NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus 21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus, Traantje MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje 12/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus 19/5: Majo, Suus, Traantje 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje Mezelf even weggehaald 21 april, dan gaan we een weekend weg met familie.
NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus 21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie 12/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus 19/5: Majo, Suus, Traantje 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie Ook even snel bijgewerkt.
NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus 21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Suus, Traantje, Lelie MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie 12/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus 19/5: Majo, Suus, Traantje 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie Mezelf gewist bij 28 april. Dan is mijn nichtje jarig. En ik verwacht dat het dan ook gevierd wordt. Maar ik denk ook dat 5 mei een goede optie is .
NEXT MEETING/TUINDATE: APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus 21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Suus, Traantje, Lelie MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie 12/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus 19/5: Majo, Suus, Traantje 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie Heb mezelf voor de eerste 2 weken in mei nog maar even onder voorbehoud erbij gezet. Stel dat ik 2 weken over tijd loop, dan is ons meisje nog maar net 3 weken en ik weet niet of ik dan al zo'n stuk met haar ga rijden. Vanmiddag weer bij de vk geweest en weer goedgekeurd. ben al wel 16 kilo gegroeid, gaat denk ik weer dezelfde kant op als de vorige keer Heb de nacht van vrijdag op zaterdag heel slecht geslapen, had steeds steken naar onderen toe en ons meisje was ook enorm druk.Maar wat blijkt, ze is een heel eind ingedaald. Woensdag kon de echoscopiste haar nog zo met de transducer van het echoapparaat uit mn bekken duwen en nu ligt ze al een heel eind ingedaald. Ga nu weer lekker bankhangen, ben nl bekaf (had vannacht ook slecht geslapen...)
NEXT MEETING/TUINDATE:[/B] APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje, Sinja (ovb) 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus,Sinja (ovb) 21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Suus, Traantje, Lelie MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja 12/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus 19/5: Majo, Suus, Traantje, Sinja 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja
NEXT MEETING/TUINDATE:[/B] APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje, Sinja (ovb) 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus,Sinja (ovb) 21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Suus, Traantje, Lelie MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser (ovb), Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja 12/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus 19/5: Majo, Suus, Traantje, Sinja 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja Ik heb mezelf bij 5 mei ook even o.v.b neergezet vanwege de datum 5 mei en t bevrijdingsfestival wat hier in DB dan altijd gehouden wordt, lees = gezellig. (was me even ontgaan......) Dan ziet het er naar uit dat het 26 mei waarschijnlijk gaat worden? Toch?! Evengoed, hier verder alleen even een zwaai. Erg moe........ Vandaag naar de optocht geweest en weer lekker carnaval gevierd. Joep vind het geweldig! De biertjes van mama smaakte zaterdagavond erg goed. Kindjes liggen allebei onder de wol, en papa en mama gaan ook alvast zo..... (Straks er alleen even uit voor de late voeding van Olivia). Gezellige dagen zijn het maar erg vermoeiend. Morgenmiddag hebben we nl ook nog de Thomas de trein show op de planning staan! Nog een gezellig dagje dus. Meiden, een knuf voor jullie, toedelssss!
Esser, leuk zeg...thomas de trein dagje . Veel plezier!! J. vindt het vast helemaal geweldig!! En lekker gecarnavald dus . Jewel, wat ontzettend balen dat R. zo 'op de hobbel' is de laatste tijd. Zal de peuterpuberteit wel zijn? Gelukkig L. dus het tegenovergestelde. Duurt wel lang met die spruw bij hem...of niet.... zielig!! Suus, eerste werkdag weer gehad dus. En D. dus ook z'n eerste echte dag op het kdv. Zit ie in dezelfde groep als S. of hebben ze bij jullie horizontale groepen? Zijn je vader en zijn broper er nog een beetje uitgekomen samen? Hadden toch een afspraak? En lekker aan het 'los' gaan met shoppen dus . Niet teveel kopen he....als je zo doorgaat is het strakjes allemaal veeeeeeeeeel te wijd . Elin, snap je gevoel hier helemaal hoor!! Voelde me precies zo na de afgelopen mislukte poging met één in deling stilstaande emmy. Maar geloof het of niet.... (bij mij in elk geval).... het 'slijt' wel weer wat weg en je verzamelt wel weer moed voor de volgende poging. En geef alsjeblieft NIET jezelf de schuld hoor! Je kunt er niks aan doen. Je lichaam kan het wel (je bent tenslotte zwanger geweest), maar daar draait het helaas niet alleen om. @Meeting.....ben benieuwd wat er bij mij nog veranderd aan de al ingevulde data. Het rooster van mei is namelijk al 'in de maak' dus zal binnenkort wel zien welk wknd ik wel/niet vrij ben. En anders is het toch nog 'ver weg' mei en kan ik vast nog wel iets ruilen met een collega. Maar je zult zien dat ik de 2 wknd ingepland sta waarop iedereen kan, hahaha.
