600 toen ze wegging) Is natuurlijk nog niet veel, maar ik zie een mooie stijgende lijn dus ben er tevreden mee. Verder vindt ik het wel zoeken naar een nieuwe regelmaat, maar heb het idee dat ik hem aardig heb gevonden...al kijkt Amy nu wel meer tv dan voorheen en dat vind ik wel iets minder.. hoe is dat bij jullie??

Deel Deze Pagina