Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    #61 Elin26, 7 dec 2011
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
    Suus, wat ga je in één x snel. Had helemaal niet in de gaten dat je morgen al weer 39 weken bent. Spannend!! En mijn gevoel was dus toch niet goed, had echt gedacht dat jullie beeb eerder zou komen.

Majo, herkenbaar je gevoel. Wel vervelend dat je niet veel duidelijkheid krijgt. Is waar ik heen ga geen optie. Doet ook samen met Zwolle en gaan samen met twee andere zh in het nieuwe jaar. Word geloof ik iets van een soort privé kliniek.

Loesie, ook van mij nog even gefeliciteerd. Wat super fijn dat de echo goed was.

Traantje, had jou al gesproken.

Zora en Ingrid, heel veel succes vrijdag. Allebei voor iets anders, maar voor beide erg spannend!

Onsw, hoe is het met jou?

Pat, ook alles nog rustig, spannend!

Kleintje, Lelie en Jewel, lekker aan t genieten van jullie nieuwe gezinnetjes!?

Kleintje, hoe is het met je zus gegaan vandaag?

Sinja, even een dikke knuff voor jou!

Zoë, hoe gaat het met jou en je twee mannen?

Zag de vraag voor bij komen hoe het hier nu gaat, ik moet wachten op mijn ongi en dan kan ik aan de pil. Zal waarschijnlijk rond 23 dec. zijn. Kan dan pas 2 jan. bellen over t inplannen. Word dus nog wel eind jan. Tenzij ik eerder mijn ongi krijg, waar ik natuurlijk heel hard hoop.

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, jeetje die gyn was ook niet echt aardig te vragen of jullie wel door willen gaan, tuurlijk willen jullie dat. Maar wel een domper dat je niks aan het gesprek had. DD is een optie. Jeksn altijd voor een oriënterend gesprek gaan toch??

Kleintjezus, nog geen baby.. Om 20:00 sms gehad dat het allemaal niet echt opschiet. Ze had een beetje ontsluiting. We wachten af. Ik verwacht dat ze morgen gewoon weer gel krijgt. Blijkbaar zijn wij met onze familiie niet z'n goede bevallers :p

Hier alles ok. Begin langzaam aan uit mijn bed te komen. Vanmiddag broer op bezoek gehad en even in de kamer gezeten. Vandaag ook in de kamer gegeten. Maar wel op de bank. Dus langzaam aan wordt het wel weer wat.
    Ben benieuwd hoe rein het vannacht gaat doen. Hij heeft een raar ritme. Overdag om de 3 à 4 uur voeden, 's nachts om de 1,5/2 uur :(. Heb hef liever andersom.

Nou ik ga weer slapen. Verwacht r.einout weer over 2 uur ofzo.

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow en Nightelf bedankt voor je kaartje!!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, nou lekkere gyn zeg... ;) Je kan je op z'n minst even inlezen! Beetje vreemd hoor. Als ik t zo hoor, zou ik toch die overstap nu al maken naar DD. Gewoon lekker een frisse kijk op de dingen. In principe hebben jullie al 2 behandelingen gedaan...ok 1 is niet doorgegaan maar toch, je was al ver in t traject! Ook de houding van die gyn vind ik nogal typisch...

Elin, hoe lang gaan ze je laten pillen zeg?! En idd je had ongelijk...en ik wist t van tevoren. Ben afgegaan op ervaring van m'n moeder en wij vonden t wel lekker bij onze mama, en zijn nog steeds gek op dr ;), dus mijn manneke vindt t ook heel fijn bij mij :D Zit in de familie :p

Heeft iemand Ajax gezien vanavond? Oh wat was dat erg zeg!!! Gelukkig had ik gezellige afleiding door Traantje want dit was DRAMA!

Heb vandaag denk ik toch teveel gedaan... Heb redelijk wat krampen enzo en gewoon een heel moe bekken en rug. Vannacht hopelijk lekker slapen en dan morgen maar wat relaxen. Het meeste is nu wel gedaan thuis, gelukkig! Geeft toch wel wat rust.

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, krampen:$ t kan nog. Haha! Geniet nog maar lekker even van dat mannetje bij je! (maar niet te lang, want wij zijn ook nieuwschierig;)! ) Doe je t wel een beetje rustig aan!

En heb geen flauw idee hoe lang ik aan de pil moet, maar weet ook nog van de vorige keren dat ze mij altijd erg laat inplannen. Hoop dus dat ik eerst mijn ongi krijg, dan kan ik ze voor de sluiting nog bellen en wrs eerder beginnen.

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ff kort, want ben kapot!

Majo, wat een gesprek zeg! Nog geen enkele duidelijkheid of plan!
    Balen hoor! Over DD, lijkt mij een goed plan. Over reizen, ja het is ver, maar ze doen korte protocol dus het is even 2 weken een paar x heen en weer en dan is de tp! Voor cryos is alleen ophalen! Ik vond het goed te doen!