NEXT MEETING/TUINDATE:[/B] APRIL: 07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje, Sinja (ovb) 14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus,Sinja (ovb) 21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja 28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Suus, Traantje, Lelie MEI: 05/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser (ovb), Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja, Jewel 12/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus,J ewel 19/5: Majo, Suus, Traantje, Sinja, Jewel 26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja, Jewel Ik heb mij bij april er niet bijgezet omdat we dan veel verjaardagen hebben en ik nog niet weet op welke data. Maar zo te zien wordt het mei, dan kan ik iig wel Oh de telefoon gaat.........kom later weer terug!
Haay, Word wel een leuke meeting! Met veel meiden! Hier is het rustig. Maurits viel om half 11 in slaap op de bank. Dus die heb ik maar in bed gelegd. Dus gaan we er vanmiddag maat even uit. Ik gebruik mijn tijd nu ff voor wat achterstallig poets werk. Laterszzzz
Wordt ik vanmiddag om 14.00 gebeld door het cb.....waar ik blijf? 'Hmm morgen toch' zei ik. 'Nee hoor vandaag om 13.45' Ik kijk op de kalender....en ja hoor dinsdag 21 feb om 13.45 Of ik om 14.30 nog kon komen. Had net R.uben en L.uuk op bed maar ja L. moest zijn prikjes hebben dus allebei de kids van bed geplukt (ze sliepen nog niet gelukkig) en hups in de auto. Was ook nog optijd Jullie ook nog van die stomme acties? Heb van de week een paar keer op de kalender gekeken, maar was er heilig van overtuigd dat we woensdag de afspraak hadden. Zo heb er nog wel meer Maar alles was verder goed. L.uuk is nu 6700 gram en 63,5 cm. Hij groeit veel minder snel dan R.uben deed. Die was met deze leeftijd een kilo zwaarder dan L. Deze keer dus geen slagroom in m'n boobs De arts heeft nog even gekeken naar de spruw en zij zag niks meer.....Niet op z'n lipjes en binnenkant wangetjes....Ik zie nog wel wat wits op de tong maar zij zei dat dat niet echt op spruw leek? Nou ja ze zal het wel weten neem ik aan. Ga nog even door met de kokosolie en hopelijk blijft het dan weg. De prikjes was weer even slikken voor mama, maar L.uuk huilde maar even en was meteen weer stil. Hij mag alleen niet ingebakerd worden na de prikken dus nu in een slaapzak maar ging niet van harte, zal wel een drama nacht worden denk ik..... Oh moet wéér gaan Vandaag wel 20 x de telefoon gegaan.....
Sorry Elin, dan ziet het er toch weer naar uit dat we niet mee kunnen. 26 mei is 3 dagen voor de uitgerekende datum en bij Siem was ik toen al bevallen! Jammer hoor!
Loesie, Dat zegt niks he.... Ik was nu drie weken later bevallen . Maar ik snap wel dat je dan liever thuis blijft.
