Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: wat vervelend dat L.uuk zo'n last heeft van de prikjes. Ik zou hem ook gewoon een pcm geven, vaak voelen ze zich daar al heel snel een stuk beter door.
    Lekkere taartvulling: lekker fris vind ik altijd een laagje aardbeivlaaivulling en een laagje aardbeienkwarktaartvulling (mona). erg makkelijk en dat lust ook bijna iedereen. Bokkepootjescreme is ook erg lekker, maar wel een stuk machtiger.
    Voor de baby is alles klaar, moet alleen nog een meerijdplankje voor de kinderwagen hebben. Ik loop meestal naar de supermarkt, maar het is voor A.mber net te ver om het hele eind heen en terug te lopen (is toch al gauw 3 km).

Kleintje: oh, over 2 weken alweer werken... wat is dat snel gegaan. Ik hoef pas over een week of 16 :D
    Ik vind het ook altijd heel makkelijk om samen te douchen. Doen A.mber en ik ook een paar keer per week.

Esser: wat leuk dat J.oep Thomas zo leuk vond. Ik wil met A.mber eignelijk naar de bioscoop (Sprookjesboom, daar is ze helemaal dol op), maar ik ben bang dat ze het na een kwartier al wel gezien heeft.....
    Ik zal vandaag op fb wel even een paar nieuwe foto's van mn dametje zetten, het is idd al een grote meid. Moet morgen al kleertjes maat 98 gaan halen, gaat zo snel.

Hier verder heerlijk aan het genieten van mn verlof, van alles in huis aan het doen etc...
    Zometeen komt de belastingadviseur om de aangifte in te vullen, hopelijk krijgen we wat terug, we zullen zien....

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, nu al maat 98?? Sophie past maat 92 nu precies goed qua shirtjes en broekjes maat 86... 92 is nog echt veel te lang!! ;)

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Ik ben ook erg benieuwd hoeveel ik ga kolven..

Nightelf, Owja belastingaangifte... Zal ik ook eens gaan doen.

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jewel, R. dus nog helemaal nooit koorts/verhoging gehad?! Hoor je ook niet vaak. Maar de kleine L. nu dus wel :(. Ik zou ook gewoon dat zetpilletje geven hoor. Het is vást gewoon een reactie op de prikjes dus zal het morgen wel weer over zijn. Wel fijn dat de spruw nu dan toch eindelijk weg is.

Esser, leuk dat J. Thomas de trein zo leuk vond zeg!! Moet zeggen dat ie het dan nog erg lang volgehouden heeft zeg....tot op de laatste 20 min. Petje af!! En O. is dus ook alweer aan het wennen op het kdv. Ging het goed? En wanneer gaat ze voor het eggie dan? Jij hoeft toch pas over ongeveer 1,5 mnd weer te werken ofzo?

Suus, knap hoor alweer zoveel kilo's kwijt! Balen is dat van die kleren, helemaal als je er speciaal op zit te wachten. En werken dus ook wel weer leuk!

Kleintje, lekker he....samen douchen met je kleine. En jij over 2 wkn dus weer 'aan de bak'. Gaat snel he...

Loessie, jammer dat je in mei niet kunt, maar wel begrijpelijk. Volgens mij heeft nog niet iedereen zich op de lijst gezet toch? Wie weet komt er nog ee inhaalslag voor april? ;).

Lelie, ben hier ook wel benieuwd hoe het met S. en haar spreidbroekje gaat. Heeft ze er last van? Of helemaal niet?

Nightelf, lekker aan het genieten van je verlof dus. Goed zo!! Hier gisteren toevallig de papieren voor de belastinaangifte weggebracht..... hoop ook veeeeeeeeeeel terug te krijgen, hahaha. Helemaal na 2 kapotte auto's ;).

@Hier: Vanmorgen met M. bij schoonmoe geweest, die is vandaag 70 geworden! M. ligt nu even op bed (is overigens net alweer wakker geworden na maar.....5 kwartiertjes slapen helaas en zit nu lekker te spelen in bed). Als manlief thuis is weer naar schoonmoe. M. en hij eten dan daar en ik ga naar een feestje van de vorige afdeling (waar ik tot vorig jaar jan. heb gewerkt). Zijn 4 jubilea en plakken er meteen een 'teambuilding' aan vast. Leuk leuk, gezellig bijkletsen!!

@Auto..... hebben we het maar niet over..... wat een GEDOE zeg!! Horen jullie nog wel... echt niet te geloven....wij zijn niet voor auto's 'in de wieg' gelegd. 'k Ga nu gauw M. uit bed plukken, die roept heeeel hard MAAAAAAAMAAAAAAA!!! :).

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    belastingaangifte, ik doe die altijd zelf. maar we hebben geen huis of andere ingewikkelde zaken. krijg wel altijd geld terug :)

Majo, hoe gaat het met spuiten?

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, wat zie jij je sm vaak! Ze is dus wel ok? Hoor je niet vaak ;)
    M slaapt dus redelijk kort eigenlijk!! Sophie nog wel 1.5 à 2 uur, omf helemaal niet maar ze heeft t nog wel echt nodig.

Hier wordt belastingaangifte gedaan door m'n accountant. Is ook teveel werk voor mij alleen, en te ingewikkeld in mijn geval.

@auto's: hier ook weer bingo. Dinsdag gebracht voor kleine beurt en reparatie. Verstuiver was kapot en dat wist ik dus die meteen laten maken. Auto tikte ook bij achteruit rijden... Werd dinsdagmiddag gebeld. Motorsteun kapot, moest besteld worden, woensdag in huis. Ok prima. Net weer gebeld. Alles gedaan maar 1 onderdeel ontbrak bij Motorsteun dus weer bestellen, morgen pas binnen!! Hebben ze dus alweer 2 dgn m'n auto niet. En...ik wist dit van tevoren; ben ervaringsdeskundige inmiddels. Kosten rond de 1270 euro.......

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: jemig, jij hebt ook echt geen geluk met je auto.... Amber groeit idd al uit 92, vooral de broeken is echt drama. Ze is natuurlijk ook wel vrij lang (iets langer dan 95 cm).
    Hoe ging het met D.aan op het kdv?

Majo: ojee, dus nog geen geluk met de auto's? Gefeliciteerd met je sm! Klinkt idd alsof je er een goed contact mee hebt. Die van mij is ook wel ok, maar is eerlijk gezegd (klinkt ook niet zo aardig) niet een van de slimsten en je kunt haar niet iets in vertrouwen vertellen, want dan weet de hele wereld het.
    Leuk voorbeeld: gisteravond kwam mn schoonzus vertellen dat ze 12 weken zwanger is, heel leuk natuurlijk, maar had het 4 weken geleden al bij de kapper gehoord, waar mn sm de dag ervoor een afspraak heeft gehad. Rara, wie ze het als enige al verteld.....

Kleintje: als je geen eigen huis hebt, is de aangifte natuurlijk ook veel makkelijk om te doen. Ben blij dat het voor ons gedaan wordt, zou eht zo jammer vinden als ik wat verkeerd in zou vullen waardoor het ons geld kost.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Suus; Goed bezig met afvallen, jij bent wel heel erg streng voor jezelf en je wil dus naar 58 kilo? Dat gewicht heb ik heel lang geleden op de weegschaal zien staan en ik denk niet dat ik dat ooit nog terug ga zien. Haha.

@ Auto's: Hier ook bingo hoor, uitlaat kapot, even nieuwe eronder 350 euries * katching*. Blijft een dure hobby autorijden.

Nightelf: Maat 98 al, wat gaat het toch hard he? Hier zit kleine uk nog steeds in 80 maar is natuurlijk ook niet te vergelijken.

Jewel: Ik gaf ook altijd gewoon een zetpilletje hoor. Ik ben er ook vrij makkelijk in (geworden) eigenlijk. En ja inderdaad hier SB, dus ervaring mee? Ik vind eten ook veel te lekker hoor vandaar dat ik nu maar weer op de rem trap anders ben ik bang dat ik veel te zwaar ga worden haha.

