Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Mooi geschreven kleintje voor lelie!
    Hopelijk vinden jullie elkaar weer terug lelie! Dikke knuf voor jou.

Suus, hoe heeft Daan het gedaan vannacht? Was hij om 5 uur wakker?

Kleintje, mooi vingerafdrukje in je taart! ;)

Zora, op naar maandag. Klinkt netjes hoor deze FM!

Hier heeft Joep vannacht weer lekker geslapen zonder gehoest en geproest. Nu was Olivia aan de beurt.......zucht...... Zo onrustig en last van hoesten, zo sneu...... Mannetje heeft haar op een gegeven moment bij zich genomen. Nu ligt ze te spelen in de box maar dr komt wel n hoest tussendoor zo nu en dan. Evt nog tips naast wat Luuf en bedje wat omhoog bij het hoofdeinde? Oh, temp was gister en vanochtend 37.0 dus gelukkig prima. :)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, een ui in de kamer? Meer weet ik ook niet hoor... Weet niet of ze al thijmsiroop mogen hebben...

Daan heeft in principe prima geslapen maar werd idd wel wakker om 5 uur. Toen bij ons in bed genomen en verder geslapen tot 7 uur. Toen een flesje erin en weer geslapen. Weet niet waarom hij nou steeds wakker wordt om 5 uur...
    Deze ochtend moet ik rennen maar m'n benen voelen nog mega zwaar. Nog even goed wakker worden dus en dan maar m'n hardlooppakje aan...

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, wij geven mau altijd tussikind siroop. Mag vanaf nul jaar. Of het echt helpt..... Geen idee. Maar je hebt toch het idee dat je iets doet.

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, he wat kl*te dat het even niet lekker gaat. Maar wel goed dat je allemaal leuke uitjes hebt gepland :) Wel herkenbaar hoor die sleur, het zijn nu echt tropenjaren. Zoals Kleintje ook al zegt, als ze ouder zijn krijg je meer tijd weer voor je zelf. Ik ben ook blij dat ik straks weer een paar uurtjes aan het werk mag. Even uit de luiers en voedingen etc. Ik zou idd ook even kijken of je weer aan het werk bij de tandarts kan of iets anders zoeken, voor de rest sluit ik mij aan bij Kleintje :)

Suus, gek idd dat Daan steeds om 5 uur wakker wordt. Je zou zeggen honger maar dat is het dus ook niet. Wel fijn dat hij goed geslapen heeft in zijn kamertje :) Hier slaapt L.uuk nog steeds bij ons, vind het wel erg makkelijk nog. Ik hoef mijn bed niet uit met de voedingen dus kan lekker in mijn warme bedje blijven :) Misschien dat als het weer wat warmer wordt hij naar zijn eigen kamer gaat ;)
    En lopen niet verslavend bij jou dus ;) wel lekker dat je conditie nu super is, kun je ook goed gebruiken bij het hockeyen! En die bikini gaat zeker lukken als je zo door gaat! Nog een tip voor mooie benen en billen: lunges (been oefeningen) google maar eens. Ik doe ze ook met bodypump en ze zijn killing maar als je ze goed doet zie je echt resultaat (en eerst flinke spierpijn)

Esser, gelukkig heeft J.oep weer lekker geslapen vannacht. Zo sneu als ze zo verkouden zijn. L.uuk is ook erg verkouden maar snottert alleen maar. Zo nu en dan eens een neusspray en het neusje even leegzuigen werkt hier prima tot nu toe. Anders een ui maar gaat wel stinken ;)
    En fijn dat je weer een nieuwe droger hebt. Met al die was heb je hem ook wel nodig. Kan hier ook niet meer zonder hoor. Snap soms niet hoe die wasmand weer zo snel volkomt ;)

Kleintje, vond M.aurits de taart lekker? ;) hihi boefje is het toch. Wel ontzettend mooi gemaakt hoor! En fijn dat de wendag van R. ook goed ging! En het kolven ging thuis ook goed dus?

