Den Bosch is wel een goed idee. Dan kan Confidence ook komen vanuit Limburg. Moeten wel alleen ff een andere datum vinden wanner ik ook kan . Of iets verder plannen in maart of april?
Goed plan ik stem voor. Den Bosch is voor mij goed te doen! En ook stel me huis volledig open. Maar vind het ook wel doodeng want ik ken niemand.... Verder ook hier veel te druk sorry. Dis reageer spoedig!!
Haha Jessy... dan vinden we het allebei doodeng. Confidence... uit Limburg? Waar als ik vragen mag. Ikke uit Horst!
Denbosch is helemaal goed hoor! Zodra we helemaal rond zijn en het is definitief bij ons, dan licht ik mijn man op tijd in..... Hahahaha, kan ie bedenken wat hij zal gaan doen als t huis vol kakelende kippen is. jessy, waar woon jij dan in N-Brabant?? Ik is nieuwsgierig.....
Vanaf hier is het ongeveer 2,5 uur, is me toch iets te ver. Ben eind februari/begin maart ook al ruim 35 zwanger en om dan zo ver van huis te gaan lijkt me niet zo'n strak plan (kan mn bekken ook niet aan). Ik duik nu lekker mn mandje in met een boek, heb het wel weer gehad voor vandaag..
Ja inderdaad nightelf, voor jou komt het echt niet goed uit nee.... Qua periode niet en de afstand is ook flink...... Maar goed, het is maar een voorstel. Als we zouden uitwijken naar de regio Utrecht of Amsterdam, dan wordt 't voor de meiden uit Limburg weer een flinke afstand..... Lastig......
Even snel, zit op nieuwe IPad en is nog even wennen Meeting lijkt me erg leuk! Maar ook eng als Ingrid er is wat minder, die ken ik gelukkig al! Ik kan t weekend van 25/26 wel. Hopelijk zit ik dan in mijn wachtweken... Locatie ook prima. Ik kan evt weekend erna niet, weekend daarna wel weer (10/11 maart?). Misschien dat er dat weekend meer mensen kunnen bijvoorbeeld? Wat een superlieve foto's zie ik allemaal voorbij komen! En majo knuff! Bij ons is t gelukkig nu even rustig met 2e zwangerschappen, vind t ook moeilijk te verkroppen soms Liefsss
Sinja... dan gaan we gewoon samen... hihihi! Den Bosch is voor mij uit Limboland trouwens prima te doen!
Ik ben vanaf 11 maart weer elke zondag hockey dus dat valt voor mij sowieso af dan. Doe het persoonlijk ook liever tijdens m'n verlof zodat ik op andere dagen nog lekker vrij ben. Weekend ervoor (18/19) kan ik ook trouwens, net als 11/12 feb en 3/4 maart (hoewel laatste liever niet want weekend voor m'n eerste echte volledige werkweek) Mijn huis mag ook maar is vanuit Limburg geen doen, maar als iedereen dat wil, is dat goed!
Even snel over de meeting. Zit met de tablet, reageren gaat dus niet zo handig. Vind het erg leuk, maar vanaf hier is het ook een heel eind. Durf zelf sowieso niet zo'n stuk met de auto. Ligt er dus een beetje aan of er meer vanaf hier gaan, maar denk t niet. Is volgens mij alleen pat en loesie en denk niet dat dat, gezien hun omstandigheden, wat wordt. Ga nu gauw slapen, moet morgen vroeg weer op.
Esser. De parel van t zuiden. Haha. Breda. Al andere weekenden in feb zit ik vol zoiezo 17 feb carnaval!! En dan zal ik (denk ik) niet de enigste zijn die niet kan. Ik denk ook dat den Bosch dan erg druk zal zijn haha.
Hey, Ook even snel want druk druk druk..... Meeting lijkt me leuk, maar ook wel beetje eng want ik heb dus nog niemand van jullie in het echie gezien haha. Weekend van 25/26 februari kan ik niet. Ik heb de 25e de hele dag een curcus en dan heb ik de 26e geen puf meer om de deur uit te gaan. Ik woon bij Amersfoort en vind het niet erg als ik een uurtje moet rijden. Den Bosch is voor mij wel te doen. Ik hoor wel wanneer en waar en dan kijk ik of het voor mij haalbaar is.
Misschien een idee om ff een lijstje te maken van degene waar we de meeting kunnen houden! Die kan wat datums op papier zetten en iedereen kan erbij schrijven wanneer degene zou kunnen? Of is dat geen idee... ik heb wel zin om naar meeting te komen, maar ik werk onregelmatig, dus hoop dat ik erbij kan zijn
Suus (omgeving Adam) 4feb: Suus 11feb: Suus 12feb: Suus 18feb: Suus 19feb: Suus 25feb: Suus 26feb: Suus 3mrt: Suus 4mrt: Suus 10mrt: Suus 17mrt: Suus Esser (omgeving DB) Zoiets?? Esser, zet jij even alle data neer wanneer het bij jou kan? En dan kan iedereen invullen wanneer diegene kan. Daarna kunnen we bekijken wanneer de meesten kunnen en welke plek dan geografisch gezien het makkelijkst is. Is dat een idee?
