Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Idd kleintje, je zuignapje geeft het zeker aan! ;)
    Shop ze bij IKEA! Schiet het daar trouwens al een beetje op met de grote 'verbouwing' bij de IKEA? Werd toch grootschalig aangepakt?
    Zo, dan ga ik nu maar even kolven. ;)

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, mooie opbrengst toch met het kolven? R. drinkt nog 7 a 8 voedingen dus dat is dan toch hartstikke mooi? Je kunt het niet vergelijken met een andere kindjes omdat ze niet allemaal hetzelfde aantal cc's drinken. Is met kv toch ook zo? R. is tevreden en groeit en dat is belangrijk, vergeet dat niet :) En vandaag dus weer alleen, zal wel nooit wennen denk ik.
    En R. dus ook al weer wat plekjes :( Helpt de creme al wat? Hier zijn de ergste plekken al over na een paar dagen hormoonzalf smeren. Mocht 10 dagen smeren maar het is nu al bijna over dus stop na vandaag.

Esser, jij ook al home alone :( Kun je idd mooi wat 'klusjes' doen in huis en even op zp sneupen ;)
    En ook een mooie opbrengst met kolven dus :) Op hoeveel voedingen zit O.livia nu?

Nightelf, he vervelend dat je niet fit bent :( En A.mber dus ook wat ziekjes........hopelijk knappen jullie snel wat op. En het wordt idd spannend nu zeg voor jou :)

Majo, weer nachtdiensten dus :( maar de laatste dus alweer achter de rug. En het weekend dus goed benut met M.aud :)
    En L.uuk heeft niet echt heel veel last van zijn eczeem hoor, was er mooi op tijd bij en het is nu alweer bijna over. Al zal het zo nu en dan wel weer eens opvlammen.

Traantje, hmmm dus nog geen idee wat je gaat doen.....Ik zou het gewoon eerst proberen en kijken hoe het gaat, afbouwen kan altijd. Ga je dan helemaal afbouwen of wil je dan nog wel een tijdje de ochtend en avond voeding geven?
    En hopelijk ben jij als ha wel aardig :p ;) Verder niks mis met onze ha maar met dit is ze wat 'vreemd'. Ik doe het nu eerst wel zonder zalf (durf eigenlijk het niet te halen want ben bang dat de ha mij dan helemaal niet meer helpen wil ;)) en over een paar weken zien we dan wel weer. Jullie er nu dus wel af, en hopelijk blijft dat ook zo! Ik vind het zo'n gedoe met alles wassen en uitkoken enzo.....

Suus, dus je benen zijn oke? ;) Was alleen maar een tip hoor, mijn benen mogen wel wat slanker dus vandaar ;) Maar las op fb dat de nieuwe weegschaal niet bevalt? :p Gek hoor dat er zoveel verschil tussen zit. Nu eerst maar op de oude en de nieuwe maar opbergen, of terugbrengen.
    Daan weer steeds om 5 uur wakker geworden? Speentje of aai over de bol helpen niet?

Lelie, heerlijk zeg naar Curacao!! Zal idd goed voor jullie zijn, even weg uit de dagelijkse sleur en elkaar weer 'leren kennen' :) Jammer van het weekendje Leeuwarden dan maar ja is niet anders. Wij gaan eind maart een midweek weg dus wordt hem voor ons ook niet helaas. Heb je geen annuleringsverzekering?

Loesie, fijn dat S.iem het zo goed doet zonder tarwe! Moet hij daar nou zijn hele leven om denken of is het tijdelijk zoals bv Kma? En wat moet het voor jou nu zwaar zijn zeg :( maar wat je zelf ook zegt; het is voor een goed doel :) Ik vind je een hele sterke vrouw en een super moeder! :)

Hier gaat alles goed! Het weekend goed benut met allerlei klusjes in huis. Nieuw behang op een muur in de kamer, de tv + meubel opgehangen en de meubeltjes weer een beetje anders gezet. Nu nog een nieuw vloerkleed halen en misschien nog een nieuwe salontafel.

Kregen we trouwens een aanmaning van een incasso bureau :) Of we de rekening van de dietiste even willen betalen. Nooit een factuur of herinnering gekregen dus stond een beetje raar te kijken. Natuurlijk meteen betaald. Maar nu ben ik het eigenlijk niet eens met het bedrag. Ze hebben 90 minuten gerekend (standaard voor een intake) maar ik ben er toen niet geweest want de dietiste had autopech en kon niet op tijd komen, we hebben het toen telefonisch gedaan en en dat was toen 3 kwartier. Nu moet ik dus €100 betalen voor 3 kwartier aan de telefoon. Ik vind dat niet vergelijkbaar met een bezoekje, want dan vind ik het wel logisch dat ik dan het hele bedrag betaal omdat dan 90 minuten wordt ingepland maar nu dus maar3 kwartier aan de telefoon. Of vinden jullie van niet? Heb geen idee of zoiets normaal is of niet en ga sowieso even bellen ook omdat we helemaal geen facturen hebben gekregen.

