Oh ja, Sinja, al getest?? Duim voor je....... Wij eten ons broodje hier op en gaan dan richting het zwembad. Toedels meiden!
Hee meiden, even kort! Sinja, ben benieuwd of je nou hebt getest! Hoop zoooooooooo op een posi test! @meeting met Traantje famillie: was errug gezellig! Zeer geslaagd! J was leuk en lief aan het spelen en Sophie ging ook lekker dr gang. Daan en J lagen lekker te tukken en dus hadden wij viertjes genoeg kleptijd over! Traantjeman kan dat trouwens ook goed zeg!! @hier: alles goed. Ben wel een beetje moe door een druk weekend. Vandaag weer gehockeyed, nu met mn eigen team. Uiteraard weer wat gekibbel over en weer, zo vermoeiend! Sommige mensen kunnen echt nix hebben..............zucht....... Daan drinkt niet al zn 150 flesjes leeg (5 stuks) en zelfs na een nacht slaap, laat hij van de ochtendfles nog wel ns 70 staan. Vanavond gaan we dus proberen de avondfles er al om 10 uur in te doen en dan kijken hoe laat hij morgenochtend wakker wordt voor een fles. Misschien is dat het wel! Sophie krijgt even middels supernanny methode haar avond eten. Wilde nl niet eten, dus af en toe even op de gang gezet en dan gingen er wel wat hapjes in Ach, dan maar zo toch?! We gaan ze zo maar ns naar bed brengen... Kan ik ook onderuit Morgen weer werken, redelijk kort dagje dus lekker! Tenzij er nog pijnklachten komen, altijd afwachten...
@Sinja: en al getest? Ik hoop zo op een dikke 2e streep!!! @Date met Suus en suusman was zeer geslaagd! Mooi huis suus, leuke man, lieve kids.... en ja, traantjeman is ook een kletskous net als ik Enne zeker voor herhaling vatbaar hè?! @Elin: hoe gaat het nu met de teleurstelling van weer een mislukte poging. Trek je het allemaal een beetje meid? Ik hoop toch zo dat het een keer raak mag zijn.... @Esser: lekker gezwommen? Waren beide kids mee? @Nightelf: lekker aan het genieten van je verlof? Fijn dat je goede afspraken hebt met de vke!!! @Kleintje: wat jammer dat je ziek terug bent gekomen van je weekendje weg in Frieslân... Voel je je al weer wat beter? Wanneer gaan jullie trouwens voor nummer 3? Ben wel benieuwd... @Ingrid: welkom weer hier enne, niet erg hoor dat je niet op iedereen reageert of weinig schrijft. Ik kom er ook niet altijd aan toe. Las op vw over de lange wachtlijst voor de nieuwe poging, wat belachelijk dat dat zo lang moet duren zeg.... @Majo: wanneer begon jij nou eigenlijk weer met spuiten? Je was toch al weer begonnen toch? @Zora: hoe gaat het met jou en met spuiten/groeien van follikels? @Jessy: zwaai onderin, gaat alles goed met jou en de groeiende buik? Inmiddels al aangekomen of nog steeds niet? @Lelie: druk druk druk dus! Gaat alles wel goed met de meiden. Zie ook elke keer mooie foto's van S. langskomen... @Loesie: ik las wat slaapperikelen op fb van S., maar het ging inmiddels weer beter toch? @OnsW: hoe is het met de relatiecrisis? Al een oplossing gevonden? @Jewel: hier ook weer spruw ellende. Gelukkig nog geen grote tepelkloven. Hoe is het nu met L. zijn spruw? @Zoe en Pat: hoe is het met jullie? Nou, volgens mij heb ik de meeste nu wel gehad. Sorry als ik nog iemand vergeten ben... @hier: alles goed gelukkig. Wij zijn wel heel erg druk met kraamvisite. Echt elk weekend minstens 3 families op bezoek, pfffffff Aankomende week krijgt Jelte voor het eerst prikjes. Ik hoorde pas nog een verhaal dat een kindje van zijn leeftijd overleden was aan kinkhoest, dus ik ben maar wat blij dat hij zijn prikjes krijgt. Ik ben ook erg benieuwd hoe zwaar hij is, want hij begint echt een goed bol koppie te krijgen en een mooi mollig lijfje. Ook Jenna doet het goed. Ze heeft net een nachtje bij opa en oma gelogeerd en dat was erg geslaagd. Traantjeman en ik gaan waarschijnlijk eind maart een weekendje naar Londen (aangeboden door zijn werk omdat hij 10 jaar in dienst was) en dan gaan de kids ook naar mijn ouders.... wel spannend hoor, op pad zonder die kleintjes. Ik zal ze waarschijnlijk echt verschrikkelijk missen... Ik zal nog even wat foto's plaatsen van Jelte in mijn album...
Nightelf, Jeetje wat gaat het hard bij jou nog maar even en jullie beebje is er!!! Esser, lekker gezwomen? Wij zijn niet zo'n zwemmers. Pas 1 keer geweest met Mau. En met Rein nog nooit. Suus, Gezellig hoor een traantjefam meeting . Wij willen J.elte ook zien . En dat drinken van D.aan. Niet te druk om maken. S.ophie dronk toch ook haar flessen niet leeg. En dat is ook goed gekomen. Hoe veel drinkt hij dan gemiddeld op een dag? Traantje, Ben nog steeds ziek.... En baal enorm. Was dus bij mijn beste vriendinnetje langs. Die zie ik maar een paar keer per jaar. En zou twee nachten blijven. Maar na 1 nachtje dus al weer naar het zuiden vertrokken. En die derde.... dat duurt nog wel even hoor. Heb toevallig deze week even contact gehad met de ivf poli. Over de bewaar termijn van onze twee cryo's. Maar ze liggen daar nog zeker 2 jaar voor we een brief krijgen. Eerst mau maar eens naar de basisschool, een ander huis, een grotere auto, een dikker salaris . En misschien zit er nog een verhuizing in naar de andere kant van het land ivm een investering in het bedrijf van mijn vriend......... Nou hier dus goed ziek. Heb de hele dag in bed gelegen. En nu even in bed met mijn laptop....... Hopelijk word ik snel beter. Want ik wilnog even genieten van mijn twee laatste weekjes verlof/vakantiedagen.
Meiden, sorry even ego... Ik heb getest.... POSITIEF Kan t bijna niet geloven ben echt heel bang dat t mis gaat nog... Ti's natuurlijk nog wel heel pril ben dinsdag pas 4 weken... Maar voor nu dus even heel goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaa Sinja!! Super gaaf goed fantastisch nieuws!! Positief! Dat moet super voelen natuurlijk. Wel nog spannend, en blijf ik lekker door gaan met duimen!
Ook hier nog even Sinja, JAAAAAA!!!!!!!! Wat goed! Misschien gewoon wel een tweeling zeg, dat zou wat zijn mijn duimen draaien ook nog door
Sinja, wat supertje fantastisch!!!!!!!! Gefeliciteerd met je positieve test. Stap 1 is gezet meid. Suus, nannymethode doen we ook een tijd en het werkt!!!! Gewoon op de trap zetten en tot 10 laten tellen...daarna eff knuffelen en dan eet ze weer vrolijk met ons mee. ik kom straks wel terug...moet S even laten boeren...doet nml moeilijk in de box...
Hallo lieverds, Was ik ook weer eens!!!!! lekker vakantie en Siem is wel gewoon naar mijn schoonouders vandaag en morgen, dus kan lekker even uitslapen en bijkomen! Straks komt mijn zus gezellig op visite, dus misschien nog even de stad in ofzo! (wel rustig aan hoor!) Sinja, ook hier!! WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUWWWW!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Wow, daar is zus al, dat had ik nog nie verwacht! haha! Dan laat ik het hier al even bij en kom ik vanavond weer terug! Oh en Sinja, wil wel foto hoor, van de mooie test!!!! SMAK
Sinja: Ik heb aan je gedacht en wow! Een posi test! Wat goed meis! GEFELICITEERD! Natuurlijk nog allemaal heel spannend, maar het begin is er.
Zooooo, ik kom ook maar weer eens om het hoekje kijken. Zaterdag de hele dag in AMsterdam geweest voor curus fotografie, was erg leuk, dus nu proberen thuis er echt mee aan de slag te gaan. Gister en vanochtend ook druk, dus had helemaal geen tijd gehad om hier te spieken. Sara knapt alweer een beetje op, was weer megaverkouden en hoesten werd ook weer erger ondanks de puffer, maar hopelijk gaat het nu weer de goede kant op. Spuiten gaat ook prima, vrijdag 1e FM, ben benieuwd. En afvallen gaat ook goed, nu na 3 weken 3,2 kilo kwijt. MBI is nu 24,3. Ik wil nog min. 4 kilo maar ik denk als ik het volhoud dat ik de 10 Sonja weken afmaak en dan kijk wat ik dan kwijt ben. (hopelijk meer dan de gewenste 7 kilo). En anders hoop ik het te onderbreken voor een zwangerschap. Ok, einde ego modus, kom snel weer langs om verder te reageren, sorry voor alleen ego! Liefs!
Loesie, lekker vakantie! Goed genieten van je rust he! Lelie, ja nannymethode is echt handig ja Zora, wat goed van je gewicht! Als je het zo makkelijk volhoudt, kan je het idd gewoon afmaken ja. BMI is al netjes maar snap wel dat je er nog meer af wil hebben. Hier ook BMI 24.1 maar wil graag een lage 20-er hebben Ik zit nu op 65.7 kilo en toen ik begon met afvallen zat ik rond de 71 kilo dus ook al redelijk wat kwijt. Zelfs Traantje zag het verschil na 2 wkn!! Alleen was mn vreugde wat minder toen iemand zaterdagavond een grapje maakte en vroeg of ik zwanger was................ Volgens mij zit de volgende er al, 15 min te vroeg maar ik begin gewoon alvast. Als iedereen nou lekker vroeg komt, ben ik miss ook wel eerder klaar?? Oh ja, en morgenmiddag komt de piano van mn ouders!! Mogen wij houden nl want zij hebben nu die van mn oma