Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Traantje, tuindate is altijd leuk! Helemaal richting/tijdens de zomer. Zet ons ook maar alvast op t lijstje. ;)

En suus, burengluren....? Tssss.... Wat denk je wel niet van mij?? ;) Heb echt wel wat beters te doen hoor! Hihihihi. ;) Maar ja. Aan de andere kant, ben ook wel nieuwsgierig aangelegd geloof ik. :)

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    oké dames dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd. Sorry! Tuinparty is een goed idee voor de volgende keer :D Dan ben ik zeker bij (dan zal er vast geen ijs meer zijn :p)

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou hier geen zieken en zelf ook niet meer ziek (in hoeverre het ziek te noemen was).

Ben nu druk met cupcakes maken. Dus dat wordt smullen morgen!!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik ga vanmiddag wel m'n boterkoek maken...als ik t niet vergeet te halen bij AH ;) Zo suf ben ik dan ook weer...

Esser, om die reden heb jij toch zolang verlof? Om je buren in de gaten te houden??? :p

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zet mij maar op het tuindate lijstje. :)

Ik denk dat het morgen toch niets wordt, sorry. Volgende keer schraap ik al mijn moed bijeen en probeer erbij te zijn.

In ieder geval veel plezier alvast! Ik zal aan jullie denken!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #786 Majo, 10 feb 2012
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
    Jammer Zora, dat jij en S. er morgen niet bij zijn......:(. Je weet het he......'van uitstel komt afstel......'. 'Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.....'. ;). Heb ik je nu wel overgehaald om morgen alvast te komen en niet te wachten tot het tuinfeestje :)?

Jessy, gewoon komen joh..... 'doe gewoon eens lekker gek :)', Enne.....onze kindjes zijn vast wel gewaagd aan de afpakkunsten van O. hoor!! Doen ze volgens mij allemaal nu wel. Spelen toch vaak nog naast elkaar ipv echt met elkaar!

Suus, idd 2 oude auto's ja :(. De station is uit 1999 en het koekblikkie uit 2000.... dus tsja.... het houdt ook een keer op. Alleen beetje boel kl*te dat ze dat tegelijkertijd doen ;). Nu dus sowieso één nieuwe kopen voor de station en twijfelen nog over 't koekblikkie....of laten maken (als het elders goedkoper kan) òf toch ook een andere voor terugkopen. (daar gaat het spaargeld...... *zucht*).

Hier straks nog een avonddienst, hopelijk is het niet te druk en ben ik 'gewoon' om 00.00 uur thuis. Morgen weer op tijd in de auto naar DB :). Leuk dat er toch ook wel wat oudere kindjes mmeegaan. Enne.... ik wil je best helpen hoor kleintje ;). Komt allemaal goed!!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oh ja...en Traantje...M en M hiero zijn niet (meer) verkouden hoor :). Ben erg benieuwd naar je jou en je beide kindjes, maar snap 't ook heel goed als je de jongste J thuis wilt laten hoor!

Oké... nu ben ik echt weg...opa en oma komen zo oppassen en moet nog even bedenken wat ik (vannacht?! na m'n werk) ga maken ;). M. slaapt nu dus kan geen boodschappen doen....opa en oma straks dus maar even op pad sturen, haha. (misschien dat oma anders wel iets kan/wil maken....)

Zwaai Suus!!

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi hoi, wil jullie heel veel plezier wensen voor morgen!!!! Wordt vast en zeker gezellig...en klinkt allemaal erg lekker de gebakjes enzo.
    In de zomer komen we graag op de tuinparty.

Emma is al een week mega verkouden en ze eet al 4 dagen niet goed. Ik word gek van om elke keer maar mijn best te doen in de keuken en dat ze dan vervolgens niks opeet. Nu gaan we maar shoarma eten, krijgt zij maar weer eens een keer een kant-en-klare maaltijd ;)

Kreeg net een telefoontje van de orthopedist dat S voor 3 maanden een broekje aan moet. Haar linkerheup zit niet goed..(iets met een hoek....volgens berekeningen nèt op de grens) baal er enorm van. Nu kan ze voorlopig niet zoveel doen zoals zitten in een stoel bijv. En hoe leg ik haar in een kinderwagen????? Nu heeft ons eitje voor de Stokke stoel ook geen zin meer...:(
    Pffff Nu lijkt S niet alleen qua uiterlijk op me maar nu is ze ook een kneusje ;) (ik had ook een gipsbroekje vroeger).

