Loesie, lief dat ik met je mee kan. Maar DB is denk ik toch iets te ver. Is het mss een idee om voor de meiden voor wie het te ver is hier in de buurt een meeting te doen? Of vinden jullie dit een stom idee? Ga nu gauw weer. Zit met een jongetje die alles onder spuugt en poept. De wasmachine draait hier overuren. Weet alleen niet waar t vandaan komt, heb niet het idee dat hij heel ziek is. Zou dit ook van zijn doorkomende kiezen kunnen komen?
Ik denk dat Maurits weer iets griep achtige heeft. Vanmorgen bij de HA geweest omdat ik eerst een oorontsteking dacht. Hij greep namelijk naar zijn oor en zei pijn. Maar er was gelukkig niks aan de hand. Maar zij zegt wel vaker random au pijn terwijl er niks is. Straks de buren op bezoek en morgen met mijn moeder naar Ikea. Dus nog ff een lijstje maken.
Elin, wat mij betreft kan het ook bij jullie ergens in de omgeving. Noem ns wat? Dan kunnen we kijken of dat voor anderen ook haalbaar is. Vind het wel gezellig om Loesie en jou ook te zien!
Suus, zou het zelf ook heel erg leuk vinden en erg jammer als we er niet bij kunnen zijn. Denk alleen dat het wat lastiger gaat worden om hier in de buurt af te spreken? Omdat de meeste graag bij iemand thuis willen, mag wel hier, maar ben bang dat dat niet gaat passen. Dan zouden we ergens centraal af moeten spreken, net als de vorige keer.
Elin, mijn voorkeur idd bij iemand thuis maar ergens centraal en dat jullie er ook bij kunnen zijn, vind ik ook heel leuk! Weet niet hoe de anderen hierover denken? Is omgeving Amersfoort (of nog iets oostelijker) te doen? Ik ga ff tukken nu, vanmorgen 1.5 uur lang foe yong hai staan maken, pfffffff
Suus, omgeving amersfoort is volgens mij wel te doen, maar ligt eraan hoe Loesie daar over denkt. Ik zou nl met haar mee. Maar als de anderen naar DB willen is het ook goed. Daarom zat ik te denken dat t mss wel leuk was om voor de mensen voor wie t te ver is hier ergens af te spreken. Maar weet ook niet hoe iedereen hier over denkt.
We kunnen er ook 2 doen? In m'n verlof vind ik alles prima en Miss Is Suusman wel blij 2 dgn van me verlost te zijn Hij moet alleen wennen aan t mossen van z'n kids op z'n vrije dag maar goed dat is ie ook wel weer gewend door die 24 uurs diensten die hij draaide...
Suus, succes morgen bij de gyn. Hopelijk valt het allemaal mee. Enne...jij brengt dus ook alles wat stuk is naar je moeder? . Hier ook hoor...heb er zelf (heel eerlijk) gewoon geen zin in. Wil het dus ook niet leren. Manlief zet hier dan meestal ook de knopen e.d. aan, hahaha. Een enkele keer wil ik me er best aan wagen hoor.... Nog allemaal gelukt met het douchen. eten, kdv e.d? Fijn dat je man nu vaker thuis kan zijn . Enne...zelf Foe young hai gemaakt? Hmmm...respect...ik was denk ik gewoon naar de chinees gereden, . (alhoewel ik wel van koken hou). Elin, als O. verder niet ziek is zou ik idd denken dat het om kiesjes gaat de diaree...het spugen echter past daar dan volgens mij weer niet bij?! Loessie, allebei dus weer beter gelukkig! Jewel, al begonnen met het dieet? Was je al bij het CB geweest? Of moet je daar nog heen? Kleintje, wat erg van die collega zeg! Gecondoleerd. En wat vervelend dat mau weer ziek is. Hopelijk knapt ie gauw op!! En??? Hoe bevalt de nieuwe bolide ? Nightelf, wat klinkt dat heeeeeerlijk zeg...aftellen naar je verlof!! @Hier: Echt een éééééénorme blauwe plek op mijn rechter bil zeg!! Nog nooit zo'n grote blauwe plek gehad. Rugklachten inmiddels weer weg, nog wel wat last van m'n bekken, maar ja...zal wel wat gekneusd zijn door de klap en was natuurlijk al niet echt stevig bij mij. Hier ook een erg trieste dag op het werk gisteren. Jullie hebben misschien wel gelezen dat er v/h wknd een jongeman was aangereden door een politie-auto... bleek de zoon van één van mijn collega's . Vrijdag naar de condoleance.... zó ontzettend triest allemaal! Met M.aud vanmiddag weer bij kinderarts geweest voor hartruisje. Was allemaal goed, kon aan het soort geruis horen dat er niets met de hartkleppen was. Maar ze schijnt wel een bijzondere shouffle (ruis) te hebben? Zei tegen de co dat er een mooie 'melodie' inzat?! Co wilde het dus ook graag horen, maar ja....dat ging niet echt omdat M. aud zo hard krijste dat ze wilde 'peeën' (spelen). @Meeting, zat eens te brainstormen hier.... er zijn een aantal die wel willen maar niet kunnen vanwege o.a. BI of niet zover durven te rijden en wel graag zouden willen komen.... De allereerste keer dat er gemeet is (was ik niet bij), was toch in zwolle ofzo bij jouw ouders Jewel? Ik weet niet of dat voor iedereen een optie is? En dan natuurlijk of dat bij hun thuis kan en mag? Of woont er verder nog iemand ergens tussen Zwolle A'foort en heeft een passend huis? Ik kan en wil wel naar DB rijden, maar zou het natuurlijk ook leuk vinden als we een plek kunnen vinden waar iedereen heen kan/wil.