Kleintje, snap van andersomritme! Komt vast nog!
    Hoop dat het bij zuslief snel doorzet!

Suus, ik ben ook benieuwd! Kan igg niet lang meer duren!

Sinja, wij weten wat het wordt! :D
    We vroegen aan het eind of hij al wat kon zien, toen zei hij, ik heb het bij het eerste plaatje al gezien!
    Maar nu vertellen we het ook niet aan mijn ouders en zussen enz!

Ik ga slapen, ben gesloopt!

Bedankt voor alle felicitaties!

Liefs

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loesie, ben ik gewoon jou vergeten!!! Ik schaam mij echt heel diep...
    Dubbel gefeli nog met verjaardag en goede GUO!! Leuk dat jullie t geslacht al weten! Was dat bij S toen ook zo?

Elin, krampen zijn gestopt dus Hopelijk rustig nachtje hier :) Helaas is Sophie wel wat onrustig met huilen/jammeren dus net al knuffel gegeven maar dat hielp maar eventjes. Hoop dat ze de nacht wel goed doorslaapt...
    Wel een vreemd protocol jouw zkh trouwens... Hier gewoon aanmelden bij ongi, dan 3 wkn pil, ongi en daarna stimuleren. Deca starten tijdens pil op CD 17.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou bij deze dus m'n meldplicht met bib. Helaas slechte nacht gehad met veel gedraai en tussendoor paar keer wakker geworden. Ben ook nog aan de diarree en misselijk dus vrees dat ik ziek ga worden :( Niet heel handig moment...
    Zo maar lekker het bed weer in en relaxen. Gelukkig is m'n man ook vrij vandaag dus dat scheelt!!

9. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Susan: ook hier nog even beterschap, ik hoop dat je je snel weer beter voelt, maar voor nu gewoon lekker onder de dekens en laat je mannetje maar goed voor je zorgen... en gewoon al 39 weken zeg!!! Pfoe, wat een mooie termijn!

@Majo: wat een raar gesprek zeg! Kun je toch niets mee... Is België niet dichterbij voor jullie? Hoor daar ook heel veel goede verhalen over?! Ik zou wel overstappen denk ik, maar ik snap ook heel goed waarom je nog wat terughoudend bent... spannend, ik ben heel benieuwd wat jullie beslissen. Ik kan me voorstellen dat je er ook over nadenkt of je nog wel door moet gaan, maar wanneer neem je die beslissing??? Tot hoe ver ga je???? Moeilijk hoor!

@Loesie: spannend dat jullie het weten, als je het zo makkelijk al kunt zien, dan is het mij wel duidelijk wat het is :D

@Zora: morgen al de 1e fm, ben benieuwd....

@OnsW: morgen het spannende telefoontje! Ik hoop zo dat het gewoon 4 mooie bevruchtingen zijn... en nog betere tp....

@Kleintje: fijn dat je al weer wat meer op de been bent... dat ritme is nog wel wat onhandig ja, maar komt vanzelf goed. Even doorbijten. Is Mau trouwens wel weer helemaal beter?

@Elin: nog een paar weken en jullie starten dus al weer, spannend ook weer hoor!

@hoe is het met de andere recent bevallen dames? Lekker aan het genieten van jullie kroost?

@Pat: alles nog rustig?

@hier: zo naar de gyn, ben benieuwd...

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    #70 Zora, 8 dec 2011
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
    Majo; haha je had jouw gesprek en mijn 1e FM door elkaar gehaald denk ik. Maar gesprek dus al gehad gister en zoals je al verwacht had niet echt positief dus. Ik denk dat ik ook naar een ander ziekenhuis zou gaan, maar ik snap je dilemma betreft de reistijd. Dat moet wel allemaal in te plannen zijn. Succes met het nemen van een beslissing.

Loeise; mogen wij het gelsacht ook niet weten? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig.

Susan: vervelend van die slechte nacht, hopelijk wordt je niet ziek. Ik gok dat de beeb morgen gehaald word. Of maandag. Spannend in ieder geval.

Elin: Ons ziekenhuis heeft idnerdaad zelfde protocol als Suus beschrijft, het duurt bij jullie wel lang. Maar misschien is het druk momenteel? Ik hoop met je mee dat je eerder kan starten. Dat wachten is ook waardeloos.

Kleintje: Nog niets bij je zus, spannend hopelijk voor haar duurt het niet te lang meer. En fijn dat jij je wat beter voelt.

Hier: Nog 1 dag tot de FM gelukkig heb aardig last van mijn buikje en verloor vanochtend ook aardig wat vruchtbaar slijm. Dat heb ik altijd al een paar dagen voor ei maar ik word er wel een beetje onzeker van. Zou de boel niet te vroeg gaan springen? Hoe lang voor punctie hadden jullie vruchtbaar slijm?

Traantje; Zwaai!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zora ik had dat ook dat slijm!!!
    Werd er ook heeeeeeel onzeker door.
    Ik duim iig voor een goede fm morgen met een mooi aantal eitjes!