Zora, een mooi aantal idd! :) Hopelijk blijft het zo goed gaan, ik blijf ook voor je duimen! En je niet verontschuldigen voor je ego bericht hoor, is heel logisch en je hebt nou eenmaal niet altijd tijd voor een uitgebreide reactie.

Gister dus naar de ha geweest voor L. zijn eczeem. Het was niet heel erg maar sommige plekken bleven erg rood en hij kreeg er nu last van dus toch maar even gebeld. Heb nu hormoonzalf gekregen en daar een paar dagen de ergste plekjes mee insmeren. Voor de rest blijven smeren met vaseline creme. Heb nu 1 dag gesmeerd met de hormoonzalf en zie nu al verschil. Al zal L. altijd wel een erg droge huid houden en zal het eczeem zo nu en dan weer eens opvlammen. Smeren, smeren, smeren dus.

Ook nog even naar de spruw laten kijken en het is weer terug :( (Ik had het idee al omdat L.uuk weer onrustig begon te drinken en te klakken tijdends de voeding) Een hele discussie met haar gehad over mij nu wel of niet laten behandelen en laten we maar zeggen dat we er niet uitkwamen ;) Zij zei dat het onzin is om mij te behandelen als ik geen last heb en dat miconazol zalf gevaarlijk was voor L.uuk?? Naar mijn weten gebruiken heel veel moeders die zalf en Traantje, jij toch ook? dus ik snap er helemaal niks meer van. Dus maar weer een nystatine kuur mee gekregen en maar zien of het nu wel werkt ;) Krijg ik weer een flesje mee voor een week en zal na een week weer een flesje moeten ophalen omdat het na een week nooit over is. Geef mij dan meteen 2 of 3 mee toch? Bah ik baal van die kl*te spruw en van de ha :x Sorry moest even klagen :)

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, vreemd van je HA hoor want je hoort idd altijd dat zowel kindje als moeder behandeld moeten worden. En snap ergens wel dat ze eerst maar 1 flesje meegeven anders krijg je thuis een apotheek. Denk dat dat protocol is trouwens... Net als dat je anticonceptie ook nooit voor een jaar meekrijgt. ;)
    Sneu dat zn eczeem terug zal blijven komen. Goed in de gaten houden dus en zo snel mogelijk smeren als je de eerste plekjes ziet komen.
    Beenspieroefeningen?? Moet ik die nu ook nog gaan doen?! ;) Die benen en billen komen wel in shape door het rennen en hockeyen vind ik. Met hockeyen zit je sowieso al wat lager en dat vet bij die billen tril ik er wel af bij het rennen :p Nee serieus nu, ik vind mn benen en billen wel netjes al, het is bij mij echt geconcetreerd rondom mn buik.

Ik dacht trouwens dat ik heel slecht ging de laatste tijd met mn gewicht, dat ik stil stond. Doordat ik nu al mn 32e modifast dag inga, krijg ik steeds meer behoefte aan normaal/vast voedsel. Ik snoep dus steeds meer paaseitjes :p Maar net even teruggelezen hier op zp en ben in 2 wkn toch 2.5 kilo en 3 cm taille. Dat is natuurlijk super goed!! Suusman zegt ook dat ik de enige ben die zeurt dat het te langzaam gaat :) Zit nu op 65.2 kilo (nog 2 en dan ben ik al mn zwangerschapskilo's kwijt) en 91.5 cm taille. Nog 3.5 cm en dan heb ik officieel geen overgewicht meer bij mn taille. Maar goed, wil natuurlijk niet op het randje zitten maar wel een cm of 5 eronder ofzo (of meer ;)). BMI is nu nl 23.9 dus op zich wel ok maar hij MOET lager...

Nou even met hondje lopen zo en buikspieroefeningen doen...daarna lekker douchen!!

6. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Jewel: ik heb dus wel miconazol gebruikt. Je smeert het er na elke voeding op en ik heb altijd van die bv-pads in mijn bh, dus daar trekt die zalf echt wel in. En ik vervang ze weer na een voeding. Je kunt miconazol gewoon bij de drogist kopen en ik zou het gewoon doen. En het is niet giftig hoor! Maar goed, Jelte heeft nu ook zijn 3e flesje op hoor, dus ook hier gaat het traag, maar het is nu echt weg (voor zolang het duurt ben ik bang). En ik heb geen kloven meer, dus dat is ook heel prettig.
    Ze kon trouwens er wel voor zorgen dat je eventueel nog een flesje kon halen, dan moet ze iets extra's op het recept zetten...
    Wel een vervelende huisarts hoor!!! Ik ben veel aardiger ;)

@Kleintje: wat een ontzettend mooie taart heb je gemaakt. Werd hij nou vandaag aangesneden? Was hij lekker? Wanneer ga jij weer aan het werk, aankomende week al? Zie je ertegen op?Fijn dat het wennen goed ging. Ik vroeg me eigenlijk nog af hoeveel voedingen R. krijgt. Ik vind het namelijk best weinig wat hij drinkt en qua kolven was het best aardig toch? Had je beide borsten gekolfd? Ik kolf namelijk altijd maar één borst per voedingsbeurt en dan kolf ik meestal zo'n 120 tot 150 ml...

@Sinja: vandaag de officiële testdatum, toch?! Heb je er nog een test tegenaan gegooid?

@Zora: dat zijn een mooie hoeveelheid follikels zeg! Beter dan de vorige keer! Zo spannend weer deze poging, ik duim heel hard voor een mooi resultaat

@Lelie: Wat naar dat jullie niet zo lekker gaan samen... idd een goed idee om even tijd met elkaar door te brengen. En weer werken is ook een goed plan, zorgt toch voor afleiding en een onderbreking van de dagelijkse sleur!

Oh, ik kom zo terug, Jenna wordt huilend wakker...

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    zo was ik weer, haar speen was gevallen, dus die weer teruggeven en nu is ze weer stil...

@Esser: dus jullie verkouden kindjes, bah, is altijd zo naar hè?! Wij hebben Jelte pas gewoon bisolvon gegeven tegen de slijm. Wel in aangepaste hoeveelheid hoor. En ik denk dat ik net wat meer durf... die ui geloof ik niet zo in trouwens. Het ruikt alleen dan maar naar hutsspot op de slaapkamer :)

@Majo: dus ook al weer druk aan het spuiten. Ik hoop zo dat DD niet nodig is. Ik ben heel benieuwd of de metformine er nu voor zorgt dat je uiteindelijk goede kwaliteit emmy's krijgt... mijn duimen draaien ook weer heel hard voor jou

@Susan: ook hier nog even, je gaat goed! Volhouden nu en niet te veel van die paaseitjes eten hè :p

@Nightelf: je schiet echt al op zeg, nog even en je hebt jullie kleine meid in je armen. Hoe was het etentje? Wat had je uiteindelijk gemaakt?

@Loesie: hoe gaat het met je? Heb je last van de hoge bloeddruk? Hoe hoog was hij eigenlijk?

@Pat: dus nu misschien weer waterpokken, het houdt ook nooit op hè... wel fijn dat de andere ellende nu weer voorbij is!

@hier: ik heb nog steeds geen besluit genomen... de borstvoeding is erg goed voor hem en hij doet het er ook goed op, maar ik vind het ook wel lekker om weg te kunnen zonder te kolven en op mijn werk en vooral ook tijdens de diensten niet te hoeven kolven. Ik wil geen spoedgevallen missen omdat ik zonodig moet kolven. Dus als ik mijn hoofd laat spreken ga ik afbouwen, maar als ik mijn hart laat spreken ga ik door :( ik weet het dus niet, maar ik moet die beslissing wel binnenkort gaan maken...
    Verder gaat hier alles goed met de kids. Jenna wordt met de dag wijzer en kan telkens beter praten. Voor mij is het meeste al heel begrijpelijk en verstaanbaar, maar voor anderen is het nog niet echt allemaal even duidelijk. Jenna heeft trouwens een vriendje op het kdv, zo schattig. Pas gingen ze elkaar kusjes geven :D zouden 1-jarigen al verliefd kunnen zijn????
    Jelte heeft 's avonds meestal onder het eten een jankuurtje, dus dat is erg onhandig, zeker omdat Jenna ook moeilijk eet. Maar goed, ik hoop maar dat dat snel voorbij gaat... en van mij mag hij ook wel gaan doorslapen nu... hij komt meestal nog om 0.00 uur en dan weer of half 5 ofzo... na ja, geduld is een schone zaak (heb ik namelijk niet, geduld) ;)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, heb jij geen geduld? Dat herken ik totaal niet!!!! :p
    Begrijp t dilemma van bv erg goed... Over 1 mnd starten met werken toch? Dan zou je afgebouwd moeten zijn overdag, als dat is waar je voor gekozen hebt. Weet niet hoe lang dat afbouwen duurt??
    En dat doorslapen, doen ze uiteindelijk allemaal! Later is t een luiwammes die z'n bed niet uit komt ;) let maar op!!

