Zora, Sonja Bakker ook vroeger geprobeerd maar was nix voor mij... Wel een mooi tempo hoor: 1.5 kilo in 2 wkn!! Gaat t je makkelijk af? Ik kijk ook altijd THE Voice kids, zo leuk!!! Modifast is er in verschillende varianten; ik doe m'n eigen variant Ontbijt en lunch met shakes en dan 's avonds een salade. Moet wel elke dag op iets kauwen Ik moet een hoog afvaltempo hebben om gemotiveerd te blijven...
Jessy, Bang????? En je deelt meer met ons dan je eigen man? En ons niet onder ogen durven komen...... . Ik heb lekker donuts gekocht voor bij de koffie. Suus, Klinkt interessant.....de baan van je man. En dat gaat je lukken die buik weg werken. Als ik hoor wat je allemaal doet. Ik neem nog een donut om mijn flubberbuik te spekken. bijtje M,aurits. Ik ga morgen wel even fotos maken. Weet niet wanneer ik ze dan op FB zet want ik ben nooit zo snel met dat soort dingen.
M'n Victoria's Secret ondergoed is binnen!! Dacht dat ik Medium had besteld...maar kennelijk toch een S Extra reden om af te vallen...past wel hoor...maar zal mooier zitten zonder spekrand Pyjama zit wel helemaal goed
Suus: Ik vind het knap dat je het met shakes doet hoor, dat zou ik niet kunnen. Ik ben veel te gek op mijn boterham en 's avonds een warme hap. Het gaat me niet super makkelijk af want ik ben nou eenmaal gek op lekker eten, alleen 2 weken geleden ging de knop ineens om, ik zat al langer tegen die laatste kilo's aan te hikken. Het gaat tot nu toe goed, alleen morgen uit eten dan spijbel ik wel even denk ik. Ik wil wel de 10 weken volmaken dus ik denk dat die 7 kilo dan moet lukken. (of ik moet zwanger raken dan stop ik uiteraard om weer dik te worden). Moet zeggen dat hoe langer ik lijn en hoe meer rsultaat ik zie hoe makkelijker het wordt. Ik ben denk ik niet zo fanatiek als jou, petje af hoor! Wel al wat kleding besteld in maat 38, haha als de knoop niet dicht gaat weet ik waar ik het voor doe, ik vind het namelijk heerlijk als ik een kleinere maat pas, is nog belangrijker dan verloren kilo's. Maar goed, genoeg over afvallen, als ik eenmaal begin...... Kleintje: Geniet van je donut! Stiekem lust ik ook wel een donut maar ik zit lekker aan een kopje thee met niks.
Bij mij werkt zwanger zijn Keigoed om af te vallen. Haha. Zo tot deze termijn en dan is het weer over haha. Vorige zwangerschap viel ik de eerste maanden ook af Suus. Ik pak nu ook drop en bouillon en me ijzer gehalte was ook wat laag. ( niet laag genoeg voor medicatie maar er tegen aan) dus nu ooK Rosivisee met ijzer. Weet even niet hoe dat heet. Dus ik doe me best. Ach ja liever te laag als te hoog. Haha Jeetje iedereen is wel goed bezig met afvallen zeg. Maar wat Suus doet zou ik denk ik ook niet kunnen. Aan de shakes. Lijkt me zo zwaar. Ik ben eigenlijk ook wel dol op lekker eten. Doe mij kleintjes dieet maar donuts. Ik probeer altijd als ik lijn heel gezond te eten. Dus niet snoepen. Geen slechte tussendoortjes en tomaat op brood tussen de middag en zulk soort Dingen. Als ik te heftig af val. Kont het bij mij er gewoon weg 3x zo hard aan want mijn verlangen is dan veel groter. Heb ook wel eens dr frank geprobeerd. Maat mis me brood en aardappel veel te veel. Kleintje. Ja vind het wel eng ja. Ik ken eigenlijk nog niemand. Heb zoiets nog nooit gedaan. En ik ben ook al niet zo held in het verkeer. Haha. Dus al met al vind ik het erg spannend.
