Veel plezier!! Hier net alweer terug, zat nog te twijfelen om alsnog te komen maar heb last van buik en moet hele huis og op orde brengen + boodschappen voor verjaardag van Sinjaman. Alweer de 2e fm gehad en morgen weer terug... Dinsdag waarschijnlijk de punctie... Heel veel plezier meiden!!!
Majo: Je hebt helemaal gelijk. Maar toch wel lekker dat ik thuis gebleven ben, heb nu net de boodjes binnen, moet zo mijn haar nog verven en heb vaavond verjaardag. Suus: Succes met dieeten tussen al die lekkere hapjes. Ik ben sinds maandag ook weer begonnen. Wil er nog 7 kilo af. Sinja: Spannend dinsdag waarschijnlijk punctie, hoeveel follies zaten er? Oh ik zou het bijna vergeten, have fun, maar daar zijn jullie denk ik al mee bezig!!!
Sinja, hoeveel follie's waren er te zien?? Hoop zo dat ze dan bij de punctie niet uiteen vallen! Ga enorm hard voor je duimen. Ingrid, waar was je nou? Je zou toch ook komen, of ben ik in de war...?? Zora, jammer dat je er niet was...maar zo te horen had je wel een drukke dag. Veel plezier vanavond op de verjaardag! Traantje, nou ik weet niet of ik wel naar je tuindate kom hoor!! Je viel me zo tegen!! hahahaha Wat is Jenna toch een lief klein meisje zeg! Zo schattig om te zien dat zo'n klein meisje dan loopt enzo Majo, ben je nog weggekomen bij Esser? M is wel lekker aan het babbelen zeg! Ik herken t wel Kleintje, wat kan M toch lief spelen!! En R is ook wel heel zoetjes zeg! Ik vind het nog steeds grappig hoe M zo in jouw kruis weg dook. Hij moet dat toch ergens gezien hebben dan thuis Esther, thanx voor je gastvrijheid! Leuk huisje, ook al heb ik maar 1 verdieping gezien. Heel bijzonder zo in dat kasteel... Leuk om Esserman eens ontmoet te hebben! En Joep, wat is dat een lekker kereltje geworden zeg! Was ook zo leuk aan het spelen met M!! En O is echt een lief schattig poppetje zeg, heel zoet ook! Heb je trouwens een donker blauw speldje gevonden met een rood roosje erop? Ben er eentje kwijt...miss ligt ie nog ergens bij jou?? Ik vond het iig erg leuk om iedereen weer te zien, en Traantje te ontmoeten! Heb zelf weinig kunnen meebabbelen door dat blonde meisje dat de hele tijd op mn schoot zat. En als die er niet zat, lag er een klein mannetje in mn armen......... @rest: jammer dat jullie er niet waren want jullie hebben wel heel wat gemist!!! Hoop dat het schaatsen dan leuk genoeg was om dit te compenseren hahahaha Zou Birgit ook geschaatst hebben...?? Sophie heeft heerlijk geslapen in de auto en vond het volgens mij jammer dat we weer thuis waren en ze wakker werd. Gelukkig maakte het K3 koekje alles weer goed Nu ligt ze lekker in bed dus die zal wel lekker tukken zo Daan heeft zn gemiste 11uur fles goed ingehaald. We lopen weer op schema en hij is ook weer helemaal tevreden Ik ben zelf nu redelijk op. Moest ook nog een hele salade maken (is meteen voor meerdere dagen) dus ben blij dat ik ff op de bank zit op mn luie reet Ik krijg Daan nu alleen zo in mn armen zodat manlief even zn Nespresso kan zetten. Ik ga m ook weer een boterkoek aansmeren want hij moet en zal m opeten!!