He Loesie, idd jammer zeg. Maar nu er veel meer meiden zijn is het natuurlijk lastig plannen. Misschien een kleine meeting in april? Hoe gaat het nu met je? En met S.iem? Hoe gaat dat trouwens in zijn werk met zo'n bioresonantie therapeut? R.uben is 'snachts nog steeds zo onrustig dus we geven hem nu weer soya melk en yoghurt om te zien of het beter gaat dan. Hij was over zijn kma heen (tenminste geen uitslag meer enzo) maar misschien dus niet helemaal? Kleintje, wanneer moet jij eigenlijk weer beginnen met werken? En die kolf opbrengst van mij was toen ik teveel melk had en dat was ook in de ochtend dus niet echt vergelijkbaar met een kolfsessie een uur na de voeding Ik kom nu ook echt niet meer op die 160 hoor! En ook lekker aan het carnaval vieren? Esser, was de Thomas de trein show leuk? En jullie dus ook lekker carnaval aan het vieren en J.oep vindt het dus ook prachtig Vind het jammer dat het hier niet is, lijkt mij echt gezellig zo'n groot feest! Suus, hoe ging je eerste werkdag? En de wen dag van Daan? Ik vind het knap trouwens dat je op die shakes en een salade kan leven........heb je geen ongeloofelijke honger dan op het einde van de dag? Met 2 kids en het sporten...petje af hoor Majo, en de collega nog even 'uitgefoeterd'? Voel je je ook alweer wat beter? R.uben zit idd in de peuterpuberteit volgens mij, al ging het de laatste dagen al veel beter, maar luisteren doet hij nog niet Ik heb hem opgegeven voor de peuterspeelzaal en denk dat hij daar ook wel aan toe is. Zora, jij dus ook aan het lijnen? Sb is mijn vriend nu ook mee bezig. Vijf jaar geleden heb ik het ook gedaan en ben toen ook een paar kilo's afgevallen, paste toen zelf mt 36 (nu lang niet meer ) maar toen gestopt met de pil en roken omdat we een kinderwens hadden en daarna de meds voor icsi behandeling erbij......toen ging het snel hoor met die kilo's. Nu nog 10 kilo kwijt en dan zit ik op mijn streefgewicht. Al gaat het nu nog niet zo snel omdat ik ook graag lekker mag eten Jessy, fijn toch dat je nog niet zoveel aangekomen bent? Hoef je na de bevalling ook niet zo je best te doen Ook lekker aan het feestvieren? Elin, hoe gaat het bij jullie? En met O.laf ook alles weer goed? Super leuk filmpje op fb trouwens, R.uben vond het ook grappig en zei steeds 'ongetje lachen' Sinja, lekker aan het broeden? Nightelf, en al een beetje gewend aan dat je verlof hebt? Moet je ook nog veel dingen doen voor de baby of heb je alles al klaar? Heb je nog een tip voor een lekkere vulling voor een taart? Mijn vader is het weekend jarig en ik mag de taart maken maar nog geen idee wat voor vulling ik ga gebruiken. Lelie, hoe gaat het met S. en het spreidbroekje? Is ze er al wat aan gewend? Moet ze hem nou 3 maanden om? En hoe gaat het met jou? Al uitslag van de allergie testen? Traantje, hoe gaat het bij jullie met de spruw? Drinkt J.elte dan ook veel minder goed, of heb jij er alleen last van? En met J.enna ook alles goed? @hier. L.uuk heeft koorst vanmorgen had hij 38.2, verder wel vrolijk en drinkt ook goed dus veel last heeft hij er niet van. Vannacht was hi ook wat jammerig al ging het wel goed zonder inbakeren. Van de eerste prikjes heeft hij geen last gehad maar van deze dus wel. Vind het wel een beetje 'eng'. R.uben heeft nooit last van de prikjes gehad en heeft ook nog nooit koorts gehad dus is voor mij allemaal nieuw dit. Hoelang 'mag' hij koorts hebben en wanneer naar de ha? En beter niet meteen een zetpil geven toch? pff ben echt een leek in dit
Jewel, Ik heb na deze week nog 2 weken vrij. En dan mag ik weer beginnen. En wat de verhoging betreft... Gewoon een zetpilletje geven. Kan geen kwaad. En L.uuk is al zwaar genoeg voor de 120 mg. Ik kolf trouwens nu elke ochtend na de voeding 60-90 cc. Dus dat is wel prima. Volgende week vrijdag gaat R.einout de eerste dag naar de opvang dus ben benieuwd wat ik dan op voedingstijd kolf. Zit hier nog in pyama. Heb er vandaag ff niet zo'n zin in. Denk dat ik straks lekker met R.einout ga douchen. Dan vanmiddag nog even uit op een koeltasje voor de borstvoeding. En ik mag M.aurits vanmiddag ophalen want vriendlief heeft een zakendiner.
