Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even snel n zwaai!
    Ben Olivia aan het voeden en Joep lag er mooi om 12.45u in. Rust in huis. ;) Zal later meer reageren, typt niet zo snel op iPad met 1 hand. ;)

Een hele dikke knuf voor Elin alvast! Zo kl#te meid.........

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, een iPhone en een hand gaat prima.

Suus, na mau had ik nog enigsins buikspieren. Nu is het een grote flubber.... Maar ik ga er ook wel wat aan doen. Maar niet het komend half jaar ;).

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, sommige mensen hebben geen iPhone zoals wij...;):p
    Hier flubbert het ook nog maar er is wel verschil te zien met 3 wkn geleden! Ik vind t juist fijn om nu te doen, nu ik nog niet werk. Dat duurt alleen nog maar 1.5 week. Maandag de 20e is m'n eerste werkdag. Ben ik dan trouwens de eerste die weer begint met werken na de bevalling? Volgens mij wel hè?! Verlof ging in op 11 november trouwens...denk ook de laatste van iedereen? Wat is iedereen toch lui zeg! ;):p:D hahahahaha

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Suus en Kleintje: Jullie hebben een punt, ga er nog even over denken, maar reken maar niet op mij. :)

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog meer ego: Vanavond 1e Deca weer trouwens. Eindelijk. Dat stomme wachten wordt je wel zat, hoewel het achteraf toch ook wel weer snel gegaan is.

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Meiden....ik kom zaterdag toch niet :( Mijn ouders vroegen of we ook gingen schaatsen op zaterdag en omdat de winter nog maar een paar dagen duurt en ik nog niet op schaatsen heb gestaan dit jaar heb ik daar ook wel erg zin in. Oh baal best wel want wou ook wel graag naar DB maar ga toch voor het schaatsen, sorry. De volgende meeting ben ik er wel bij!

Moet weer gaan, alle kindjes worden wakker (mijn 2 nichtjes zijn hier ook) dus een rondje door het huis om iedereen van bed te halen :)

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Elin meid, wat ontzettend jammer :( Ik heb veel aan je gedacht...helaas heeft het niet zo mogen zijn...sterkte!

Nou wat betreft allergie test...op mijn rug is niks te zien maar op mijn gezicht kreeg ik gisteren in de namiddag weer last van ronde rode droge plekken. Weet niet of het door de pleisters is gekomen maar gelukkig kon de arts nu dus met eigen ogen zien. Ze stelde voor om een stuk weefsel af te snijden en dat mee te nemen om dat te laten onderzoeken. Dus ja dat heb ik maar laten doen....eerst verdoofd en toen met een rond mesje eraf gehaald en later gehecht. Zit nu dus met een dikke grote pleister. Volgende week terug voor de uitslag en dan halen ze ook meteen de hechtingen eruit. Wat een gedoe! Maarja, ik was al zo ver dan moet ik het toch ook afmaken.

Meeting, ik weet nog niet zeker...ook nog niet wie van de twee kids ik meeneem...of toch alle twee.....ik ben er nog niet uit ;)

Esser, is het betaald parkeren????

Ik ga weer......Emma wil met me gaan kleuren...:)

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He jewel, lees net je bericht. Dat heb ik nu juist ook. Het wordt zaterdag prima schaatsweer en ook hier achter wordt er volop geschaatst en geborreld samen met de buren:)

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, idd als je al zo ver bent...!! Ben benieuwd wat eruit komt!

Tav schaatsen, ik heb voor t laatst geschaatst voor de geboorte van Sophie. Snap dan ook al die heisa niet om op natuurijs te moeten schaatsen. Ben ook als de dood voor het er doorheen zakken. Held op sokken ;) Dus Esser, ik kom zeker!! :D

Hier heeft m'n zus vanmiddag een afspraak geregeld met een endometriose arts vd VU. Niet dat ik dat heb maar die artsen weten alles van hormonen, meer dan een HA of normale gyn. Ik heb nl al 7 verschillende ac-pillen gehad en ik ging er altijd doorheen met spotting. Heb t ook in m'n normale cyclus maar niet als ik utrogestan gebruik! Hopelijk kan ik met hem een goede anticonceptie oplossing vinden. Die spotting is trouwens vaak al ruim een week voor de echte ongi dus dan ben ik de helft vd tijd bezig met tampons...geen pretje dus.

Ook niet geslapen, wel gelegen, maar niet geslapen dus. Miss niet moe genoeg??

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, ja lastig hé. Als het minder lang rijden was ging ik wel dan kon ik daarna nog wel schaatsen maar dat wordt hem nu ook niet :(
    En hopelijk komen ze erachter waar je op reageert. Niks aan rare plekken enzo in het gezicht.

Suus, haha zit hier in de genen het schaatsen ;) Heb ook al 3 jaar niet geschaatst maar als het dan kan dan kriebelt het wel bij mij.
    En hopelijk vind je nu de goede ac. Lijkt mij ook helemaal niks als je eerst spotting hebt en dan daarna nog nog je ongi....

Kleintje, dus even lekker geshopt :) Hihih en je moet je er idd bij neer leggen dat je lichaam verandert is. Heb hier laatst ook kleding weggedaan omdat het gewoon niet meer mooi zit of niet past. Wel weer een goede reden om te shoppen ;)
    En vervelend dat je niet zo fit bent, het heerst wel momenteel zeg!

Zora, yeah! de eerste spuit er alweer in! En idd als je er op moet wachten duurt het lang maar als het zover is is het toch wel snel gegaan.

Sinja, jij dus zaterdag een fm? Je eerste? Spannend weer hoor! De volgende meeting komen we gewoon allemaal!

