Dank jullie wel lieverds! Duik zo lekker mijn mandje in. Was vanmorgen al knettervroeg wakker. Hoop wel dat ik morgen wat beter te pas ben. Herkent iemand die misselijkheid? Ken t zelf nl helemaal niet van de vorige keer.Trusten allemaal!
Suus, zwaai!! Wat een gedoe zeg met dat bedrijf. Gelukkig werkt die andere wel mee. En jammer dat je man het weer niet is geworden zeg . Hier voor icsi in Ned. eerstvolgende menstr. w.s. met pil beginnen en dan ook meteen met opbouwschema metformine. 20 mrt afspraak DD laten we staan. Enige wat ik wel beetje vervelend vind is dat (als we iets terug te plaatsen hebben deze poging) we hoogstw.s. precies in de ww zitten tijdens die afspraak. Had liever voordien geweten of het is gelukt of niet. Elin, doe maar lekker rustig aan (voor zover mogelijk). Wel een mooie opbrengst zeg . Hopelijk morgen ook nog een flink aantal bevruchtingen!! Traantje, toch pittig dus met de 2 kids alleen. Ben je inmiddels zelf al wel weer helemaal hersteld van de ks? Hopelijk slapen jullie alle 4 de hele nacht strakjes!! Esser, ook zwaai! Tips voor slapen overdag....hmmm...je hebt vast vanalles al geprobeerd.... mijn 1e gedachten was ook wat Suus schreef....schommelstoeltje. Of eventueel radio zachtjes op de achtergrond? Sommige kinderen vinen dat prettig?! Er een tijdje naast zitten en onder/tussen de oogjes wrijven/aaien (hielp hier altijd goed . Heeft cb nog nuttige tips kunnen geven? Nightelf, 'k ga zo ook eens op FB kijken naar het kamertje . En jij gaat ook hard hoor!! Ook de 30 wkn alweer gepasseerd . Hier vandaag de heeeele dag bezig geweest met zolder opruimen. Tjee....wat was dát een puinzooi zeg! M.aud ook de hele dag op zolder gehad, heeft zich zo'n beetje de hele dag vermaakt met het doosje met wasknijpers . Werd zelfs boos toen ik er een stuk of 10 wilde om de was op te hangen terwijl ze er nog zo'n 30 had ofzo . Werd rustiger toen ze ze aan mocht geven en dus 'heppen' (helpen). Kon ze vanavond niet slapen, ik lag heerlijk te ontspannen in bad, ging manlief even met haar in de stoel zitten op haar kamer, zegt ze: 'onneboek' (onderbroek) 'ophangen'....! . Wat ze al niet te verwerken hebben na alle indrukken op een dag, hahaha.
Goed zo Elin!! Hoe gaat t nu met je? En hebben jullie altijd op dag 4 de tp?? Hier zojuist een voorzichtige poging tot glimlachen van Daan!!!
Elin, wat een super nieuws! En zondag opnieuw een mooi aanstaand hummeltje in je buik, spannend.......! Suus, lief weer hè die eerste glimlachjes! Jewel, zwaaiiii! Zie je onderin hangen.
Elin, wat een mooie score en super dat er 5 bevrucht zijn!! En zondag de tp dus, ik ga voor je duimen!!! Majo, haha de was ophangen heeft idd indruk gemaakt op M.aud Zo leuk he dat ze je nu 'helpen', Ruben helpt mij altijd met afstoffen, hij een plumeau en ik Suus, heerlijk zeg dat Daan al lekker heeft doorgeslapen! Van hoe laat tot hoe laat slaapt hij dan? En Sophie gelukkig ook niet meer aan het spoken snachts, pff dat kan je soms best opbreken hè. En wat een gedoe met die compressor zeg :x Dan maar een ander bedrijf inschakelen. Nightelf, fijn dat de placenta nu goed lag!!! Ga je thuis of in het zkh bevallen? En bedankt voor je pb, zal eens zien of ik ook zulke mooi baksels kan maken Traantje, kan idd soms heftig zijn zo'n dag met 2 kindjes als ze niet lekker in hun vel zitten. En J.elte dus ook last van krampjes Hopelijk gaat het snel wat beter. Esser, vervelend dat O.livia overdag niet wil slapen. Slaapt ze helemaal niet of alleen hazeslaapjes? Misschien doe je het al maar met de eerste tekenen van slaap meteen op bed leggen. Hier is L.uuk na een uurtje wakker zijn alweer moe en soms ook nog wel eerder. Soms denk ik zelf van valt wel mee maar hij gaat dan altijd meteen wel slapen. Alleen wordt hij wel daarna weer wakker van buikpijn maar dat is weer een ander probleem Loesie, hoe gaat het nu met S.iem? Heeft hij nog veel last van de operatie gehad? Hopelijk is hij nu een stuk minder vaak verkouden! En hoe gaat het met jou? Fijn dat ze op je werk zo behulpzaam zijn! Zo kun je toch wat bezig blijven zonder dat je de hele dag thuis bent! Ingrid, hoe gaat het met het drinken van S.yra? Misschien nu proberen met een tuitbeker of gewone beker? Hier zijn we rond die leeftijd met een tuitbeker begonnen en dat ging eigenlijk heel snel goed. Pap kan ook van een bordje maar de papfles dronk ze wel goed toch? Voor de rest heb ik ook niet echt tips, Ruben dronk en drinkt nu nog heel goed. Hier gaat het goed. L.uuk heeft de afgelopen dagen in de namiddag en avond wat beter geslapen, al blijft hij huilerig in zijn slaap en kreunt hij veel. Maar er lijkt wat verbetering in te komen. Meeting dus de 11e in DB! Gezellig! Wij zijn het weekend dan bij mijn ouders dus kan het mooi combineren.
