Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, lekker druk dagje dus vandaag. En 2 wen-ochtenden voor Daan....gut.... Zal vast toch wel goedkomen?
    De foto's heb ik naar je doorgemaild. :)

Traantje, zwaaiiii.......zie je onderin hangen.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, thanx!! Heb ze al bekeken! Opgeslagen vanaf de iPad bleven de afbeeldingen nog steeds in enigszins klein formaat (ca 700 mb) dus morgen even kijken met de grote pc. Denk dat het dan wel lukt!

Daan heeft z'n flesje, slapend, helemaal leeg gezopen, ben benieuwd of hij nu doortukt tot 7 uur...
    Hoop trouwens dat het morgenochtend niet zo glad meer is op de wegen. Allemaal ongelukken hier in de omgeving!! :(

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Goede morgen!!

Nou ik ga meteen ff kijken op fb!

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even snel: Leuk de foto's op Facebook, ziet er gezellig uit.

Sinja: Sterkte en succes bij de punctie morgen!

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    even een zwaai van hier

De meeting was dus leuk?? Jammer dat we nu niet komen konden, maar volgende keer beter!! Ik las iets over een tuinparty?? Wij zijn erbij!!
    Heb de foto's bekeken op fb en zien er erg leuk uit!

Hier gaat het met A my alweer aardig goed, alleen M ike die heeft nog steeds veel last van slijm. Morgen weer naar de kinderarts en dan maar weer zien wat die ervan zegt..

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sinja ook van mij veel succes morgen!!

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leuke foto's op fb!! Bij de tuinparty ben ik er zeker bij :)

Sinja: heel veel succes!!

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Sinja: spannend morgen! Ik duim voor een goede punctie met mooie (hele) eicellen, genoeg zaadcellen, mooie embryo's en een nog mooiere zwangerschap!

@Esser: Leuke foto's!

@Pat: M dus nog steeds niet helemaal in orde... ik hoop dat hij nu toch echt snel opknapt!

@nightelf: bijna met verlof!!!

@Susan: hoe is het wennen gegaan? Heeft hij zich gedragen :)

@hier: nou, ik heb een grote tepelkloof en Jelte heeft dus spruw. We hebben pas sinds gisteren klachten, dus ik ben daarstraks meteen naar de apotheek gereden met zelfgeschreven recepten (wat is dat toch handig als je zelf arts bent) en nu meteen al begonnen. Jelte heeft de eerste dosis ook al binnen, dus nu maar hopen dat het snel weer weg is.

@Jewel: Is het bij L al over. ik heb dus voor mezelf ook miconazol voorgeschreven. Dus ook mezelf meebehandelen!!

hoort iemand nog wel eens wat van onswonder?

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad! Het ziet er ook erg leuk en gezellig uit op de foto's.

Sinja, ook van mij heel veel succes en sterkte morgen! Ga ook ontzettend hard voor je duimen.

Suus, hoe is het met D.aan (en met jou) gegaan? Zal voor jullie allebei wel wennen zijn.

Pat, succes morgen bij de kinderarts. Wel sneu dat M.ike nog zo'n last van slijm heeft.

Traantje, idd handig dat je dat zelf kan voor schrijven. Ben je er ook mooi op tijd bij. Hopelijk is het snel over bij beide.
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met onsw is.

Nightelf, hoe lang moet je nog werken? Of heb je al verlof? Je schreef laatst dat je nog maar een paar halve dagen moest, toch?

Kleintje, hoe is het vandaag met R.einout?

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve dames,
    Wat lief dat jullie aan me denken.
    Na een paar weekjes een beetje beter gaat het weer de slechtere kant op.
    Daarnet wilde hij eens praten over hoe en wat dat het komt.
    Nou er komt enkel uit, jij dit, je moeder dat, je ouders zus of zo.
    Maar zijn eigen verantwoordelijkheid nemen voor iets nee.
    Voelde me eigenlijk net wat beter, goed uitzicht naar eind Maart.
    Maar alles staat op losse schroeven nu.
    Op het werk irriteren de mensen zich ook enorm aan hem.
    Het is dus een kwestie van tijd hoe alles zal gaan.

