Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Ik moet nog even nadenken of ik de 11e kom. Ik kan wel en zal de datum vrij houden. Maar ik ben nog niet met auto en twee kids op pad geweest. Dus de komende weken even zelfvertrouwen opbouwen. Maar het lijkt me super gezellig. Ik geef ook de voorkeur bij iemand thuis. Want twee kids is toch iets anders dan een.

Elin, gaat het al beter met o.laf??

Sinja, dus jullie ook weer druk met de volgende poging. Spannend

Jewel, wat vervelend dat L.uuk zon eczeem heeft. Mijn moeder zei dat het bij ons altijd met 6 weken begon. En zij gaf ook bv. Hopelijk kan de diëtist jullie helpen

Hier is mau weer opgeknapt. Gisteren toch even naar de HA geweest. Mau greep ook naar zijn ook en zei au pijn. Maar was geen oorontsteking. Behalve gister ochtend was de rest van de dag zijn temp goed. Dus vandaag is hij weer naar de opvang.
    Met rein naar cb geweest. Hij was 4530 g en 57 cm. Kei goed dus. Hij is wel van de +2 naar de 0 lijn gesprongen tov de geboorte. Maar vanaf het laagste gewicht volgt hij nu perfect het gemiddelde. Ook kreeg ik de complimenten dat ik de bv doorgezet had. En ben ook blij dat ik het gedaan heb :).
    Heb gisteren ook mijn bykay draagdoek binnen gekregen. Dan kan ik samen met mijn zus en twee kids in draagdoeken gaan wandelen! Zij heeft er nl ook een.

Verder gaat alles hier z'n gangetje. Druk maar wel heerlijk die mannen!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    @Meeting: zullen we het dan maar houden op de 11e in DB bij Esser? Denk niet dat we er anders uit gaan komen...

Majo, oei van die blauwe plek! Wel schrikken trouwens, zo'n val. Gelukkig heeft M nix en jouw blauwe kont herstelt wel weer ;)

Jewel, he grote kans dus dat L idd kma heeft. Eerst dus maar het dieet proberen?

Kleintje, netjes van R's groei! Zit ie nou inmiddels wel weer op geboortegewicht dan? Was toch ook zo rond de 9 pond?

Elin, heb je nog het zkh gebeld?

@even ego: Hier gaat alles goed! Daan is werkelijk een super makkelijke baby. Momenteel zitten we op 5 voedingen per dag dus dat is eigenlijk wel prettig. Ben dan tenminste niet de hele dag bezig met voeden en flesjes. Vanaf afgelopen maandag is manlief weer begonnen met werken. Nu zat Sophie maandag en dinsdag op kdv dus vandaag was de eerste dag met 2 kids. Ging eigenlijk wel erg makkelijk! Heb zelfs nog gezogen en een wasje gedraaid. Daarnaast nog wat tv programma's gekeken die ik had opgenomen dus tja, best aardig vond ik zo!
    Vanmorgen ook nog op nacontrole geweest bij de gyn. Gelukkig was alles goed. Voelde wel onderin mn buik links en rechts 2 bultjes zitten en dat zijn de knoopjes van de inwendige hechtingen van de keizersnede. Die lossen pas op na 80 dagen! Wist ik niet eens... Dat alles wat gevoeliger is, kan komen doordat ik na de ks zo moest hoesten gedurende 1.5 wk. Heb daar gelukkig nix mee kapot gemaakt (daar was ik vooral bang voor). Ik mag ook weer alles doen, maar met mate. Ze zei dat een volledig herstel pas is 6 mnd na de ks. Ik mag in principe alles weer doen, maar met mate. Ik ben wel vanmiddag gaan hardlopen. Heb het toch 5 min achter elkaar volgehouden, toen eventjes gelopen en weer 2 min gerend. Na afloop 4 setjes van 20 buikspieroefeningen gedaan. Geen centje pijn! Als ik dit doorzet, hoop ik toch echt over 2 mnd een mooi normaal figuur te hebben en een prima conditie om mn hockeywedstrijden te kunnen spelen :D

3. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @suus: wat knap dat je al 5 min achter elkaar kon rennen, kwam natuurlijk door je strakke pakkie ;)

@majo: dat is inderdaad schrikken zeg zo'n val. Gelukkig heb je die kleine meid zo goed weten te beschermen. Wel vervelend dat je dan zelf zo blauw bent... Ga je nu trouwens binnenkort weer starten?