Majo: Veel plezier op het feestje.

Verder ben ik het alweer kwijt, sorry. Hier een verkouden meisje, bah, het was net een paar weekjes over en nu dus weer al dat gesnotter, ook zielig voor haar want ze kon moeilijk in slaap komen gister. Vanavond weer paardrijden, we hebben alleen een buitenbak en met de sneeuw, regen en vorst was die bak niet te rijden, ik ga vanavond dus mijn eerste poging weer wagen sinds een paar weken alleen mesten en voeren. Ook goed voor de kilo's, weer een beetje beweging.

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nightelf, die vullingen klinken idd lekker, en de meesten lusten het vaak ook wel. Thanks! En weer nieuwe kleertjes shoppen voor A.mber, altijd leuk :) En leuke sm heb je zeg......niet dus. Hier ook wel een aardige sm maar zit de hele dagen in huis (ze heeft iets met de heupen maar wil niet geopereerd worden) dus het blijft altijd bij huis-tuin en keuken praatjes......

Suus, jeetje, idd jij hebt echt geen geluk met jouw auto. En fijn dat het werken weer leuk was. Hopelijk ben je vrijdag wat eerder klaar. En douchen met L. vind ik ook zo'n gedoe. In badje vind ik dan ook veel makkelijker en hij vind het ook leuker, altijd een big smile als ik hem in het water laat zakken.

Majo, hmmm geen geluk met de auto's dus....Er kon wel wat in de lucht hangen want bij onze auto zat ineens de uitlaat los en was er nog iets wat niet goed was. Wij zijn nu op zoek naar een andere auto, want ben bang dat dit niet het laatste was.
    En gefeli met je s-moe :) En M. blijft dus kort slapen overdag, op zich niks mis mee maar voor jou zou het misschien wel eens lekker zijn als ze wat langer slaapt. Ach ze wordt iig vrolijk wakker zo te lezen :)
    En R. heeft idd nog nooit koorts gehad, hij is ook nog nooit ziek geweest, op een verkoudheid en tandjes na dan. Dus dit is helemaal nieuw voor mij :)

Kleintje, dus lekker gedoucht met R. :) Ik vind het zelf altijd onhandig om met L. te douchen dus badje is hier favoriet. Ik maak de douche ook altijd schoon als ik douche dus is ook niet echt handig een beebje erbij ;)
    En heb normaal ook altijd pcm in huis maar voor L.uuk dus nog niet. Heb het nu ondertussen wel :) Ik geef eigenlijk nooit zo snel pcm maar R. heeft het eigenlijk alleen met tandjespijn gehad, dus met koorts geen ervaring. Zal hem straks nog eens tempen (was vanmiddag al wat lager) en anders voor de nacht maar een pilletje er in. Koorts heeft ook een functie dus wil ook niet meteen een pilletje geven.

Esser, jee idd gek dat je ineens alleen thuis bent :) Hoe ging het wennen met O.? En al knap dat J.oep het zolang uitgehouden heeft bij Thomas de trein. Is ook moeilijk voor ze om zolang stil te zitten natuurlijk.
    En heb idd even lekker geknuffeld met de kleine man :) R. is bij opa en oma dus alle tijd voor mijn ventje. Gelukkig is hij nog lekker vrolijk al merk je wel dat hij niet helemaal fit is.

Hier 9 april weer aan het werk, dus heb nog even vrij :) Zou eerst half maart weer beginnen maar wij gaan dan een midweekje weg en ik moest ook een nieuw contract hebben dus kwam in april beter uit. Wel weer op oproepbasis dus nog even afwachten of ik wat uurtjes kan maken. Zag ook een vacature bij het zorgcentrum hier in de buurt voor een functie van 20 uren dus daar ga ik denk ik ook nog op solliciteren. Maar 2 km reizen en wat meer uren dan dat ik nu heb, dus ook meer centjes :) even afwachten dus.