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou meiden, wel jammer hoor....... Zullen we de meeting zaterdag überhaupt wel door laten gaan? Anders dan hadden we evt gewoon een andere locatie moeten uitzoeken. Ach ja...... Laat maar weten wat jullie willen, dan kan ik er rekening mee houden i.v.m halen/maken van een pan soep en wat broodjes. Dat was ik nl van plan.....

Lelie, wel balen hoor dat het zo lijft rommelen met je huid. Bah......lijkt me zo naar.... Oh, en nee het is geen betaald parkeren. Wij wonen in engelen, net buiten denbosch. Is een buitengebied. Erg rustig en je hoeft dus niets te betalen.

Suus, goed van jou hoor dat je zo aan de slag blijft met Evy! Super!

Kleintje, lekker geshopt dus! :) Hoe gaat het met je zus en haar kindje? Voelt ze zich helemaal op en top mama? ;)

Sinja, zaterdag je FM? Ben benieuwd......

Zora, weer voor het eerst spuiten.... Gaat toch best snel! Of niet voor je gevoel?

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, het kan wel doorgaan hoor want we zijn sowieso met: jou, Traantje, Majo, Ingrid, Kleintje en ik. Misschien komt Sooner ook nog?? Jessy, is het voor jou te doen qua afstand, of had je al iets? Weet het niet meer... En wie weet vindt Zora het juist fijn om eerst kennis te maken met een kleiner clubje?
    Ik vind het trouwens persoonlijk wel jammer dat het schaatsen bij sommigen voor gaat...zo vaak spreken we nl niet af :(

13. Birgit19xx

Birgit19xx Nieuw lid

17 feb 2009
    3
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    ja, want je kunt ieder weekend in het jaar gewoon schaatsen op de locale sloten en plassen!

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bedankt voor je input!! Weer iets geleerd... Ik dacht nl dat dat het hele jaar door kon.

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Huh? Ik snap het bericht van birgit niet....? :(
    Wat bedoelt ze hiermee?

En Suus, inderdaad zoals je het opsomt qua meiden die kunnen, dan kan het zaterdag gewoon doorgaan. Vind het veels te gezellig. :) :) :)

16. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik ben er ook gewoon bij hoor..... Ik kan ook van alles bedenken waarom ik niet kan maar als we eenmaal lekker aan het beppen zijn dan is het super gezellig en dan zijn we blij dat het gewoon door gegaan is. Dus niet janken allemaal!!!

En die birgit........ die wou waarschijnlijk gewoon iets posten....... Snap alleen niet waarom ze dat hier doet?????

17. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    #757 Traantje, 9 feb 2012
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
    @Esser: ik ben er ook hoor. Gezellig! Enne ik ken jullie buren. Is een oud collega van mijn man en we zijn wel eens bij hen op bezoek geweest in 'het kasteel'

@Zora: ik zou het heel leuk vinden als je zou komen. Ik kom ook voor het eerst en heb nog nooit iemand live gezien.

@Elin: wat vind ik dit erg voor jullie zeg. Het is jullie echt zo gegund! Ik snap heel goed dat je je af vraagt of het ooit gaat lukken. Elke poging is weer zo'n emotionele achtbaan. Kruip inderdaad maar lekker even weg... Sterkte weer voor jullie, meid!

wie is die inbreker van een Birgit eigenlijk?

@schaatsen: het is idd leuk.dat er geschaatst kan worden, alleen jammer dat jullie dit verkiezen boven ons geweldige gezelschap ;)

@hier: het gaat elke dag weer wat beter met Jelte gelukkig. Hij spuugt nog wel af en toe vies geel en dik slijm. Hij drinkt weer stukken beter. Woensdag moeten we met hem voor controle naar de kinderarts, ben heel benieuwd. Hij zal wel weinig aangekomen zijn. Dinsdag moet ikzelf op controle naar de gyn. Maar eens.vragen wanneer ik weer mag sporten. Ik ben alleen bang dat dit niet zo goed zal gaan nog, aangezien ik toch nog wel last heb van mijn liezen en bekken...

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, mooi gezegd!! ;)
    En Birgit post alleen iets op ons topic en alle 3 ;) keren in reactie op mij :D

Ja Zora, gewoon komen, gezellig!!!

Traantje, ben wel benieuwd wat de KA zegt over het ziekzijn van J. Het gaat gelukkig een stuk beter dus hij zal wel tevreden zijn.

Ik ga ff een klein blond en druk meisje naar bed brengen ;)

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja sorry hoor, ik had al mijn twijfels of ik wel of niet zou gaan ivm afstand/zelf rijden. En het stomme schaatsen is daardoor helemaal niet de reden. Die stomme 11stedenkoorts kan mij gestolen worden het is alleen misschien het laatste weekend (en aangezien ik nog niet op mijn schaatsjes heb gestaan) wil ik het gewoon proberen samen met de rest uit de buurt. Zondag hebben we ook al een super drukke dag....dan ook geen tijd om eff te gaan glijden.

Beetje jammer dat er meteen zo'n heisa van gemaakt wordt! Wat maakt het uit...;)

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou, voordat het echt n heisa gaat worden........
    Ik sprak alleen mijn teleurstelling uit. Er is genoeg over gesproken en de datum staat al enige tijd vast. Hierdoor vind ik het dan gewoonweg erg jammer dat enkele meiden toch niet komen...... Wat suus ook al schreef; zo vaak zien we elkaar nou ook weer niet.
    That's it. Ben gewoon veels te benieuwd naar iedereen, de nieuwe beebs en de meiden die we voor het eerst ontmoeten!

Nu ga ik verder met kijken naar de mol! ;)

Deel Deze Pagina