Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    #641 Elin26, 28 jan 2012
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
    Suus, wat super van D.aan z'n eerste lachje! Dat is echt super schattig. Vind ik ook altijd als ze hun handjes ontdekken. Zo grappig om te zien. Had ook nog een vraag voor jou, ik moet woensdag naar de tandarts voor een zenuwbehandeling wat afgemaakt moet worden. Maar is het wel verstandig om het nu te doen i.v.m. de verdoving en de tp morgen?

Jewel, hoe is het nu met L.uuk. Las dat hij iets beter slaapt 's avonds, dat is wel heel fijn. Dan zal hij zichzelf ook wat beter voelen misschien!?

Loesie, gefeliciteerd met de goede echo. En S.iem weer beter, gelukkig! En wat super dat je zo goed in huis wordt geholpen, maar wel erg vervelend van je bi. Helpt de therapie je nog een beetje? Vond het hier toen niet heel veel doen, al had ik wel veel aan haar tips, maar het meeste moet je toch zelf. Veel plezier morgen bij de ikea. Ga je naar Hengelo? Als wij niet naar Zwolle moesten waren we er waarschijnlijk ook nog wel even heen gegaan.

Nightelf, bijna verlof! Heerlijk! Hoe is het verder met je?

Esser, hoe gaat het met het slapen van O.?

Majo, lekker een week vrij! Mag idd ook wel na zoveel gewerkt te hebben. Werk je altijd een aantal dagen en ben je er dan weer een aantal vrij? Of verschilt dat per week?

Kleintje, fijn dat alles goed gaat. Wanneer moet je weer aan het werk?

Traantje, wat is J.elte goed gegroeid! Fijn dat hij niet meer zo'n last heeft van krampjes. Hoe is het verder met jou?

Onsw, hoe is het met jou? Heb je hier al een tijdje niet meer gezien.

Hier morgen om 13.30 de tp. Krijg er waarschijnlijk één teruggeplaatst, maar dat ligt nog een beetje aan de kwaliteit. Het beleid is hier dat je er maar één teruggeplaatst krijgt als je onder de 36 bent en als de kwaliteit goed is. Heb alleen nog behoorlijk last van mijn buik. Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet.
    Het was woensdag nog wel bijna mis gegaan. Ze waren ons vergeten te screenen voor hiv en hepatitis en eigenlijk mogen ze dan de eicellen niet aan nemen. Gelukkig hebben ze in Z.wolle het door de vingers gezien. Maar was nog wel even spannend.
    Verder gaat hier alles goed. O.laf is weer ontzettend goed te pas, hij eet weer als een dokwerker:D Hij heeft alleen last van doorkomende kiezen.

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    En dan nog even voor R.uben, weet nl niet of ik er morgen aan toe kom.

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! En een hele fijne dag samen met mama, papa en L.uuk!

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, in de VU zelfde beleid maar ja...2x raak uit 3 tp's dussssssss ;)
    Wel slordig dat ze niet gecheckt hebben of alle uitslagen nog geldig waren. Strax hadden ze je mooi gespaarde eicellen weggegooid!!! Moet er niet aan denken... Gelukkig ging de paringsdans wel door :)
    Tav je vraag, aangeven dat je mogelijk zwanger bent, dan pakken ze een andere vloeistof, als ze die niet al standaard gebruiken... Belangrijker is eigenlijk ivm nog evt te nemen röntgenfoto's.

Loesie, lief al die steun van iedereen om je heen!! Gewoon van genieten want ze doen het allemaal voor jou en kleine man/vrouw in je buik waar ze ontzettend veel van houden.

Jewel, nog 10 min maar alvast een feli voor Ruben!! Ook vieren morgen?

Esser, drukke dag!!! En idd ja, hoe laat verwacht je ons?? Traantje neemt iig slagroom mee :p

@hier: drukke dag gehad. Begonnen met hardlopen om 9 uur, daarna douchen en spullen inpakken om naar m'n ouders in Friesland te gaan. Doorgereden naar Heerenveen om zooi uit te laden (wat we gisteren hadden gedumpt in busje van m'n sm) en op te slaan in m'n vader's garage (stond eerst in m'n oma's garage maar ja die moet nu verkocht worden). Vervolgens geshopt en 2 broeken gekocht, 1 boyfriend die al goed zit en 1 strakkere, die al wel dicht kan maar mooier zit na verlies van m'n kilo's. Eten en weer teruggereden. Daan is nu ook volgeladen met melk dus we kunnen richting bed :)

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jewel, ook hier: van harte met de 2e verjaardag van Ruben!!
    T gaat zoooo snel..... Heel veel plezier voor vandaag!

@hier, gezellige dag gehad en t etentje (tapas restaurant) met wat lekkere biertjes, was super! Duiken nu ons bed zo in, helemaal moe!

Ehm tijd voor de 11e....... Lastig om in te schatten...
    Joep gaat meestal rond 12.30u naar bed en slaapt dan ong. 2 uur. Tijdstip van het naar bed gaan, kan ook wat eerder of later liggen (verschuiven). Is niet zo'n probleem. Hebben jullie evt een idee qua aanvangstijd? En wat daarin voor jullie fijn is? (ivm reistijd etc)
    Hoe lang jullie er zijn/blijven maakt niets uit hoor! In brabant staat de zogeheten 'deur' altijd open. ;)

Oh, en wat lekkers/eten mee; altijd goed!!!

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hieperdepiep hoera voor R.uben!!!! Alweer 2 jaar! Hopelijk heb je samen met papa en mama en L.uuk een hele fijne dag!!

