Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: deze heb ik gekocht:
    FI Molds Baby 3 set/5 - B173 - Deleukstetaartenshop.nl - D shop voor
    Lukt het met de strik? Ik heb er nog nooit eentje gemaakt, maar ben het nog wel een keer van plan (had al de tip tylose en wcrolletjes gekregen). Ga je een foto plaatsen wanneer je taart klaar is?
    Spannend dat R morgen gaat wennen op het kdv.

Pat: fijn dat iedereen weer beter is bij jullie. Verder ook alles goed?

Suus: hoe was het op het cb?
    Mmm, cupcake in een envelop, dan bij jullie door de brievenbus... ik denk dat dat vooral een hoop smurrie oplevert :D
    Maareh, voor de volgende meeting wil ik best wel wat lekkers bakken.

Traantje: lastig dilemma of je af moet bouwen of niet.... Misschien eerst proberen of het kolven lukt op je werk....
    Hoe is het nu met Jelte?

Vanochtend gezellig met mn zusje en Amber naar ballorig geweest. Ze heeft zich prima vermaakt en ligt nu heerlijk te slapen, dus even lekker tijd voor mezelf.
    Morgen komt de baas van mn man en zn vrouw en dochtertje bij ons eten, nog even bedenken wat ik ga maken....

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, leuk die molds!! Tylose heb ik gebruikt maar wc rolletjes? Wat doe je daar mee? Ik heb de howto van tartacadabra genomen. Heb de lussen nu te drogen liggen. Wou het eigelijk vandaag afmaken en morgen de taart maken. Maar R.einout moest de hele avond huilen dus niks meer kunnen doen. Maar heb de biscuit al gemaakt. Dus morgen toch de taart maar maken zonder strik. Die naak ik het weekend wel af.

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even ego hoor maar niet voordat ik Sinja heb gecondoleerd. Sterkte meis!

Vandaag drukke dag gehad!! Eerst boos op m'n vent en toen naar cb gegaan met Sophie en Daan. Daan was goed gegroeid en ligt rond het gemiddelde (weet niet wat ik meemaak ;)). Weegt nu 5715 gram en is 59.5 cm lang. Prikjes ook weer gehad en hij had daardoor wel koorts vanavond (39.2) en huilerig. Na 120 mg PCM gaat t stukken beter gelukkig! Arts van cb vond dat ie hele sterke benen heeft! Heupje checken ging lastig omdat meneer z'n beenspieren aan spande waardoor t dus moeizaam ging. Ook vanuit lig naar zit...vouwde hij z'n beentje zo zodat ie wilde staan!! Gek mannetje ook... :)

Daarna vouwwagen gestald hier in de buurt, stond nl. Nog in m'n oma's garage... Waren pas thuis om half 4 en toen moest ik nog hardlopen!!! Geen zin en energie maar toch gedaan!! Goed hè?! Nu zaterdag weer...

Nou ik ga manlief naar buiten sturen om de hond uit te laten. Oh, zie ineens een vol glas wijn deze kant op komen. Nou dan ga ik gewoon al slapen strax :)

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sinja, gecondoleerd met je oma :( Fijn dat je het goede nieuws nog kon vertellen aan haar.
    En je test dus ook alweer donkerder :)

Hihi Suus, je hebt nu gewoon een gemiddeld mannetje ;) Fijn dat hij het zo goed doet! En ook al verhoging van de prikjes :( Gelukkig ging het na een pcm een stuk beter! En smaakte het glas wijn nog? :)
    Vandaag dus even een rust dag met lopen, vind het echt knap dat je doorzet. Het wordt op een gegeven moment ook wel een beetje verslavend hè? Tenminste vond ik toen wel, vooral omdat je elke keer weer beter wordt.

Nightelf, leuk zeg die molds! Je krijgt het dus druk in je kraamweek ;) Het is idd een leuke vervanging voor de beschuit met muisjes. En A.mber zich gister dus lekker vermaakt in ballorig :) Daar heb je de hele dag dus geen last meer van gehad ;)

Kleintje, soms lastig he om een taart te maken als de kids niet mee willen werken ;) Vandaag dus R. zijn eerste wendag! Lekker rustig voor jou deze morgen dus.
    En R. dus ook eczeem :( Heeft hij het erg? L. is er ook nog niet vanaf, ga zometeen weer naar de ha want het wordt niet echt beter.

Traantje, J.elte dus ook last van verhoging :( Hoe gaat het nu met hem? En wbt kolven.......voor jou idd lastig ja. Kijk anders eerst hoe het gaat en anders de ochtend en avond zelf voeden en de rest kv, doet mijn nichtje ook en bevalt haar prima! Hij doet het iig goed zo te lezen!

Pat, ik ben ook een koemelkvrij dieet. Niet alles hoor zoals brood en koekjes maar wel de grote 'dingen' zoals melk en yoghurt. Ik merk wel verschil dus blijf het maar doen. Al mis ik mijn bakje yoghurt soms wel ;)
    Fijn dat de kids weer helemaal beter zijn! Nu eindelijk rustig genieten :)

Majo, jeetje wat een gedoe met de 'nieuwe' auto.....Nu geen problemen meer gehad? En hier werkt op de trap zitten als 'straf' ook niet ;) Hij klimt gewoon naar boven en weer naar beneden. Hier altijd de traphekjes dicht.
    En ik zwem nu sinds een week weer met R.uben. Mijn vriend heeft eerst steeds met hem gezwommen maar nu L.uuk wat een vast ritme heeft ga ik weer. Ik weet nog niet als ik met L.uuk ga zwemmen. Misschien dan als hij een jaar is ofzo, moet ik nog even over nadenken :) En ook alweer aan het spuiten dus....Hopelijk gaat deze poging goed en hoef je niet naar DD! Ik duim alvast :)

Zora, wanneer had je de eerste fm ook alweer? En alweer lekker paardgereden :)

L.uuk is erg verkouden momenteel, en is ook een beetje uit zijn doen. Zometeen weer naar de ha want zijn eczeem wordt ook niet beter, krijgt steeds meer plekken erbij. Hij begint er nu ook aan te zitten nu hij meer controle over zijn handjes heeft. Oh hij wordt nu net wakker....Kom later weer even buurten :)

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Gecondoleerd, Sinja. Heel veel sterkte..

Kleintje: een collega van me gebruikt wcrolletjes om de lussen van de strik mooi rond te laten drogen. Veel bakplezier vandaag!

Suus: wat goed dat D.aan helemaal op het gemiddelde zit. Las op fb dat ie wel last van de prikjes heeft gehad. Gaat het nu weer wat beter met hem?

Jewel: wat naar dat L.uuk toch weer meer eczeem krijgt. Hopelijk heeft de ha een oplossing en anders een doorverwijzing naar de dermatoloog?

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sinja, gecondoleerd. Heel veel sterkte komende tijd. Wel erg fijn dat je het nog kon vertellen van je zwangerschap.

nightelf, wat onwijs gaaf die vormpjes!!! Inderdaad een erg leuk idee ipv de beschuitjes. Jeetje de tijd vliegt...nog even en dan is jullie meisje er al!

Jewel, S is ook 2 dagen verkouden en niest de hele dag door. Ze heeft gisteren erg veel gespuugd...ze was duidelijk uit haar doen. Nu gaat het gelukkig weer wat beter.

Suusje, ben je lekker wezen pingelen op de piano? Ik ben het heel wat verleerd, erg zonde want ik speelde best goed piano...niet in de zin van noten lezen maar meer op gehoor...als ik dan wat hoorde op de radio dan speelde ik het na...ook componeerde ik zelf stukken. Fijn dat D is goedgekeurd :)

Pffff nu ben ik het alweer kwijt....