Ik lees telkens mee meiden.
    Elin wat erg dat de ivf mislukt is:(
    dikke knuffel!!!!!!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    OW: wat naar dat het tussen jullie nog steeds niet goed gaat....
    Hopelijk komen jullie weer wat dichter bij elkaar.

Traantje: dat is idd handig dat je zelf arts bent, vooral bij zulke dingen. Hopelijk helpt de miconazol snel.

Elin: ik moet nog 2 halve dagen werken (woensdag- en vrijdagochtend) en dan heb ik verlof :)

Hier lekker een dagje met Amber, kan daar altijd zo ontzettend van genieten. Zijn net even gezellig naar de winkel geweest en ze is nu lekker aan het kleuren.
    Morgen weer een groeiecho, ben heel erg benieuwd hoeveel ons kleintje gegroeid is...

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hier weer terug van de kinderarts, A.my is weer beter en M.ike heeft nog wat last van slijm, maar dat komt van bovenuit. Zijn luchtwegen en longen klonken goed, het piepen wat hij deed was weg!! Nu dus nog wel weer een drankje gekregen voor het slijm en blijven inhaleren, maar de extra medicatie mag daar dan wel weer uit.

OW wat naar dat het weer niet zo lekker loopt, ik hoop dat het snel beter gaat tussen jullie.

Sinja hoe was de punctie? Viel het nog enigzins mee?

Nighelf lekker hoor nog maar 2 daagjes werken en dan met verlof!! Nog eventjes heerlijk genieten van Amber!

Traantje jou mannetje last van spruw..vervelend zeg.. maar wel handig als je jezelf iets voor kan schrijven, hopen dat het snel weer weg is!!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zo hè hè eindelijk eens tijd voor zp :)
    Wat een leuke foto's op fb! Fijn dat de meeting zo geslaagd was! Mooie kindjes allemaal zeg :)

Ow, he meid wat vervelend dat het nog niet echt goed gaat tussen jullie :( Vooral omdat het eerst beter leek te gaan. Zijn jullie nog in therapie? Dikke knuff iig!

Nightelf, lekker he zo'n dagje met A.mber :) Ben ook benieuwd of jullie meisje weer gegroeid is, vast wel! :) Nog even en dan lekker verlof, of heb je dat momenteel al?

Suus, goed van je zeg dat je al dat lekkers kan laten staan! En nog lekker bezig met je buikspieren! En Daan al z'n eerste wen ochtend op het kdv.....gaat veel te snel hè. Heb je wel weer zin om weer te werken?

Traantje, he wat vervelend dat J.elte ook spruw heeft :( En idd superhandig zeg dat je dat even voor jezelf uitschrijft :D Hier vorige weer nog een kuur Nystatine gekregen en dat is nu op en het lijkt erop dat het over is. Afwachten dus.

Majo, jeetje wat een gedoe met jullie auto's zeg! Gelukkig nog goed weer thuisgekomen. Onze auto moet eind dit jaar ook voor de keuring en we zijn ook bang dat het veel gaat kosten, daarom op zoek naar een andere, grotere, auto.

Elin, hoe gaat het nu met je meis? Leuke hondjes heb je zeg, ook van die lekkere luilakken? :D

Sinja, je zal de punctie al gehad hebben denk ik. Hopelijk veel goede eitjes geoogst! Vandaag je maar extra laten verwennen! En op deze dag van de liefde ontstaan er vast super mooie embryo's ;)

Lelie, he wat sneu voor S. dat ze een spreidbroekje moet :( Past ze er niet mee in de kinderwagen bak? Anders de wandelwagen inzet erin en dan op de laagste stand? Hoelang moet ze het broekje aanhouden?
    En wat jammer dat je schaatsen bot waren......dan is het lang zo leuk niet he het schaatsen. Maar het was wel prachtig weer zaterdag, ik heb echt genoten!

Kleintje, hoe gaat het nu met R.? Regeldagen kunnen idd pittig zijn maar ik vind dan bv juist veel relaxter. Geen getob over dat ze teveel flesjes krijgen, of dat ze moeten inhalen. Bv kan altijd en je kunt nooit teveel geven.

Esser, wat is O. een pracht meisje zeg! Leuke foto's heb je gemaakt! En J.oep is ook al zo'n stoer ventje :) Verder alles goed bij jullie? Wanneer moet jij weer aan het werk?

