Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Jeetje, heel verhaal getypt, alles weer weg :( Nu maar een verkorte versie...

Sinja, GEFELICITEERD!!! Wat geweldig!!

Suus, fijn dat de supernanny methode ook met het eten werkt! Heb je daar een boek van dan? Kan ook wel wat tips gebruiken voor R.uben...

Kleintje, he meid wat jammer dat je eerder weg moest uit Friesland, hoe voel je je nu?

Esser, lekker gezwommen gister? En al lekker geshopt voor zomerkleertjes dus :) Nog tips voor jongenskleren? Ik moet nog nl ;)

Nightelf, heerlijk weer was het zaterdag hè? A.mber is dus ook een buitenmens, R. ook en heeft zich zaterdag lekker uitgeleefd op het voetbalveld, kwam thuis met een paar heerlijke rode blosjes op zijn wangen :)

Ellin, ja dan is sporten wat lastig savonds. Geen sportschool met kinderopvang in de buurt? Of met de buggy te hardlopen :D

Jessy, leuk filmpje op fb van S.iem! Loopt hij nu al helemaal los? En wat bekomen van het carnaval?

Ingrid, mooie foto op fb zeg!! En al meer bekend over de startdatum voor jullie poging?

Lelie, hoe gaat het met de meiden? E. ook een lastige eter? En al wat gewend aan dat S. een spreidbroekje heeft?

Traantje, he wat vervelend dat de spruw nog niet over is :( Hier volgens de cb arts wel maar L. zijn tongetje is nog wel wat wit. Ik hou het even in de gaten en anders ga ik van de week nog even langs bij de ha om het te laten controleren.

Majo, hoe gaat het bij jullie? En met de auto's? ;)

Zora, hoe gaat het met jou en het spuiten? En S.ara al weer wat opgeknapt?

Onsw, en hoe gaat het nu bij jullie? Alweer wat rustiger in huis?

Hier gaat het goed. Drukke dagen achter de rug met kraamvisite en de verjaardag van mijn vader. Ook druk met de kindjes gehad, L.uuk zit midden in de regeldagen wat betekent dat hij overdag om de 2 uur komt en snachts om de 3 uur, en dat is niet zo leuk als je gewend bent dat hij normaal 8 uren achter elkaar slaapt ;) Ook R.uben spookte snachts weer om en als hij eindelijk weer sliep werd L. weer wakker en als hij weer sliep werd R. weer wakker en vice versa....Niet zoveel slaap gehad die nacht. Gister lagen we er dan ook al om 21.00 in. Gelukkig vannacht wel lekker geslapen allemaal en L.uuk lijkt zijn normale ritme ook weer wat te krijgen. Deze week gelukkig een rustige week dus kunnen we even bijkomen.

De meeting in april ga ik denk ik niet halen, veel verjaardagen en nog niet bekend op welke data dus is even afwachten.
    26 mei staat hier al op de kalender dus ben er dan zeker bij!

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zo, zus is weer richting huis!!!!

Waar was ik...
    Oja, Sinja, foto van de test graag!:D

Suus, wat een opmerking over of je zwanger was!!! Snap nie dat mensen dat zo plompverloren vragen! En helemaal niet als je zelf net bevallen bent!!!! En je doet het zo goed!!! Ik ben trots op je hoor!!!:D

Ingrid ook hier, prachtige foto en mok van lange wachtlijst, zou niet moeten mogen!!!!

Meeting, in april kan ik wel veel, mei ga ik niet halen.
    Kleintje, weet dat het langer kan duren, maar met Siem ben ik ingeleid he, dus ws nu weer...en daarbij komt dat ik nu al nauwelijks lange stukken kan rijden, laat staan 3 dagen voor mijn uitgerekende datum...;)
    Dus Elin, in april kan je mee, haha!

Suus, Jewel en Lelie druk bezig met het opvoeden van die lekkere peuterpubertjes! Wel lastig lijkt me hoor!!! Je moet toch zo goed mogelijk één methode aanhouden, omdat kindje dan precies weet waar hij/zij aan toe is.

Hier kan Siem me ook ontzettend uitdagen, naar iets toelopen waar hij niet aan mag zitten en dan je zo aankijken...als je dan negeert of hem zo aankijkt, dan begint hij te lachen en dan doet hij het toch.
    Dan moet je er dus weer naartoe...soms wordt hij boos, maar soms begint hij ook gewoon te lachen...alsof hij je uitlacht! Muiter!

Kleintje, balen dat je ziek bent, hopelijk knap je snel op!

Jessy, hoera voor Siem! Knapperd hoor!!!!