En waar haal je dat ondergoed Suus. Klinkt wel spannend. Zal blij zijn als ik mr. Weer wat sexier voel. Voel me nu vooral rond haha.
Victoria's Secret: Lingerie and Women's Clothing, Accessories & more. Wel dure verzendkosten en dan ook nog invoerkosten Dat totaal viel me redelijk tegen
Jeetje ziet er allemaal wel erg goed uit zeg. Heb het maar in favorieten gezet. Voor als ze het weer in mijn maat verkopen. Haha
Ja mooi spul he!!! De bh die ik wilde, is er alleen niet meer Vind die Incredible Lace ook heel mooi........................
Dames en afvallen: zet m op! Super knap van jullie!!! Victoria's secret: leuk dat je er ff n link bij hebt gezet Suus! Kon weer ff wegsmelten bij al dat moois....... Toen ik in Amerika woonde, ging ik met het shoppen ALTIJD even naar binnen bij victoria's secret......zo mooi.... @hier: even een zwaai tussen het maken van verse snert, applicaties naaien op de kielen en jasjes! Wij zijn de komende dagen druk met carnaval!!! Zal er niet veel zijn hier. Dus: Alaaaaaffffff!!!
Esser, fijne carnaval in oeteldonk (toch?) en hoe lang/waarom heb je in Amerika gewoond?? Nou wij gaan zo naar mijn souders de optocht kijken. Vriendlief gaat misschien nog wel voor een biertje. Ik sla dit jaar over. Toch niet handig met de kids en is ook niet dat ik energie over heb om tot diep in de nacht door te zakken. Alaaf!!!
Vanuit hier ook even een alaaaf uit het kielegat!! Suus. Idd te mooie spullen. Ik wil ook weer aan kunnen. .
Sinja, Wauw!! Wat onwijs goed zeg....2 toppers aan boord én zelfs nog een cryo ook!! M'n duimen draaien hier flink meid!! @alle carnavalvierders, heel veel plezier de komende dagen!! Jessy, fijn dat de 20 wkn echo goed was . Hier gelukkig weer aardig opgeknap. Ging vanmorgen om 6.05 uur de telefoon ....3x....wilde net opnemen.....niks.... Dacht al....vast m'n werk dat er ziekte is ofzo.... (maar had ook over m'n oma van 99 jaar kunnen gaan, of m'n broertje die in vliegtuig naar Tahiland zit, of....etc....). Ja hoor, om 7.50 uur weer telefoon, zoontje van een collega ziek, of ik kon werken. Nou...maar even op mijn vriendelijkst uitgelegd dat ikzelf net aan het bijkomen was van een griep. Maandag maar eens even uitzoeken welke idiote collega in de nachtdienst zat en besluit de telefoon 3x over te laten gaan en vervolgens op te hangen :x...niet meer geslapen natuurlijk nadien omdat we niet wisten wie het nou echt was en of er ergens iets aan de hand zou zijn! Grhrhrhrhrh :x. Morgenavond met vriendinnetje en onze moeders 'uit eten' (gaan chinezen, ze komen van de boerderië en vijnden al het andere gauw te duur en niet echt nodig ) omdat we ....ja ja.... 31 jaar vriendinnen zijn . (vanaf de 1e klas v/d peuterspeelzaal al .
