Jewel, bij mij word het wel steeds meer. De eerste dag dat r op de opvang was kolfde ik 90 cc en gisteren 120cc. Dus dat komt helemaal goed! Traantje, voed jij ook maar met een borst?? Nou vannacht was weer zwaar. Weer elke twee uur wakker. Maar nu overdag gaat het goed. Hopelijk slaapt hij vannacht goed want ik wil maandag zonder wallen op mijn werk verschijnen. Net twee maillots gekocht voor rein. Want alle broekjes zijn te wijd waar door ze plooien. Straks komt de invasie om 13:00 voor mau's verjaardag. Ik zet vanavond taartfotos op fb. Vind het namelijk jammer als iedereen hen al gezien heeft. Laterzzzzz
Hoi meiden, even snel ego: We hadden 3 bevruchtingen van de 8 eicellen. En we krijgen er straks 1 terug geplaatst. Een pak van mijn hart, was zo bang dat er geen bevruchtingen waren. Helaas zijn de andere 2 niet goed genoeg om in te vriezen, dat hadden we wel gedacht maar anders gehoopt natuurlijk. Ik vind het erg dat 2 in principe goede emmy's dan vernietigd worden. Maar helaas is het niet anders en we zijn uiteraard dankbaar dat we een TP hebben.
Elin, ik zou nu al testen hoor. Is duidelijkheid niet gewoon erg prettig? Lelie, wat klink je weer lekker jezelf!! Het idee van curaçao doet je vast goed!! Kleintje, veel plezier met de viering van M's verjaardag!! Ben benieuwd naar de taartfoto's!! Traantje, jij kan het hele dorp voorzien van melk!!! Leuke bijverdienste wellicht?? Hier, vanmorgen weer hardgelopen. Had totaal geen zin, toch gedaan en maar 16 sec langzamer dan vorige keer dat ik deze les heb gedaan, terwijl ik al 1 wk neiiet had hardgelopen! Dus best netjes Strax naar K3!! Ben benieuwd hoe Sophie dat vindt! Gaat nu nog even uurtje slapen voor we naar m'n zus gaan om Daan en de hond af te zetten. Dan door naar Ahoy! Jewel, ik heb onder maar 2 voortanden. Die andere 2 zijn nooit aangelegd. Was dus bang dat Sophie dat ook zou hebben, al sinds m'n zwangerschap denk ik dat. Nu dus de bevestiging dat t niet zo is. M'n vader heeft er wel enorme heisa om gemaakt. Vond t belachelijk om bij een kind van 2 al zo'n foto te maken ivm straling, omdat je toch nix kan veranderen aan de situatie. Had t beter kunnen doen als ze 6,7 of 8 was omdat we dan meteen alles weten. Heeft ie wel ergens gelijk in natuurlijk maar ja, word dan wel meteen uitgemaakt voor domme kalf en debiel. Voel me meteen een enorm slechte moeder...
Zora, waarom tp-en ze er dan niet gewoon 2? 1 goede en de beste ab de minder goede? Weet dat ze in de VU zeer streng zijn daarop maar Miss in jullie zkh anders??
Sooo, zijn we weer. Zijn even naar Deventer geweest, was wel even gezellig. Alleen een beetje jammer van het weer. Suus, je vroeg nog of en wanneer ik mijn man zag. Da's per week heel verschillend. (hij is vrachtwagenchauffeur) Hij is er vaak tussen zeven en acht weer, het komt dus helaas wel vaak voor dat hij O.laf niet ziet. Van de week ook weer, heeft ie drie dagen achter elkaar O.laf niet gezien. Erg sneu dus. Soms zie ik hem ook maar even, dan komt hij weer en moet ik weg om te werken. Gelukkig is hij er wel altijd in het weekend en dat is ook wel heel fijn. Ben iig al blij dat hij niet de hele week van huis is. Knap van je hardlopen! Hoe lang moet je dat eigenlijk doen? Of staat daar geen termijn voor? En je bent helemaal geen slechte moeder hoor! Kan mij wel voorstellen dat je het graag wil weten. En één zo'n foto zal toch wel niet zo schadelijk zijn. Heb je gisteravond trouwens gewonnen? En voor ik het vergeet; veel plezier straks bij k3. Ben benieuwd wat S. er van vind! Traantje, knap dat je door gaat met de bv. Kan je niet helpen met je vraag over kolven op het werk. Heb ik nooit gedaan. Verder alles goed met jou en de twee J's? Nightelf, hoe is het met jou? Kun je het allemaal nog een beetje volhouden? Had je trouwens al een buddy? Kleintje, wat sneu dat R. nu ook een spreidbroekje moet. Kan hij er een beetje aan wennen? Wel fijn dat het bij M. nu allemaal goed is, weet je iig wel waar je het voor doet en dat het resultaat heeft. Ik las dat je vandaag M. zijn verjaardag viert, dacht al dat ik je vergeten te feliciteren was. Maar dat kan dinsdag dus nog. Wens je een fijne dag vandaag en ben ook wel heel benieuwd naar de taart. Esser, ik wist op het laatst helemaal niet meer wie de mol was. Kon het alleen donderdag niet zien omdat ik moest werken. Heb het vrijdag maar even terug gekeken. Vind het een erg leuk programma. Loesie, alvast gefeliciteerd met je man en een gezellige dag morgen. Lelie, fijn om te horen dat alles goed gaat. Gaat het tussen jou en je man ook weer wat beter? Jewel, hoe ging het bij de kapper? Zora, super dat je een tp hebt! Vraag mij ook wel af waarom ze er dan geen twee tp. Vooral omdat ze nu al zien dat ze niet ingevroren kunnen worden. Zal ook wel weer protocol zijn, mag hier nl. ook niet. Heeft er iemand eigenlijk nog wat van onsw gehoord? Vind het zo sneu voor haar.