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Joepie!!!!!!!! Ruben is jarig!!!!!! Gefeliciteerd.

En wat de meeting betreft, misschien moet ik maar gewoon komen. Als ik er ben is het vast super gezellig.

Suus, je bent echt hard aan het trainen voor je zwangerschapskilos. Ik wou dat ik er de energie voor had. Maat mijn te lage ijze laat me in de steek. Hoeveel kilo moet/wil je kwijt?

Hier gisteren gegeten met vriendinnen. Mijn eerste uitstapje!!! (op de begrafenissen na dan). En ging goed. Wel even fijn om los te zijn van thuis. Die borstvoeding ketend je wel. En wat de kilo's betreft. Ik moet er nog 8 van deze zwangerschap, 5 van de vorige zwangerschap en dan nog 5 Icsi kilo's. Zucht...... Ooit was ik dun....

Nou er vraagt er hier een aandacht.....

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, nog aardig wat kilo's te gaan dus!! Succes!!!
    Hier ben ik er nog ca 7-8 te zwaar van daan's zwangerschap. Alles van Sophie was ik al kwijt en ook geen kilo's vd icsi. Wel wil ik nog wat Baileys kilo's kwijt ;) Wil eigenlijk uitkomen op 60 kilo dus nog 11 te gaan. Sinds ik sport is er welgeteld 0 kilo af... ;) Daarom dinsdag maar starten met diëten... Dan gaat t vast sneller!!
    En ja joh, gewoon komen!! Doe ns gek!!! :p

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Goed nieuws hier. Heb een heel mooi embryootje aan boord! Er zijn er nog twee ingevroren en de andere twee worden morgen nog bekeken en als ze goed genoeg zijn worden deze ook ingevroren. Echt helemaal super dus.

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, super nieuws!!!!! We gaan allemaal voor jullie duimen!! Moet je nu zelf thuis testen of bloedtest in zkh?

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Dank je wel! Ik moet thuis testen, 12 febr. Hopen dat het deze x eens raak mag zijn, als ik heel eerlijk ben heb ik meer vertrouwen in cryo's. Maar dat zal vast komen omdat O.laf van een cryo is.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahaha Elin, hier juist meer vertrouwen in verse :) Zowel Sophie als Daan vers. 1 cryo tp gehad en mislukt... Ik ben dus zeer positief voor je!!

Hier net gezien dat K3 gaat optreden in Ahoy in maart! Daar moeten wij dus naartoe met Sophie, als megafan!! Net al oppas geregeld voor Daan dus kaartjes kunnen besteld worden!! :)

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, weet idd dat het niet heel veel zegt. We moeten maar gewoon afwachten.
    Zag net in de fanmail van de tros dat er voor hun een speciale show van k3 komt voor leden op 17 maart. Weet niet wat het normaal kost, maar rang 1 kost hier 24,50 en de droomstoelen 32,50.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, alleen rang 3 was beschikbaar nog, op die dag en dat tijdstip... Anders hadden we zeker droomstoelen genomen. Volgende keer dan maar ;)

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Wat jammer. Was volgens mij ook wel een mooie aanbieding.
    Nog bedankt voor je antwoord op mijn tandarts vraag. Wat ik wel vreemd vind is dat de vorige x na mijn tp mijn tandarts niet wou verdoven. Maar er is dus een speciale verdoving voor. Zal toch voor de zekerheid morgen even bellen, straks heeft hij die niet.

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, ik gebruik normaal vloeistof met adrenaline; dat werkt sneller, langer en beter. Voor oa zwangeren en hartpatiënten gebruik ik vloeistof zonder adrenaline. Er zijn tandartsen die alleen die tweede in huis hebben hoor!!
    Je kan er ook voor kiezen om deze zitting te doen zonder verdoving. Begrijp dat je al bent geweest voor de eerste zitting, dus dat element is avitaal (ontzenuwd). Miss voel je dan nog iets, afh van hoe ver hij is gekomen. Desnoods probeer je eerst zonder (mits element al avitaal is hè!), verdoving kan altijd nog!!

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, liever niet, brrrr. Dit is de derde keer, de vorige keer niet verder gegaan omdat t niet verdoofd was. Er zit volgens mij nog een stukje zenuw in. Is iig erg gevoelig nog.

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meest gebruikte verdoving zonder adrenaline heet Citanest. Vragen of ie dat heeft, of broertje/zusje ervan...
    Belangrijker is die röntgenfoto hoor!!

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Super nieuws elin! Ik ga zooooo voor je duimen!!
    Hier ook trouwens t meest vertrouwen in verse tp's. Zowel O als J zijn van verse tp's. ;)

Suus, had op fb ook al gereageerd maar: super leuk k3!
    Zal Sophie wel geweldig vinden!

Jewel, gezellige verjaardag vandaag gehad? Ruben verwend zeker?

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier veel vertrouwen in cryos! Er ligt er nu eentje in mijn armen!

Is het bij jullie ook zo koud?? Vandaag blijf ik lekker de hele dag thuis. Wat rommelen, poetsen enzo....

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Yep kleintje, hier ook zo koud!
    J vanochtend naar het KDV gebracht en zit nu in mijn 'hangkloffie' op de bank met n kop thee. :) O ligt lekker te pitten. Wordt een rustig dagje vandaag. O slaapt overigens sinds een aantal dagen veel beter!
    Dus wat het nu is geweest??
    Ledikant is overdag nog niet echt favoriet, dus slaapt ze wat meer in de wandelwagenbak. Gaat prima.

Scharrelt de rest vd meiden ook meer binnen vandaag?

Deel Deze Pagina