Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *nog even terug zitten zoeken of ik t per ongeluk had gemist dat Elin ook weer was begonnen omdat ik hier niet zoveel ben geweest:)*

Maar dus echt in je maand rust Elin!!!! :$ wauw, echt zooooo geweldig voor jullie!!!! :D:D:D:D:D:D:D

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lieverds, dank jullie wel. We kunnen het zelf ook nog helemaal niet geloven. Elinman is er ook helemaal ondersteboven van. (maar zat net al wel naar namen te kijken, zo ontzettend leuk)
    Ga morgenvroeg denk ik nog een keer testen, om te kijken of het streepje er dan nog staat:D. Het is echt superonwerkelijk! Na al die jaren dan toch nog spontaan zwanger, echt heel bizar.

3. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: wauw!!!!!!!!!!!!! ik had al zo'n voorgevoel, wat ontzettend geweldig!!! Ik kan me voorstellen dat je het niet gelooft! Maar al een voorzichtige felicitatie. Raar hè, geen wachtweken, maar opeens al bijna 5 weken zwanger! Enne, ergens hebben elinman en jij elkaar dan toch gezien ;)

@Kleintje: ik voed idd maar 1 borst per keer. Zit genoeg in! Hoe was de taart? Goed gelukt en goed van gegeten?

@Lelie: ik ben benieuwd naar je nieuwe coupe! Fijn dat je het geld van het weekendjeweg terug terug kreeg!

@Esser: leuk naar de dierentuin!!

@Majo: op naar de volgende fm dus... wel weer spannend welke kant het op gaat... het moet toch een keer lukken :(

@Zora: wat een tegenvaller zeg :( maar wat je al zegt, het kan wel. ik duim gewoon voor je hoor :)

@hier: we zijn weer met een kuur nystatine begonnen. Jelte had weer een witte tong :(, blijft echt een neverending story, zucht! Ik ga het nu alleen anders doen. Ik ga hem maar behandelen totdat zijn tong weer schoon is en dan gewoon maar tijdelijk 2x daags. Ik hoop dat dat dan wel werkt... Verder hier nog steeds kraamvisite. Er komt echt geen eind aan. Allemaal lief bedoeld natuurlijk, maar ik word het een beetje zat ;)

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Elin, nog een keer getest? En weer n mooie streep? ;)

Wij gaan hier aan de slag en vertrekken snel! Het weer ziet er i.i.g mooi uit hier! Fijne zondag meiden.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja Elin, ik wil ook weer 2 streepjes zien!! :D

Zora, wat balen van de 4 cellige Emmy maar je kansen zijn echt nog niet verkeken hoor!! Hebben ze een verklaring voor de 'matige' Emmy's?

Majo, nou hoop idd niet dat je 7x moet komen voor fm!! Welke kant willen ze opgaan dan? Is t niet prettiger op een gegeven moment genoegen te nemen met 5 eicellen bijv en dat alles wel doorgaat?

Het is officieel; Daan slaapt door!! Vannacht weer en vanmorgen om 7 uur zelfs wakker gemaakt voor z'n fles! Hij kan dus wel eerder z'n bed in, Miss wel rond 10-en ofzo? FF nieuw schema bedenken ;)
    Ik ga maar ns uit bed want moet over ca uurtje verzamelen voor hockey. Moet nog douchen etc, ontbijten en de hond uitlaten...

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nou komt ie nog een keer. Heb vanmorgen om zes uur al getest:D

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Traantje, moest erg lachen om jou reactie:D Elinman en ik waren het er gister ook nog niet over eens welke keer het nu was;)

Esser, heel veel plezier vandaag.

Suus, heerlijk dat D.aan doorslaapt. Krijg jezelf ook mooi je rust ( als je tenminste op tijd naar bed gaat;) Is hier ook altijd een probleem, kan 's avonds ook altijd moeilijk naar bed komen.

Ga nu gauw even ontbijten en dan straks nog even wat leuks doen. Alleen nog even verzinnen wat.

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie test elin :) maar de 2 moet een 3 zijn ;)

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Oeps, de hormonen beginnen nu al te werken:p

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wow, wat lees ik nu!!!! Wat een ongelooflijk wonder, Elin!!!! Supergefeliciteerd!!!!!!