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zora, ja idd ervaring met sb. Ik vond het ook wel te doen. Nu mag ik niet lijnen maar als ik stop met de bv ga ik het weer een paar weken doen. Nu stouw ik ook van alles naar binnen maar kom waarschijnlijk door de bv niets aan. (gelukkig ;))
    En weer lekker paardrijden dus :) Het mooie weer komt er ook weer aan dus dan doe je ook al meer vind ik zelf, vooral als het weer wat langer licht blijft 's avonds.
    Sneu dat S. weer verkouden is :( Ik hoor het veel hier om mij heen. Hopelijk gaat het in slaap komen vannacht wat beter.

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, nog steeds in 80??? Bij Maurits heb ik net maat 80 de kast uit. En hij is 9 maanden ouder :O

En ik ga Maurits eens ophalen. Heb dienst vandaag :p:p. Vriendlief heeft een zakendiner :S.

12. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje wat kletsen jullie toch veel. ;). Ik kan het gewoon niet bij houden. Ben dan ook nog aan t bijkomen van de carnaval.
    Hartstikke verkouden natuurlijk. Maar gaat ook wel weer over.

Een ego modus.
    De vk belde gisteren dat me bloeduitslagen binnen waren en dat me ijzer wat laag was en dat me irregulaire antistoffen positief waren.
    Vind het zo eng klinken. Nu moet ik opnieuw bloed prikken om te zien welke antistoffen. Weet iemand wat de gevolgen zijn. De vk zei dat ik me niet meteen druk hoefde te maken. Maar dat doe ik toch
    :(

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    O Ja s zit al in 86 en soms zelfs 92. Haha. Wij hebben pas echt een mini reusje. Kan ook niet anders met 2 lange ouders. Haha

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha jij het gewoon kleine kinderen. :D

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog lekker blijven eten en genieten hoor nu met de bv. Je hebt nog tijd genoeg om te lijnen.

Ja in de zomer doe je veel meer, lekker wandelen, meer fietsen, paardrijden :D etc. Ik kan niet wachten tot het voorjaar en de zomer......heeerlijk.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Inderdaad een mini reusje zeg! Ik heb voor volgend jaar winter maat 92 ingeslagen.

Ik heb verder geen verstand van die antostoffen meis, maar ik hoop dat het meevalt, lister maar naar je vk en probeer je niet te veel zorgen te maken meis!

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Tjee, jullie kletsen echt veel!

Jessy, heb er ook geen verstand van. Mss dat traantje het iets zegt? Wanneer moet je weer bloedprikken? Zou wel vertrouwen op je vk en proberen je er niet te druk over te maken (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)

Iedereen trouwens nog bedankt voor de lieve reacties n.a.v. mijn vorige bericht. Fijn om zulke dingen ook te kunnen/mogen delen.

Jewel, lekker nog even vrij dus. Heb je nog gesolliciteerd bij het zorgcentum? Hoe is het met L.uuk? Heeft hij nog koorts?

Zora, hoe is het nu met S.ara? Is ze alweer wat beter te pas? Ze zijn ook zo snel verkouden, O.laf was ook al weer aan t snotteren.

Suus, wat een pech weer met je auto! Hoe bevalt je het werken? Met mijn kies gaat het weer stukken beter, maar tis nog niet helemaal weg. Als ik er iets mee bijt, krijg ik nog wel een pijnscheut. Binnenkort toch maar even bellen, kunnen ze iig even een foto maken.

Kleintje, ik doe ook altijd de belastingaangifte zelf. Wij hebben verder ook niet veel op te geven. Krijgen ook altijd wel iets terug.
    En m. is idd niet heel groot, ik het o. al in maat 92.

Majo, hoe is het met jou? Was je feestje leuk?

Nightelf, ben je lekker aan het genieten van je verlof?

Traantje, hoe is het bij jullie? Alles goed met jou en de kids?

Lelie, bij jullie ook alles goed? Hoe gaat het met het spreidbroekje van s? Kan ze er een beetje aan wennen?

Onsw, ben ook wel benieuwd hoe het met jou is?

Heeft er iemand nog eens wat van Zoe gehoord? Vraag mij af hoe het met haar is. Vond haar altijd zo leuk schrijven over haar zoontje.