Suus, heeeel veel plezier bij K3 vanmiddag! Moet gewoon super leuk worden! Kleintje, jij ook veel plezier vandaag! En al helemaal voor M natuurlijk! Is dat nu sinds de spreidbroek dat het slapen zo onrustig verloopt? Dat breekt je wel op ja........ Zora, goed nieuws voor jullie bevruchtingen! Maar er zit idd een beetje een rauw randje aan...... Is er een beleid over TP van 2? En/of een keuze van jullie zelf? Traantje, ruim in de bv melk dus! Goed hoor. Is wel een fijn gevoel hè? Fijn dat je de knoop hebt kunnen doorhakken. Jewel, is het weer gelukt met R zijn haren? Ben benieuwd! Elin, ik zou er ook n testje op wagen. Dan is er wel de duidelijkheid..... Majo, hoe is t met je? Lelie, loopt t weer wat relaxter? Nightelf, was je nu naar de kapper geweest? @hier, een relaxte zaterdag. Wat hangen en rommelen in huis en zo nog wat boodschappen doen en bij s-ouders even op de koffie. Morgen gaan we naar de dierentuin: de beekse bergen! Is bij ons zo in de buurt en mannetje en ik zijn er al jaren niet meer geweest. Ze geven morgen maar 10% kans op regen en 40% kans op zon dus ziet er wel goed uit. Oh, we hebben 8 kaarten kunnen bemachtigen voor het Zand! festival. Is wel pas 18-08 maar we hebben dr zin in. Strandfestival Zand 2012 Voor degene die ff wil bekijken wat t is. Toedels
Hmmmmm.........beetje jammer dat ik dit nu nog net lees.... moest afgelopen donderdag werken en Mannetje en ik wilden het vanavond gaan kijken bij uitzending gemist . Nou ja....was toch wel te verwachten dat zij het was . Nu mond nog houden tegen mannetje .
Hier TP gehad. Helaas niet wat we gehoopt hadden. Het embryootje is maar 4 cellig, en de andere twee denk ik ook daarom vriezen ze niet in. We hebben heel weinig hoop meer eigenlijk, maar goed we proberen vertrouwen te houden. Vind het echt rot dat die bevruchtingen en het doordelen bij ons zo slecht gaat. Waar zou dat toch aan liggen vraag je je af? Maar goed wnderen bestaan, ik heb al even gegoogled en er zijn vrouwen die zwanger zijn van 4 cellige emmy's op dag 3. Over 1 of 2 TP. We hebben afgesproken er dit keer 1 terug te plaatsen omdat mijn arts geen voorstander is van 2. Ten eerste gezien mijn leeftijd en ten tweede omdat ik al ens zwanger ben geweest. Nu baal ik wel een beetje dat ik niet heb doorgezet want da was toch extra kans geweest. Bij een eventuele volgende poging wil ik wel voor 2 gaan en mijn arts heeft ook aangegeven hiervoor open te staan. Sorry voor ego, reageer later wel wat uitgebreider.
Esser, veel plezier morgen! Altijd leuk een dierentuin. En O.liva alweer vier maand, wat gaat dat toch snel. Majo, dat had ik ook al afgelopen donderdag, toen las ik het ook voordat ik het had gezien. Zora, wat jammer dat ze "nog maar" vier cellig waren. Maar net wat jezelf schrijft, er zijn er zat zwanger van geworden. Wij hebben altijd hele goede embryoo's, maar die blijven ook niet zitten. Weet dat je weinig aan deze info hebt, maar hoop echt dat je er een beetje vertrouwen in kan hebben. Het zegt allemaal helemaal niks. Ik duim iig voor je. Dikke knuff.