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    o Elin wat een goed nieuws!! Gewoon in je rust maand zwanger worden...haha wie had dat gedacht? Van Harte Gefeliciteerd!! En de tweede streep al lekker donkerder dan die van gister, super!

Suus succes met de hockey, al zal je het wel niet meer lezen voor die tijd want een uurtje voor ontbijd douchen en hond uitlaten en ook nog eens ernaartoe is wel een beetje krapjes idd, hoop dat het je gelukt is.

Majo ik duim voor je dat het allemaal goed verloopt..

Traantje succes met je kraamvisite, en alweer/nog steeds spruw, arme J. elte.. :(

Zora ik duim gewoon extra hard voor een mooie test over een kleine twee weekjes.. als het echt geen kans zou hebben zouden ze het natuurlijk ook niet terugplaatsen, dus is er hoop hoor!!

Nightelf hoe gaat het met je bekken? Nog maar een paar weekjes zeg, wat gaat dat snel!!

De rest een fijne zondag!!

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Pat oehoe is t bij jullie?

Traantje wat zielig alweer spruw! Succes met t kraambezoek!

Suus, wat goed van d.aan dat hij doorslaapt!!! Heerlijk voor jullie!!
    Succes met hockey!

Elin: super!!! De test is nog donkerder!!! Heb je enig idee hoe lang je nu zwanger bent? :)

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Sinja, als ik het goed heb, ben ik nu vier weken en drie dagen. Heel kort dus, maar vind het al een mega groot wonder dat ik zwanger ben.

Majo, succes morgen. Hoop dat het er mooi uit ziet.

Nightelf, zie je onderin hangen. Hoe is het met jou?

Wat een heerlijk weer vandaag! Zijn net naar de kinderboerderij geweest. O.laf vond t helemaal geweldig, vooral de speeltuin was favoriet. Ook is hij helemaal gek van dieren, het was dus super geslaagd.

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hier gaat het de laatste paar dagen echt bagger, mn bekken en rug doen zo'n ontzettende pijn, ik kan niet eens de trap fatsoenlijk oplopen, ik slaap hooguit 3 uurtjes per nacht en dan kan ik echt neit meer liggen. Ik zou ook niet weten hoe ik dit nog 3 (of misschien wel 5 weken vol moet houden).
    Vanochtend zijn we even naar een heel klein dierenparkje hier in de buurt geweest, maar was blij dat we weer in de auto zaten.
    Morgen weer naar de vk en stiekem hoop ik dat ze me misschien deze week wel gaan inleiden (is nog wel vroeg, maar ik trek het echt niet meer). Daarbij komt ook de spanning naar boven of we uberhaupt het zh wel gaan halen, omdat ik de vorige keer geen ontsluitingsweeen heb gehad.

Sorry voor mn geklaag, maar moest het echt even kwijt.....

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, streepje is donkerder!!! :D Echt zo fijn voor jullie! Mooi weer vandaag hè, goed dat jullie er gebruik van hebben gemaakt :)

Pat, bij jullie alles wat rustiger inmiddels?

Nightelf, ik zou t zeker voorstellen aan de vk. Vertellen hoe je je voelt en hoeveel pijn je hebt. Je kan toch ook niet al uitgeput aan je bevalling beginnen??

Hier net wissel vd wacht gehad. Ik ben nu thuis en manlief is naar hockey om te fluiten en daarna zelf spelen. Dan neem ik de kids mee en gaan we kijken naar papa :D
    Wij hebben zelf 4-3 verloren :( maar hadden 1 man minder dan zij en zij waren de nr 1!! Best goed gedaan dus en we hebben ook prima gespeeld! Beetje zuur alleen dat zij 3 min voor tijd de 4-3 maakten...;)
    Sophie vond K3 echt super leuk gisteren! Ze moesten eigenlijk doorspelen vond ze, maar ja na 1.5 uur concert was t ook wel genoeg ;) Na afloop zo'n musical jurkje gekocht voor 6 euro dus ze was weer helemaal blij! Volg jaar weer en dan met Traantje en J erbij :)
    Na 1 wk stil te hebben gestaan qua gewichtsverlies, zit er nu weer schot in!! Nog 1 kilo en dan zijn de zwangerschapskilo's weg!! Alleen wil ik naar 58 kilo, op de nieuwe weegschaal, dus dan heb ik er nog ruim 7 te gaan... Als ik trouwens m'n zwangerschapskilo's kwijt ben, doe ik m'n oude weegschaal weg en ga ik vrolijk verder op de nieuwe :)

Oh ja mijn hardloopdoel is in eerste instantie om 5 km te rennen in 30 min. Ik zit daar nu wrs nog wel iets boven (denk 32 min ofzo). Uiteindelijk dan steeds de tijd verbeteren zodat ik sneller word! Denk dat ik t ook in m'n vakantie moet doen, in juni in Frankrijk...