Jewel, jeetje, jij hebt wel wat slaap in te halen zeg!!! Daar zijn we straks ook nog wel bang voor, hoe dat gaat als de kleine 's nachts nog komt. Siem is niet een hele vaste slaper!
    Ik hoop dat L. zijn regelmaat snel weer terug heeft en dat R. dan ook lekker doorslaapt!!

Zora, knap hoor dat afvallen!!! En helemaal omdat je ook nog aan het spuiten bent! Super! Ben benieuwd vrijdag, duim voor je!

Esser al lekker geshopt! Leuk hoor! Wat is het allemaal geworden?! Zat vanmorgen foto's te bekijken van de vakantie, kan niet wachten tot Siem gewoon weer een polo oid aan kan, zonder het getrek van al die jassen/sjaals/mutsen/voetenzakken enz!

Nightelf, heerlijk weer genieten met dit weer he!? Wij hadden zaterdag ook mooi weer! We moesten oppassen op neefje en nichtje, dus zijn lekker met z'n allen naar de kinderboerderij geweest! Siem vindt het ook heerlijk buiten, als de voordeur in zicht komt begint hij vaak te mopperen en draait hij zich om, haha!

Het aftellen begint bij je he?! Alles alweer klaar?!

Lelie, hoe vindt S. haar spreidbroekje? Vaak zijn ze er vrij snel aan gewend he, hoe kleiner ze zijn!!! Enig idee hoelang ze moet enz of is dat echt nog afwachten?

Traantje, J. dus nog spruw, bah!:( Hoop dat het snel overgaat!
    En wat leuk dat traantjefamilie en suusfamilie gezellig bij elkaar op visite zijn geweest!

Suus, kan jij een beetje piano spelen dan?!?

Zora, fijn dat Sara weer opknapt! Mag nu ook wel een keer he!!!

Pat, hoe is het nu met Mike?!

Majo, hoe gaat het daar?! Alweer klaar om te starten?! In maart was het toch he?!

Elin, jij wil dus ook weer aan het sporten?!
    Ik ga me denk ik maar zo'n WII halen ooit, met dansoefeningen ofzo. Sportschool heb ik gewoon echt geen tijd voor overdag en 's avonds ben ik zo moe en heb ik te veel pijn. (en dat zal straks met een 2e niet heel anders zijn.) En daarbij komt dat er geen sportschool hier in de buurt zit, dus moet er zeker 10km voor rijden en dat ik vind ik best veel als ik dan nog weer 's avonds heen en terug moet...

Maar eerst maar eens rustig opbouwen met wandelen enz!

Heb trouwens net geboden op een duowalker op marktplaats...we zullen zien...
    Gister weer een heleboel besteld bij babydump. Nog wat hydrofielluiers, thermometertje, washandjes, hoes voor de maxicosi enz enz...
    Want het komt toch echt steeds dichterbij!

Nu ook gestopt voor de klas. Afgelopen dinsdag mijn laatste dag gehad en nu na de vakantie alleen nog maar buiten de groep. Ben al gevraagd of ik de DMT's (3-minutentest) bij de kinderen van groep 4 en 5 af wil nemen. Dat moet individueel, dus kan eigen leerkracht niet. En daarna dyslexieprotocol bij groep 2...dus ik zit de eerste weken wel goed!:D

Maar mocht het dan niet gaan, kan ik eerder naar huis, of 's ochtends aangeven dat het niet gaat, dus dat ik die dag niet kom. En dat is ook wel heel fijn!

Dan nog een vraag...ik voelde Siem wel goed, maar niet overdreven veel ofzo...en nu is hij best een 'druk' kindje...wil graag bezig gehouden worden en vraagt veel aandacht...
    Maar dit kindje is echt zo ontiegelijk druk, ik voel hem/haar echt bijna altijd...volgens mij slaapt hij/zij nooit!!!:$
    Betekent het als je een druk kindje in je buik hebt, dat ze dan ook druk zijn buiten de buik?

Ik ga nog even op de bank met een boek. Manlief smst als hij met Siem naar huis rijdt rond 17.00, dus dan ga ik beginnen met koken!

Fijne avond!
    SMAK

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Loesie: Amber was heel druk in de buik en is nu (en toen ze een baby was) een rustig dametje die haarzelf prima kan vermaken. Dit is ook weer een druk kindje, ben erg benieuwd of dit kleintje dan ook weer zo rustig is.

Jewel: ojee, regeldagen..... hopelijk heeft L.uuk snel de productie aangepast en zijn de nachten weer wat rustiger.
    Heerlijk dat R.uben ook zo'n buitenkindje is. Amber wil het liefste de hele dag lekker in de tuin spelen of bij de paardjes kijken (wij wonen aan de rand van het dorp en de eerste boerderij achter ons heeft paardjes). Dit voorjaar gaan we ook maar een speeltoestel met glijbaan en schommels voor in de tuin kopen, kan ze lekker heel de dag buiten spelen en hoef ik niet steeds met haar mee naar de speeltuin :)

Suus en Traantje: wat leuk dat jullie gezellig bij elkaar op visite zijn geweest.