Haaai Meiden, M. en ik vonden het ook erg gezellig en leuk om jullie weer te spreken/zien en ook om Traantje en J.enna en al jullie nieuwe beebjes te ontmoeten. Wat zijn onze kindjes allemaal weer groot geworden, maar toch niet veel veranderd in de gezichtjes.... ik herkende ze nog allemaal . En ze spelen allemaal zo lekker op hun eigen manier. Érg leuk om al die bijzondere kindjes weer bij elkaar te zien, die er zonder de moderne technieken anders natuurlijk helemaal niet geweest zouden zijn. Blijft toch altijd een 'raar' idee maar wel erg bijzonder zeg !! En dan ook nog die 3 lieve kleine beebjes op een rijtje in de box . *smelt* M. had het er net bij het naar bed gaan nog over: 'baby inne box' 'Apen' (haha....oftewel slapen). Toen Papa vroeg waar ze was geweest zei ze 'peeje ander kindre', ze heeft het dus ook erg naar haar zin gehadons klessebessie . Bedankt dus allemaal en jij Esser (en Esserman) nogmaals voor de gastvrijheid en J.oep voor het delen van zijn speelgoed, want dat is natuurlijk best lastig als iedereen ineens jouw speelgoed wil. Hier dus idd wel goed thuisgekomen. Rond 15.45 uur vertrokken en eerst ging lampje van de motor in auto weer branden. Ieieieks!! Maar na tijdje stationair laten draaien ging die uit en hebben we onderweg gelukkig geen problemen meer gehad. Dus wat dat nu weer geweest is..... zag net op de teller dat die auto idd gewoon op 3200 km na 4 ton heeft gereden, dus tsja....hij gaat een keer het loodje leggen....maar dan liever bij m'n broertje . Waren om 17.30 uur thuis. Meteen gegeten, sesamstraat gekeken, M. in bed, ik een lavendelbad en nu zo lekker met de beentjes omhoog en wie is de mol terugkijken . Sinja, dinsdag alweer de punctie! Tjee zeg.....spannend weer hoor!! En alvast veel plezier met de verjaardag. Lelie, zielig voor spreidbroekje van S. Maar dan toch overduidelijk zo moeder zo dochter dus... hihihi. Denk dat het voor jullie zelf vervelender is dan voor haar zelf. Zij weet er straks toch niets meer van gelukkig. Meiden, allemaal een fijne zondag gewenst morgen!!
Ik vond het ook super!!! Esser, wat een mooi kasteeltje hebben jullie. En leuk dat we nu heel esserfamilie gezien hebben. En m heeft er zeker een nieuw vriendje bij! Wat kunnen m en j goed spelen! Traantje, leuk dat we jou en j.enna nu ook gezien hebben. Nu ben ik ook erg benieuwd naar j.elte. Suus, geen idee waar m het vandaan heeft. Maar hij moet altijd even ontdooien. Ben iig blij dat ik m meegenomen had. Want als er iemand was die er het naar zijn zin had dan was hij het. De boterkoek was trouwens heerlijk Majo, m.ais is ook al zon knappe meid! En ben je nog thuis gekomen. Onze auto startte gelukkig wel weer . Nou ik crash op de bank. Net terug van schoonouders. Nu lekker op de bank!
Hoi hoi meiden, Iedereen dus weer goed en veilig thuisgekomen, mooi zo! Het was ook super gezellig vandaag! Joep was al snel weer moe, en mama en papa waren s avonds blij op de bank met onze beentjes omhoog. Graag gedaan voor de gastvrijheid. Hier in brabant staat de deur altijd open! Ik heb een aantal leuke foto's gemaakt! Zal ik die op FB plaatsen? Of hier in ons topic? Laat maar even weten meiden. Oh, en wanneer houden we de tuindate? Medio juni/juli ofzo? Majo, gelukkig deed de auto het wel goed en heeft hij jullie veilig thuis gebracht. Mijn man en ik hoopten al dat het goed zou komen. M. is een gezellige meid! Joep vond t jammer dat ze weg was. Suus, oh ja.......nog vergeten om je even een rondleiding te geven! Stom van me, sorry! Enne.....huisje? Ruim 180 m² vind ik zelf toch vrij aardig hoor. Sophie dus heerlijk liggen pitten in de auto, erg fijn. Gelukkig dat Daan zijn ritme ook weer opgepikt heeft. Mooi manneke. Kleintje, alles goed gegaan met rijden dus? Helemaal super. Was het nog gelukt met de kast bij je schoonouders? En lekker gegeten? En had M nu geslapen in de auto? En ja, m en Joep waren echt aan elkaar gewaagd, super! Traantje, wat een mooi poppetje is jullie meiske! Was de visite van vriendin nog gezellig geweest? Nou, ga hier zo Olivia jaar laatste voeding geven en dan lekker zelf ons bed in. Een goed weekend nog meiden!
Wat leuk dat jullie het enorm gezellig hebben gehad! Zag een bekende naam in een tekst....ben ik niet zo blij mee... Ik hoop dat het weg gehaald kan worden..???
Esser, ja 180 m² is idd wel redelijk Ach dan zie ik t volg x wel!! Snap goed dat J moe was!! Hij en M waren zo leuk aan t spelen! 2 echte vriendjes Dat schaterlachen van m, prachtig!! Ben wel benieuwd naar de pica's. Kan wel op fb lijkt me? Daar zit toh iedereen op van hier? Majo, wat een wereldreis eigenlijk voor je, 1 uur 45 min, en dat met een auto van bijna 4 ton op de teller Hij heeft t iig net lang genoeg volgehouden Vindt M dat niet vervelend, zolang in de auto? Lelie, ik denk dat het geheel per ongeluk is gegaan. Ik had er zelfs overheen gelezen! Kan inmiddels alleen worden aangepast via een modje volgens mij. Nou ik ben redelijk ingestort vanavond. Tijdens Ajax in slaap gevallen en we gaan nu weer richting bedje. Daan ligt nu ook lekker, nu echt alle flesjes ingehaald en binnengekregen zoals normaal. Ben trouwens vandaag ongi geworden...en niet zo'n beetje ook!! Ben wel benieuwd wat de gyn woensdag gaat voorstellen. Net even met kleding op de weegschaal gestaan en ik vermoed dat er vandaag weer wat grammetjes af zijn. Ben dus uiteindelijk wel blij dat ik me aan t dieet heb gehouden vandaag, ook al heb ik dus wel wat lekkers moeten afslaan. Op zich denk ik wel dat ik dit nog wel een tijdje vol kan houden. Ik heb nu bijv totaal geen honger!! Nou ladies, tot morgen!! Dan hebben we 's middags een kinderfeestje, precies wanneer Sophie normaal slaapt. FF bedenken dus hoe we dat gaan doen. Miss een uurtje daar naartoe, van 1 tot 2 en dan doen we haar daarna meteen naar bed ofzo. Kan Daan ook relaxed thuis z'n flesje krijgen. Feestje is toch bij ons om de hoek...
@esser zie jou nog aanwezig. Hoe krijg ik tekst weg als ik niet meer kan wijzigen? Sorry, sorry, sorry. Ik heb de beheerder een berichtje gestuurd om mijn tekst in het berichtje van vanmiddag weg te halen. Ik hoop dat dit lukt, maar ik neem aan van wel hoor!!! Heb het echt niet met opzet gedaan
Traantje, idd even een berichtje aan een modje sturen dan komt het wel goed denk ik hoor! Had je bericht vannacht niet meer gezien nl. Hier weer volop in de weer met de kindjes. Zodadelijk maar eens ontbijten met wat croissants uit de oven, jummie...... Fijne zondag!
@als het goed is, is mijn bericht van gisterenmiddag zo weg. Dus bij deze nog even de inhoud alleen dan aangepast. @Esser: bedankt voor de gastvrijheid. Erg leuk om jou, je man en de kids te zien. Wat is J een lieve dondersteen zeg en O. Een mooi en lief meisje. Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Mij maakt het niet uit waar je ze plaatst. Ik heb niet zo'n moeite met naamsbekendheid @majo: gelukkig startte de auto weer en ben je veilig thuis gekomen. Jij hebt ook al zo'n heerlijk meisje. Ze praat al goed hoor. Echt een schatje. Ik hoop zo dat een tweede ook nog gaat komen, het is jullie erg gegund en zou ook leuk zijn voor M aangezien die de babies in box erg leuk vond @kleintje: heerlijk die cupcakes. Misschien moet ik het ook eens gaan proberen met dat glazuur. Ook leuk om jou en je mannen eens live te zien. Ook al zo'n mooi stel. @susan: over 2 weken een rematch. Misschien dat we elkaar dan ook echt spreken . Super om mijn whatsapp vriendinnetje eens te zie@jewel en lelie (zo beter): @jewel en lelie (zo beter): lekker genoten van het schaatsen, niets gebroken? @sinja: wat goed dinsdag al weer de punctie. Hoeveel liggen er ongeveer klaar? @elin: wat een heerlijk filmpje op fb. Hoe gaat het met je? @hier: toen ik in de auto zat keek ik op mijn telefoon. Bleek dat mijn vriendinnetje niet kwam. Zij dacht aan het einde van de ochtend afgesproken, d te hebben, ik aan het einde van de middag, dus ik had nog wel even kunnen blijven. Alleen was Jenna blij dat ze haar oogjes nog even dicht kon doen in de auto. Nou, ik ben al 2x bij Jenna wezen kijken of ze nog ademt, want ze slaapt nog. Echt, bel de krant. Heeft vanochtend om half 6 even wat te drinken gehad. Blijkbaar was gisteren erg vermoeiend voor haar. Jelte ligt hier bij me in bed en op een licht verstopte neus na gaat het weer goed met hem. Woensdag dus naar de kinderarts. Ga ik meteen vragen over zijn fontanel, want die vind ik wat bol. Wat dat nu weer is.... Fijne zondag!
Lieverd, bedankt voor het regelen Kan gebeuren...ben niet boos hoor Alleen het is natuurlijk geen veelvoorkomende naam ghihi En ik wil graag zo veel mogelijk anoniem blijven. Ik heb gelukkig niks gebroken. Mijn schaatsen waren helaas zo bot dat ik met een stoel moest schaatsen anders zou ik steeds vallen haha Maar het was wel even lekker. Vanmiddag staat familie bezoek in de planning en er ligt een hele grote berg was op mij te wachten....pfff Ben ook erg moe van het huildagje van S. (omdat ze graag naar de meeting wilde ) Ze heeft werkelijk de hele dag liggen huilen...heb maar een zetpil gegeven voor het slapen (23.30 uur), ze heeft uiteindelijk tot half 9 s ochtends liggen slapen!! Ben benieuwd naar de foto's!!!!!