@zora: qua lokatie woon jij perfect, maar een iets kleiner huis is toch lastig voor een meeting met zoveel vrouwen met kindjes. Wanneer gaan jullie trouwens weer starten?

@kleintje: hoe bevalt de auto? Wat goed dat R. zo goed groeit! Is hij nu al weer over zijn geboortegewicht?

@meeting: voor mij is Den Bosch goed te doen. Ik kom waarschijnlijk maar met 1 kind, alleen Jelte...

@hier: alles gaat hier prima, volgens mijn groeit Jelte als kool, maar volgende week vrijdag moet ik met hem naar het cb... Mijn herstel gaat gestaag. Ik zou vandaag alleen zijn met 2 kids, maar gelukkig is mijn moeder nog een dagje extra gekomen. Ik heb toch nog wel veel last van mijn buik zeker omdat ik Jenna veel til aangezien ze heel erg aan mij hangt....

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier even ego:

Vanmiddag Maurits weer opgehaald sinds ik met verlof ben. Bij binnenkomst stond er een foto en een rouwkaart. De moeder van een kindje uit m.aurits groep is overleden. Een hersenbloeding. Ik sprak haar gemiddeld 2 keer per week....... Ik ben er echt helemaal kapot van.........

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, tjee wat heftig zeg. Kan mij voorstellen dat je daar enorm door van slag bent.

Verder even een korte update, we zijn vanavond alweer met O.laf naar t zh geweest. Hij begon vanavond iets meer te drinken, maar een half uur later kwam het er in golven weer uit. Hij heeft dus nu verschrikkelijke diaree en geeft ook nog eens alles wat binnen komt over. Maar in het zh vinden ze het nog steeds niet verontrustend genoeg. Heb wel gevraagd of het nodig is dat hij eerst helemaal uitdroogd, maar volgens hun loopt het niet zo'n vaart. Moeten hem wel goed in de gaten blijven houden, maar ik vind het wel lastig wanneer ik nu weer aan de bel moet trekken. Ook plast O.laf al sinds giste niet meer, maar dit was ook niet zo erg. Ga zo maar naar bed, vanmorgen was t ook half vijf en O.laf was net ook al weer wakker met een volle broek. Gelijk maar even ors gegeven, maar dit kwam er net zo hard weer uit. Echt zo zielig.

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier even gauw een zwaai. Druk druk druk. Kleine net een beetje opgeknapt. Zelf ook een klein beetje opgeknapt en veel afgevallen. (buik kwijt)...... Snik.
    Elin ik kas jou verhaal over Olaf hier vorige week hetzelfde gehad. Siem spuugde zat elke keer onder de diaree en kon dus ook niets binnen houden. Wij gaven elke x een heel klein beetje water of ors kleine slokjes. En paracetemol voor zijn oorpijn.
    Ik was ook mega ongerust want hij reageerde zo slecht. T was echt geen kind aan. Ging zelf op de bank liggen. Wou niet zonder mij zijn en bewoog Verders niet. Geen kruipen of wat dan ook. Een beetje liggen en zitten op de bank. En heel veel jammeren. Echt zielig. Heeft ook zeker een dag of 3 niet geplast. En opeens wou hij weer drinken. Dus hoop dat het daar

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Was nog niet klaar. :(

Hoop dat Olaf gauw opknapt. Want als ze zo ziek zijn word je niet blij....