Owh Zora .....kan me voorstellen dat dat even een flinke tegenvaller is zeg!! Maar hoop wel héél erg op tóch een wondertje voor jullie! Er zijn idd meiden bij wie het wél gelukt is dus het kán. Maar ja....het is natuurlijk nooit wat je bij voorhand wilt horen . Knuffie!! Kleintje, een hele fijne dag vandaag! Ben benieuwd naar je taart. Hopelijk slaapt R. gauw weer wat langer 's nachts! Helemaal als je maandag weer moet werken. Wel fijn dat het met het spreidbroekje enzo allemaal zo snel kon/ging. Suus, Alweer terug van K3? Hoe was het? Knap zeg van S. dat ze stil bleef zitten voor de foto . En lekker uit eten geweest dus?! Goed zo!! Geen last van gehad omdat je maag er niet meer aan gewend was? En trk je niets aan van je pa zeg....je bnet een TOP moeder....vraag maar aan S.ophie . Lelie, jij klinkt idd weer meer als voorheen . Heb je je haar nu dan echt kort kort of nog wel iets langer? Traantje, ik kolfde ook net als de rest op de +/- voedingstijden van M. toen. Deed voeden op verzoek dus kon er ook weleens mee 'spelen' als dat zo uitkwam. Ook door drukte weleens een kolfsessie moeten overslaan en dan stond ik écht op knappen . Esser, Leuk beekse bergen morgen. Vind ik een mooie dierentuin . M'n moeder en Stiefvader zijn gisteren met M. naar dierentuin in Emmen geweest. Ze was dit keer helemaal weg v/d puinguins integenstelling tot een half jaar terug...toen hadden ze d'r in d'r handje gepikt . Elin, nog leuke dingen gekocht in Deventer? Is leuk winkelen daar he...vindt het een leuke winkelstad met al die smalle straatjes . Hier alleen jaaaaaaaren geleden dat ik er geweest ben. Nog een test gedaan? Of wacht je nog even? Nightelf, jij lekker aan het relaxen bij de kapper? Heerlijk. Nieuwe look of alleen wat 'bijwerken'?! @Hier: afgelopen donderdag een FM gehad. Rechts zat er 1 grotere en verder allemaal kleintjes. Links een paar grotere en ook veel kleintjes. Gyn zei nog dat die stimulaties bij mij altijd zo vreemd verlopen, anders dan 'normaal'. Er is gewoon geen 'touw' aan vast te knopen welke kant het iedere keer opgaat. Dan zijn het er veel, dan weer weinig, dan groeien ze té snel, dan weer te langzaam, dan de helft wel, dan weer niet.... Pfff.... het zal allemaal wel . Zou komen doordat er normaal gesproken celletjes om de follikels heen zitten en bij mij niet? (ofzoiets...? hmmm nog maar eens naar vragen hoe dat zit...). Moest in elk geval vandaag weer terug voor een FM. Rechts één hele grote, verder alleen maar kleintjes, links een stuk of 3-4 van rond de 14mm. En dat v/d +/- 24 die bij uitgangsecho klaar lagen.....BMS was overigens wel prima. Nou das dan in elk geval wat, hahaha. We spuiten dus weer vrolijk 2 dgn door en gaan maandag wéér voor een FM. Nr. 4 alweer. (hoop niet dat het er wéér 7 gaan worden...). Wordt vervolgd....
Sorry majo en elin, zal dit soort zaken hier niet meer delen....... Was iets te enthousiast denk ik.....
Esser, haha geeft niks hoor. Ze maakten toch al heel vroeg in die afl bekend dat zij het was. Majo, niet veel gekocht in Deventer, maar vind het al gezellig om daar een beetje rond te lopen. Is idd een hele mooie stad. Heb nog geen test gedaan, wel meegenomen, maar durf nog niet. Denk morgenvroeg als ik dan mijn ongi nog niet heb. En je moet maandag dus weer voor een fm. Zal mij benieuwen hoe t er dan uitziet. Hopelijk gaan er nog wat meer meedoen, maar ook weer niet te veel dat zou ook niet goed zijn. Het blijft dus spannend bij jou.
Ik kan het zelf eigenlijk niet geloven. Maar hier de test. Jullie zijn echt de eerste die het weten. Wel bijzonder om dit met jullie te delen.
Waaaaat Elin!! Gewoon positief!! Wat geweldig!!! Wow wie had dat nou gedacht. Helemaal flabbergasted nog zeker?
Wow Elin, kippenvel!!! Oh wat onverwacht en oh zo mooi tegelijk!!! Ik feliciteer je alvast (voorzichtig)! Wat zei Elinman?? Ben helemaal blij voor jullie!!!
Jeetje Elin, wat gaaaaaaaaaaaaaaf!!! Helemaal super meid!!! Toch al lekker n felicitatie vanuit hier!
Jeetje Elin, ik weet gewoon niet wat ik zie!!!!! Wat een wonder zeg en tijdens jullie rust maand! Gefeliciteerd!!!
Eline wat geweldig!!!!!! GEFELICITEERD met je zwangerschap!!! Whaaaaaaaa gaaf!!!!!! Zora wel even balen zeg, maarrrrr idd er zijn er zat van zwanger geworden dus nog alle kansen! Ennnn je hebt een Emmy aan boord!!! Succes deze spannende weken!!! Majo, balen dat t ook allemaal zo lang moet duren, hopelijk zijn er een boel maandag mee gegroeid!!! Suus hoe was t bij K3? En knap dat ze zo stil bleef zitten!! Kleintje hoe was de verjaardag? Moet nog even verre teruglezen, kwam even spieken hoe t met Zora en Majo was, lees ik t nieuws van Elin!!!! Echt geweldig zeg!!!!!