Piep, heel verhaal getypt, druk ik op escape terwijl de cursor niet in dit vakje staat! Gaat ie dus een pagina terug! *@*&@*(!* Bah! Dan maar even heel kort! Elin, wow, mooie score!!!!! Ik duim voor een mooi wondertje! Jewel, fijn dat het beter lijkt te gaan met L.uuk! Hopelijk zet die stijgende lijn zich voort! Suus, aaaah schattige Daan, begint hij al te glimlachen, hoe leuk!!! Majo, haha, die M.aud, 's avonds nog bezig met de onderbroeken!!!!Wel lekker geslapen uiteindelijk!? Esser, hier hielp inbakeren heel erg goed, maar ik weet niet of het bij Olivia daar aan ligt! Wel druk of niet?! Traantje, Jelte ook al krampjes, ach gossie, zo zielig altijd! Ingrid, ik heb geen tips, Siem dronk eigenlijk altijd wel goed. (tenminste, dat is wat ik me ervan herinner!) Sinja, alweer druk aan het spuiten?! Wanneer heb je je 1e fm?! Nightelf, hier even reactie op vw, maar ik wist niet dat je sowieso in het z'huis moest bevallen! Waarom dan? Pat, hoe gaat het met Mike?! Majo, volgens mijn ligt hij in Duitsland in het ziekenhuis. Maar weet dat niet zeker! Onsw, hoe gaat het nu met je?! En tussen jou en je man? Komen jullie alweer een beetje dichter tot elkaar?! Knuf voor alle anderen! Hier gaat het goed, Siem lijkt alweer helemaal opgeknapt. Krijgt nog wel een zetpil, maar is zo vrolijk!!!! Met de baby gaat het ook goed, 20-wekenecho zag er prima uit! Heel veel foto's mee gekregen en ik voel hem/haar ook echt heel goed! Heerlijk dus! Met BI gaat het niet zo goed, maar ze zijn heel lief voor me op het werk en om me heen. Ik werk tot de voorjaarsvakantie nog ma-di voor de klas en daarna ga ik andere dingen doen, zoals toetsen afnemen en administratieve dingen! Ook wel lekker! Mocht het dan een keer een dag niet gaan, dan heb ik geen verplichtingen voor de klas. Ben dan ook al 27 weken, dus best trots op mezelf! En thuis word ik ook heel goed geholpen. Manlief doet heel veel in huis en probeert me zoveel mogelijk te ontlasten en daarnaast is vooral mijn moeder is mijn echte steun en toeverlaat. Morgen komt ze ook weer om mij te helpen, omdat Siem nog niet naar buiten mag. Zo'n ochtend binnen vermaken is best vermoeiend. Voel me af en toe best schuldig, maar ze wil gewoon dat ik echt geniet van deze zwangerschap en daarom helpt ze waar ze kan! Schatten zijn het, die ouders van me! En zondag gaan we naar Ikea om het kamertje uit te zoeken. We weten eigenlijk al welke, maar even bestellen! En nog even bij Prenatal spieken, want die zit daar ook in de buurt. (als die ook koopzondag heeft tenminste!) Komt allemaal goed hier!!! Ik ga weer! SMAK
Elin: Super zeg, 5 bevrucht, succes morgen bij de Tp! Suus: Wat leuk een glimlach van je kleine man. Het is een mooi ventje hoor! Jewel; Fijn dat er wat verbetering in het slapen lijkt te zitten. Ik herken veel van Sara toen ze zo klein was, die had ook enorme krampjes, sliep slecht en huilde veel. Zo zielig. Loesie: Wat fijn dat je ze geholpen wordt door de mensen om je heen, soms is het vervelend het allemaal uit handen te geven, maar probeer te genieten van de mensen die van je houden ze doen het ws graag. Sorry voor de korte reacties, de overige meiden een fijn weekend gewenst!!!
