NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, 14/4: Majo (ochtend), 21/4: Majo, 28/4:Nightelf (ovb) MEI: 05/5: Majo, Nightelf 12/5: Majo, Nightelf 19/5: Majo, 26/5: Majo, Nightelf Hier snapt idd niemand iets meer van, denk ik.. Zora: veel plezier morgen met het etentje!!! Slapen lukt dus niet, lig nu maar lekker lui op de bank.
NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, Esser 14/4: Majo (ochtend), Esser 21/4: Majo, Zora 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser 12/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser 19/5: Majo, 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser Zo, ik heb ook even aangevuld. Wel even ondervoorbehoud want we gaan ook nog met mijn ouders en broer en zussen een weekend weg en dat zal ook ergens in april/mei zijn maar de datum is nog niet bekend. Wie volgt????
NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo,Esser 14/4: Majo (ochtend),Esser 21/4: Majo, 28/4:Esser MEI: 05/5: Majo,Esser 12/5: Majo,Esser 19/5: Majo, 26/5: Majo,Esser
Esser en Nigtelf, ik heb jullie even erbij gezet in mijn post want we hadden alledrie langs elkaar heen gepost, het klopt toch he? Degenen die volgt moet dan even mij quoten!
Haha....dat gaat lekker langs elkaar dames !! Ik weet niet wat me overkomt hier..... M. slaapt gewoon al 2 uur en jƔwel...10 min!!!! Ben benieuwd hoe lang het uiteindelijk gaat worden!!
Heerlijk Majo, lekker van genieten. Ik ga Sara zo maar wakker maken want ik moet om 14.50 uur bij de tandarts zijn en voor ze aangekleed is etc. zijn we weer even verder. Zwaai Esser, Jessy en Pat!
Thanks Zora! Klopt precies. En weet iemand nog iets van Ingrid? Ze was niet op meeting, suus had t via t topic nog nagevraagd en ze is volgens mij sinds medio januari niet meer geweest op ZWP? Of i.i.g geen berichten meer geplaatst.... Nightelf, lekker even tukken dan! Majo, nou nou die M! Goed zeg! Hier ligt Joep ook nog te pitten. Mijn s-ouders komen tegen 3 uur nog ff op de koffie. Wederhelft van mij is ook op tijd thuis vandaag dus het weekend, en dus carnaval, kan beginnen!! Joep gaat als clowntje. Zal pica showen zodra ik m heb.
NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, Esser, Suus (ovb) 14/4: Majo (ochtend), Esser, Suus 21/4: Majo, Zora, Suus 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Suus MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Suus 12/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Suus 19/5: Majo, Suus 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Suus Ik heb zo GEEN sociaal leven
Zora, lekker toch even een avondje vrijaf! Maar aan de andere kant snap ik je gevoel heel goed! Sophie is hier ook hooguit 2x uit logeren geweest hoor... Lekker al die slapende kindjes!! Hier door omstandigheden wrs geen middagslaapje voor Sophie. Mn vader heeft weer ns een van zn buien @dieet/sporten: dat gaat nog prima! Het is eigenlijk best makkelijk vol te houden. Geef nu Sophie zelfs poffertjes zonder er zelf van te eten Het sporten is op zich wel te doen met die blauwe plekken hoor. Alleen dat gedril van die dikke reet is wel ff vervelend voor die blauwe plek Wilde eigenlijk vanmorgen meteen gaan maar mn man heeft dienst en de andere officier stond bij een middelgrote brand en dus stond mn man voor de gehele regio Amsterdam (e.o.). Dat konden we dus niet riskeren. Uiteindelijk kreeg ie vanmiddag in de AH een uitruk...stond ik daar met een winkelwagen, kinderwagen en Sophie......... Is allemaal wel weer goed gekomen. Nu moet ik dus nog gaan hardlopen vandaag en wilde dat zo gaan doen maar eerst moet Sophie even lunchen