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Esser, lees al dat O. 5 voedingen krijgt :) Hier ook. Al krijgt L.uuk geen voeding om 22.30/ 23.00 uur. Hij komt dan nooit (eigenlijk ook nooit gedaan) en als ik hem dan wel wakker maak dan komt hij om dezelfde tijd als ik hem laat slapen ;) Hij gaat soms wel om 18.00 de nacht al in en dan maak ik hem wel wakker om 20.00 dus dan krijgt hij zijn laatste voeding en slaapt dan tot 4.00/5.00. Vind het prima zo, zo kan ik ook als het moet vroeg mijn bedje in duiken ;)

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    R.einout krijgt zijn laatste voeding altijd om 21:30 en dan slaapt hij tot 3:00/4:00.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jeetje Esser, wat slaapt Olivia lekker lang zeg! Vaak valt Daan in slaap rond half 10/10 uur en dan geven we m slapend zn fles om 11 uur. En ja hoor vannacht weer om 5.15 uur wakker...........pffff. Miss halen we m wel te snel uit bed maar ja, hij slaapt nu naast Sophie's kamer dus wil t ook niet teveel uitproberen want wil niet dat zij wakker wordt. Lastig lastig!!

Jewel, is een intake dan ook 100 Euro voor 1.5 uur? En dan nu en telefonisch en de helft korter, en dan nog steeds 100 Euro? Dat is wel heel bizar!! Weet alleen niet of dietisten werken met uurtarieven of consulttarieven. Miss dat het daarom hetzelfde is??

Nou ik ga ff hier eea doen aan admin zodat ik helemaal bij ben. Ook zo ff de HA bellen of de uitslag vd kweek al binnen is!! Ben zo benieuwd, ook al verwacht ik er nix van, gezien Jewel's reactie vorige wk op mn fb. Ben dus ook bang dat er nix uit komt...............

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, ik wist wel dat een volledig consult ongeveer zo duur zo zijn maar ik heb m.i. niet een 'normaal' consult gehad. Op de site las ik dat ze, als de verzekering het niet vergoed, een uur tarief van €20 hebben en dan zou het dus €60 worden, vind ik een heel verschil. Ik ga zometeen even bellen, eerst de kids even op bed en ben benieuwd wat ze zeggen.
    Ben ook wel benieuwd naar de uitslag al zal het wrs niks wezen maar dan weet je het iig.
    En lastig idd wbt Daan....misschien dat Sophie er niet wakker van wordt als je hem laat liggen? Ruben slaapt meestal ook gewoon door als L. huilt. En hij is al zo'n slechte slaper ;) dus wie weet?

Kleintje, dus R. slaapt ook al lekker lang snachts. En veel plezier bij de Ikea! Blijft het alleen bij de babyfoon? ;)

Hier vanaf morgen weer elke dinsdag op mijn 2 nichtjes passen. Wordt lekker druk met 4 kids :) Als ik weer ga werken dan past mijn s-zus op, zo hebben we het weer mooi geregeld!

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Is alleen bij een babyfoon gebleven...... Maar ze hebben daar zo veel leuks :):). Ben alleen de afgelopen weken er te vaak geweest. En inderdaad lekker druk met 4 kids! Waar zijn je nichtjes nu eigenlijk op dinsdag als ik vragen mag?

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, knap van je dat je alleen een babyfoon gehaald hebt ;) Ze hebben idd leuke dingen! 'Gelukkig' is de dichtstbijzijnde Ikea hier in Groningen dus dan ga je er niet zomaar even heen ;)
    Een tante van mijn s-zus heeft tijdens mijn verlof op mijn nichtjes gepast.

Heb net gebeld over de factuur van de dietiste en ik zal helaas niks terugkrijgen want Liv voeding- & leefstijladvies is failliet......Daarom dus ook die aanmaning. Ze hebben dus nooit een factuur gestuurd. Nou ja heb goede adviezen gekregen van de dietiste dus die €100 is goed besteed :p

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Jeetje failliet. Wel erg dat ze jullie daar op gaan uitkleden..

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, ik vind het ook vreemd hoor! Failliet en dan de klant zo 'benadelen'?

Hier de HA gebeld in mn lunchpauze al net, en de uitslag is bekend!!! Moest alleen nog even overlegd worden met de HA dus tussen 4 en 5 weer terugbellen. Traantje denkt dus wel dat er wat uit is gekomen anders had de ass wel meteen kunnen zeggen dat het nix is. Aan de andere kant, miss is de ass wel gewoon een domme muts ;) en moet de HA het eerst zelf zien :D Vind t best wel spannend want het is zo sneu als je m zo ziet met die vastgeplakte oogjes 's ochtends en dan de rest vd dag vieze pusoogjes :( Voor de foto's maken we m dus ook elke keer schoon :p

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Kleintje, ik vind het iedere keer zo leuk om te lezen dat je nog steeds lekker aan het BV geven bent en hoe je er dan over schrijft :). Echt knap van je! Hier dronk M. destijds de gekolfde melk op het kdv ook niet altijd op. Soms dronk ze de hele dag nog niet eens de helft...dacht dan altijd.... de schade haalt ze thuis dan wel weer in en een dagje eens wat minder overleefd ze ook wel. Uiteindelijk toen ze ook brood ging eten, het brood in stukjes gedaan en dan de BV daardoorheen zodat ze toch wat binnenkreeg (weigerde namelijk toen ineens v/d ene op de andere dag de fles en van een lepeltje ging wel ;)).

Suus, dus nog even spannend wat de uitslag wordt.... hopelijk is de ass idd een domme muts en is het gewoon niks ;).

Jewel, vindt het ook maar erg vreemd allemaal hoor! Maar w.s. kun je er ook nog weinig aan veranderen....

Hier dus weer wakker :). Wederom een rustig nachtje gehad...ben maar 'aan de poets' gegaan zodat de nacht wat sneller ging. Owh....ben weg...hahaha....M. wordt net wakker....en op een o zo grappige manier, hahaha....hoor net ineens op de babyfoon een paar keer uit het niets "kiekeboe' 'kiekeboe'.... Owhhhh.....lieffffff.....hoor d'r nu zeggen.... 'mama kusje' :) * smelt* ik ben weg!!

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, je zou dan idd zeggen dat er wel wat uitgekomen is.........nog even wachten dus. Het is idd sneu voor ze :( Bij mijn nichtje duurde het dus vrij lang dat het over was en mensen vroegen er ook altijd naar. Goed bedoeld natuurlijk maar het eerste wat ze zien en vroegen was altijd dat prut oogje. Mijn s-zus baalde daar soms wel van. En zei maakte ook altijd voor de foto het oogje schoon ;)

Op zich hebben ze mij niet echt benadeeld vind ik. Ze hebben mij het normale tarief berekend maar het was geen 'normale' afspraak omdat het via de telefoon gegaan is en veel korter en daarom vond ik het wat te veel. Maar ja, niks meer aan te doen dus. De vrouw aan de telefoon snapte mij ook wel maar zij kon verder ook niks doen, het is blijkbaar daar nu wat een zootje.

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    MAjo, Had net gebeld (vanmorgen ook al) en hij had beide flesjes helemaal leeg!!! 2x 110 cc (was vanmorgen een zakje gescheurd dus helaas 2 x 10 cc weg :(). Dus dat gaat prima!!! Nog een half uurjte en ik ga naar het kdv om R.einout te voeden. En dan mag hij en M.aurits weer lekker mee naar huis. Ben de dag goed door gekomen. Maar ben blij dat ik de kids weer kan ophalen. maarja ik vind dat ik R.einout deze week toch maar moet laten gaan. Moet toch een keer. En nu heb ik de kans om ook even te kijken hoe het met die voedingen gaat. En of de derde voeding op het KDV goed gaat.

Nou ik ga ff het een en ander klaar zetten voor het eten van straks. En dan mijn mannekes ophalen :)

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hahah Majo, wat lief :) Dat zijn echt van die smelt momenten.

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ghihi, een scheetje ja die M.aud!!!! En volgens mij kletst ze jou de oren van je kop!!!

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, wat super dat R. zo goed gedronken heeft op het kdv! Is weer een zorg minder en met die gedachte zit jij ook wat minder ongerust thuis of niet? :)
    Straks weer lekker genieten van je mannetjes!

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Even een ego berichtje, voel me nl niet al te jofel, heb nl een buikgriepvirusje te pakken of het komt van het eten van gisteren (we hadden nl een feestje van mn ouders, die waren 35 jaar getrouwd, en daar zat ook een etentje bij).

Vanmiddag op controle bij de vk geweest, weer goedgekeurd, hoewel mn bloeddruk nog steeds erg laag is (105/55). Ons kleintje is alleen nog niet ingedaald, terwijl het daar de vorige controle wel op leek. Mochten de vliezen dus breken, moet ik direct naar het zh.
    Als ik donderdag nog zo misselijk ben, moet ik weer naar de vk terug om te kijken of er niet iets anders achter zit.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo daar ben ik ook weer eens.

Esser: Het rijden gaat best lekker, ene dag beter dan de andere, maar dat blijft toch, heerlijk zeg een nieuwe droger, en is iedereen al weer een beetje opgeknapt bij jullie?

Lelie: Wat rot dat jullie even in een dipje zitten momenteel. Hopelijk krabbel je er weer uit. Vast wel, ik denk dat iedereen weleens op zo'n punt komt. Sterkte ermee! En wat heerlijk zeg Curacao en zo snel al, hopelijk komen jullie weer tot elkaar die week.

Susan: Daan ligt op zijn eigen kamertje las ik, gaat het goed? En je gaat goed met de kilo's en centimeters hoor, maar pas op met de paaseitjes he haha, hier vanavond een gebakje gesnoept, maar morgen wel gewoon weer streng. En nog terug gebeld door de HA vanmiddag?

Traantje: De kids doen het goed lees ik? Ben je er al over uit wat te doen met de bv? Moeilijk is dat toch he? En J.enna dus ook al lekker aan het babbelen. Lief he? En ook al een vriendje? Lief he dat kusjes geven. Sara's nichtje van 4 maanden ouder wil Sara ook alleen maar kussen, maar Sara is er niet echt van gediend haha.

Loesie: Jij ook fijn nieuws over de kleintjes! Fijn dat beeb het goed doet, rot dat mama steeds verder aftakelt maar hou even vol meis, nog 12 weken, het schiet op, sterkte nog even. En S.iem dus ook al lekker aan de klim, voor Sara is ook niets veilig, gaat echt overal op staan en klimmen.

Jewel: Hoe is het nu met eczeem en spruw? Wat vervelend dat de spruw weer terug is/niet helemaal weg was. En inderdaad raar hoor van die rekening, niet helemaal terecht maar niets aan te doen als de ondernemer failliet is helaas.

Nightelf: Ziekjes lees ik, bah zeg, beterschap. En hoe gaat het met de laatste loodjes? Nog even volhouden!

Majo: Heel veel succes morgen met de 1e FM, ben erg benieuwd wat er bij jou groeit. En wat lief zeg van je kleine gup. Smelt.

Kleintje: Fijn te lezen dat R. het goed doet op het KDV.

Elin: Hoe is het met jou meid?

Sinja: Hoe is het met jou? Dubbel toch hede dood en het leven zo dicht bij elkaar.

Zo, volgens mij heb ik bijna iedereen gehad, voor degenen die ik vergeten ben, sorry!

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes op mijn ego bericht van vrijdag.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog even ego: Vandaag 2e FM gehad, links 7 tussen de 12 en 17 mm en nog wat kleintjes, rechts 10 tussen de 12 - 18 mm en nog wat kleintjes. Het was nog even spannend of de punctie wo of do zou zijn maar er is toch besloten het woensdag te doen. De wat kleinere follikels zullen dan niet allemaal mee doen maar dat is niet anders. Woensdag hebben we oppas zonder dat het opvalt dat we extra weg moeten, dat is nl. mijn normale werkdag en donderdag zou ik extra oppas moeten regelen dus vind het wel prima zo. We moeten wel al om 8.00 uur melden en het is een half uurtje rijden dus moeten wel vroeg weg. Vind het nu best wel weer spannend, de boel is flink gevoelig dus ben benieuwd hoe de punctie gaat.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, wat een goed nieuws zeg!! Ik denk dat daar wel een mooi aantal eicellen gevonden gaat worden :)
    Merk je het ook meer met paard rijden trouwens, al die follies??

Nightelf, hè bah hoogzwanger en je zo voelen, bleh!! Wel fikfakt de vk je extra goed in de gaten houdt hoor nu. Lijkt me wel lastig ook trouwens met A die ook rondhuppelt?

Hier gebeld naar de HA en Daan heeft pneumococcen in z'n ogen. Daar krijg je ook longontsteking, meningitis en sepsis van... Brrrr, enge gedachte dus maar snel vergeten. Morgen wordt het receptje gefaxt naar onze apotheek dus hopelijk helpt de AB zalf snel. Heeft nu wel lang genoeg geduurd!
    Daan had veel geslapen op kdv dus had gedacht dat ie de hele avond wakker zou zijn maar nee hoor, meneertje ligt al vanaf 20.30 uur knock out bij mij in bed :D Ben nu wel benieuwd naar vannacht...
    Morgen helaas een zware werkdag dus hopelijk is die snel voorbij. Manlief en ik gaan vast op dinsdagavond een avondje voor onszelf inlassen. Vorige week ook gedaan en samen filmpje gekeken. Beviel wel!!

Deel Deze Pagina