Nu even snel douchen want Ajax begint net en Daan moet zo een fles. Sophie ligt knock out...

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje wat kletsen jullie toch ontzettend veel!!

Elin!!! Joehoe. Nog iemand die spontaan zwanger is geworden!! Het is en blijft echt een wonder. Haha dus jullie weten niet zeker welke keer het is gelukt.
    Nou bij ons weet uk het wel hoor haha.

Nightelf. En in de middag rusten lukt dat niet? Gewoon proberen bij de vk wie weet wat ze zegt.

Loesie jij ook rustig aan zeg!

Haha ik moet me aan me eigen regels houden maat met al dat geklus hier merk ik dat ik mezelf tegen kom. Vaak pijnlijke harde buiken. En zo gespannen sfeer hier
    T zit zo tegen. Stiucadoor was door zijn rug gegaan. En nu liggen we stil. Kan niet verder als je niet je muren kan doen. Ben het zo ontzettend beu momenteel. Ach ja komt wel weer
    Hoop dat me bekken niet meer pijn gaan doen dan komt het wel goed. Ga nu lekker slapen blijf zo ontzettend moe.

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Pat, hoe is het bij jullie?

Nightelf, succes morgen bij de vk. Hoop dat ze iets voor je kan betekenen. Kan mij voorstellen dat je het zo niet meer ziet zitten zo. Goed voor jezelf opkomen meid! Mij hebben ze vanwege ernstige bi ingeleid bij 38 weken, dus het wordt wel eens gedaan. Dikke knuff voor jou!

Suus, wat ga je goed met je gewicht! Vind het echt superknap!
    En K3 was dus een succes!? Zag de foto op fb van haar nieuwe jurkje, echt supergaaf!

Jessy, jij ook alweer 24 weken. Wel heftig dat je nu net in een verbouwing zit. Doe je het wel een beetje rustig aan!? Pas maar goed op jezelf!

Hier, wij kunnen het nog steeds niet geloven. Ben zelf ook elke keer bang dat ik bloed zie als ik naar het toilet ga. Waar ik ook een beetje mee zit, is dat ik deze maand mij niet echt aan de "regels" heb gehouden. Heb geen foliumzuur geslikt. Heb filet american gegeten en heb baileys gedronken. Niet heel slim dus.
    Oh ja, hebben het mijn ouders ook al verteld. Gelijk gister al. Hebben we een hele goede band mee en had het er vrijdag nog met mijn moeder over gehad, omdat ze vroeg of ik al ongi was. Ook hun waren helemaal sprakeloos en konden het niet geloven. Het is ook allemaal nog zo onwerkelijk.

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: maak je niet druk om filet american of baileys en die foliumzuur nu gewoon gaan slikken! Dat gaat echt allemaal niet uitmaken hoor! Je bent gewoon hartstikke zwanger :D Op naar een eerste goede echo! (Oh enne dat broekloeren is bekend hoor!)

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin. Ik had dat ook gedaan. Je gaat er ook niet vanuit dat je zo zwanger raakt. Ook ik zat aan de baileys biefstuk etc. Maar de gyn zei dat het geen kwaad kon als ik Alles maar gelijk wel nu stopte haha. Dus geen alcohol meer en rauw vlees en foliumzuur slikken. Dus komt wel goed schatje

20. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Traantje, thanx voor je geruststelling, altijd fijn om het van een expert te horen. Ben gister gelijk begonnen met de foliumzuur.

Jessy, dus jij deed dan ook alles wat "verboden" was:D Ik had dat ook juist in een rustmaand, dacht; wordt toch niet zwanger. In de behandelingsmaand hield ik mij er altijd wel aan.

Deel Deze Pagina