Oke, ik zal aan jullie denken.....veel kletsplezier!!!!!!!!

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, balen van de spreidbroek. Maurits heeft er ook een gehad. Maar beter dat er iets aan gedaan wordt.

Jewel, misschien is er wel ijs met de tuindate. Maar dan om op te eten.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Goed opgemerkt Kleintje!! ;)

Lelie, balen van spreidbroekje...maar t is niet anders. En...ze is geen kneusje hoor!!

Nou de boterkoek is klaar!! Ziet er Jammie uit :) Nu nog niet vergeten mee te nemen ;) is nl wel weer een actie voor mij.
    Ga nog even bedenken of ik voor onze date nog ga hardlopen of erna. Moet nl. Eigenlijk wegrijden rond 9.30 uur...dus dat wordt dan een vroege loop!!! FF kijken hoe ik me morgenochtend voel...

Oh ja Traantje, hoe verkouden is verkouden? Heb zelf nu beetje een snotneusje maar t valt heel erg mee. Gebruik er nix voor bijv dus dat zegt wel wat bij mij...

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden, wil jullie alvast heel veel plezier wensen voor morgen en vind het zo jammer dat A.mber en ik er niet bij kunnen zijn :(.

De tuindate bij Traantje lijkt me ook heel gezellig en dat is qua afstand ook prima te doen.

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    :)

Zin in morgen!!!!!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik ook!! Zijn de cupcakes gelukt? ;):)

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Meiden, heel veel plezier morgen!!!! Vind het ook erg jammer dat ik er niet bij ben, had jullie graag eens in het echt willen zien:D

Suus, met mijn kies gaat het wel wat beter qua pijn, maar ben bang dat als ik stop met de ab dat het zo weer opspeelt.

Wil jullie ook nog even bedanken voor al jullie lieve reacties.
    Heb alles gelezen, maar niet de zin en energie om te reageren, sorry.

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, wanneer moet je weer naar de tda? Je kan nu wel een foto laten maken. Dan is er 100% duidelijkheid over wel of geen afgebroken vijltje... en of er een fikse ontsteking zit.

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hier ook zin in morgen! :) :) :) :)

Morgen staat naast al het lekkers dat jullie mee nemen, ook een pan verse groentesoep en broodjes op t programma. ;)
    Nee meiden, honger zal morgen zeker niet in ons woordenboek voorkomen, hihihihi.

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Uhm......ik eet met niets mee want ben op (Modifast) dieet :( Traantje gaat me helpen mij op het juiste pad te houden :D

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, heb geen nieuwe afspraak staan. Mss toch maandag maar eens bellen!?

Zal mijn bedje eens even opzoeken. Willen morgen om acht uur in de auto zitten. Moeten op kraamvisite en moeten anderhalf uur rijden. Zo geen zin aan op het moment.

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Meiden heel veel plezier vandaag! Ik ga ook niet mee... Siem is helemaal niet lekker. Dus blijf lekker thuis. Sorry.
    Ik houd me wel aanbevolen voor de tuindate. Als ik niet lig te bevallen natuurlijk!

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Meiden even snel ego... .... ik kom wel hoor, maar het wordt later :(.

Na 5 uurtjes slaap, vroeg wakker, snel wat hapjes in elkaar geflanst, waren m en ik op tijd klaar om te vertrekken. Kom ik bij de auto.... lekke achterband :(.
    Kwik fit gebeld, konden we direct terecht maar ben nu net terug daarvandaabn. Iets andere planning dus....;).
    Wil ik de auto volladen....hele kofferbak bomvol met legerspullen (broertje is militair).
    Manlief is deze nu aan het ontruimen. Zo dus even volladen en dan vertrekken M en ik over 5 min.
    Wordt dus wel 11.30/11.45 uur met een beetje gas op de plank ;).

Tot strakjes, toedels!! :)

Deel Deze Pagina