nog. Dan hopen dat manlief geen uitruk krijgt! Qua gewicht gaat het wel aardig! Toen ik begon met modifast zat ik rond de 70.5 a 71 kilo. Momenteel duik ik onder de 68 kilo (zo rond 67.6 a 67.8) en dat in ca 1.5 week tijd! Er moet nog flink wat af hoor maar van mn taille is al wel een cm of 5 weg. Nog minstens 7 te gaan, dan heb ik officieel geen overgewicht meer daar. @werk: ik start maandag met mn eerste dag met patienten weer. Ik kan nog niet vol aan de bak want op dinsdag hebben we nog geen opvang voor Daan. Dus dan 3 dgn vrij en vrijdag weer werken. Heb al wel deze week 2 ochtenden administratie gedaan dus dat is helemaal klaar! Heel fijn. Wel moet ik dinsdagochtend naar de praktijk want dan komt er weer een monteur, net als afgelopen dinsdag...toen had die sukkel niet de juiste spullen mee... Mn auto gaat dan ook weer naar de garage voor een kleine beurt en tevens een nieuwe verstuiver. Is nl kapot waardoor mn auto redelijk trilt. Hopelijk ben ik m maar 1 dag kwijt! Nou ik ga me zo ff klaarmaken voor het rennen. Miss strax ook al mn salade voor de komende dgn klaarmaken. Ik begon met tonijn, toen kip, spekjes en nu knoflookgarnalen! Jammie!!! Zo smaakt het toch elke keer weer net ff anders
NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb) 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus 21/4: Majo, Zora, Kleintje, Suus 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus 12/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus 19/5: Majo, Suus 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus ik ook niet
Suus, goed bezig zeg!! Maar houdt er wel rekening mee dat als je weer normaal gaat eten dat je 1,5 tot 2 kilo aankomt door maag/darmvulling. Is mijn ervaring. En wat voor functie heeft jou man eigenlijk bij de brandweer? nou mammie is net weg. was even op bezoek. Zo om 4 uur Reintje even voeden en dan nog even naar buiten. Wat lekkers halen voor vanavond. Het is tenslotte weer WEEEKKKEEENNDD
Even snel: we hebben 3 A'tjes!!!!!!!!! Er zijn er 2 teruggeplaatst en 1 cryo!!!! We hebben voor t eerst na 4 behandelingen een CRYO! Helemaal blij! Nu duimen voor deze 2 toppers! Eierstokken waren nog wel groot en vol vocht dus moet goed blijven drinken! Xxx (Faye os wakker en zo boodschappen doen!)
Sinja, gefeliciteerd met je twee Emmies!!!!!! Als je maar geen tweeling krijgt........ Ik ga duimen!!!
Joehoe voor Sinja!!!!!! Wat een nieuws EN een cryo! Helemaal geweldig!!!!! Duimen draaien nog steeds.
Ik duim mee voor je Sinja!! Keigoed zeg. Een cryo. Nu hoop ik dat je hem niet meer nodig hebt Suus ik vind ik het toch ook wel ontzettend knap hoor. Je zo aan het dieet en aan het sporten houden. Ik ga als ik bevallen ben er ook weer tegen aan. Nu maak me ik me iets minder druk. Haha Kleintje nog wat lekkers gekocht. Ik heb ananas mee genomen van de supermarkt en dan maakt me hubby een alcohol vrije pina collada. Zo heerlijk.
Nou in zit ju op mijn iPhone. En ik wil natuurlijk ook naar de meeting dus als iemand mij toe zou kunnen voegen. Ik kan 14 april niet want een bruiloft en eind mei blijf ik liever een beetje in de buurt Ik heb trouwens me onderschrift veranderd hoor haha. Maar voor de rest wil ik er gewoon bij zijn al ok het doods eng vind. Haha Ps ja ik heb wel last van me bloeddruk. Voel me ontzettend lusteloos. Duizelig en misselijk. Ik dacht eerst dat me bloeddruk te hoog was. Omdat ok zo vaak hoofdpijn heb. Maat blijkt dis totaal niet te zijn De echo vandaag was trouwens omdat ze het vorige week niet goed kOnden zien. Nu alles gezien. En het was allemaal goed. En nog steeds hetzelfde geslacht. Haha.