Ik lig weer lekker op de bank, laptop op schoot en ik vermaak me wel :)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sinja ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd!!!

Jessy en Loesie hoe voelen jullie je meiden.

En hoe is alles met de babytjes :)

Jewel helaas geen goed nieuws te melden maar we gaan scheiden.

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Onsw, schrik helemaal van je berichtje. Wat erg meid! Heel veel sterkte!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elin dank je wel meid!
    Zijn zoveel dingen gedaan en gezegd dat de grens was bereikt.

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jeetje onsw....wat een nieuws...:(...
    Vind het heel erg voor jullie en natuurlijk voor jullie wondertje!

Misschien een rare vraag, maar zou het ermee te maken kunnen hebben dat S. niet echt van hem is? (ook al voelde dat eerst wel zo?)Dat hij daar toch meer moeite mee had dan hij zelf zou denken?
    Noem ook maar wat hoor...

Wil je iig heel veel sterkte wensen en je mag hier altijd je verhaal kwijt!

Nightelf, gelukkig, dacht al, we krijgen een adhd-tje!:D!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loesie gedeeltelijk.
    Maar meer van als je niet helemaal met mij houdt dan ben je een hoer, je discrimineerd mij enz.
    Ook idd onderhand vaak zat gehoord, S heeft dezelfde waarde als mijn neefjes en nichtjes.
    Tja M ( neefje) is van mijn bloed, dat trekt.
    Geef S maar blik fruit en ik wil vers fruit.

Tot op valentijnsdag:
    We kunnen misschien beter scheiden en ik ga anders met een nicht trouwen, die is ocharme ook alleenstaand moeder.
    En ik had S niet verdient.

Heb ook al een dreig smsje gehad.
    En ik hoopte dat hij zijn aandeel zou gaan zien, maar nog steeds wijst hij naar anderen.
    Ben doodop van het piekeren enz:(

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jeetje onsw, heel veel sterkte. Is niet niks een scheiding. Wordt je een beetje opgevangen door je omgeving?

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jawel gelukkig wel.
    Ben bij mijn ouders nu.
    Maar kan hier niet blijven omdat ik anders mijn rechten op vanalles in BE verlies.
    Maar kon nergens anders heen.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ow, had je verhaal al een beetje gelezen vorige week maar nu dus definitief scheiden? Heel veel sterkte voor jou en je kleine mannetje. Dikke knuff.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jemig OW, ik schrik echt van je berichtje....
    Heel veel sterkte meid!!!!!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Jeetje Onsw, schrik ook een beetje.......Maar zo te lezen werkte het ook niet meer als je zulke dingen zegt.....Heel veel sterkte met alles en hopelijk kunnen jullie normaal uit elkaar gaan!! Dikke knuffel!!

Loesie, R.uben was ook rustig in de buik en nu ook druk en kan moeilijk alleen spelen. En L.uuk was veel drukker in de buik en is nu al een heel ander kereltje dan R.uben. Dus ik hoop ook dat hij wat rustiger is en lekker kan spelen ;)
    En gelukkig komt zo'n drama nacht hier niet vaak voor hoor. Ging vannacht al weer een stuk beter :) En R.uben wordt eigenlijk niet wakker als L.uuk huilt, daar zaten wij eerst ook een beetje over in maar gaat eigenlijk heel goed. L.uuk slaapt wel in een co-sleeper bij ons dus bij de eerste hongersignalen hoor ik hem al en kan ik hem al eten geven voordat hij gaat huilen.

Nightelf, wij gaan ook zo'n speeltoestel halen. Mijn broer heeft ook zo'n ding en R.uben en zijn nichtje vinden het geweldig! Ben wel op mp aan het kijken voor zo'n ding want zijn wel duur nieuw, en anders moet mijn vriend er maar 1 maken ;)

Oh de beide kereltjes hebben allebei honger :)

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @OnsW: hè bah meid! Maar wel goed dat jullie de stap nemen, want volgens mij ging het echt niet meer. En nu dus bij je ouders. Hoe gaat dat?

@Loesie: ik had 2 hele drukke kinderen in mijn buik, ze waren echt nooit een moment stil. Beide kinderen zijn nu redelijk rustig. Jenna kan goed zelf spelen, gelukkig. Van Jelte weet ik het natuurlijk nog niet ;)

@hier even rust, beide kinderen liggen op bed. Kan mama ook eens even wat doen (op zp ;))

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: mn man gaat er ws ook zelf eentje maken, is nl idd erg prijzig om een leuke nieuw te kopen.