Kom hier even weer inhaken. Kan het op het moment even niet bijhouden, sorry. Sinja, goed van je emmy's en zelfs nog één cryo. Echt helemaal super! Jessy, mooi van je goede echo. Altijd weer fijn. Majo, gelukkig dat je je weer wat beter voelt. En jij gister ook al wakker gebeld? Mannetje hier ook. Ik was aan het werk, belt een collega naar de huistelefoon omdat ze dacht dat het mijn werktel. was. Niet zo heel grappig om zeven uur 's ochtends. Ze baalde er wel enorm van. (en mijn man ook) Iedereen die carnaval heeft gevierd het overleeft? Tuindate, lijkt mij erg leuk! Als het goed is kan ik met loesie mee rijden, dus ik pas de data aan op haar. Suus, hoe is het hockeyen gegaan vandaag? Verder ben ik het dus helemaal kwijt, sorry. Hier, gaat alles z'n gangetje. Kan alleen een beetje slecht over de mislukte poging heen komen, merk dat het mij enorm frustreerd. Ben ook ontzettend bang dat wij nooit meer een wondertje zullen krijgen. Na elke mislukte poging zakt mijn hoop en krijg ik minder zelfvertrouwen. Kan soms zo boos op mijzelf worden, heb echt het idee dat het bij mij niet wil blijven zitten. Tjee, lees het net terug en het is wel een heel geklaag. Tis ook echt niet dat ik mij altijd zo voel, maar baal er echt enorm van. Het voelt ook erg oneerlijk. We hebben voor O.laf al zo ontzettend hard moeten vechten en nu moeten we weer zo vechten. Nu weer genoeg geklaagt, maar wel fijn om het even op te schrijven.
Elin, logisch toch dat je je zo voelt! Dat zou iedereen hier hebben hoor dus we begrijpen t ook echt, ook al hebben we t niet allemaal meegemaakt. Het verlangen naar een 2e wonder is net zo groot als voor een eerst dus gooi alles er gewoon uit. We zijn er hier voor elkaar in goede en slechte tijden. Dikke knuffel voor jou en ik blijf duimen voor een 2e zwangerschap/beebje voor jullie. Hoe is t nu met je kies eigenlijk? Majo, hmmm nee niet fijn zo vroeg wakker gebeld worden. Daarom staat mijn tel ook op stil 's nachts... Hoe is t met de carnavallers? Je merkt trouwens wel dat iedereen het in het weekend drukker heeft want het is hier dan zooooo stil!! Wij hebben gisteren een shopdagje gehad. Weer wat voor de kids gescoord en voor mezelf ook een shirtje en broek (waist 28 jihoeeee). Vandaag weer online geshopt voor mezelf. Vond dat ik wel weer wat nieuws mocht kopen voor mezelf nu ik zo goed aan t afvallen ben. Moet nog minstens 6.5 cm kwijt bij m'n taille en ik zie wel welk gewicht daarbij hoort. Vandaag heeft m'n zus me geprobeerd over te halen mee te doen met de 5km loop met Pasen. Gelukkig geef je je pas op op de dag zelf dus ik laat t afhangen van hoe t zal gaan de komende tijd. Vandaag eindelijk weer gehockeyed!!! Was zo leuk! Moet wel weer even 'aanleren' dat ik door m'n knietjes moet want heb wel paar keer over de bal heen gemaaid. Gelukkig meer goede dingen dan stomme dingen. Team waar ik bij inviel, was blij met me zeiden ze (om mij een goed gevoel te geven?? ) maar ik weet van mezelf dat ik beter kan. Vanavond hoop ik er op tijd in te kunnen want morgen eerste werkdag! Heb t wel zo gedaan dat ik een uur later start dan normaal (10 uur) maar wel een half uur langer door werk (16.30 uur). Zo kan ik rustig bekijken wat de handigste volgorde is 's ochtends en relaxed beginnen. Dinsdagochtend moet ik er alleen weer heen, dan niet voor patientenbehandeling maar omdat er wederom een monteur komt. Ook wordt m'n auto gemaakt...duur dagje dus. Vrijdag dan m'n 2e werkdag. Ben benieuwd hoe t zal gaan met die nieuwe tarieven want dat zal ook voor mij wennen hoor. De vroegere codes kende ik uit m'n hoofd, nu weet ik nix en moet ik alles opzoeken! Nou, ziet morgen wel. Meisjes, slaap lekker en ik zal kijken of ik morgenavond een update kan geven over hoe t is gegaan. Ook is t Daan's eerste volledige dag op kdv nl...