Die ui heb ik trouwens nooit geprobeerd...maar dat hoor je altijd! Lijkt me nl. Enorm stinken op zo'n kamertje :(

Nou ik wacht hier even tot Suusman terug is van hond uitlaten. Kan hij op de kindjes passen en ik ein-de-lijk douchen; stink een uur in de wind!!
    Suusman gaat vanmiddag naar een housewarming, ga denk ik niet mee, en dan met de kids naar het winkelcentrum hier. Miss wel met openbaar vervoer?? Parkeren is nl. Een ramp rond dit middaguur...

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey,

Even kort, want mijn zus en zwager met kids komen zo voor de gezelligheid en zwager gaat belastingpapieren invullen!

Traantje, ik had een bloeddruk van 145/88 bij de vk. Toen ben ik doorgestuurd naar gyn. Daar was het 130/95 (maar ook zenuwen) urine laten checken bloed geprikt en dat was allemaal goed. Het zit bij ons in de familie, dus gyn dacht eigenlijk dat het daar gewoon mee te maken had. Verder geen paniek.
    Heb tabletten gekregen en blijf nu gewoon bij hem onder controle, wat hij vond dat rustiger voor mij.
    Ook omdat de vk me toch weer door ging sturen als de bloeddruk weer wat hoog was, dus dan bleef ik heen en weer gaan! En ik vind het niet erg hoor, krijg ik ook steeds een echo!:D

Zora, wat goed van de fm's! Mooi aantal hoor!!!!!! Nu op naar de punctie!!

Lelie, wat vervelend dat het wat minder gaat tussen jullie! Maar wel heel herkenbaar voor veel moeders denk ik!!! Goed dat jullie even wat tijd voor jullie zelf inplannen, heel belangrijk! Er is meer dan papa en mama zijn alleen!!!
    Knuf!

Jewel, wat balen van de eczeem en de spruw!!! Mag nu wel een keer over zijn toch!!! Potverdorie! En raar van die arts!

Suus, goed bezig meid, jij komt er wel! Met of zonder paaseitjes:D

Esser, heerlijk een nieuwe droger! Wij hebben ook zo'n grote, erg fijn! Past superveel in!!!!

Traantje, dat jankuurtje bij het eten heeft Siem hier ook nog steeds haha! Al is het meer zeuren eigenlijk!
    Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om een besluit te nemen over de bv! Hopelijk kom je er snel uit!
    En wat fijn dat Jenna het zo goed doet!!! En als moeder snap je je kind toch het best he?? Tenminste, zo voel ik dat wel!
    Wat schattig dat ze verliefd is!!! haha!

Pat, wat sneu dat het bij jullie ook nog steeds niet op houdt!

Onsw, wat een naar verhaal zeg van de scheiding en hoe hij zich opstelt tegenover jou! Heb echt met mijn mond open sommige verhalen gelezen. Sterkte!

Kleintje, altijd moeilijk he, om je kleintje 'af te staan!' Het wordt vast beter hoor!!!

Majo, het wordt weer spannend voor je he! Ik hoop ook echt dat de ritten naar DD je bespaard blijven, blijf maar lekker in NL en raak daar maar zwanger:D

Sinja, hoe gaat het met jou? Gister officiele testdag toch?!?! Heb je al een fotootje??!!??

Sorry, ben ik nog iemand vergeten!?

Toch niet zo'n kort stukje als ik dacht, haha!

Met Siem gaat het super, het is een heerlijk schattig manneke! Hij kan zo mooi dansen en kletsen enz! Het is ook een echte klimgeit, want hij klimt nu zo de trap op en hij klimt op stoelen enz, dus we moeten hem goed in de gaten houden!
    Sinds we bijna geen tarwe meer geven is hij stukken minder verkouden en super te pas! Dus het gaat goed!!!!

Met ons kindje gaat het ook super! Afgelopen donderdag dus nog een echo gehad en hij/zij lag mooi te spartelen! Alles was goed op groei, hoofdje en beenbotje liepen iets voor, maar dat was bij Siem ook zo! En hij/zij is dus erg druk, haha!

Ik zelf takel steeds verder af, maar dat heb ik er wel voor over!!! Komt vast wel goed!
    Nog ongeveer 12 weken te gaan!!!

Ik ga nog even met Siem spelen!

Doeidoei!

SMAK

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zoals jullie misschien wel weten gaan lelieman en ik eind maart samen voor een week naar Curaçao! We hebben daar een huis vlakbij het strand. Op dat moment is de dochter van mijn moeders partner er ook en kan zij dus ons het eiland laten zien! Het was totaal onverwachts....en mega snel besloten en geboekt:$ en misschien ook wel goed want zoiets plan je niet zomaar. Ook vanwege de meisjes. Die kunnen dan die week bij mijn moeder terecht :) Oh jullie willen niet weten hoe blij ik me voel. Heb zoveel plannen om te gaan doen...en natuurlijk ook lekker niks doen ;)
    Zou dolgraag met dolfijnen willen zwemmen...heb ik altijd al gewild en misschien maken we nooit meer zo'n verre reis dus ik moet er maar gauw van nemen. Lelieman is ook erg enthousiast dat we dit samen doen! Ik hoop dat we elkaar weer een beetje terug kunnen vinden en dat er weer iets moois tussen ons bloeit. Ik heb er wel de vertrouwen in. :)
    Nou en nu het onderwerp vliegen: Vind het mega eng :) 9,5 uur in een cabine zitten....zucht. Tripje naar mijn familie vind ik al heel wat ;) Lastig hè ;) Ik heb begrepen dat drinken gratis is haha kan ik mijn angst iig wegdrinken hihiihi

Het romantisch weekendje Leeuwarden moet ik cancelen en even kijken of het misschien op een andere dag zou kunnen. (of jij Jewel?) En ach, als dat niet lukt dan jammer....Curaçao vind ik natuurlijk veel leuker.

Nou meiden, nogmaals bedankt voor de lieve woorden en steun.
    De eerste stap is al gezet :)

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat heerlijk dat jullie samen lekker weg, Lelie. Hopelijk bloeit er weer wat moois tussen jullie op.

Voor de rest moet ik nog even bijlezen, voel me al vanaf vrijdag niet zo lekker, heb veel last van mn buik, gerommel en harde buiken. Vanmiddag hadden we ook nog een feestje van mn ouders, die zijn vandaag nl 35 jaar getrouwd. We zijn wel heen geweest maar na het hoofdgerecht maar naar huis gegaan. A.mber is ook helemaal niet lekker, af en toe koortspieken vandaag, maar na een pcm voelt ze zich dan ook wel weer goed.

Morgen weer naar de vk voor een check.

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Die straat bedoelde ik idd ook volgens mij. Ja...vlgns mij is dat idd de brug bij van Gogh huis. Dan rijdt je toch over de straat die de 2 dorpen scheidt?! Zo ja, ben ik idd door jullie straat gereden. Einde v/d straat die de dorpen scheidt gaan wij altijd het dorp links in naar schoonzus en zwager. (en dan nog 2 x de 1e links). Is dus echt vlakbij zeg!!

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Is idd vlakbij dan :) Wij wonen in dat hele kleine nieuwbouwplannetje. Laatste straatje rechts voor jullie linksaf gaan.

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lelie, heel wat teruggelezen maar lees dan nu uiteindelijk het mooie berichtje dat jij en lelieman samen lekker weg gaan naar Curacao :). Hoop dat jullie dat goed doet!! Wordt vast lekker romantisch daar!! En dan na die tijd die 'mood' vast blijven houden en niet opnieuw in de sleur terechtkomen.. lekker meid!!

Sinja, ook hier namens mij nog gecondoleerd met je oma :(. Heb je gisteren nog 'officieel' getest?

Traantje, J. junior dus goed gegroeid met zijn 2 kg in 2 mnd!! Súper zeg! Is ie inmiddels nu ook weer helemaal opgeknapt? En de spruw inmiddels alweer weg? Lastig idd van BV...maar ja....als je het mij vraagt weet je het hè...na 13 mnd BV geven ;). Hier toen in zkh ook niet altijd de kans ivm spoedeisende situaties om 'op tijd' te kolven. Borsten stonden dan ook weleens op ontploffen... (ook weleens 'gewoon' vergeten te kolven omdat het zó druk was....nou...op gegeven moment moét je dan wel ;)) maar ervaring is hier wel dat je dat in acute situaties zelf niet door hebt en de opluchting later extra groot is als je uiteindelijk gaat kolven :). Héérlijk die druk er dan af ;).

Loessie, balen van verhoogde bloeddruk. Wel prettig om dan nu bij de gyn onder controle te blijven. Helemaal ivm iedere keer een echo dan :). Rustig aan meid jijzelf...gaat het met werken nog wel wat nu?

Nightelf, rot dat je je niet goed voelt afgelopen dagen. Nog een week vandaag en dan 'mag' jullie meisje komen :). Succes morgen bij de vlos en rustig aan!!

Zora, lekker weer paardrijden :). Héérlijk zeg!! Op naar de lente maar weer en langer licht 's avonds!! En op naar een mooie FM morgen!!

Jewel, wat zielig voor L. v/d eczeem :(. En de spruw dus nog steeds aanwezig! Rare HA hebben jullie zeg, dat ze zegt dat jijzelf niet hoeft te behandelen.... ik zou Traantjes advies gewoon maar opvolgen.... ik hoor ook nooit anders dat jullie beiden dan behandeld moeten worden....

Kleintje, ben benieuwd naar je taart, zal op FB eens even kijken. M. ook alweer bijijijijna 2!! Wat gaat het toch hard allemaal!! En R, dus ook al naar kdv geweest. Volgende week weer beginnen?

Pat, wat fijn dat het met de kleintjes weer goed gaat!! Nu hopelijk dan niet ook nog eens de waterpokken eroverheen maar nu even rust! Met jou zelf alles ook goed?

Suus, jij bent écht goed bezig zeg met je dieet en hardlopen!! (op de paaseitjes na dan ;), maar af en toe smokkelen moet kunnen toch?). Al op je piano gepingeld? Heb je les gehad/ga je les nemen? En D. ook alweer op zijn eigen kamertje? Hmmm...om 5 uur steeds wakker maar niet voor een fles....en als je 'm even laat huilen of een aai over z'n 'bolletje' geeft...slaapt ie dan niet zo weer verder?

Esser, jullie ook met z'n tweetjes een wkndje naar zuid-europa binnenkort....lekker hoor!! Zielig voor verkouden kindjes én voor jullie natuurlijk ivm slapeloze nachten :(. Hopelijk gaat het gauw beter met ze!!

Verder weet ik het even niet meer nu...
    @Hier g.b. lekker weekje met M. gehad. Wezen zwemmen, in de draaimolen met 'r geweest die in het centrum stond. Weer nieuwe kleertjes besteld voor d'r op I-net en manlief toen ik vandaag sliep met 'r naar zippo zebra geweest :). Heb weer eens nachtdienst, straks laatste nachtje alweer en als die net zo rustig is als afgelopen 2 nachten....gaaaaap!! Nu nog ff gauw bij mannetje op de bank hangen en dan over 45 min. naar het werk! Aju paraplu!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Maurits had geen taart gehad. Hij heeft hem alleen bewerkt met zijn handen :p:p. Vervelend dat L.uuk ook eczeem heeft. R.Einout begint nu ook al plekjes te krijgen. Dus smeer hem nu in met de vette creme van M.aurits. Als het nou erger wordt maar weer langs de kinderarts. Hopelijk helpen de cremepjes bij L.

