Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    OW meis, wat een tegenvaller dan... Dikke knuf! maar..... hier ooit ook 4 (niet kapotte) eicellen over en... daaruit is wel een prachtig meisje ontstaan! Het gaat tenslotte om de kwaliteit en niet om de kwantiteit! Dus nu gaan we voor super embryo's! Vrijdag hoor je dus meer? Spannend, duim voor deze 4 toppertjes van eicellen!!

Suus wat oneerlijk zeg!!! :x:x:x

Kleintje, wat spannend voor jullie! Hoop dat alles goed gaat met je zus! Is het haar 1e?

@hier: vanmiddag naar cb geweest. F.aye is nog steeds erg groot voor haar leeftijd, zit nog steeds op de +1,5 lijn. En haar gewicht loopt bijna op dezelfde lijn, ietsjes eronder. Oftewel helemaal in verhouding. Ze is nu 81 cm en 11,4 kg. De prikjes gingen goed, een kort huiltje en daarna weer afgeleidt en druk aan het kletsen :)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ow, wat naar nou meis!! Maar je hebt aan eentje genoeg toch?? Probeer dat te onthouden! It aint over till its over!!

Verder ben ik t vergeten, oeps!!
    Baal nog steeds van werk van m'n man en kan ook niet goed tegen onrecht en zo voelt t wel. Hij gaat de commissieleden vragen wat er dan in hun ogen niet goed genoeg was en wil dan concrete voorbeelden horen. Daarna gaat ie naar t hoofd van t hele gebeuren...dat ze (wrs) geen concrete voorbeelden kunnen geven. Dat hij t jammer vindt dat ze (wrs) al hun oordeel klaar hadden... Maar ja, je bereikt er toch niets mee. Zoiets, maar dan nog tikkeltje erger, is m al eerder geflikt. Ging ook tussen 2 waaronder m'n man waarbij m'n man al tijdje op een senior positie zat en die ander nog niet eens (of maar net). M'n man moest een assessment doen, die ander niet eens en ze hebben gekozen voor die ander terwijl m'n man ook al meer ervaingsjaren had! Uiteindelijk had die kerel die t geworden is, na 4 mnd een burn out want kon de functie niet aan. Dat is nu al 1.5 jr zo........

3. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    MEiden... het is niet de ziekte van Crohn. Voor 95% uitgesloten! Nu vrijdag afwachten!!! Dan weer naar dokter

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ingrid, gelukkig!!! Vooralsnog goed nieuws dus!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ingrid; Gelukkig meis!!!!

Susan: Het is inderdaad niet eerlijk hoe het gegaan is. Je kunt natuurlijk nooit heelemaal zeker weten, het kan ook dat die andere kandidaat ook erg geschikt was maar het lijkt er wel op dat het niet helemaal eerlijk is. Jammer dat dat nog steeds zo gaat in de wereld. maar tis niet anders. En spannend, spannend spannend.......het gaat niet lang meer duren, ben benieuwd naar jullie kleine man.

Sinja: Mooie cijfertjes. Sara moet pas 5 januari weer ben erg benieuwd wat haar cijfertjes dan zijn. En ij bent alweer aan de pil dus. Hopelijk kun je zo door, dat wachten is niets.

Kleintje: Spannend met je zus, hopelijk loopt het allemaal voorspoedig.

OnsW; Meis, ik snap dat je teleurgesteld bent met 4 eicellen als je meer had verwacht maar het gaat inderdaad om de kwaliteit. Ik heb er ooit 15 gehad met maar 1 matige bevruchting dus veel zegt ook niet alles. Hopelijk heb je straks 4 mooie bevruchtingen.

Hier: Ik begin mijn stokkies aardig te voelen, vannacht en nu nog steeds. Ben benieuwd at zich daarbinnen afspeelt. Ik hoop op niet te veel follikels. Wil wel dat deze poging doorgaat. Vrijdagochtend heb ik 1e FM. Spannend. Het zou kunnen dat ik woensdag over een week de punctie al heb. Maar dat hangt natuurlijk van vrijdag af.

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haaidiehaai!!!

Ingrid, gelukkig dat het geen crohn is zeg :)!!

Suus, wat ontzettend *pieieieieieieieieieieiep* voor je man zeg :x!! Maar nog even en dan komt er een klein mooi jongetje om hem op te vrolijken!!