Db is voor mij

8. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Druk elke x per ongeluk op versturen. (iPhone)

Maar de 11de heb ik al een afspraak staan. Dus het ligt aan de tijd. En aan Siem natuurlijk.

9. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: hoe is het nu met O.laf. Naar hoor dat hij zo ziek is... laat je niet afschepen hoor als je zelf denkt dat het niet goed gaat. Het moedergevoel is de belangrijkste graadmeter voor hoe met het kind gaat, dus als je het niet vertrouwt pak hem in en ga met hem naar het ziekenhuis!!! Maar goed, ik hoop dat het beter gaat...

@Jessy: fijn dat het weer beter gaat en die buik komt gelukkig vanzelf weer terug

@kleintje: wat naar zeg van die vrouw, bah....

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Elin, hoe gaat t nu met O.laf? Hoop dat ie inmiddels wat is opgeknapt zeg!! Jeetje, zou ook hartstikke ongerust zijn!

Kleintje, pffff heftig hoor. Zulke dingen komen wel binnen zeg. De gedachte ook dat zo'n klein kindje nu geen mama meer heeft... Bah vreselijk.

Suus wat knap zeg dat sporten van je! Ik zoek al maanden motivatie!
    En fijn dat de eerste dag thuis met 2 kids goed is gegaan!

Traantje hoe is t met jullie?

Jessy, buik zal vast terugkomen :) maar jammer als je em nu net zag en nu weer weg is!

F.aye had gelukkig geen krentenbaard. Het was wel erge uitslag maar zonder korsten. Het is nu gelukkig bijna weggetrokken. Weekend was zo heerlijk! Lekker gezwommen en een dagje wezen shoppen.

Ben dinsdag weer begonnen met spuiten. Dus wordt weer spannend! Zijn er nu nog me beginnen?
    Morgen komen Ingrid, man en S.yra hier op bezoek!! Echt veel zin in:)

Liefs

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elin: Heftig zeg dat O.laf zo ziek is. Hopelijk gaat het al wat beter met hem. En ik ben het emt de anderen eens, wij mama's hebben vaak het juiste gevoel. En luister daar goed naar hoor!

Sinja: Spannend weer aan het spuiten! Ik moet volgende week maandag voor de uitgangsecho en hopelijk begin ik dan 9 februari met de Deca, dus duurt nog even voor mij maar het schiet op.

Kleintje: heftig zeg, wat erg, ik moet er niet aan denken dan word ik al naar. Jij ook sterkte ermee!

jessy; Gelukkig weer wat opgeknapt jullie, buikje komt wel hoor!

Susan; Goed bezig, fijn als je zoveel dicipline hebt, dat ontbreekt heir nog weleens.

Ik moet nu weg, kom later nog langs!

Liefs!

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Elin, hoe is het nu inmiddels met O? Knapt ie nu weer wat op? Rot zeg dat ze je steeds zo naar huis sturen terwijl je je er zelf niet prettig bij voelt. Zou de KA hier niet gauw doen denk ik. Die is heel erg van...als je je als moeder niet gerust voelt, gewoon bellen, niet eerst naar de HA maar meteen weer naar hen.

Jessy, jammer van je buik, maar....voor je het weet zit ie je gewoon weer in de weg hoor ;).

Sinja, gelukkig geen krentenbaard dus :). En een fijn weekend gehad! Leuk! Ook alweer aan het spuiten....het gaat weer beginnen....

Zora, schiet voor jou nu ook wel weer mooi op.....alweer een beetje 'zin' in?!

Kleintje, wat ongelooflijk triest zeg :). Zo jong...en dan een hersenbloeding :(. Zit jou ook niet mee deze week...eerst die collega, nu dit. En allemaal veel te jong...

Suus, gelukkig dat alles goed was bij de gyn. En ook alweer begonnen met conditie opbouwen dus!! Kanp hoor :).