Hier gaat alles wel zijn gangetje. S groeit goed en is al heel wat aan het ontdekken in de box ;) Ze draait, ligt op haar buik en kijkt steeds om haar heen. Met het spreidbroekje gaat ook goed hoor, maar soms laat ik haar wel even zonder dat ding wat ik merk dat ze zo graag wil spelen en met dat broekje gaat dat amper. Met E ook alles okee. Ze zit momenteel in een terror-fase merk ik want ze is toch een partij vervelend. Vind het soms erg lastig om pedagogisch ;) verantwoord te reageren zonder dat ik uit mijn slof schiet ;) echt met luiers verschonen...DRAMA!
    Met mij gaat het iets minder...;) Tussen mijn vriend en ik ging het ook niet zo lekker. We zijn elkaar gewoon even kwijt (vooral van mijn kant). Ik irriteer me mateloos aan de dingen die hij doet of zijn gewoontes...daardoor ben ik in een soort cirkel verwikkeld waar ik moeilijk uit kom. Ik hoop zo dat ik me weer wat happier ga voelen...want ik ben deze sleur echt zat! Ja dat is het...de sleur....;) Komt dit ooit nog goed..:(

Ik ga weer even terug naar mijn meisjes..:)

Fijne dag allemaal!!

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, he wat naar nou dat je niet zo lekker in je vel zit! Ik snap wel dat de sleur je gaat vervelen, en dan zijn de kleinste dingetjes al irriterend. Is het een idee om er eens lekker met zn tweetjes uit te gaan en de meisjes bij oma te laten logeren? Gewoon elkaar weer ontdekken zeg maar. Ik roep ook maar wat hoor!
    Wel leuk dat S al lekker begint te spelen en te draaien! Lekker ding is het. En die terrorfase van E, dat gaat wel weer voorbij, alleen kunnen ze wel het bloed onder je nagels vandaan halen soms he ;)

Jewel, zijn de plekjes zo erg dan van L, met zn eczeem? Heeft R dat ook dan? Weet het even niet meer... En leuk hoor zwemmen! Lijkt me wel lastiger inplannen met 2 kids trouwens!

Dat hardlopen werkt nou niet echt verslavend hoor... Ik doe het meer omdat het 'moet' van mezelf. Ben bang dat als ik 1x oversla, ik dat vaker ga doen en ik weer terug bij af ben. Mn conditie is nl wel echt beter geworden! Daarnaast gaat het ook goed met afvallen en mn taille. Nog 2 kilo en ik zit op mn normale gewicht. Ik pas al mn normale broeken (waist 28 en 29), alleen wil ik er meer af hebben. Ik wil gewoon mooi in bikini en niet met mn huidige buik want dat vind ik toch wel lelijk. Misschien dat ik met Pasen wel mee ga doen met een 5 km wedstrijdloop. Niet om te winnen, maar meer voor mezelf.

Met Daan gaat het gelukkig weer goed! Gisteravond 39.2 graden koorts maar na de PCM zakte dat af en heeft hij een prima nacht gehad. Wel in ons bed, ok.......maar hij was natuurlijk ook wel zielig dus mama vond het niet zo erg ;) Vanavond willen we hem voor het eerst laten slapen op zn eigen kamertje dus ben benieuwd hoe dat zal gaan! Is meteen een andere etage en naast Sophie's kamer dus hopelijk maakt ie niet teveel lawaai :) Sophie is nl wel een beetje een uitslaper :D

Vandaag is Suusman lekker vrij en gaat de bodoschappen verzorgen en ook naar de kapper, meteen Sophie ook een knipbeurtje. Pony wordt echt te lang en gaat alweer voor dr ogen. REst laten we denk ik maar groeien. Staat wel leuk die krulletjes/slag erin :)

Oh patient is er!!

Trouwens, Suusman dronk wijn, ik niet ;)

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ff snel, rein is op de opvang. Had er veel moeite mee vanmorgen. Maar net even gebeld en hij doet het heel goed. Hij mist me dus niet :(. En zijn surrogaat mama (de fles) vindt hij ook prima. Straks om 13:00 nog ff kolven en dan mijn kleine zuignapje weer ophalen. Mis hem wel heel erg en ben blij als hij straks weer in mijn buurt is.

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, voor de mama's is het ook wennen he, die beebjes hebben dat allemaal niet door hoor! Ook wel makkelijk dat ie je tiet niet mist trouwens...kan je wat vaker wat leuks doen zonder kids? Ben wel benieuwd hoeveel je nou kolft zonder tietdrinker eraan. Laat je dat nog even weten?
    En is mijn taart al klaar?? :p Je hebt mn adres he, voor de koeriersdienst :)

Nou nog 3 uurtjes werken, dan opruimen en weer lekker naar mn kindjes en mannetje toe! We gaan binnenkort maar eens even iets leuks inplannen met zn tweetjes, dus zonder kids. Laatste keer was 1 of 2 jr terug? Denk uit eten en een filmpje pakken ofzo. Uiteraard niet te lang ;)
    Net ook naar huis gebeld, met Daan alles prima! Suusman was bij zn moeder en Daan lag lekker op een kleed op de grond om zich heen te kijken; vast en zeker mama aan het zoeken ;):p

Nou ik ga maar vast wat voorbereiden zodat ik snel weg kan strax...

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, ik had om 10:00 95 cc en om 13:00 100 cc. En R.einout had 70 en 100cc grdronken van de 2x 120 cc die ik had meegegeven.

En de taart staat op FB

Ik ga proberen vanavond nog wat uitgebreider te reageren.

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, en samen met suus man op pad, moet je zeker doen! Wij gaan iedere 2 à 3 maanden samen uit eten. Zijn een maand geleden ook tapas gaan eten twee straten verderop.

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kleintje, je taart is super! Maar had ook al op FB gereageerd. ;)
    Nog even en je kunt je zuignapje weer ophalen. ;) Hoe is het met M?

Lelie, chips.......balen dat het met jullie niet helemaal lekker loopt..... Heb je idd al meer aan 1 op 1 tijd met z'n 2tjes gedacht? Hier ook gem. 1 maal per maand een uitje met ons 2tjes! Vinden we samen erg belangrijk! We hebben zelfs al zitten kijken voor een weekend weg met z'n 2en naar Sevilla of Parijs. Kun je er samen wel over praten?

Suus, al richting het einde met t werk voor deze week? De piano bevalt dus wel? ;) Flink weer oefenen dus. :p

Jewel, ging je vandaag nu nog naar de HA voor t exceem? Lijkt me zo vervelend en sneu!

Sinja, nog veel sterkte voor jou meid...... Hoe dubbel nu ook eigenlijk met jullie mooie teststrepen....

Pat, alles weer okay met de kindjes?

Zora, ging het rijden weer goed?

@hier, vandaag is de nieuwe droger geleverd. Ruime 7 kilo aan laadvermogen. Toch weer fijn hoor een goed, werkende droger. De andere was echt n oud beestje geworden. Nu flink wat wassen inhalen.
    Beide kids zijn verkouden/snotterig/slijmerig hier....bleh..... Resulteert dus ook in wat onrustige nachten.........voor ons alle 4 minder. ;)
    Papa is vandaag vrij, en gaat dadelijk aan de slag met pannenkoeken bakken, zoooooo jummie! Erg Favoriet bij mama en Joep. :D

Verder een rustig weekend voor de boeg, helemaal niet erg.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, wij gaan ook wel graag uit eten hoor maar nemen de kids (hoewel t eerst alleen Sophie was) dan altijd mee! Vinden we niet erg eigenlijk want horen er ook gewoon bij...maar filmpje pakken is niet zo handig met ze ;)

Esser, oh lekker, pannenkoeken!!! Jammie!! En een rustig weekend is idd fijn!! Wij hebben morgen een housewarming en verjaardag maar denk niet dat ik naar de housewarming ga. Is van collega van Suusman dus vrees veel brandweer geleuter... ;) Verjaardag is van hockeyvriendinnetjes van me dus daar ga ik heen en Suusman blijft thuis. Zondag gaan we hockey trainen en dan is t weekend weer voorbij. Valt nog wel mee eigenlijk hoe druk maar toch...t is zo om! Vanaf dan gaat Daan 2x pw naar kdv...zucht...kleine mannetjes worden groot!