Onsw, snap dat je je even in je holletje terugtrekt....als je anders verwacht valt het idd tegen 4. Maar ze hadden ook nooit kunnen zeggen dat ze van 6 uitgingen, want je kunt niet aan de follikels zien of er ook eicellen inzitten. En idd, zoals eerder gezegd....gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit. Wie weet heb je straks wel 4 toppers van embryo's!! Ik duim er in elk geval hard voor.

Nightelf, gaat het nu beter met de harde buiken nu je weer minder werkt?

Loessie, was jij gisteren niet jarig?? Gefeliciteerd dan nog! En vandaag de GUO....spannend.....

Esser, wat fijn dat O. en J. weer opknappen. Wist je trouwens dat er ook een tekenfilmpje is over een varkentje dat O.livia heet? Is best grappig :). Weet niet of het er elke dag op is, maar was vanmorgen wel.... bij nickelodeon om 8.50 uur, duurt 10 minuutjes.

Lelie, nog een paar weekjes en dan voor het eerst vliegen met S. Leuk hoor! Lekker naar je oma toe! Die heeft haar nog niet in het echt kunnen bewonderen toch?

Elin, hoe is het bij jou? Wanneer hoor jij nu precies meer over wanneer te beginnen in januari?

Sinja, en jij? Pil alweer gestart, maar wanneer weer spuiten?

Jewel, wat fijn dat R. ook beter slaapt nu zeg :). Hebben jullie ook wel verdient!

Kleintje, wat een topper ben je zeg!! R. er gewoon toch nog zelf uitgekregen!! En de BV loopt dus ook als een trein!! Leuk kan het dan zijn hè om je kind zelf te voeden :). Hoe vindt M. zijn nieuwe broertje?

Jessy, hoe is het met jou? Wanneer heb jij weer een echo?

Zora, stokkies die gevoelig worden....als je er (te)veel last van hebt, bel je toch gewoon het zkh, zeg je dat je er best veel last van hebt en gezien eerdere pogingen met de vele follikels laten ze je dan misschien wel een dagje eerder komen? Heb ik destijds ook eens gedaan en kon toen direct zelfde dag nog komen.

Pat, en? alles nog zteeds rustig? Komende 5 dgn niet gaan bevallen hoor, dan ben ik namelijk vrij!! Maandag en dinsdag weer een dagdienst ;). (voor je planning, hahaha).

Oh....'k zie (beeldbabyfoon) dat M. alweer wakker wordt..... slaapt pas 1,5 uur. Helaas doet ze dat overdag niet veel langer :(, een enkele keer uur en 3 kwartier en heel soms 2 uur....

Iedereen leuke sinterklaas gehad voor zover dat door iedereen al gevierd is? Had van een aantal al wel iets gelezen.... Hier was het erg geslaagd, een Zwarte Piet (vriend van ons) over de vloer gehad en M. is echt gruwelijk verwend. Wist van gekkigheid niet meer wat ze met al die cadeautjes moest. Ze vond het wel erg leuk om alle cadeautjes naar iedereen te brengen en te helpen uitpakken.

Oké, tot laters.......'k ga d'r nu toch maar uit bed 'vissen'... ligt niet meer te kletsen maar heel hard 'Mama' te roepen :D:).

Doeiiiiiiiiiiiiiiii

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Ingrid: wat fijn dat het geen Crohn is! Wanneer moet hij nu naar de MDL-arts?

@Sinja: wauw, wat een reus is F.aye ;), wij moeten volgende week naar het cb, dus ik ben benieuwd....

@Majo:Morgen gesprek met gyn, ik ben echt zo benieuwd!

@Pat: hoe is het bij jou? Alles nog rustig?

@Susan: uitgedweild ;)

@Rest even zwaai zwaai...

@Hier: vandaag officieel met verlof en niet langer in de ziektewet, jippie ;)

8. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Eventjes een snelle zwaai, moet dochterlief er weer uithalen, want die is wakker.

Maar alles is nog rustig hier!

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Majo: Ik heb nog wel even geduld hoor, moet morgen werken en heb vrijdacochtend om 10.00 uur al afspraak. Jij hebt je gesprek toch vrijdag?

Traantje; Zwaai en officieel verlof jippie!

Sinterklaas: Hier eind november al bij schoonfamilie gevierd, afgelopen vrijdag op mijn werk en aankomende vrijdag nog bij mijn ouders. (Ik heb twee zussen die vorige weekend moesten werken dus vandaar zo laat, maar heb er wel zin in).