Traantje, waarom neem je J. enna niet ook mee dan? Jammer. Ben wel benieuwd naar je mooie meisje in het eggie :).

Hier vanmorgen een koude trieste ochtend gehad. Naar de condoleance geweest van zoon van collega. Was zó druk dat we 2 uur buiten in de rij hebben staan wachten voor het condoleren. En zo druk dat de kerk en bijgebouw helemaal volzaten. Niet meer naar de dienst geweest dus. Zó triest zo'n jonge jongen.... :(. Moest M. ook weer ophalen bij de achterburen, die had ik al gebeld dat het een uur later zou worden. Die hadden wel heel lief 2 tosti's en een beker warme melk voor me klaarstaan :).

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Sorry verder niet terug gelezen, kom alleen even laten weten hoe het met O.laf is. Krijg zometeen de ha weer. Gister ging het iets beter, maar tis net of het nu weer overnieuw begint. Hij wil niks eten en ook nog steeds niet drinken. Hij heeft vanmorgen een heel klein beetje drinken gehad, maar dit gaf hij vlak daarna weer over. Gister belde de arts assistent nog wel om te horen hoe het was, maar toen ging het wel redelijk. Ze zei nog wel, dat als O.laf nog zou overgeven dat hij er dan wel wat voor zou krijgen. Ze zullen het dus toch niet helemaal vertrouwd hebben.Maar gister heeft hij dus niet overgegeven, maar toen had hij ook niks gegeten en gedronken. Nu maar weer even afwachten wat de ha er van zegt, want dit kan zo echt niet.

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    #594 Elin26, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    Ben ik weer even snel. Bedankt voor al jullie lieve reacties! O.laf heeft waarschijnlijk het rotavirus. Hij heeft nu wat gekregen voor de misselijkheid. Vanavond heeft hij weer een paar hapjes gegeten, maar drinken doet hij nog steeds niet. Gelukkig heeft onze eigen ha dienst dit weekend en als er iets is mag ik haar altijd bellen. De ha zei ook nog, dat O.laf waarschijnlijk woensdagavond wel zou zijn opgenomen als ze op het zh hadden gezien dat wij het niet meer aan zouden kunnen. Vond het wel fijn dat ze dat zei, bevestigd wel mijn gevoel dat we het juist hebben gedaan.
    Ga nu naar bed, heb niet heel veel slaap gehad de laatste paar nachten en tis nog maar even afwachten hoe het afgelopen nacht gaat. Trusten allemaal!

Weet niet wie het vroeg. Maar ik ben ook aan het spuiten. Waarschijnlijk volgende week de punctie.

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beterschap voor O.laf!

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ach Elin....het ROTA virus....! Nou...vandaar dat het zolang duurde en zo hevig was/is!! Het is evenals NORO, zo'n rotvirus!! Jullie nog niet ziek? Want het is vrij besmettelijk en gaat vaak zó rond. Enig idee hoe hij eraan gekomen is? Zijn er meer zieke kindjes in de omgeving? KDV? Of gaat O.laf daar niet heen? (vanwege de besmettelijkheid ervan). Hebben het weleens in zkh op de afdeling en als het eenmaal rondgaat....pfff.....
    Jullie arme ventje, en voor jullie ook natuurlijk. Hopelijk vannacht allemaal beter geslapen in huize Elin? En? Hoe ging het vandaag met eten/drinken? Hopelijk knapt ie gauw op en kun jij uitgerust naar de punctie volgende week. Spannend voor jullie weer hoor!!

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, wij zijn gelukkig niet ziek. Hoop dat dat ook zo blijft. Vandaag ging het iets beter met O.laf. Hij heeft weer een beetje gegeten en iets meer gedronken. Nog niet heel veel, maar iig meer dan gister. Hij plast alleen nog niet heel veel. Heb vandaag twee x een klein plasje in zijn luier gezien. Ook is de diaree nog niet weg, maar al wel minder dan dat het was. Heb ook geen flauw idee hoe hij het gekregen heeft. Er zijn geen zieke kindjes in de omgeving en O.laf gaat ook niet naar het kdv.