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai meiden,

Zora, herkenbaar hoor! Dat slijm!!! Had ik ook en werd er ook dondersonzeker door, maar alle eitjes zaten er nog!

Over het geslacht, Traantje, we zullen zien:D
    En Zora, mijn man wilde het echt aan niemand vertellen en toen ik zei, dat is goed, zei hij gelijk: en ook niet op het forum! Haha!
    En ik wil hem nu wel een keer tegemoet komen, want bij S wilde hij het ook al geheim houden, maar toen heb ik doorgedramd dat we het wel aan ouders enz zouden vertellen!

Suus, ook hier beterschap meissie! Hoop dat je snel weer opknapt!

SMAK

13. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Even ego: Zo, net terug van de gyn. Alles was weer in orde. Bloeddruk goed. Baby goed gegroeid, weegt nu ongeveer 2350 gram en zal met de ks als hij zo doorgroeid zo'n 2800 gram zijn. Ienieminie dus :D maar dat zijn we wel gewend. Over 1,5 week nog een keer controle en daarna de ks. Gaat nu echt snel zeg....

@Zora: spannend hoor!

@Esser: zwaai...

@Loesie: groot gelijk hoor dat je het geheim houdt, maar wel spannend voor ons ;)

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden voor het gerust stellen, dat helpt, en mochten ze te vroeg springen kan ik er toch niets aan doen.

Traantje: Fijn dat alles er goed uitzag en het schiet nu inderdaad al op. En weer een kleintje dus. Wat zijn de cijfertjes van J. nu?

Loesie: Ah balen ben je echt niet over te halen haha. Ik ben erg nieuwsgierig, maar ik begrijp het hoor dat je je man tegemoet wil komen.

OnSW: Wanneer hoor je meer over de bevruchtingen?

15. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Zora: we moeten volgende week met J.enna naar het cb, dus ik ben benieuwd. Ik schat zo'n 8,3 kg en 72 cm, nog steeds klein dus ;) maar goed, we gaan het dus volgende week zien...

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Idd Traantje een fijn poppetje.
    Bedankt trouwens voor je pbtje vind ik echt heel leuk:D

Zora tegelijkertijd morgen met jouw fm bijna.
    Tussen 11 en 12 word ik morgen gebeld.

Las dat Bright vandaag haar pu had en er 6 eicellen uit 15 follikels waren gekomen, dan mag ik heel erg dankbaar zijn met 4 uit 6 grote follikels:)

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Traantje, controle goed dus :). Nog een paar weekjes voor jou nu....en die ga je 'gewoon' volmaken hoor!! Je vroeg nog naar België....maar dat blijft hetzelfde als DD (2,5 uur) qua reistijd, voor ons ook ver dus (nog verder), Gent 3 uur rijden, Brussel, 3,5 uur rijden, Antwerpen ook zo'n 2,5 uur dus gelijk aan DD maar dan is voor ons gevoel DD dichterbij omdat je niet heel nederland moet doorkruisen, haha.

Suus, niet ziek gaan worden nu!! Hoe is het met S.ophie?

Onsw, had het van Bright nog niet gezien, zal zo eens kijken in babyrinth. Jij weet morgen meer he....spannend hoor!! Duimen draaien hier hoor!

Zora, heel veel succes morgen!! Op naar een mooie fm met mooie (niet teveel) follikels!

Elin, hopen dat je ongi nu dan gauw komt meid! Wij zouden ipv combi met Zwolle ook wel geheel naar Zwolle kunnen, maar dan kom je wel gewoon wéér opnieuw op de wachtlijst en die is sowieso weer enkele maanden....en daar zit ik nu weer niet echt op te wachten...

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Wij hebben gisteravond besloten toch sowieso naar DD te gaan. Ben bang dat we hier namelijk anders sowieso weer een gemiste kans hebben. Ben nu bij m'n moe en stiefvader een middagje met M, dus zal morgen wel eens even bellen met DD. Gek is dat....weet nog niks, maar heb er al wel meteen weer meer zin in?!

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    jaaaaaaaaaaaaaa, buddy nieuws van Susan:

Om 12.04 uur zijn wij ouders geworden van onze zoon Daan Thomas. Gewicht 3208 gram en 51 cm.
    De keizersnede verliep prima, alleen ruggeprik niet. Pas na 6 pogingen (laatste poging voor narcose!) gelukt.
    Daan is een exacte kopie van Sophie als baby....

19. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Lieve Susan, Susanman en S.ophie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Fijn dat alles goed is gegaan. Hele leuke naam en een mooi gewicht en lengte. Geniet ervan!

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Waaaatttt!!! :$ :$ :$
    Ineens buddy nieuws!!!
    Wat gaaffff!!!!! Wordt er gewoon emo van.....

Suus, suusman en s.ophie, van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje D.aan!!!!!!!'

Errug leuke naam hoor!
    Geniet van elkaar!!!
    Liefssss

Deel Deze Pagina