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ow, wat ontzettend balen zeg :( Maar wat de anderen ook zeggen; het gaat om de kwaliteit! Met de poging van R.uben had ik maar 3 eicellen maar wel 2 bevrucht en R.uben is het resultaat! :) Met de poging van L.uuk 12 eicellen en uiteindelijk maar 1 cryo en niet te vergeten L.uuk ;) Dus het kan alle kanten op! Maar ik snap dat je erg teleurgesteld bent maar we blijven gewoon positief!! :)

Suus, wat kl*te zeg dat je man de baan niet gekregen heeft. :( Het is idd oneerlijk als het zo gaat......Hij moet nu dus gewoon de 24 uurs diensten blijven draaien? Ik hoop dat hij toch wat duidelijkheid krijgt over hoe en wat.

Sinja, hollands welvaren dus :D Heerlijk toch? En alweer met de pil begonnen.....Begin volgend jaar beginnen met spuiten of dit jaar nog?

Majo, dus M. ook schandalig verwend? :D R. vond het ook erg leuk om de cadeau's rond te brengen :) Mijn s-vader heeft gefilmd toen ze de cadeau's gingen op halen en R. riep steeds: ''pakkies, oei oei oei, nog meer?'' :D

Traantje, yeah verlof! :D Nu eindelijk aftellen voor jou! Hoe gaat het verder?

Pat, nog rustig dus......Hou je het nog wat vol?

Kleintje, spannend hoor van je zus......Is er inmiddels al wat meer bekend?
    Fijn dat het elke dag wat beter met je gaat! En super dat de bv blijft stromen :D Heb je nu ook langer kraamhulp omdat je hb zo laag was?

Ingrid, fijn dat het geen Crohn is! Hopelijk komen ze er achter wat er nu wel is!

Zora, hopelijk vrijdag een mooi aantal follikels te zien bij jou! Blijft elke keer spannend die eerste fm. En dan misschien volgende week de punctie al......Zie je er erg tegenop?

Hier vandaag alleen met L.uuk. R.uben is bij pake en beppe. Heerlijk even hoor. Gaat nog steeds erg goed hier. L.uuk kwam vannacht om 2 uur en toen pas weer om half 8! Wel duurde het bijna 2 uren voordat ik hem weer in slaap had ivm met de krampjes maar mag niet klagen :D
    Wel ben ik er achter wat de krampjes veroorzaakt, tenminste dat denk ik. Ik heb weer veel te veel melk en L.uuk kan het eigenlijk niet aan. Hij verslikt zich steeds en laat vaak los omdat hij de stroom melk niet aan kan. Ook heeft hij groene ontlasting en zitten er onverteerde stukjes melk in de poep. Nu dus maar 1 borst per keer zodat hij de vette achtermelk ook echt krijgt. Het lijkt al wat beter te gaan, en hopelijk zijn de ergste krampjes dan over.

Ik voel mij ook weer goed, al blijf ik nog wel veel vloeien. Had ik met R. ook en ik hoop toch echt dat het nu niet weer 9 weken duurt. Nou ik ga nog even genieten van de rust en ga alvast een pan macaroni maken, lekker makkelijk :)

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai meiden,

Vanaf mijn foon!

Onsw ik duim voor goeie emmy's!! Snap je teleurstelling, maar alles kan nog!

Suus, wat een eikels zeg! Goed dat je man om opheldering gaat vragen!

Majo, ik ben vandaag jarig! :D

Ingrid, gfijn dat het dat niet is, maar wat is het dan wel????

Jewel, fijn dat het zo goed gaat! En L verslikt zich steeds...aaah!

Kleintje, fijn dat het zo goed loopt!!
    En spannend voor je zus

Traantje, lekker verlof!!

Sinja, S. Doet dat ook hoor, beide op de 1+ lijn!!
    lekker toch!

Pat, lekker rustig nog!!
    Heb je mail gelezen hoor, zal er nog op reageren, maar had zo'n hoofdpijn dat ik niet veel op de laptop ben geweest!

Zora, bijna fm dus! Spannend weer!!

Majo, fijn dat het zo gezellig was!! Hier ook genoten!

Hier gaat het weer goed! Ben flink ziek geweest!
    Vandaag 15weken GUO gehad! Alles zag er heel goed uit!
    Alleen hoofdje wordt met 20weken gedaan!

Ik ga hapjes maken!!
    Vanavond weer visite!

Doeidoei!

Smak!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Loesie: van harte gefeliciteerd meid! Ook fijn dat de GUO er goed uit zag en dat je je weer beter voelt!

Jewel: Fijn dat het zo goed gaat, heerlijk even alleen met L.uuk. Lijkt me toch moeilijk zo je aandacht verdelen met 2 kids.