Suus, heel veel succes!!!!! En gaat goed komen! Hier zo naar mijn zus. Dagje shoppen in Nijmegen. kweet eigenlijk niet of dat gaat door carnaval. Maar is iig gezellig.
@Elin: erg logisch hoor dat je zo voelt en die klaagzang mag, daar zijn we idd ook voor zoals Suus al schreef! Sterkte meid! Geniet van jullie mooie wonder dat rondloopt! En ik hoop heel erg dat het tweede wonder niet lang meer op zich laat wachten! @Kleintje: veel plezier in Nijmegen. Is mijn stad eigenlijk hè.. heb daar gestudeerd en woon nog in de buurt! @carnavallers: houden jullie het nog vol? Is het leuk? Zag in ieder geval al mooie foto's voorbij komen op fb! @Suus: bah weer werken, maar wel weer een normaal salaris!! Succes en veel plezier weer vandaag! @Majo: groot gelijk dat je niet bent gegaan zeg! Pff, eerst zelf maar beter worden. Was er trouwens geen papa bij die collega die kon oppassen of moest die naar de carnaval of voetballen ofzo @Sinja: gefeliciteerd met de mooie embryo's aan boord en nog één in de vriezer ook. Het moet wel goed gaan nu toch?! Misschien wel een tweeling, spannend!!! Nou, goed broeden jij @Jessy: jij gefeliciteerd met de goede echo. Altijd weer een geruststelling en nu goed shoppen jij, maar volgens mij waren jullie daar al mee begonnen toch?! @hier: een gigantisch druk weekend gehad. In totaal hebben we 16 mensen op kraamvisite gehad, waaronder ook veel kinderen. Pfff, wat een drukte zeg! De aankomende weekenden zitten zowiezo erg vol, maar ja in het begin kregen we natuurlijk ook geen bezoek, dus alles komt nu. Ik zal ook eens even mijn agenda trekken om te kijken wanneer wij kunnen met de tuindate. Lijkt me wel belangrijk als onze achtertuin nodig is
Kom alleen maar even zwaaien. Hier ook druk en R.uben zit momenteel in een erg lastige fase Pffff niks is goed, zegt alleen maar 'NEE' en kan zo ontzettend boos en gefrustreerd worden als iets niet lukt of niet naar zijn zin gaat. Hij is dus momenteel niet de gezelligste thuis.... Gelukkig is L.uuk wel lief en vrolijk Al is de spruw nog niet over. Ben niet weer naar de ha geweest want ben daar wel een beetje klaar mee. Las hier op het forum een tip over biologische kokosolie en heb het gehaald en nu hopen dat het hier wel mee over gaat. Sinja, super zeg! 2 Atjes teruggeplaatst!! En ook nog een cry, geweldig! Nu maar lekker broeden Suus, heel veel succes vandaag!! En super dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Dat setje van VS gaat zeker passen Majo, fijn dat je weer wat opgeknapt bent. En 'leuk' van die collega om zo vroeg te bellen.... Elin, heel begrijpelijk dat je je zo voelt. En klaag maar raak hier, vinden wij helemaal niet erg. De wens voor een 2e is idd heel sterk. Dikke knuff voor jou en ook ik blijf duimen voor een zwangerschap voor jullie! Alle carnavalvierders het weekend een beetje heel doorgekomen? Veel plezier!!! Kom later uitgebreider reageren hoor, maar nu heeft er iemand anders mijn aandacht weer even nodig. Het is gelukkig mooi weer dus we gaan snel naar buiten, kan hij zich daar lekker uitleven
NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus 21/4: Majo, Zora, Kleintje, Suus, Traantje 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus, Traantje MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje 12/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus 19/5: Majo, Suus, Traantje 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje