Suus, goed bezig met spenden.....Heb ik ook wel zin in. Krijg morgen wel weer een pakketje van Esprit... Esser, Heerlijk zwemmen met de kindjes. Ghihi, Jammer voor M.aurits dat ik niet van zwemmen hou Elin, Het is allemaal nog onzeker. Zeg nu 20% kans dat het door gaat. Op zich vind ik het wel spannend gewoon helemaal opnieuw beginnen. Maar aan de andere kant wil ik niet weg uit ons huisje wat we nu hebben.
Jeetje OW heftig zeg!! Sterkte meis, dikke knuffel!!! Kleintje spannend! Zo'n eind weg opnieuw beginnen! Ben benieuwd of t doorgaat! Loesie wat ga je hard zeg!! Enn F. was in buik heel rustig, maar buiten buik best druk (behalve als er vreemden zijn, dan is ze wel verlegen). Suus, heerlijk zoveel shoppen Thnx voor alle felicitaties!!! Weet niet hoe ik een foto kan plaatsen met iPad? Weet iemand dat? Vind t wel heeeeel eng, voor mijn gevoel enger dan toen bij F. Vandaag opeens bericht dat mijn oma (waar we veel contact mee hebben) op sterven ligt. Er vanavond geweest en t nieuws van de positieve test nog verteld. Ze kon niet praten maar ik had wel t idee dat ze t begreep. Ze zei vd week nog dat ze het zooooo hoopte en er iedere dag aan dacht. Morgen er weer naartoe, als ze dan nog niet is overleden... We moeten er wel een stukje (3 kwartier) voor rijden, normaal gaan we 1x per week bij haar op bezoek, nu dus maar omstebeurt waken en op bezoek.wel fijn dat ik t nog heb kunnen vertellen!
Onsw, . Dus toch..... verdrietig dat het allemaal zo gelopen is . 'k Ga je nog ff Pb'en, maar dat wordt v/d week dan..... Sinja, ook hier nog even....JOEHOE . Op naar 3 mrt en dan alle voorzichtige felicitaties aan de kant en plaats maken voor dikke vette felicitaties . Suus, lekker geshopt dus . En piano in huis nu....vroeger les gehad? Ga je nog les nemen? Wat een gedoen weer met jouw auto en met erfenis enzo zeg! Traantje, J. junior alweer spruw? . Zielig! En wat een kraamvisite nog steeds zeg met 3 per wknd....ben je het nog niet zat? Jewel, wat een nacht met je beide mannetjes zeg van de week. Leuk dat R. zo van buiten spelen houdt . Zwem je eigenlijk nog steeds met hem iedere week? En ga je dat met L. straks ook doen? Kleintje, bijna uitgeziekt dus? Gelukkig aar. Jammer van je weekendje zeg! En spannende tijden dus met een eventuele verhuizing..... En jullie geen zwemmers dus.... wacht maar tot de boys ouder zijn.... dan kom je er niet meer onderuit en willen ze persé zwemmen, hahaha . Esser, ook lekker aan het shoppen geweest dus . En lekker gezwommen met jullie gezinnetje. Heerlijk he!! Jessy, al wat meer gehoord v/d vk mbt die anti-stoffen enzo? Ik heb er geen verstand van.... maar als de vlos zegt dat je je geen zorgen moet maken moet je er vanuitgaan dat je dat ook niet hoeft te doen. (makkelijk te zeggen...ik weet het, maar ze zal het niet voor niks zeggen). Elin, gaat het inmiddels weer wat beter met je? De mislukte poging al een beetje een plekje kunnen geven? Loessie, fijn dat je niet meer voor de klas hoeft te staan nu en weg kan wanneer dat nodig is. Fijn dat ze zo goed rekening met je houden. Zora, jij bent ook al zo goed bezig met afvallen zeg, net als Suus! Petje af hoor!! Ingrid, bij jou idd lange wachttijden zeg..... maar goed dat je je zo op tijd alweer