En ik zie niet echt tegen de punctie op. Ik vond het vorige keren wel pijnlijk, maar even tanden op elkaar en dan goed te doen. Nog een keer bevallen lijkt me erger haha hoewel je dan natuurlijk wel weet waar je het voor doet en dat weet je met de punctie natuurlijk (nog) niet. Wij krijgen minimale pijnstilling, alleen paracetamol en Diclofenac. Laatste keer heb ik direct erna wel veel napijn gehad. Maar dat was na een uurtje eigenlijk ook over.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo meiden, ik meld me maar even... Nog niet gedaan vandaag?? Geen idee... :)

Houd t even ego want wil beneden op de bank zitten en Sophie vraagt aandacht.
    Hier zouden vandaag de schoonmakers komen... Smsten dat ze later zouden komen, precies als Sophie slaapt dus niet handig. Heb ze maar afgebeld en zelf gezogen en gedweild (met rugpijn als gevolg :(). Alles afnemen en badkamers laat ik wel lekker door de kraamhulp doen tzt. Doen ze ook iets nuttigs :p

En tja, wanneer zou de ks toch zijn......................... ;):p Traantje en/of Lelie (weet niet wie sneller is) houdt jullie wel op de hoogte! Moet ik me nu verplicht elke ochtend melden trouwens???

14. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Traantje... hij moet naar de chirurg....

15. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Loessie... GEFELICITEERD!!!!

16. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @ingrid: de chirurg????? Wat gaan ze snijden dan?

@loesie: fijn dat alles er goed uit zag. Een hele geruststelling weer, lijkt mij.
    oh, en ook hier nog even gefeliciteerd!!

@zora: spannemd vrijdag, ik ben heel benieuwd wat er groeit als je je eierstokken al zo voelt...

@susan: ik dacht al, waar is ze toch ;)

@hier: vandaag weer schoonouders over de vloer gehad, hadden nog sinterklaascadeautjes mee, dus jenna heeft lekker met haar nieuwe duplo gespeeld...

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ingrid, ben ook wel benieuwd naar waarom je man naar de chirurg moet!

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Loessie, haha...foutje...voor vandaag dan GEFELICITEERD met je verjaardag :). En gefeli met de goeie GUO!!

Jewel, lekker zeg...een dagje samen met L. En R. vroeg dus ook steeds om meer...hihihi....M. riep ook aldoor 'meer' 'meer' (de verkorte versie van R.'s zinnetje ;)). Hoop dat het nu beter gaat met de BV....je kunt ook eventueel als je wel liever 2 borsten wilt geven het eerste beetje afkolven van beide borsten, dan krijgt ie ook de achtermelk wel en is de ergste 'druk' van je borsten af en de toestroom ook minder voor L.

Traantje, joehoe voor 34 weken!! Wat onwijs goed zeg dat je toch al zóver gekomen bent :).

Suus, rustig aan doen jij!! Je moet goed uitgerust de ks ingaan!! Als je nog zo druk bent geweest, neem ik aan dat ie vóór het wknd niet meer is. En denk dat ze 'm in het wknd niet plannen, dus dan wordt het zéker na het wknd ;). (maar verder ben ik niet zo nieuwsgierig hoor!!).

Ingrid, chirurg???? Ik zou ook eerder denken maag-darm-lever arts of anders een 'gewone' internist.... waarom nu al de chirurg?

@Hier (even fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink EGO --> sorry alvast.....(enne...sla anders maar over hoor....ik ben in elk geval voor nu wel weer even m'n ei kwijt;):