Suus, Wat ben je toch fanatiek!!! Hier ondertussen een kilo kwijt door minder snoepen. JOEPIE!! Maar als ik straks weer ga werken (en dus elke dag 10 km fietsen) dan verlies ik ook wel weer wat kilos. En was het gelukt met de bus naar het winkelcentrum. Ik ga nu nog steeds altijd met de bus. Veel fijner dan met de auto met al die drukte.

Traantje, De taart was lekker!!! Ben nu al begonnen met de voorbereidingen op de taart voor M.aurits' verjaardag. Ik ben deze week nog vrij en dan volgende week maandag (de 12e) begin ik weer. Nu voor 3 dagen, ma, wo en vr. R.einout zit gemiddeld nog op 7 a 8 voedingen. Dus dat is nog best veel. Die 70 cc van zijn eerste flesje was ook wel weinig. Maar de leidsters dachten ook wel dat hij nog een beetje moet wennen. Volgens de berekening moet hij ongeveer 120 cc per keer drinken. Jij kolft wel meer ja! Maar voed jij ook altijd 1 borst? Ik doe altijd twee. En ook aan beide kanten even lang. Dan heb ik 100 cc verdeeld over twee borsten elke 3 uur. En als ik jou was zo ik gewoon kijken hoe het bevalt met de bv. Stoppen kan altijd nog, toch? Volg je hart..... Wanneer mag jij weer werken?

Loesie, Rustig aan he! Goed op jezelf letten want je zal je energie nodig hebben als nummer twee er straks is.

Lelie, Goed dat jullie een reisje geplant hebben! Ik wil ook wel naar curaçao. Maar ik kan mijn mannetjes geen week missen ;)

Nightelf, Jij ook rustig aan doen he. En het schiet al op. Heb je al een buddy?

Majo, volgende week maandag weer beginnen...... Geen zin..... En gelukt met de nachtdienst?

Zo,
    Nou ik zit weer lekker thuis. Net de jongens weg gebracht naar de opvang. Vandaag gaat R.einout de hele dag. Gaan we eens kijken of het werkt om de voeding van 16:00 op de opvang te geven. Ik werk namelijk altijd van 8 tot half 5. En dan zou ik van 4 tot half 5 gaan kolven en daarna naar huis. Terwijl de opvang 5 min van mijn werk is...... Ik hoop dat R.einout een beetje aan zijn schema vast houd. Maar ga toch wel een paar keer bellen. Vanmorgen weer met tranen de opvang uit gelopen. Vind het echt lastig. Maarja hoort er bij he.
    Zometeen even naar IKEA. Een babyfoon halen. Die is daar goedkoop. Morgenavond moeten we namelijk even met R.einout weg voor een echo van de heupjes. En dan kunnen we mooi de babyfoon aan de onderburen geven als M.aurits ligt te slapen.
    Verder vandaag wat achterstallig dingen in huis doen. Heb de gordijnen in de was machine gegooid. en even de ramen wassen aan de binnenkant in de woonkamer. Dan kan dat er ook weer een jaar tegen.

ik mis R.eintje........ :(:( (en M.aurits natuurlijk ook :) Maar die is al zo volwassen ;))

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Majo, lekker weekend dus gehad? Hoe was je dienst geweest? Weer rustig?

Kleintje, oh........jij ook al only the lonely?! Ikke hier ook!
    Vanochtend allebei de kindjes weggebracht naar het KDV. Was draait alweer, vaatwasser uitgeruimd en nu aan de koffie. Maar ja. Wat dan?? Ineens wel veel eigen tijd nu ze allebei een hele dag op het KDV zijn. Erg vreemd........