had aangemeld... Nightelf, van de week nog bij beunhaas voor auto/koekblikkie bij jou in het dorp geweest die we via schoonzusje kennen. Was alleen de tomtom vergeten dus zo'n beetje het hele dorp gehad voor ik de straat gevonden had, hahaha. Volgens mij (als je aan de rand woont) dan ook bij jou langsgereden? (eind v/d weg vanaf de brug rechts?) Lelie, hoe is het met jou en je mooie meiden? Hoe gaat het met S. en haar spreidbroekje? Hopelijk heeft ze er geen last van? Vergeet nu vast nog iemand maar weet het nu echt niet meer.... @Kleidingmaat: M. is nu net bezig uit maat 80 te groeien en in maat 86 te groeien. 80 is eigenlijk net te klein en 86 nog net te groot. 86 trouwens alleen bij shirtjes enzo, broekjes van ze 80 nog wel van aan. M. is nu 1 jr 9 mnd. @Auto's: Nieuwe 2e hands (opel station) die we gekocht hadden.... vorige week zaterdag opgehaald 's morgens. 's Avonds gaat manlief sporten in Friesland op terugweg gaat accu lampje branden. In onze woonplaats alle lampjes dasboard en welja....auto valt uit en deed niks meer. Wegenwacht gebeld.... dynamo stuk dus accu laadt niet bij. W.s. domme pech geweest aangezien dat een veel voorkomend probleem is bij deze auto's rond de 180.000 km. En laat die van ons dat nu zo ongeveer op de teller hebben staan.... Ook remschijven maakten ineens enorm veel lawaai (met proefrit was alles o.k. 5 dgn ervoor). Hadden ze bij de keuring gedacht dat die nog net wel konden! Nou niet dus! Die kosten dus sowieso voor verkoper en de dynamo (wat dus stomme pech was) 1/3 voor hem 2/3 voor ons. Gaan we 'm paar dgn later weer ophalen.... gaat een lampje in dashboard branden, die brandde niet voor ie naar de garage ging. Meteen weer terug en gezegd dit te repareren om hun kosten. Zo gezegd zo gedaan.... bleek een slangetje ofzo lek te zijn?! Maar goed... nu inmiddels de auto echt voor de deur en hopen er nu voorlopig toch zonder problemen mee te rijden. 't Is verder namelijk een mooi bakkie en zijn er wel blij mee als we het voorgaande even vergeten . @The Nanny: heeft idd prima methodes, maar het trapding gaat bij M. hier echt niet werken... die is helemaal 'in de ban' van de trap . Zitten op de onderste trede is favoriet zodra ze binnenkomt en Mama moet dan op tree 2 gaan zitten en Papa op tree 3, hahaha. Gek kind!! Dan zitten we een paar tellen met z'n drieën zo en dan 'mogen' () we er weer af, hahaha. Erg grappig 'spelletje' wat ze nu al weeeeeken/maanden doet . Verder is wie het eerste bij de trap is favoriet en klimmen natuurlijk. Maar moet zeggen dat ik haar eigenlijk nog niet heel vaak heb moeten 'straffen'.... luisterd eigenlijk wel erg goed over het algemeen... @Icsi, hier idd alweer een tijdje aan het spuiten met de deca en inmiddels ook de puregon erbij. Nu gauw naar bed en hopen op een betere nacht dan afgelopen nacht.... M. werd vannacht om 1 uur wakker en sliep vervolgens pas om 4.45 uur weer....geen idee wat er was maar ze was klaar wakker?! Hopelijk vannacht niet weer.... Sorry....beetje lang geworden...maar tsja hey.... moest van een kleine week bijlezen en -schrijven, hahaha .
Owh...Sinja... zie nu ook je minder leuke berichtje ... Sterkte met Oma . Idd wel fijn dat je haar nog zulk mooi nieuws kan vertellen!