Had vandaag al gesprek met gyn (had vorige week idd geloof ik de 9e hier neergezet he...had ik ook hele tijd in mijn hoofd, zag v/h wknd dat het vandaag was).
    Heeft weinig bijzonders opgeleverd zoals al verwacht....
    Vroeg nog wel waar ik m'n dochter gelaten had...hihi...heb 'r alle keren (bij gesprekken/fm's etc) nog mee gehad. Vroeg daarna hoe het gegaan was (had zich werkelijkwaar echt nog niet ingelezen). Ik dus vertellen...hij dossier inkijken en 'oh ja'...'oh ja'... Gevraagd of hij meer kon vertellen over kwaliteit v/d sporadische zaadcellen, kwaliteit v/d eicellen, waarom altijd slechte/matige embryo's, maar had er zoals verwacht geen antwoord op. Kon in comp ook niet iets vinden. Nog gevraagd naar Pesa/Mesa/Tese omdat we het daar in mei/juni over gehad hebben.... maakte volgens hem niet uit, want de sporadische zaadcellen konden de eicellen wel bevruchten (alleen zijn het geen goeie bevruchtingen?). IVM maar niet eens meer over gehad, met deze dosering Puregon had ik 7 eicellen en dus geen overstimulatie. Vroeg hoeveel pogingen we nog hadden (hij dacht 1), is dus 2 nog. Of we nog wel door wilden...ja!!...hè hè...als we helemaal niks doen komt er sowieso geen brusje!! Maar goed...conclusie (van dit weer veel te lange nietszeggende verhaal)...hij gaat bij het lab navraag doen of ze meer duidelijkheid kunnen geven over zaadkwaliteit, eicelkwaliteit, embryokwaliteit. Zodra hij dit weet mailt hij ons hierover (zal ook wel weer laaaaaang duren). Heb het verder dus ook maar zo gelaten, heeft verder toch nergens antwoorden op. Daarna kunnen we doorgeven aan secretaresse of we wel/niet willen doorgaan.
    Zijn nu dus wel serieus aan het nadenken over second opinion in DD. Wat wel nadeel(tje) is...het is zéker 2,5 uur rijden enkele reis. Maar goed...wil wel (als het allemaal niet lijkt te lukken uiteindelijk) het gevoel hebben er 'alles' aan gedaan te hebben.
    Moet wel zeggen dat het veeeeeeeeeeel rust zou geven als we nu 'gewoon' zouden beslissen te stoppen en lekker van M. te genieten. Niet meer te hoeven hopen, niet meer al die medicijnrotzooi, niet meer al dat gezoek op I-net, niet meer.......zoveel niet meer.....maar alleen en dan ook echt alleen maar genieten :). Maar dat wil ik nog niet!! Ik wil een BRUSJE voor M. Denk dat M. het ook erg leuk zou vinden, is helemaal gek van andere kindjes en baby's. Op kdv 'helpt' ze met de baby's en ze loopt hier de halve dag met haar babyborn rond te sjouwen, 'm 'drinken te geven', in de buggy rond te rijden, over de schouder leggen voor een boertje en zegt steeds...tippetippetip..... (geen idee hoe ze eraan komt, maar tippetippetip associeert zij met baby's :).

Zuuuuuuuuuuuuuuuucht................. nog niks opgeschoten dus over HOE NU VERDER???

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zwaai Loessie!! Leuke verjaardag gehad?? Nog leuke dingen gekregen?

En zwaai onsw!! Alweer een beetje de posikant op aan het denken? Is ook wel tegenstrijdig natuurlijk...eerder juist heueueueueul veueueueueueul (ernstige overstimulatie) follikels en nu dan maaaaaar 4 eicellen.... knuf en op naar vrijdag!!

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Weer even een snelle zwaai

Loesie GEFELICITEERD!!! Dubbel gefeliciteerd eigenlijk, fijn dat de echo goed was!:) Konden ze al iets zien qua geslacht of nog geen poging gedaan tot kijken? Is natuurlijk ook nog best vroeg! Hebben jullie geslachtsbepaling of wil je het eigenlijk helemaal niet weten?

Susan ik gok dat de ks vrijdag is! (of misschien toch al morgen?) Morgen ben je 39 weken toch? SPANNEND! SUCCES MEIS!!!!

Traantje, jahoeeee uit de ziektewet, eindelijk écht verlof! Super dat je de 34 weken hebt gehaald! Nu de laatste weekjes doorkomen :)

Ingrid succes vrijdag! Fijn dat het crohn iig bijna zeker NIET is! Spannend zeg!

Zora ook alvast veel succes vrijdag!

Majo, niet veel opgeschoten.. ik snap zo wat je bedoeld met de wens voor een 2e, maar ook het gevoel van stoppen en weer kunnen genieten van M. Ik voel dit namelijk na 1 poging nu alweer zo, sinds de poging is gestart zit ik toch ergens niet lekker in mijn vel en last van alle hormonen en bijwerkingen. Ook al voelde we ons relaxte, toch veel hoofdpijn, moe en die laatste 4 weken zo spannend. Als het allemaal lukt is het daarentegen het allemaal weer zó waard geweest! Wij doen nog 1 poging in nederland gaan dan denk ik wel naar dd.
    Maar.. 1 positief nieuws, je hebt dus nog 2 vergoede pogingen gelukkig!! Maar nu dus nadenken hoe en wat verder... Sterkte meis! Knuf!

Deel Deze Pagina