Pat, he wat sneu dat M.ike nog steeds zoveel last van slijm heeft. Hopelijk knapt hij snel weer wat op. Wel fijn dat A.my wel opgeknapt is. Is het voor jou allemaal nog wat te bolwerken? Je zal ook wel aardig gesloopt zijn met 2 zieke kids...

Zora, hoe gaat het spuiten? Alweer een volleerd junkie? :D

Hoe gaat het met de rest?

hier ook een geslaagd weekend gehad. R.uben heeft ook geschaatst en vond het prachtig, hij moet nog even oefenen maar het begin is er ;)
    Zelf hebben we ook heerlijk geschaatst! Moest even wennen maar we hebben toch iets van 20/30 km geschaatst. Jammer dat het nu niet meer zulk mooi weer is. Dan mag het van mij nu ook wel 20 graden worden :) Op naar de zomer!

L.uuk zijn spruw is zo goed als over. Al wil hij nog steeds niet uit een flesje drinken. Hij wil wel maar hij zuigt niet aan de speen, hij snapt niet hoe het moet. Hopelijk gaat het straks wel wat beter als ik weer aan het werk ben. Verder is hij echt het zonnetje hier in huis, hij lacht constant als hij wakker is en is momenteel erg tevreden. Zijn eczeem is ook zo goed als over, al moet ik er wel om denken dat ik geen melk en yoghurt neem, daar reageert hij meteen op. Wel heeft hij een extreem droge huid dus ik ben nog steeds 3x daags aan het smeren met vaseline cetomacrogol creme.

Nou moet weer gaan, vanochten visite gehad en nu de boel maar even opruimen. Fijne dag nog!

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, wij hebben voor R.einout de calma speen van medela. Daar drinkt hij goed uit. Is zo ontworpen dat het op een tepel lijkt (ver in de mond) en ze moeten ook hard zuigen en een vacuüm makennet als bij bv. Misschien het proberen waard.

Morgen kennismaking op de groep waar R.einout komt.

En een vraagje voor de kolvende mamas, hadden jullie altijd voldoende melk per kolfsessie? R.einout zou ongeveer 100 cc per voeding moeten (5 kilo en 7-8 voedingen) maar ben blij als ik 75 haal. (ja traantje ik vond jou fles goed vol zaterdag :))

Ik kom later (vandaag/morgen) op de rest reageren.

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow Jewel, je kan ook vaseline parafine nemen. Die smeert veel makkelijke. Vaseline cetomacrogol is erg stug waardoor je de huid kan beschadigen tijdens het smeren wat meer eczeem kan geven. Was advies van onze kinderarts bij M.aurits. Maar wel fijn dat het allemaal beter gaat

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Pat: wat super dat A.my weer beter is en dat het met M.ike ook een stuk beter gaat!

Jewel: fijn dat jullie zaterdag zo genoten hebben van het schaatsen. Bij mij kriebelde het ook echt om op de schaats te gaan, maar heb me er toch maar niet aan gewaagd. We zijn zondag nog wel even naarde rietplas geweest, hier 5 minuten vandaan (daar werk ook het nk marathonschaatsen gehouden).

Kleintje: ik kolfde altijd meer dan voldoende voor 1 voeding, behalve op het laatst niet meer. Hoe kolf jij? Ik had nl een heel mooi schema vande lk gekregen, eerst 5 min links dan rechts 5 min, dan links 3 min en rechts 3 min, dan links 1 minuut en rechts 1 minuut. Daarna keek ik of er nog wat uit kwam.

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Meiden even ego
    Lief dat jullie aan me gedacht hebben! Punctie ging goed, zelfs bijna geen pijn gehad! 19 eicellen en lees net dat ze er 17 konden injecteren! Hopelijk zijn ze nog heel, mag daar morgen voor bellen! Wel napijn nu, maar lig lekker met een warm kussentje op bed!
    X

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wow, mooie score!! Hopelijk levert dit 17 hele mooie emmy's op!
    Laat je maar lekker verwennen door je mannetje.

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even voor Sinja, super score meid!! Wow!
    Nu op naar morgen, ben super benieuwd. Ik blijf duimen!!!

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, mooie score!! Hopelijk blijven ze heel en straks een aantal mooie Emmies. Ik duim voor jullie.

Deel Deze Pagina