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    @kindjes in de buik: hier 2 rustige kindjes in de buik, en als beeb ook rustig. Sophie is nu eigenlijk wel rustig, tenzij ze opgewonden is over iets. Qua babbels wel druk...heeft ze vast van Suusman :p

Houd het even hierbij want Suusman komt net binnen en heeft de middag vrij genomen! Nu dus samen wat leuks voor mij bestellen bij Victoria's Secret. :D
    Vanmiddag ook nog even hardlopen en de piano wordt vanmiddag ergens gebracht!!! Helemaal leuk; het huis is er klaar voor.

17. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier net terug van de kinderschoenenspeciaalzaak. Ik dacht dat M.aurits aan nieuwe schoenen toe was. Hij wou alleen niet op dat meetapparaat. Uiteindelijk kwam het er op neer dat hij nog geen nieuwe schoenen hoeft. Advies over 1,5 maand terug komen.
    Ook weer wat taartspulletjes gekocht bij onze plaatselijke web winkel (2 straten verderop het afhaaladres). Ga een Bumba taart met twee lagen maken voor mau's verjaardag. Heb altijd wat uitdaging nodig :).

Straks komt vriedlief weer thuis uut Enschede voor zaken. Zit een kans in dat we daar naartoe moeten verhuizen voor zijn werk......... Dus lekker spannend......

Nou ik reageer later op iedereen. Ff aandacht voor mijn zonen.

Ow en begin langzaamaan op te knappen. Maar ben nog niet 100% fit.

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, nog wat leuks gevonden?

Kleintje, leuk! Kom je hier niet zover vandaan te wonen! Zie je het zelf zitten om te vehuizen?

Loesie, super dat ik met je mee kan!

Wanneer is de meeting en waar, moet t nl ook nog op mijn werk kunnen regelen. Maar is vaak niet zo'n probleem.

Ga gauw weer, moet zo werken.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Heb 21 items besteld bij Victoria's Secret :) maar daarbij zitten ook flink wat katoenen onderbroeken hoor (10 stuks). Ik krijg van ander materiaal last van schimmelinfectie dus dat kan niet te vaak aan... Ook nog 2 mooie setjes, een bikini en een t-shirt.
    Had paar weken terug ook mooie Shabbies besteld online, helaas is de pasvorm erg strak, ondanks dat het een hele mooie laars is! Nu krijgt mn moeder ze en heb ik zojuist nieuwe besteld online.
    Voorlopig maar nix meer kopen want ik ga nu juist eindelijk weer wat geld cashen doordat ik weer werk :D

De meeting(s) houden we dan toch op 7 april en 26 mei? 7 april misschien enigszins bij Loesie en Elin in de buurt en dan 26 mei de tuinparty bij Traantje?

Nou, zo maar even mn moeder wegsturen naar mn zus want Suusman en ik wilden wat quality time met elkaar vanavond. En Daan dan uiteraard. Sophie slaapt :D

Oh ja, de piano staat er!! Tjonge, ben wel redelijk wat verleerd met spelen :);)

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

Jee OW......ben dr stil van.......wat een kl*te nieuws.......:(
    Geen goed nieuws, voor niemand niet. Veel sterkte voor jou en je kleine mannetje!!

Suus, ook lekker aan de shop! Goed voor jou!!
    En, de piano binnen, joehoe! Super leuk joh.

Jewel, wat een nacht zo me tje boys......poeh! Maar goed dat dat niet zo vaak voorkomt! En qua shoppen: wij hebben nu gewinkeld bij LIEF! en H&M. Erg leuk spul allemaal. :) Online zal er straks ook nog het e.e.a gekocht worden. Favoriet is dan Gaastra en Mc Gregor en voor Olivia is ook Jottum en Z8 favoriet!

Kleintje, wel je taart dan ff met een pica showen hè wanneer die af is?!! ;) Enne, Enschede......wow! Das wel andere koek naar je plekke nu in n-Brabant! Ik zou daar denk ik niet kunnen aarden hoor.

Nigthelf, voel je je goed?

Traantje, alles z'n gangetje met de kindjes?

Lelie, zwaai! Lekker druk?

@hier: rustig z'n gangetje hier. :) Erg lekker gewoon.....! Zondag zwemmen was weer zo leuk. Olivia is van het warme water uit het peuterbad erg snel moe en relaxed, hahahaha. Joep daarintegen kan geen genoeg krijgen van het water. Zo leuk! Echt n waterratje. Met z'n vleugeltjes om drijft hij op z'n buik al als n heuse zwemmer in het water. En al helemaal als de golven komen in het golfslagbad. Stoere vent. :)
    Gaan verder met de beentjes omhoog hier, toedels!

Deel Deze Pagina