bedankt voor de tip. Heb volgens mij niet eens meer zetpillen in huis, straks maar even halen dus. Nog 2 weekjes vrij dus........heb je er wel weer zin in om te gaan werken? Lijkt mij eerst wel heel gek weer om niet de hele dag met de kindjes bezig te zijn, maar tegelijk lijkt het mij ook super relaxed (op het werken na dan ) Fijne pyamadag nog! Heerlijk zo nu en dan eens zo'n dagje
Hey meiden, Alles goed met de mama's en de kindjes? @hier, een beetje bij komen.......wat een dagen zeg! Carnaval was super geslaagd en zo ook de Thomas show. Zo super! Duurde een uur en n kwartier. De laatste 20 min werden wat lastig voor J.oep om zijn 'aandacht' erbij te houden. Kindjes liepen daar ook rond, dus J.oep hebben we toen ook even laten scharrelen. Maar hij vond het helemaal geweldig. Mee klappen en dansen en soms vol verbazing kijken..... In april/mei komt Dirk Scheele in onze regio dus wij gaan nog eens kijken of we ook daar kaarten voor kunnen krijgen. J.oep is nl verzot op Dirk. Ben nu in de ochtend helemaal alleen thuis........bizar! J.oep heeft zijn gewone KDV dag en o.livia is tot ong half 1 oefenen. Ik voel me zo 'kaal'. Ga zo maar eens op mijn gemak douchen en dan weer richting het KDV. Ben benieuwd hoe o.livia het heeft gedaan. Kleintje, lekker nog vrij! En ook een relaxed ochtend...... Echt nog genieten hoor voordat het werk weer begint! Jewel, hier had o.livia bij de eerste prikjes ook geen last. De 2e wel. In de avond zat ze op 38.5 verhoging. Heb er toen een zetpilletje gegeven om wat rustiger de nacht door te komen. CB had aangegeven dat een zetpilletje dan best wel mag. Na ruim 24 uur na de vaccinatie, moeten de klachten/symptomen wel over zijn. Kleine man heeft nu extra knuffeltjes van mama nodig. Suus, hoe was het allemaal gegaan?? Kindjes, zaakjes regelen en het werk? Viel het mee? Extra moeheid te bespeuren of niet? Majo, hoe gaat ie? Was je nu al weer volop bezig? Sinja, hoe gaat t met je? Voel je je oke? Lelie, leuke pica zag ik voorbij komen van S! Nightelf, goed aan het relaxen?? Heb je nog een leuke, recente pica van Amber? Vast ook zo'n echte meid alweer....... Traantje, hoe gaat ie met jou? En je mooie kindjes? Hoe is het nu met de fontanel van J? Nou, ik spring onder de douche! Latersssss
Jewel, Hier altijd paracetamol in huis. Ik ben daar misschien een beetje makkelijk in maar als een van de mannen verhoging/koorts heeft gaat er standaard een zetpil in. Werk.... Ik heb er wel zin in om er 3 dagen per week uit te zijn. Maar werken heb ik geen zin in.... Maar zal er toch aan moeten geloven. Wanneer begin jij weer? Esser, Ghihi niet meer gewend... carnavallen?? En O.livia al aan het wennen.... Hadden jullie de opvang ook al vroeg aan gevraagd? Want jij zit toch nog wel even thuis? Met M.aurits hadden we ook al een maand opvang voordat ik ging werken. Wist toen niet dat ik ook betaald ouderschapsverlof kreeg.... Maar straks snel je meisje ophalen..... Ik kan het me nog niet voorstellen zonder mijn zuignapje (ghihi zo noem ik R.einout) Samen douchen was trouwens heerlijK!!! R.einout eerst in zijn luier in de wipstoel met een badkape om. Zelf douchen. Daarna R.einout mee onder de douche. Samen er uit. Ikke in de badjas +handoek om mijn hoofd, R.einout aankleden en daarna mezelf. Was echt handig. En veel sneller dan dat bad opzetten enzo.