Hoi hoi, alleen n zwaai! Krijg zo visite over de vloer, de thee en koffie staan al klaar. Dinnetje en haar dochtertje komen. Tot laters.
Hoi ho, Ben ik ook weer eens! @ Elin: Hoe is het nu met je nek en schouders? Ik heb er ook al jaren last van en het is echt vervelend. Tandjes: Sara heeft nu een hoektandje erbij en ze blijft een beetje zeurderig s nachts en met etenstijd dus kan best dat er nog meer aankomt. Verder gaat het slapen in eigen bedje prima gelukkig. Traantje: Wat een prachtige kindjes heb je, een rijkdom, om trots op te zijn! Jewel: Goed dat je toch gaat dieeten. Ik heb ook een tijdje gedieet destijds en vond het heel goed te doen. Het is alleen goed op de etiketten kijken tijdens boodschappen doen. Majo; Jeetje; Van de trap gevallen en bont en blauw dus. Gelukkig had M. verder neits ernstigs. Doe jij wel rustig aan? Suus; Succes bij de gyn! En hier laat ik dat ook mijn moeder of schoonmoeder doen. Mijn moeder strijkt zelfs voor me, want dat kan ik eigenlijk ook niet zo goed, erg he? Meeting: Voor zover ik weet kan ik de 11e. Ik wacht wel even af of de locatie toch niet veranderd wordt. Iets dichterbij zou toch wel fijn zijn. Ik woon bij Amersfoort, alleen hebben wij niet zo'n groot huis, dus das wel jammer. Ik denk dat het dan net een beetje te vol wordt. Sorry dat ik niet uitgebreid op iedereen reageer, volgende keer weer! Hier wat minder geweest omdat we logees hadden afgelopen weekend. 2 nichtjes dus alle aandacht is naar hen gegaan, maar was heel gezellig.
Hoi hoi schatties!!! Ik leef nog hoor Wat betreft de meeting ik kan ook de 11e. Zou natuurlijk fantastisch zijn als iedereen erbij kan zijn... Persoonlijk vind ik Zwolle net iets te ver...met een baby vind ik dat lastig. Ik denk dan dat Amersfoort het meest centrale is...en het meest haalbare is. Ik hoor het wel als jullie zo ver zijn Ik zoef weer....zit met een ziek kindje thuis...
@meeting; nou, de 11e als datum wordt 'm volgens mij wel. Nu alleen nog de locatie, lastig...... We wonen met elkaar zo verspreid over 't land. Omgeving Amersfoort is voor mij ook prima. Alleen, ik heb toch echt de voorkeur bij iemand thuis. Naast Olivia zijn er nog meerdere kleintjes en persoonlijk vind ik het dan toch echt veel fijner om bij iemand thuis af te spreken..... Mocht het niet lukken bij iemand thuis, dan haak ik (helaas) af..... Maar goed, hoop ook dat het wel lukt met elkaar!!
Even ego, kom net van het zh met O.laf. Vanmorgen werd hij om half vijf wakker en had weer erge diaree gehad. Ook was hij heel suf. Vanmorgen dus maar even langs de ha en die heeft ons doorgestuurd. Hij is door een co onderzocht en die vond t niet verontrustend omdat hij erg overstuur was en er een heel klein traantje uit zijn rechteroog kwam. Dit was een teken dat hij niet uit gedroogd is. Volgens hun is het gewoon buikgriep. Had m al vanaf maandag ors gegeven maar hij wil bijna niet drinken. Volgens de ka begon hij vanzelf wel te drinken als hij dorst kreeg:x??? Het zit mijzelf absoluut niet lekker, vertrouw het ook helemaal niet. Op de terugweg zakte hij ook weer helemaal weg, krijg hem dan ook moeilijk bij. Heb de ha weer gebeld en als ik t niet vertrouw moet ik gelijk weer aan de bel trekken. Maar ik vertrouw het nu al niet. Als hij zo blijft bel ik vanmiddag wel weer.