Elin, wauw!! Op naar een mooie TP zondag . En hopelijk nog een paar cryo's die je hopelijk voor nu niet nodig gaat hebben!! Loessie, wat fijn dat je zo goed geholpen wordt door iedereen . Leuk kamertje weer uitzoeken . Heb gewoon door de drukte op de afd afgelopen 2 dgn vergeten te kijken of M. van Pat bij ons op de kinderafdeling ligt . Hopelijk is het kleine manneke gewoon alweer lekker thuis bij Papa, Mama en z'n grote Zus A. Jewel, fijn dat het nu iets beter lijkt te gaan met de krampjes van L. Esser, nog tips gekregen van cb voor het slapen overdag van O.? Suus, de eerste glimlachje.......*smelt*...... Ingrid en Sinja, zag dat jullie ook de overstap naar DD willen maken misschien? Ivm nieuwe 1 tp beleid in jullie zkh?! Hier bij goeie emmy's ook altijd maar 1 TP. Maar das voor ons niet de reden om over te stappen. Hebben toch nooit goede embryo's . Knightelf, lekker rustig aan jij!! En aftellen naar verlof!! Kleintje, hoe is het eigenlijk met jou en je mannen? Vanuit hier ook alvast een heel fijn weekend allemaal . Ben zelf nu lekker een week vrij. Volgende week vrijdag pas weer 3 nachtdiensten . Mag ook wel...afgelopen dgn 5,5 dag v/d 7 gewerkt dusse.... Toedelsssss!!!
Wie gaan er nu nog meer allemaal mee? Wordt dan dus bij Esser nabij DB? Heb even wat geknipt en geplakt: 11 feb: Esser, Ingrid, Majo, traantje, Lelie, Jewel, Suus......
Haay, hier alles goed! Vandaag op mijn werk langs geweest met Reinout. Was erg gezellig alleen vliegt het me nu wel aan dat ik straks weer moet werken. Ik wil mijn kleine mannetje helemaal niet afgeven.... Ik met mijn baas gehad over kolfrecht. Fijn onderwerp om met een man van 50 te praten..... Maar hij vindt (zo als altijd met alles) alles best. Ik twijfel alleen of ik ga kolven of Reinout op de opvang voeden (5 min fietsen van mijn werk). Iemand ervaring??? Wat de meeting betreft.... Ik twijfel nog een beetje..... Bang dat het te druk is.... Maar aan de andere kant is het ook super gezellig om jullie weer te zien. Wanneer willen jullie het weten????? Nou ik ga zo reintje voeden, en dan onder zeil....
Hier wel iedere keer goede kwaliteit Majo... S.yra is uit 2x a geboren. Eerste behandeling zelfs 3x a! Zit ook te twijfelen over het Geertgen. Moet het er nog maar eens met mijn man over hebben!
Even een zwaai hier! Druk maar o zo gezellig weekend! Verjaardag van dochtertje van vrienden van ons: meisje wordt 5 hele jaren. Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd, en nemen ons vanavond gezellig mee uit eten......daar zeggen we geen nee tegen! En morgenmiddag staat er kraamvisite op de planning. Ingrid, fijn dat je ff het korte overzicht hebt gemaakt voor de 11e. Kleintje, de woonkamer en keuken zijn bij ons gescheiden, met een gang er tussen. Je kunt dus ook mooi als je wilt, wat gescheiden van elkaar zitten. Even wat rust opzoeken, want de keuken is daarvoor ruim genoeg. Oh, en dan hebben we natuurlijk ook nog de 2 bovenverdiepingen, waar je de rust ff kan opzoeken. Voor b.v. Het verschonen en/of voeden. Fijn weekend allemaal!! Elin, op naar een mooie TP morgen!
@Elin: super zeg 5 bevruchtingen en morgen de tp. Hoeveel laten jullie terug plaatsen? Hoe is het nu met O.laf? Weer beter? @Esser: klinkt als een groot huis. Ik ben benieuwd... zullen wij ook wat meenemen qua eten en drinken ofzo? En, hoe laat zijn we welkom? @kleintje: ik ben ook nog niet zo van de drukte, maar het lijkt me gewoon super om jullie allemaal (althans een gedeelte) te zien... @loessie: fijn dat er zoveel rekening gehouden wordt op het werk en je thuis geholpen wordt... @pat: hoe gaat het nu met M? @majo: lekker even vrij, heerlijk even goed van genieten.... @rest even zwaai @ hier: gisteren voor het eerst naar het cb geweest met J.elte en ook naar het ziekenhuis voor controle. Hij was al 3785 en 3830 gram, dus in een maand ruim 1 kg gegroeid. Ik heb slagroom werd gezegd . Verderhad hij veel last van krampjes, maar ik kolfnu de eerste 20 ml van een voeding af en nu heeft hij geen kramp meer en hebben wij onstevreden mannetje weer terug
Had heel wat getypt maar druk weer eens op de verkeerde knop en alles weer weg.... Dan blijft het bij een zwaai, Zwaai want zijn druk bezig met taarten maken voor R.uben zijn verjaardag morgen!! Alweer 2, wat gaat dat snel zeg. Nou ga er weer vandoor. Fijn weekend nog allemaal!