Kleintje, voor herhaling vatbaar dus, dat samen douchen? Ik vind dat zelf persoonlijk altijd heel onhandig dus hier gaat Daan strax lekker alleen in zn badje. Sophie gooi ik gewoon onder de douche en dat is zo gepiept En het is best wel leuk hoor om weer te werken! Zeker niet tegenop zien. Ben trouwens ook wel benieuwd naar hoeveel je kolft op voedingstijd. Jewel, idd gewoon zetpilletje geven en klaar. Eerst was het de eerste 3 mnd nog 60 mg, dat is alweer veranderd in 120 mg dus die kan je gewoon gebruiken. Esser, vreemd he zo zonder kids!! Toen Daan ging wennen, ben ik naar mn werk gegaan voor de admin; dat leidt tenminste nog af Wat leuk om te horen dat Joep het zo leuk vond gisteren! Zeker helemaal bekaf na afloop? Loesie, miss is een kleine meeting in april wel een leuk idee en dan in een speelparadijs ofzo? Doen we het in mei in Traantje's tuin (of andersom, mag ook) @hier: alles goed! Sophie is nu lekker aan het lunchen en gaat hierna slapen. Gaf het al zelf aan, dat ze moe was, dus dat komt goed. Daan ligt voor pampus met speen in zn box te slapen dus die is ook blij. Als Sophie in bed ligt met het hondje lopen, dan is ook hij blij! Alleen mama is minder blij wat had kleren besteld van Maison Scotch en die zouden vandaag komen. Ik dus thuisblijven...komen ze terwijl ik of zelf of toen Sophie onder de douche stond. Deurbel niet gehoord, nu komen ze morgen!! *&^&^*&(^^&%$* Baal er echt flink van! Moet persoonlijk worden afgegeven want ze hebben mn handtekening nodig...dus buren was ook geen optie. Belde nog naar UPS of ik t anders vanmiddag bij ze kon ophalen, kan het pas vanaf morgen... Nou dan kan ik net zo goed wachten tot ze het komen brengen. Heb ook nog leuke laarsjes besteld van Shabbies Amsterdam in het licht roze. Hoop natuurlijk dat die ook morgen komen! Daarnaast dit weekend ook nog geshopt voor mezelf en vorige week ook. Had ik wel verdiend dacht ik zo, na die afgevallen kilo's. Het werken maandag was eigenlijk best leuk hoor! Dus meiden, no worries, denk dat het jullie ook wel zal bevallen. Iedereen vroeg natuurlijk naar Daan enzo dus dat maakt het ook wel leuk natuurlijk Was wel pas thuis om 18.00 uur dus dat was iets minder maar goed, hoort er helaas allemaal bij. Dinsdagochtend moest ik er weer naartoe vanwege een reparatie. Had verwacht dat het 3 uur zou duren maar was maar een uurtje! Heb toen wel mn overlijdensrisicoverzekering in orde gemaakt dus dat is vanaf 1 maart geregeld. Mn oude laat ik aflopen op 1 april dus dan overlapt het elkaar prima. Vrijdag moet ik ook weer werken, dan wel starten om 9 uur en, als het zo blijft, klaar om 4 uur, maar ja voor ik dan thuis ben........ Met afvallen gaat het goed trouwens! Nu 66 kilo dus nog 3 en ik zit op mn oude gewicht van voor de zwangerschap. Er is dus al, sinds ik bezig ben, zo'n 4.5-5 kilo af en daar ben ik heel blij mee! Heb natuurlijk nog wel een lange weg te gaan (8 kilo) maar dat gaat me vast en zeker lukken! Ben echt enorm gemotiveerd deze keer, denk omdat ik weet dat ik uitgezwangerd ben. Vanavond mn eerste hockeytraining weer en daar heb ik ook wel zin in! Afgelopen zondag al wel een wedstrijd gespeeld, ingevallen bij een ander team. Was erg leuk weer! Conditioneel prima te doen, denk door het hardlopen, alleen sloeg wel een paar keer over de bal dus ik moet nog ff weer wennen dat ik lager moet zitten. Maar daar gaan we vanavond dus wat aan doen Nou, Sophie heeft dr brood op dus ik ga haar in bed stoppen!!