Pat, logisch toch dat je hier niet zo veel bent. 1 ziek kindje is al aanpoten, kun je nagaan als je er 2 hebt!! Sterkte meid! Hopelijl knappen ze beiden snel weer op. Lelie, ben benieuwd wat de uitslag is vd allergietest. Laat je het ons wel even weten? Volgens mij zijn de wegen prima begaanbaar. Alleen in woonwijken waar niet geveegd en/of gestrooid is, moet je 'oppassen'. Zou wel gezellig zijn als je erbij bent! Dan zijn we zaterdag met zn 6-en volgens mij, nl Traantje, Esser, Majo, Ingrid, Kleintje en ik. Even ervan uitgaande dat het voor Jewel te ver is... Enne Kleintje, die elfstedentocht is dan denk ik zondag hoor! Pakken ze nog een nachtje vorst mee nl, voordat maandag de dooi inzet. Ingrid, vraag jij nog even aan Sinja of die ook nog wil komen? Ze is hier niet zo vaak maar denk dat jullie elkaars tel nr wel hebben? Ik heb er iig erg veel zin in om iedereen (tenminste degene die komen/kunnen) weer te zien. We kunnen ook Sooner nog vragen? Schrijft hier niet meer mee maar hoort eigenlijk wel bij de 'harde kern'...
Even een korte update, kom vanavond wel even reageren. De tandarts heeft niks gedaan, omdat hij er gister ook niet bij kon had t weinig nut om het nu weer los te halen. Hij denkt dat t een reactie is op gister,dus dat alles een beetje geïrriteerd/ontstoken is. Heb nu antibiotica en als dat niet helpt had hij het erover dat die kies er mss uit moet. Heb nog wel gevraagd of een kaakchirurg/endodontoloog hier niks mee kon, maar daar kreeg ik niet echt duidelijk antwoord op. Heb nu dus nog steeds erg veel pijn. Heb ook al wel paracetamol ingenomen, maar helpt weinig.
Elin, napijn kan 2-3 dgn duren dus wellicht ben je er morgen nog niet vanaf. Ik zou, als ik jou was, een consult bij een endodontoloog aanvragen voordat je tandarts er een tang op wil zetten. Zat er al eerder een wortelkanaalbehandeling in, of is dit een hele nieuwe? Als t een hele nieuwe is, en geen herbehandeling, heef een bezoek aan de kaakchirurg geen zin. Ik neem aan dat het een hele nieuwe is en dan zou ik zeker even langs de endodontoloog gaan; die heeft meer zicht op prognoses enzo. Heb Sooner ook even gevraagd voor zaterdag en die denkt er even over na!
Nou suus, dan had je dezelfde gedacht over Sooner! Ik had haar van de week een sms gestuurd met een uitnodiging voor komende zaterdag en dat zij natuurlijk meer dan welkom is! Kreeg idd ook n sms terug dat ze er nog ff over nadenkt. Enne, jij nog steeds goed bezig met Evy hè? Elin, beterschap voor jou! Klinkt alles behalve prettig meid! Enne, ik duim voor je door hier! Pat, beterschap voor jullie kindjes!! Lelie, wat naar dat je nog zo'n last heb van die plekjes. Laat je idd even weten hoe en wat over de uitslag? En, zou het toch wel leuk vinden als je er bij bent zaterdag! Jewel, jullie krijgen natuurlijk veel meer mee van de elfstedenkoorts! Vind t wel gaaf hoor als het door kan gaan. Maar.....ook voor jou; zou t toch wel leuk vinden hoor als je er bij kunt zijn komende zaterdag. Maar goed, het is idd een eindje rijden. Nigthelf, nog maar eeeeeeventjes werken toch?! Kleintje, de cupcakes zijn gaaaaaaf! En vast ook lekker zaterdag? Voor degene die m'n adres en evt telefoonnummer nog nodig hebben, stuur ff n pb'tje! Wij wonen in een 'kasteel' en je kunt voor de ingang parkeren. Vervolgens moet je de trap op aan de linkerkant van het kasteel! Anders dan moet je het hele kasteel rondlopen voordat je bij ons bent. . Olivia heeft gister dr 2e prikjes gekregen. Was weer flink brullen en deze mama kan er ook niet aan 'wennen'. s Avonds had ze wat verhoging (38 graden) en ze wilde veel mama-tijd. Ach......hoort er bij. Ze woog trouwens 6120 Gr. en haar lengte is nu 59,5 cm. Gaat zo snel....
Sorry had willen reageren hier, maar is er niet van gekomen. Dus weer ego van deze kant. Ik verlies iets bloed, dus ben bang dat t einde verhaal is. Ga nu proberen te slapen, ben t echt zo zat voor vandaag.
Oh nee Elin.......snap goed dat je alleen ego reageert. Verlies je al veel? Of herken je t van je eigen lichaam dat t de verkeerde kant op gaat? Denk aan je......
Elin, ohnee... Hoop dat t stopt... Heel veel sterkte nu!!! Denk aan je!! Even snel met iPad want hebben nog geen nieuwe laptop heb nog niets teruggelezen helaas!! Heb wel zin om zaterdag te komen maar moet waarschijnlijk naar t ziekenhuis voor een fm en Sinjaman is maandag jarig en afhankelijk wanneer de punctie is vieren we t misschien zondag, dus denk niet dat t gaat lukken... Wacht nog wel even af of ik naar t ziekenhuis moet of niet. Laat t nog defi weten!! Hoop de ik morgen even kan teruglezen wat hier allemaal is gebeurt!! X
Meeting, gelukkig zijn we nog met 6. Esser, ik heb je adres van het geboortekaartje. En je nummer heb ik geloof ik ook nog. R.einouts gewicht, tuurlijk heb ik me ernstige zorgen gemaakt. En overwogen te stoppen met de bv. Maar met bijvoeding was hij gaan groeien op een nieuw lijntje. Ook met flesvoeding zou hij niet ineens in een paar dagen 600 Gr aankomen. Nu groeit hij goed. Dus nu ben ik overtuigd dat de bv goed gaat. Alleen die eerste 3 à 4 weken hebben er voor gezorgd dat hij nooit dat geboortegrwicht kon halen na 2/3 weken. Het gaat nu goed dus ik laat het los. Maar dat betekend niet dat een kind zomaar 600 g mag afvallen in de eerste 1,5 week. Maar dat kan ik niet meer terug draaien.