Het kan evt ook bij ons, maar dan weten we zeker dat het geografisch niet makkelijk is (z-o Drenthe) Ik kijk wel wanneer het is en waar, maar ws sla ik deze meeting over (ivm de bi)
Omgeving Amsterdam en Den Bosch ils voor mij ook wel te doen, allebei een dik uur rijden. Ik ga toch weer naar mijn ouders toe dan want vanuit Friesland is alles ver weg Ik zal eens even kijken welke data ik kan. Moet weer gaan, L.uuk heeft weer honger Zijn gezichtje zit nu helemaal onder het eczeem en op zijn borst en armpjes begint het nu ook maar weer naar de ha en ga denk ik beginnen met pepti. Zie een zuivelvrij dieet niet echt zitten.
Zo, eindelijk weer eens een computer tot mijn beschikking ipv alleen een tablet en telefoon waarop ik niet goed kan typen. Allereerst bedankt voor alle kaartjes voor de geboorte van Jelte, erg lief!!! Traantjeman vroeg zich telkens weer af wie toch al die mensen waren Wat betreft een meeting: Leuk!! Den Bosch is voor mij een half uurtje rijden, dus prima te doen! Zuid-Oost Drenthe wordt wat verder Wij zitten in februari nog met veel kraamvisite, maar daar kunnen we natuurlijk ook mee plannen. Lees vooral onderstaand niet als je geen zin hebt Ik zal ook mijn bevallingsverhaal nog eens plaatsen hier. Ik ben dinsdagmiddag opgenomen in het ziekenhuis en er werd een CTG gemaakt en alle controles gedaan. Ik had besloten er maar te blijven slapen want ik vond het teveel gedoe om heen en weer te rijden zeker met een kind thuis dat er toch al niets van snapte dat mama weg was. Het eerste wat J.enna zei toen ze mij niet meer op de bank zag zitten:'mama op?!' Grappig, maar ook wel zielig. Goed, op woensdag om half 9 werd ik naar de rontgenkamer gereden en moest ik op een hard bed plat op mijn rug gaan liggen en wachten, want de radioloog was nog bezig met iemand in shock. Uiteindelijk kwam hij na 45 minuten terwijl ik daar dus maar op dat harde bed lag steriel te zijn. Goed toen heeft hij de balloncatheters in mijn liezen geplaatst. Aan beide kanten had ik 2 slangen hangen met druk hierop om mijn slagaders open te houden. Ik mocht me niet meer bewegen vanaf dat moment. Het plaatsen ging onder verdoving, maar was nog steeds pijnlijk. De radioloog kreeg het ook allemaal niet goed voor elkaar, dus het duurde erg lang. Toen ging ik naar de MC, maar eenmaal daar aangekomen mocht ik meteen door naar OK. De spinaal ging in 1x goed, alleen zat hij veel te hoog, dus ik was tot boven mijn borsten verdoofd. Hierdoor kreeg ik bijna geen lucht en viel mijn bloeddruk en ik zelf dus ook telkens bijna weg... De keizersnede zelf ging voorspoedig (ze hebben een wond gemaakt van 25 cm , maar goed, ze hadden de ruimte nodig blijkbaar. Jelte is er in stuit uitgevist en had even tijd nodig om op te starten. Ik hoorde hem maar niet huilen en raakte in paniek. Uiteindelijk deed hij het gelukkig wel. Maar omdat hij bleef kreunen ging hij naar de couveuseafdeling. Ondertussen hebben ze er een uur over gedaan om mij weer dicht te hechten. Ik had 1,5 liter bloedverlies en de ballonnen zijn niet opgeblazen geweest gelukkig. Ik werd na de ks meteen naar de MC gebracht en mocht Jelte eigenlijk niet zien van de gyn. Maar de intensivist heeft geregeld dat ik 's middags naar hem toe mocht. En daar lag mijn mannetje al aan het infuus en met druk op zijn longen via een apparaat op zijn neusje. De longfoto wees uit dat hij onrijpe longen had en uiteindelijk is besloten hem over te plaatsen naar de NICU in het Radboud. Uiteindelijk gingen er bij mij om 17 uur de balonnen weer uit en mocht ik 's avonds ook naar het Radboud. De rest hebben jullie denk ik wel gehoord van Susan. Al met al was het heel heftig en ik geloof niet dat ik ooit zoveel achter elkaar heb gejankt Maar goed, Jelte doet het nu geweldig. Volgens mij groeit hij als kool. Hij slaapt veel en meldt zich voor zijn voeding. Sorry, ik het is een verschrikkelijk lang verhaal geworden. Maar voor mij is het fijn om het even van me af te kunnen schrijven...
Jewel: wat jammer dat de zalf niet helpt bij L.uuk. Kan me voorstellen dat je zelf niet zit te wachten op een zuivelvrij dieet. Misschien dat de huisarts nog andere ideeen heeft? Traantje: logisch toch dat je zoveel tranen hebt gelaten. Het is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. Dikke knuf!! Ik ga even lekker een dutje doen, A ligt ook lekker te slapen, dus ik neem ook even de kans om te slapen. Waren jullie trouwens ook allemaal zo ontzettend moe in deze periode?