Sinja: wat een verdrietig nieuws van je oma. Wel heel fijn dat je haar het goede nieuws nog hebt kunnen vertellen. Sterkte! Majo: jeetje, wat een geode met de auto's.... Wij wonen idd aan de rand van het dorp, maar dan bij de brug (die bij het van Gogh-huis) gewoon rechtdoor en dan de laatste straat rechts Suus: lekker geshopt dus Kleinjte: spannedn als je zou moeten verhuizen voor je vriends zaak. Maar dan moet je zelf ook nog op zoek naar wat anders, of ben je al aan het rondsnuffelen? Ben erg benieuwd naar je taart. Ik ga vandaag even wat spulletjes voor geboortecupcakes bestellen, is weer wat anders dan een grote taart. Esser: heerlijk dat Joep zo'n waterratje is. Amber vindt het ook heel leuk, maar het duurt altijd wel ene half uur voor ze een beetje durft (heeft ze overal mee). Vandaag een lekker relaxdagje, Amber is naar het kdv en ik ga zo ff een bakje koffie pakken en daarna poetsen en de enveloppen van de geboortekaartjes schrijven.
Nightelf, gelukkig is het nog niet zo ver. Maar mocht het doorgaan dan zeg ik mijn baan op, verhuizen en dan pas vanuit daar een andere baan zoeken. En ben ook erg benieuwd hoe mijn taart word. Heb ook tylose gekocht om een strik te maken. Dus nog lekker fröbelen deze week! Moet alleen nog ff bedenken welke vullingen ik ga gebruiken.
En cupcakes zijn ook leuk! Maar hoe ga je dat doen? Neem aan dat je niet gaat bakken in het kraambed?
Thnx meiden, moeder en tante zijn nu ah waken en ze is nu n slaap met extra mrfine. Hopelijk duurt t niet lang meer. Wij gaan vanavond weer als t nog nodig is. Majo, wat een gedoe met jullie auto! Gelukkig dat t nu direct was en niet over een paar maanden (zodat je wel alles zelf zou,opeten betalen En jij dus ook weer druk met spuiten, hoop t zooooooooo!!!! Duim heel hard mee! Wanneer heb je je eerste fm? Spannend! Zora jij moet vrijdag voor de eerste fm toch? Duim duim duim! Ben benieuwd wat deze dosis voor aantal follikels brengt! Nightelf leuk geboorte cupcakes! ik had ze ook van tevoren gemaakt en ingevroren in zakjes van 4. Ging perfect! Kleintje, een Bumba taart! Knap hoor! Laat je wel een foto zien als in af is! @hier: vanochtend weer een test gedaan en hij was dikker dan maandag dus ben weer opgelucht
Oja, de meeting van 26 mei is trouwens wel de zaterdag in t pinksterweekend! Voor mij geen probleem hoor, maar misschien zijn er meiden die ieder jaar met Pinksteren weg zijn omdat je dan extra lang weekend hebt! Toch voor de zekerheid maar even vermelden hier!
Sinja: wat super dat de test weer donkerder was!!! Sterkte met je oma.... Kleintje: ik was eigenlijk wel van plan om de cupcakes vers te maken. Misschien niet direct de eerste dagen, maar wel voor de kraamvisite die na een week of later komt. Cupcakes zijn ook zo klaar en ik heb siliconenmolds besteld met babyvormpjes, dus dat is ook heel makkelijk en zo klaar.
Meeting, ik heb er geen probleem mee dat het in het pinksterweekend valt. Alleen maar fijn. Heb ik alle tijd. Nightelf, welke molds heb je besteld? Ik ben nu bezig met een strik. Erg leuk. Ik hoop dat hij lukt.
@Sinja: sterkte met je oma. Super van je test! @majo: al weer druk aan het spuiten dus. Oh wat spannend weer. Ik duim zo hard voor je dat mijn duimen al blauw zijn @even kort want ik zout op mijn telefoon. Vandaag naar het cb geweest met Jelte. De eerste prikjes zitten erin en hij heeft nu verhoging. Arm kereltje hij was wel erg goed gegroeid. Hij weegt nu met 2 maanden 4670 gram en is 54 cm, dus in 2 maanden tijd is hij ruim 2 Kg aangekomen en dat ook nog terwijl hij erg ziek is geweest. Ik zit hevig in dubio of ik de bv zal gaan afbouwen. Ik zie het eigenlijk niet zitten om op mijn werk te gaan kolven... Misschien dat ik dan voorlopig een avond, nacht en ochtend voeding blijf geven. Aan de andere kant is dit misschien de laatste keer dat ik een kindje zo aan de borst kan hebben...lastig lastig
traantje, Gewoon eerst kijken of het gaat op je werk. Mocht je het helemaal niks vinden dan stop je er gewoon mee. Dat is tenminste mijn plan. Maar wie weet ben je met twee keer 15 a 20 minuten wel klaar. Dat is toch niet zo'n grote investering. En kan je juist niet supergoed plannen met jou werk met afspraken? Wanneer moet je eigenlijk weer beginnen?