Esser, zag een leuke foto op fb voorbij komen. Super dat J.oep zo heeft genoten van thomas de trein.

Loesie, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen!!!! Zou met die termijn ook niet meer een eind weg gaan, je hebt groot gelijk.

Meeting, ik ga mij er toch onder voorbehoud bij op zetten. Wil echt proberen te komen. Misschien dat ik mijn man zo gek krijg om mij er heen te rijden. Dan kan hij het mss met iets anders combineren. Weet alleen niet waar traantje woont, maar dat zoek ik wel even op.
    Zal het lijstje er even bijzoeken, heb mijn rooster ook nog niet voor die maanden. Dus alle data zijn sowieso ovb.

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    NEXT MEETING/TUINDATE:

APRIL:
    07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Traantje, Sinja (ovb), Elin (ovb)
    14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus,Sinja (ovb),
    Elin (ovb)
    21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja, Elin (ovb)
    28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Suus, Traantje, Lelie,
    Elin (ovb)

MEI:
    05/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser (ovb), Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja, Jewel, Elin (ovb)
    12/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus,J ewel, Elin (ovb)
    19/5: Majo, Suus, Traantje, Sinja, Jewel, Elin (ovb)
    26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja, Jewel, Elin (ovb)

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja Elin, je moet ook gewoon komen!! Lijkt me zo leuk om jou te ontmoeten!!

Geen idee hoe het met Zoe is. Zie wel ns wat foto's voorbij komen op fb van haar 2 boys maar that's it.

Volgens mij heeft Ow het erg moeilijk thuis en is ze daarom niet zoveel online. Zag nl iets staan bij een ander topic nl...

Jessy, ik weet ook niet wat het betekent helaas...dus kan je niet helpen.

@hier: mn auto schijnt weer gemaakt te zijn. Gisteren belde ze dus om te zeggen dat er weer een onderdeel besteld moest worden en dat ie dus pas vandaag klaar zou zijn. Nu is ie al klaar vanaf 10 uur ofzo hoor maar ik moet m samen ophalen met Suusman. Sophie slaapt nu en Daan moet om 3 uur een fles dus daarna ben ik van plan m op te halen. Dan moet ik bij thuiskomst nog gaan rennen..............zie er een beetje tegenop want moet 4x8 min rennen met maar 1 min pauze er tussen waarin ik mag wandelen. Zaterdag moet ik al naar 10-10-12 min rennen dus dat wordt nog zwaarder! Verder wordt zaterdag wel een gezellige dag, op de ochtend na dus (want dan rennen en verjaardag schoonmoeder), want 's middags zie ik Traantje + hele familie en 's avonds hebben we een housewarming van vrienden van ons. Komt schoonmoeder oppassen...
    Heb trouwens ook allemaal nieuwe kleren besteld voor mezelf! Ben al best blij met hoe ik eruit zie, ook al moet er nog veel meer af hoor... Zelfs mn hockeytrainer vroeg gisteravond of ik was afgevallen!! Heb m meteen maar verteld dat de baby ook al uit de buik is :p

Oh Sophie is wakker dus die ga ik er maar uit halen nu.
    En gisteren gehockeyed trouwens, errug leuk weer!!! Zondag hebben we een oefenpotje tegen een hoger team dus ben benieuwd!! Vrees dat we worden ingemaakt.............. ;)

20. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Zit nog even naar de lijst te kijen, maar op 5 mei staan er net zoveel als op 26 mei. Misschien dat Loesie dan wel mee kan? En anders vind ik het ook wel een goed idee om in april ook een keer te doen. Zou het toch wel heel leuk vinden dat Loesie ook mee kan.

Suus, wordt een beetje verlegen van je opmerking, straks val ik tegen in het echt:D
    Ga nu gauw O.laf uit bed halen, die is aan het huilen. Heeft erg veel last van doorkomende kiezen, met de daarbij horende dunne luiers. Hij zal wel weer helemaal onderzitten, ga er dus maar gauw heen.

Deel Deze Pagina