Hopelijk knapt O.laf snle weer op... Ik sla deze keer de meeting helemaal over.Kan amper nog farsoenlijk op mn werk komen (is 20 min in de auto), dus alles wat verder is lukt gewoon niet. Volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Elin, dat klinkt niet goed, schrikken zeg...... Ondanks wat artsen e.d kunnen aangeven, blijf ik altijd op mijn moedergevoel vertrouwen. Als dat niet goed voelt, en dat weet je als moeder, dan opnieuw aan de bel trekken! Liever teveel als te weinig vind ik zelf....... Suus, moet je nog naar de gyn vanmiddag? Nightelf, flink balen meid dat je BI zo ontzettend 'in de weg' zit..... Maar snap wel dat je nu deze meeting overslaat. Moet zeker niet ten koste van je lijf gaan! Wellicht niet al te lang wachten met een evt volgende meeting?? Zodat wij jou prachtige wonder kunnen bewonderen? Kleintje, hoe is het met de zieke? Lelie, wie van de 2 is ziekjes? Beterschap i.i.g!
Hier ook alleen een zwaai. Weet niet of de 11e gaat lukken, heb rond die datum namelijk de punctie en ook is Sinjaman maandags jarig en viert t dan ook mogelijk zaterdag. Laat t nog weten! Ga zaterdag Ingrid weer meeten Nu op iPad, niet heel handig typen en schoonmoeder staat ieder moment op de stoep. Dus rea volgt nog! Kussss
Elin, oh meid dat klinkt idd niet goed, schrikken zeg! En ik ben het met de anderen eens; vertrouw op je moedergevoel, die heeft het altijd goed!!! Gewoon weer aan de bel trekken dan. Hopelijk knapt hij snel weer wat op! Suus, hoe was je controle bij de gyn? Majo, oeh een flinke blauwe plek dus.....Gelukkig geen last meer van je rug. En fijn dat het ruisje bij M.aud dus niet ernstig is, maar wel melodisch dus? Misschien wordt ze wel muzikante hihi Zora, jij ook alweer begonnen met spuiten enzo? En leuk zeg 2 logeetjes Druk geweest zeker? Lelie, fijn weer wat van je te horen En jij ook al een ziek kindje Wie? Het heerst wel hoor, gelukkig blijft het hier bij een verkoudheid. sinja, jij dus alweer begonnen met spuiten? Hoe gaat het nu met F.aye? Was het nou krentenbaard of iets anders? Met de rest ook alles goed? Hier vanochtend naar het cb geweest met L.uuk. Hij is nu 6,2 kilo en 60 cm, mooi gegroeid dus. Ook een telnr. van de dietiste gekregen want e vpk vond de klachten ook wel erg overeenkomen met kma, vooral omdat R. het ook heeft gehad. Het slapen overdag van L. gaat ook steeds slechter, hij wordt na een uurtje vaak wakker van buikpijn, en is moeilijk weer in slaap te krijgen, terwijl hij wel moe is. En las in R. zijn dagboekje dat hij dat ook had. Het eczeem is gelukkig wel minder vurig maar nog niet weg, en hij heeft nog steeds jeuk. Niet leuk om te zien dat hij daar last van heeft Hij kreunt veel tijdens zijn slaap en dat is voor mij toch een teken dat hij niet lekker in zijn vel zit. 's Nachts slaapt hij wel goed gelukkig maar ja als je overdag niet slaapt dan moet je het toch eens inhalen Vrijdag dus naar de dietiste, alleen vergoed mijn verzekering het nu dus niet meer. Is even afwachten hoe vaak ik ongeveer langs moet komen en anders kan ik mij nog aanvullend verzekeren. Pff wat een geregel dan allemaal weer, gelukkig werkt het cb wel mee dus dat scheelt weer Nou een heel verhaal geworden zie ik wel Maar dan ben ik het maar weer kwijt
Oh ja, wbt de meeting, ik kan mijn ouders ook nog wel even vragen of we hun huis weer mogen lenen? Die wonen in Wezep, dus is wel vrij centraal. Genoeg ruimte en ook nog een speelkamer + speelgoed voor de oudere kids Ik vraag ze wel even en dan horen jullie het nog wel.
Elin, idd....je moedergevoel volgen hoor!! Hopelijk knapt ie gauw op! Nightelf, steeds meer last dus van je bekken . Rustig aan meid! Sinja, ben ook eigenlijk wel benieuwd hie het met F.aye is?! Nog een leuk weekend gehad? Lelie, beterschap met één van de twee (wie is er ziek?) Suus, al bij de gyn geweest? Zwaai!! Ben weer weg.......