Nightelf, thanx!

Ga nu snel even weer naar boven, want O.laf is al weer wakker.

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Elin, och die arme O.laf zeg :( Hoe gaat het nu met hem? Hopelijk gaat het nu elke dag wat beter met hem! En jij dan ook nog vol hormonen van de meds.....kan er ook nog wel bij. Dikke knuff

Majo, triest zo'n begrafenis van zo'n jonge jongen :( Ben zelf 1 keer naar een begrafenis geweest van een meid van 23 maar was zelf ook de hele dag van slag. Veel te jong....

Kleintje, jeetje zo jong en dan een hersenbloeding :( snap dat je er helemaal even vanaf bent.

Zora, jij begint over 2 weekjes dus weer met een poging :) Voor je het weet is het zover, alles al weer in huis?

Sinja, jij dus alweer begonnen met spuiten!! Spannend weer hoor! En gelukkig F. geen krentenbaard......en fijn dat het weekendje weg zo geslaagd was!

Jessy, fijn dat het bij jullie ook allemaal weer wat beter gaat! En die buik komt wel terug :) Nu ben je iig de ongewenste kilo's kwijt ;)

Nightelf, even een taartvraagje :) Ik ga proberen ook een leuke taart voor R.uben zijn verjaardag te maken alleen heb ik nog een paar vraagjes en dacht die kan ik mooi aan jou stellen :) Nadat je dus de taart heb gemaakt + vulling moet er dus fondant overheen heb ik begrepen, is dat moeilijk? en wat voor 'gereedschap' heb ik daar voor nodig? En hoe en waarmee zet je er dan een tekst mee op? Had al even bij de leukstetaarten gezien maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer. Wat heb je als beginner nou echt nodig? Hmm beetje veel vragen zie ik nu :)

Traantje, hoe gaat het bij jullie? Alles goed met J.elte en J.enna?

Suus, druk bezig al met sporten lees ik, goedzo :D Heb wel respect voor je hoor! Zoveel discipline heb ik niet ;) maar vanaf febr ga ik ook weer beginnen met bodypump, zodat ik weer wat strakker in mijn vel kom (hoop ik dan ;))

Met de rest ook alles goed?

Hier een telefonische afspraak met de dietiste gehad (zou er eerst heen maar ze had autopech en dus maar via de tel) en ik hoef niet op dieet. De eczeem is een reactie op het flesje kv (wel hypo allergeen) dat we laatst eens gegeven hadden in nood. En omdat het nu al veel beter gaat met het eczeem (het is nog niet over) is mij op dieet zetten eigenlijk niet nodig. De grote dingen zoals melk en yogurt neem ik al niet veel en van brood en koekjes waar melk inzit is de kans heel erg klein dat L. daar op reageert. Het eczeem is dus al veel minder erg maar de buikpijn/krampen blijven en worden steeds erger. Hij wordt steeds huilend wakker van de buikpijn en dat wordt naarmate de dag vordert erger. We zijn meestal van 16.00 tot 22.00 met hem bezig dus ik ben ook aardig gesloopt nu. Morgen ga ik een lk bellen en vragen om even mee te kijken tijdens het voeden. Het kan ook zijn dat hij de buikpijn krijgt omdat hij de melk stroom niet aan kan en dat hij teveel lucht mee hapt. Al gaat het drinken momenteel al een stuk beter. Maar ja, krijg nu iig begeleiding over hoe en wat en dat vind ik zelf erg fijn. Wil eigenlijk geen herhaling van de beroerde maanden die we met R. hebben gehad qua slapen en hopelijk kunnen we dat nu voor zijn.