Sinja, sterkte met je oma. Wat een triest nieuws... Majo, ik hoop zo dat dit m gaat worden! Traantje, lastig dilemma... Ik geef zelf Miss (te?) snel op dus aan mij heb je nix. Jelte doet t iig super goed!! En die verhoging is wel zielig maar hopelijk morgen weer jullie vrolijke ventje Kleintje en Nightelf, druk aan t bakken!! Jullie hebben m'n adres hè, voor als jullie nog iets over hebben Oh en Kleintje, juist in de zorg is t lastig plannen want een dag kan zo anders lopen dan je van tevoren dacht! Loesie, las op fb over hoge bloeddruk maar gelukkig geen eiwitten. Ben wel blij dat ze je morgen gaan checken op bloedwaarden. Ze moeten jou en Loesiebeeb goed in de gaten houden!! Hier een 24 uurs dienst... Suusman heeft dienst in Amsterdam dus mag de stad niet uit. Is vanmorgen weggegaan rond half 8 en is er pas weer morgenochtend half 10. Zit nu eindelijk even op m'n kont, heerlijk! Wel veel gewandeld buiten dus goed voor de lijn Morgen moeten wij naar cb met Daan. 2e prikjes alweer en ben weer erg benieuwd naar z'n groei! Hij ziet er goed gezond uit dus verwacht mooie scores
Ik kom even zwaaien, lees wel mee maar even geen puf om te reageren. Ben net een uurtje thuis heb paard weer goed gereden, heerlijk dat het weer weer wat beter is. Sinja: Sterkte met je oma, fijn dat je het goede nieuws nog wel hebt kunnen vertellen. Fijne avond nog ik ga zo mijn bedje opzoeken.
eventjes snel Ow een hele dikke knuffel..bah meis wat een naar nieuws, veel sterkte voor jou en je kleine knulletje. Sinja gefeliciteerd met je mooie positieve test!! Op naar een mooie echo!! Hier gaat het eindelijk goed, kindjes zijn weer beter!! gauw afkloppen...kinders van mijn zus hebben sinds begin deze week waterpokken en daar zijn ze de afgelopen tijd redelijk veel mee in contact geweest dus zal het hier waarschijnlijk ook gaan komen.? Loesie ik heb je raad opgevolgt en ben op koemelkvrij dieet... eet nog zo heel af en toe een bakje muesli, 2 a 3x per week. Dat kan ik toch echt maar moeilijk laten staan..
Pat, wat fijn dat het goed gaat met de kindjes. En waterpokken, daar moeten ze toch een keer aan geloven. Maar onder het jaar hebben ze geloof ik nog antistoffen van jou. Dus m.ike zal het wel overslaan. Wat eczeem betreft... Bij R.einout begint het nu ook..... Ik had eerst de hoop vat hij ecErm vrij zou blijven. Denk dat we toch even langs de kinderarts moeten. Op zich weet ik van M.aurits hoe het aangepakt moet worden maar is toch weer een ander kindje. En wil ook niet vanalles op eigen houtje gaan doen. Nou mau ligt lekker te slapen. Rein aan de borst. Hopelijk kan ik zo iets voor me zelf doen. Zoals mijn lussenstrik van fondant afmaken. Dan kan ik vanavond de biscuit bakken en morgen als R.einout zijn eerste wenochtend heeft alles in elkaars zetten. R.einout gaat morgen dus wennen. Hij gaat van 8 tot 2. Dan heeft hij twee voedingen daar gehad. Kan ik die van 4 uur mooi zelf thuis doen. Want ik wil straks ook die van 4 uur doen voor ik naar huis ga. Nou ik ga ff van borst wisselen.