Zora. Ik heb dt ook hoor dat ik s totaal niet graag ergens anders laat slapen. Het gebeurd hier ook eigenlijk bijna nooit. Ik ga hem bijna altijd ophalen. Morgenavond slaapt hij bij me ouders vanwege de carnaval en dan ga ik snacht ook daar slapn. Kan ik hem ook zelf er weer uit halen. Maar wel leuk lekker uit eten. En dan kan je lekker een wijntje drinken. Heerlijk. Haha Majo ben wel benieuwd hoor naar de auto. Ga je nog een foto spammen Nightelf klote zeg dat je zo slecht slaapt. Ik heb er jammer genoeg gen oplossing voor. Heb hetzelfde probleem. Als ik wakker word. Kan ok geen houding meer vinden en kan ik niet in slaap komen. En plassen moet 1x per nacht. Ach ja wennen we er weer aan haha Kleintje ben wel benieuwd hoor naar het pakje. Haha zo leuk. Wij hebben voor Siem een soort van tijger bodywarmer. Krijgt hij maandag aan naar de optocht. Zo zin in. Hier nog mensen die carnaval vieren?? Loesie. Ik had trouwens van de week hele leuke boekjes met Elmo erop gekocht bij de kruitvat. 2 euro waren ze en Siem is er helemaal gek van. Komt heel de dag met het boekje en ik moet het elke x opnieuw lezen.
Sinja: Wat goed!!!!! En er is dus hoop voor ons cryoloze ICSI-ers. Wat ontzettend fijn dat jullie een cryo hebben wat moet dat goed voelen, en nog beter twee toppers aan boord, dus die cryo wordt dan gewoon voor een 3e (of 4e) kindje. Jessy: Dus jouw S. ook aan de boekjes, leuk! Ik zal ook eens kijken bij KV hoewel Sara eigenlijk wel genoeg boekjes heeft. Little People vind ze trouwens ook erg leuk, ze heeft een paardenstal en een auto en een tractor en die zijn ook favoriet hier. Klinkt lekker een alcoholvrije pinacolada. Suus: Goed bezig hoor, is dat Modifast alleen met shakes ofzo? Ik zit aan de SB met een beetje van Sonja en een beetje van mezelf. Ben maandag 2 weken bezig en 1,5 kilo eraf dus gaat beduidend langzamer, maar door het slechte weer niet kunnen paardrijden dus dan heb ik buiten het fietsen om weinig lichaamsbeweging. Hoop morgen weer eens lekker aan de slag te gaan. Ik wil er in totaal 7 kilo af. Dan zit ik rond maat 38 en dat vind ik wel prima. Kleiner is niet voor mij weggelegd. Mijn mannetje werd net gebeld door een vriend of hij zn had even een biertje te gaan drinken, dus ik ben gezellig alleen thuis gelaten, Normaal vind ik dat neit zo erg maar hij was gisteravond ook al de hele avond weg. Dus ik vind het nu wel saai worden, zo maar The Voice Kids kijken of maar een filmje opzetten.......
Sinja, yessssss 2 toppers en een cryo!!! Wat goed! En laten we hopen op iig 1 innesteling! Ik duim voor je... Jessy, wat fijn zo'n goede echo Waarom neem je geen zoute drop om je bloeddruk te verhogen, zodat jij je beter voelt? Hier weer gerend dus + buikspiertjes getraind met meer gewicht dan normaal. Ging best goed! Had deze les al gedaan (is nl. Hetzelfde als les 15) en ik ga dus kennelijk harder want heb meer km gerend in dezelfde tijd En het is best goed vol te houden trouwens... Zondag m'n eerste hockeywedstrijd!! Heb er zo'n zin in!!!! Kleintje, ik wil ook 2 kilo meer afvallen dan het gewenste gewicht, hoewel ik door wil gaan totdat m'n buik weg is, welk gewicht daar ook bij hoort. Vanaf 88 cm taille heb je overgewicht dus daar moet ik onder zitten. Dat is het streven. M'n man heeft 2 functies bij de brandweer: een kantoorbaan (senior projectleider --> inkopen van materieel) en in de uitrukdienst (--> officier van dienst --> coƶrdineert de brandweermannen bij een groot incident). Hij heeft dus leidinggevende functies, komt ook voor een klein incident z'n bed niet uit...