Nou L. wordt dus nu ook weer huilend wakker van de buikpijn, zo sneu voor hem :( Wordt er zelf ook zo verdrietig van. Ga hem snel troosten, fijne zondag nog!

19. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Jewel: wat zielig zeg voor L. Wel fijn dat jij niet op dieet hoeft!

@Elin: zo zielig voor O. dat hij zo ziek is... ging het vandaag al weer wat beter? En al weer met de nieuwe poging begonnen.... spannend! Ik hoop zo dat het lukt...

@Sinja: ook al weer bezig... dat poging 2 raak mag zijn...

@Kleintje: bevalt de auto nog steeds goed? R nog steeds goed aan het groeien? BV nog goed op gang?

@Zora: ga jij nu minder spuiten? Lijkt me wel weer heel spannend, zeker na de overstimulatie van de vorige keer...

@Majo: duimen voor een menstruatie binnenkort dus... want dan kan je nog beginnen voordat jullie naar DD gaan?!

@Suus: ook hier nog even, gefeli met je mannetje en ga nu eens op tijd naar bed ;)

@Jessy: wacht maar, die buik is zo weer terug en dan kun je er niet meer omheen ;)

hier gaat alles goed. J.enna krijgt in 1x 10 tanden/kiezen door, dus je kunt je voorstellen dat ze hier behoorlijk last van heeft. Snap ook niet dat dat nu allemaal tegelijk moet :(
    J.elte doet het goed. Hij slaapt nog heel veel en drinkt goed. Wel verslikt hij zich veel omdat bij mij de voeding er uitstroomt/spuit. De melk komt er soms gewoon via zijn neus weer uit :(. Vrijdag moet ik voor het eerst met hem naar het cb, dus ik ben benieuwd....

nog even spam van mijn 2 mooie wondertjes:

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, wat zielig voor O zeg!! Hoe gaat het vandaag met m?

Jewel, pfff zolang met de kleine man bezig zijn... Moet er niet aan denken!! Kan me voorstellen dat je dan wel moe bent ja.

Majo, hoe is het nu met je billen? Nog lekker blauw? :p

Traantje, mooie foto van je 2 schatjes!! Ben zo benieuwd naar het eggie!! ;)

@hier: Alles wel ok! Vandaag is mn man jarig en ik was helemaal bekaf! Vanmiddag tijdens bezoek van mn zus en haar vriend veelvuldig even weggedoezeld op de bank. Kon er ook echt nix aan doen... ;) Vanmorgen waren zijn zussen + gezin en schoonmoeder met man hier. Blij dat ze allemaal weg waren want ik vind dat toch wel druk eigenlijk. Vind het nog altijd het prettigst om gewoon met zn viertjes thuis te zijn.
    Ik ben idd druk aan het sporten! Ik hardloop om de dag en vooral vandaag was erg zwaar. Sowieso het schema (wat op zich niet zwaar lijkt als je het ziet op papier), maar vooral omdat ik het deed in de motregen met die wind in een open polder! :( Elke dag doe ik dan 5x 20 buikspieroefeningen (20 links, 20 rechts, 20 hoog, 40 laag/middel). Heb daar ook wel spierpijn van, hoewel ik het morgen ook wel in mn benen verwacht. Vanaf woensdag wil ik die buikspieroefeningen verdubbelen maar ik ga dan eerst bekijken hoe het gaat natuurlijk; het moet wel leuk blijven ;):D
    Ik merk nog nix in gewicht en/of lijf :( maar goed, ben ook nog te kort bezig. Ik ga wellicht vanaf deze week ook elke woensdag weer hockeyen en ik wil sowieso 19 februari meedoen met een wedstrijd bij een ander team. Zij spelen lager dan wij dus dat is wel even prettig om zo in te komen... Eerst even regelen met oppas want manlief heeft natuurlijk dienst die week ;)

Ik ga ff naar Daan toe; die is 's avonds vaak wat onrustig namelijk.

Deel Deze Pagina