Even een korte zwaai. Tis echt mis hier. Gister dacht ik zelf nog even dat t alle kanten nog op kon, maar vanochtend toch echt de realiteit dat t over is. Ben behoorlijk ongesteld. Baal er zo ontzettend van, vond dat we na vijf keer t wel een keer "verdiend" hadden. Krijg er ook weer minder vertrouwen in dat het ooit weer gaat lukken. Ben er ook steeds meer van overtuigd dat er toch ergens iets bij mij mis gaat, we hebben ook niet voor niks vier jaar op O.laf moeten wachten. Wat een ontzettende teleurstelling weer!
Oh nee Elin, wat zwaar k*t gewoon!! Het is jullie zo gegund en ik had echt goede hoop voor jullie. Nu even ene maand rust en dan maar door met de cryo's?? Hoe gaat het met je kiespijn?
Oh nee Elin Wat ontzettend kl*te zeg!! Ik had gehoopt dat het jullie nu eindelijk gegund zou zijn......Dikke knuff meid!
Wbt meeting, ik ben er wel bij Ik vind het zo leuk om jullie weer te zien en de nieuwe aanwinsten dat ik de lange reis maar voor lief neem. R.uben neem ik dan niet mee, die is al niet zo'n fan van autorijden en dan in een korte tijd zolang rijden is niet bevorderlijk voor ons beide humeur Ik blijf dan niet heel lang, wil voor de drukte weer weg gaan. Ik heb je nummer en adres ook al Esser, dus komt helemaal goed. Nu wel een tom-tom mee want wil niet weer de toeristische route nemen wat in Utrecht toen het geval was Oh ja suus, nog even een tand vraagje. R.uben heeft een stukje van zijn voortand af, kan dat kwaad?
Jewel, leuk dat je ook komt zaterdag!! Gezellig! Wat betreft je vraag, als ie er geen last van heeft en t is een klein stukje, zo laten. Waar je wel op moet letten, is het verkleuren vd tand. Door een trauma (bijv een val) kan hij grijs verkleuren. Dan sterft de zenuw af. Over t algemeen voelen ze daar nix van hoor. In dat geval moet je tda even een röntgenfoto maken voor de def diagnose. Enige oplossing is dan (want dat zal dan over ca 1-1.5 jr. Zijn) om t tandje te laten trekken. Best is dan door de kaakchirurg in t zkh onder een roesje, om psychisch trauma te voorkomen. Dat is dus even vooruitlopend op de zaken hoor! Kortom, niets doen tenzij last en verkleuring element in de gaten houden.
Oké dan hou ik het even in de gaten. Het is maar een klein stukje gelukkig. Weten ook niet wanneer het gebeurt is, hebben hem er ook niet over gehoord. Ik vind het erger dan hijzelf denk ik
Elin, echt klote dat deze poging niet gelukt is. Dikke knuffel. Meeting, ik heb besloten dat ik mau ook niet mee neem. Geeft iets meer rust. En ben een beetje ziekig op het moment. Zere keel en hoofdpijn laag bij mijn nek. Ik hoop dat het zaterdag over is. Ga er wel van uit. En ik zal cupcakes maken! Nou mau ligt in bed, rein is lekker aan het drinken en ik heb rust. Dinsdag was eindelijk mijn nieuwe borstschildje voor mijn kolf gekomen. Had hem bij l10 besteld (van de ovu-restjes). Maar heeft twee weken geduurd voor ik het binnen had. Terwijl in de bestelstatus afgeleverd stond de dag na de bestelling. Had al zeker 5 keer geprobeerd te bellen en gemaild maar geen reactie. Was al can plan mijn pa (advocaat) een brief te laten sturen. Maar toe kwam het net die dag. Gisteren twee nieuwe broeken gekocht, shirt voor Maurits en nog wat cadeautjes. Gelemaal geslaagd. En begin me er bij neer te leggen dat mijn figuur toch echt anders is na twee kids.
Elin: Wat rot voor je meid, echt balen, kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt, maar houdt moed he, jullie hebben al een mooie man, dus het kan!!! Knuffel en duik nu maar even lekker in een hoekje. Sterkte met de kiespijn! @ meeting: Jullie hadden al niet meer op mij gerekend zag ik, en terecht, en ik denk ook niet dat ik kom, vind het vrij ver, hoewel sommige verder moeten rijden en zie er toch ook wel een beetje tegenop om in een clubje wat elkaar al meerdere keren gezien heeft als 'nieuweling' ertussen te komen.
Zora, ik zou het erg leuk vinden als je wel komt!! Van de afstand snap ik wel hoor maar ik ben juist heel erg benieuwd naar jou en Sara! Daarnaast zijn Traantje en Ingrid ook 'nieuw'... Kleintje, vreemd vd bezorging! Gelukkig is het binnen Enne, je kan iets doen aan je figuur hè? Tenminste, ik leg me er niet bij neer Hier ga ik even Sophie op bed leggen en dan zelf ook ff tukken met Daan in bed. Om 15.00 uur moet ie weer een fles dus dat is dan een mooie tijd voor een tukkie