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hmmm pannenkoeken...is bij mij ook een favoriet hapje....alleen jammer dat lelieman daar niet van houdt ;) hij vind dat geen normaal avondeten...
    Haha begin ik weer met mijn gezeur...;)

Lief dat jullie mee willen denken wat we zouden kunnen doen...maar ik had toevallig paar weken geleden al ons weekendje Leeuwarden gepland voor met zn tweetjes. Is een verrassing voor zijn verjaardag. Mijn mam komt dan bij ons in huis om bij de meiden te blijven. Dus eind maart zijn we even weg...:)
    In april gaan we ook al eten en stappen met vrienden dus voorlopig zit het wel even goed met de uitjes. Maar het is gewoon dat ik het leventje wat we nu hebben even niet zie zitten...ik voel me uitgeblust, ben bleek en ik loop maar van hot naar her...de hele dag rond te sjokken met de kids...Ook al ben ik een thuismama ik werk me KAPOT :cool:
    Ik denk er toch sterk aan om weer te gaan werken bij de tandarts...dat zal me wel goed doen. Even weg uit mijn cocon (huis ;)) maarja...dan zit ik weer met de opvang...

Ik ga maar eens relaxen op de bank. ;) Morgen drukke dag. Komen 2 vriendinnen op bezoek en blijven bij ons lunchen...daarna nog naar de verjaardag van mijn broertje bij mijn mams thuis.

Jullie ook een fijn weekend!!!!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ego: Hier vanochtend 1e FM gehad, zag er goed uit. Links 8 follies tussen 10-12 mm en rechts ook rond de 8 twee van 13 mm en 14 mm en de rest ook rond de 10 mm. Maandag weer terug. Gelukkig dus niet zoveel als de volgende keer en het ziet er naar uit dat het gewoon door kan gaan allemaal deze poging, gelukkig. Maandag 2e FM!

Willen jullie me vergeven voor weer een ego, heb een drukke dag gehad en wil even lekker met manlief een flimpje kijken. Tot snel!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, het gaat dus de goede kant op met je follies!! Dit zou wel een mooi aantal zijn zeg! En natuurlijk is t je vergeven, logisch toch! 't Is allemaal hartstikke spannend!!

Lelie, leuke uitjes gepland! Zal jullie vast goed doen!
    En ik snap wel wat je bedoelt hoor, van thuismama-sleur. Elke dag ziet er in principe hetzelfde uit en je bent de hele dag maar aan t verzorgen en spelen met de kids. Miss idd wel een goed idee om weer te werken bij een tda? Weet niet of je bij dezelfde kan of en dan miss 1 of 2 dgn? Ben je er net ff uit. Kan je moeder wellicht 1 dag oppassen ofzo? Of een buuf waar je goed mee omgaat? Dat je dan een halve dag gaat werken? Lijkt me ook prettig trouwens, halve dgn...

Nou Sophie ligt op bed, Daan's wiegje staat al in z'n eigen kamer, ben errug benieuwd!! Nu eerst Voice Kids kijken :)

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, ik denk ook dat als je weer gaat werken dat je uit die sleur komt. Ook al is het maar een dag in de week. En is er bij jullie geen gastouderbureau of zo. Je kan informeren naar wachttijden bij een opvang. Gewoon even er achteraan gaan. Misschien valt het wel mee. En is niet abnormaal dat je je vriend even kan schieten. Twee jonge kids is super zwaar. Hier vliegen we elkaar ook ooit in de haren. Maar denk er aan wat je van hem vindt als je uitgerust bent. En hoe het was voor E en S. Jullie zijn niet veranderd. Alleen de situatie. En die is tijdelijk. Want E en 'S worden vanzelf groter en dan hebben jullie weer meer energie en tijd voor elkaar. Dus knokken voor die relatie. Want je houdt van hem en hij van jou. Die mmm konden jullie aan dus dit ook!!! KOM OP!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wat een ontzettend lief berichtje van je Kleintje voor Lelie!!

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat vind ik nou ook :)

Thanks voor de lieve woorden dames!!!!

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou...Daan ligt in z'n wieg in z'n eigen kamer. Ben erg benieuwd! 't Is nog stil en hij slaapt nog niet maar verwacht ook wel dat ie meteen gaat slapen, zonder problemen. Ben wel benieuwd of ie nu om 5 uur wakker wordt, zoals normaal...
    Wij hebben iig (eventjes?) onze slaapkamer weer terug.

Deel Deze Pagina