Zo te lezen was het een geslaagde meeting meden, leuk! Leuk ook dat de kindjes het zo naar hun zin hebben gehad. Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's, dus als ze op Facebook komen ga ik zeker even spieken. Fijne zondag!
wat anoniem blijven betreft. Foto's met mijn hoofd of die van mijn kids, liever niet.......op ZP dan he. FB maakt me niet uit.
Traantje, Wat de fontanel betreft. Altijd goed om te vragen. Bij R. zie ik soms zijn fontanel "kloppen" Maar dat was normaal volgen het cb. Zolang hij maar niet ingevallen is, want dan zijn ze uitgedroogd. Zucht, R.einout huilt.... Volgens mij een regeldag ofzo..... Maarja maar weer eten geven dan he........Wat dat betreft is flesvoeding veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel relaxter.... Slaapt je kind ook nog sneller door........Maar borstvoeding is ook fiiiiiiijjjjjjjjjjnnnnn!!!
Nou, wat ik hier zo al lees m.b.t de foto's: ik zet ze gewoon op FB! Kunnen ook de andere meiden mee blieken. Suus, nope.......(nog?) geen speldje hier tegengekomen! Lelie, druk dagje vandaag dus. Hier straks nog even naar de kinderboerderij. Is j.oep helemaal wild van. Een frisse neus halen is nooit weg.
Hè meiden, Ben erg benieuwd op fb naar de foto's van de meeting Weer even een kort ego berichtje; Wij hebben dinsdag om half 11 de punctie!! Dus over paar minuten de pregnyl erin zetten!! Er zitten nu 14 rijpe follikels en verder aantal kleintjes. Dus we zien wel wat de score gaat worden (en hoeveel er kapot gaan met punctie en/of injectie met de zaadcel)!! X
Sinja, spannende week gaat het worden zeg voor je! Eerst die punctie en daarna afwachten of het allemaal goed gaat daar in het lab... Esser, ik heb de foto's allemaal gezien en geliked op fb Ontzettend leuk!!! Kan je me de foto's waar Daan en Sophie op staan naar me toemailen? En dan niet verkleind ofzo maar in het formaat waarmee je ze geschoten hebt? Denk dat je m'n mailadres wel kan vinden op fb? Hier een druk middagje gehad; eerst die kinderverjaardag en toen naar de Arena Boulevard. Even de Prenatal ingegaan en een mooie nieuwe muziekmobiel gekocht voor Daan van Tiny Love (sweet dreams island ofzo). Daarna in de decathlon m'n valentijnscadeautjes uitgekozen; 2 pols/enkelgewichten van 2 kilo per stuk en een kettlebell van 5 kilo. Ik doe nu nl. buikspieroefeningen met 2 gewichtjes van 1 kilo maar dat gaat eigenlijk alweer te makkelijk. Nu kan ik t dus variëren in gewicht en maximaal gaan tot 9 kilo voor de hoge en schuine buikspieren, en 6 kilo in totaal voor m'n lage buikspieren. Nou, dat moet toch ooit een wasbordje worden Ik ben trouwens blij dat ik gisteren al het lekkers heb weerstaan want de weegschaal was erg aardig voor me vanmorgen Ook op de verjaardag geen taartje genomen dus. Ben benieuwd wat ie morgen aangeeft... Morgen- en dinsdagochtend gaat Daan al wennen op kdv. Pffff, lastig hoor om hem af te staan aan 'vreemden' (ik ken ze al wel een beetje natuurlijk), terwijl hij pas 9.5 wkn oud is!! Ik ga dan naar de praktijk aan m'n boekhouding werken zodat ik volg wk, als ik echt weer begin, weer bij ben. Ook meteen het jaar 2011 afronden zodat dat naar de accountant kan. Morgenmiddag dan gezellig shoppen met m'n moeder en zus. We gaan kijken naar Shabbies. Wil ook een paar kopen M'n vader ziet morgen z'n broer weer, samen met de testamentair executeur, in t huis van m'n oma. Ben benieuwd hoe dat gaat...gaan het nl. hebben over wat er nu allemaal moet gebeuren en hoe etc etc. Hij zal dus wel in pesthumeur zijn na afloop... Nou we gaan zo slapen hier! Daan ligt al 1.5 uur in z'n wieg te slapen. Zo even een flesje erin en dan hoop ik dat hij doorslaapt tot 7 uur morgenochtend. Lekker lang egoverhaal, sorry!!!