Nightelf, jij ziek las ik??? Das zo balen.......:(
    Ben je alleen thuis? Of is amber er ook?

Lelie, super nieuws van jullie mooi trip!! Lekker hoor!
    Al zou ik een week zonder de kindjes denk ik niet kunnen hoor. ;)
    Een lang weekend wel maar een hele week.......? Wellicht als ze wat ouder zijn maar nu echt nog niet hoor.
    Ik hoop dat deze reis jullie samen goed doet!

Suus, druk weer aan t werk? Leuke foto van Daan op FB!

Traantje, goed weekend gehad? En het kolven, tja........ Volg je gevoel. Daar vind je uiteindelijk toch de meeste berusting in denk ik.
    Ik ga nog 1 à 2 maanden kolven op het werk, dan heeft Olivia 6 à 7 maanden bv gehad. Vind ik zelf erg mooi. Dan kan ze geleidelijk de overstap maken naar de hypoallergene voeding, stap 2. Dat hebben we toentertijd ook zo met Joep gedaan en dat verliep prima. Hoop dat dat met Olivia ook zo gaat lopen.

Qua volledig kolven, dan zit ik op 160 a 180 cc per voeding.
    Kolf ik ongeveer een uur na het voeden, dan zit ik zo rond de 100 cc.

Jewel, hoe is het met je? En de kids?

Loesie, hoe voel je je?

Pat, hoe is het met jou kindjes?

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, ik woon niet in een gehucht he...dus ik zou met de tram gaan. Jaja, dat hebben wij ook naast bussen ;):p
    En een hele dag zonder je kids!! Alleen huilen om R?? Ontaarde moeder!! :p Maar ik snap je gedachte wel hoor. Zo'n klein ukkie op zo'n grote creche!! Voor je gevoel dan he... M lijkt dan idd ineens zo groot. Wanneer was ie nou jarig? Ik weet t niet meer, sorry! Wil natuurlijk geen felicitatie missen... Is ook niet af te lezen aan je banner nl.

Esser, ook al een dagje alleen thuis! Vreemd he!! En wat ga je verder vandaag doen dan?

Lelie, heerlijk er even tussenuit met Lelieman!! Zal jullie vast goed doen en voor jou wel even fijn om niet de hele dag achter de meiden aan te rennen, maar achter Lelieman ;) En het vliegen, tja, hoort er helaas bij en gewoon aan de zuup gaan ;):p Ziet Lelieman er ook meteen NOG aantrekkelijker en woester uit!

Oh mn patient is er!!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, jij dus ook thuis. Stil hè! Maar wel een fijne gedachte dat ik niet de enige ben.... Maar O heeft minder voedingen toch? Tja... Ik zit helaas vanaf het begin niet ruim in mijn voeding.

Suus, owja trams. Ik doe het maar met de stadsbus. En R is inderdaad zo klein en kwetsbaar...... En M was ook twee maanden ouder toe hij naar de opvang ging.

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kleintje, ja, Olivia zit nu op 5 voedingen per 24 uur. Loopt prima zo. Al denken we dat de laatste voeding, zo rond 22.30u niet heel erg lang meer zal blijven. We moeten haar echt wakker maken en al slapend eigenlijk ligt ze aan de borst. Ze drinkt dan ook echt minder en minder actief merk ik. En ze trekt de nacht dan makkelijk door tot 7 a 8 uur de volgende ochtend. Ach, we zullen zien hoe t loopt. Maakt mij allemaal niet uit. ;)

Suus, heb eigenlijk geen idee? Moet wat wassen inhalen en heb nog een aflevering DHW liggen. Die ga ik maar op m'n gemak kijken denk ik. En verder gewoon wat rommelen in huis. :)

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, wel fijn hoor maar 5 voedingen. wij zitten dus op 7 a 8. Maarja R.einout geeft het wel aan he....

Nou ik ben klaar met kolven... Net nog ff gebeld en R.einout heeft het goed naar zijn zin. Hij had lekker gegeten. Dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. En nu lekker naar ikea :):)

Deel Deze Pagina