Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Nightelf even een hele dikke (virtuele) knuffel voor je! Hopeljk luisterd de vk en duurt het niet lang meer voordat de bevalling begint! Sterkte met de laatste loodjes!

Elin, dat kan vast geen kwaad! En echt geweldig! Dan schelen we maar een weekje ongeveer :D Broekloeren is heel herkenbaar...dat doe ik ook constant ;)

Suus idd echt superknap zeg van je gewicht en het sporten! En K3-concert klinkt leuk! F.aye is ook helemaal weg van de muziek en danst zodra ze het hoort! :)

Jessy wat zijn jullie allemaal aan het verbouwen? En balen dat het stilligt nu!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Ff snel,

Elin, gefeliciteerd wat een wonder!

Hier, R slaapt voor de vierde nacht op een rij er beroerd. Elke 2 uur is het huilen. Ben nu ff aan het voeden en dan snel weer onder zijl. Zijn er vanavond al om 20:00 in gekropen. Hopelijk slaapt hij goed. Want morgen mag ik weer werken na 5 maanden thuiis zitten.

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ohhh kleintje succes morgen!!!! En hopelijk heb je een goede nacht!!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, succes morgen!! Ik vond de eerste werkdag wel leuk trouwens!! Ben nu wel weer blij als ik vrij ben en bij m'n schatjes ben ;):D

Wij gaan hier nu richting bed. Was al op de bank in slaap gevallen dus nu verder in bed. Best een druk weekend gehad nl... Morgen en overmorgen weer werken, wo op visite bij Traantje en de 2 J's, donderdag dierenarts en pianostemmer dus druk druk druk! Zouden zaterdag naar m'n ouders gaan maar heb even geen zin in m'n vader dus ga t 2 wkn uitstellen naar 31 maart.
    Morgen trouwens tel consult met die arts over t vloeien. Ben benieuwd wat ie zegt! Ook morgen HA bellen over nieuw zalfje voor Daan's oogje. Vrijdag belde m'n man na 2-en en toen namen ze de tel niet meer op. En ik vroeg t m 's ochtends al... Kan t dus beter zelf doen *zucht*

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Net HA gebeld...is ie afwezig tot woensdag. Word woensdag door hem teruggebeld. Kan Suusman wel villen dat ie vrijdag niet eerder heeft gebeld. Ik doe voortaan alles zelf wel want aan die mannen heb je nix (hij druppelt ook Daan's oogjes nooit en is een keer zn flesje vergeten).

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: wat leuk dat S K3 zo leuk vond. Wij wilden ook graag heen, maar was ons net te ver. Hopelijk komen ze binnenkort een keertje in Groningen ofzo...

Jessy: ik lig al elke middag minstens 2 uur plat, maar ik kan dan echt niet slapen.
    Jullie dus flink aan het klussen, schiet het al op?

Kleintje: succes met je eerste werkdag!!!!!

Elin: bij Amber was ik met 39+2 opgenomen ivm ernstige bi en zijn ze toen begonnen met inleiden. Ik hoop zo dat ze iets kunnen doen....
    Broekloeren....is toch heel logisch! Toen ik bij deze zwangerschap op mn nod bruinverlies heb gehad, heb ik die dag ook nog een broodje filet americain gehad. Heb toen later die dag getest (zhprotocol) en bleek toch positief. Volgens mn gyn maakt het idd ook niet uit, je hebt dan nog geen bloedband.

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    De groeten vanaf de kolfkamer!!!

Hebben trouwens een redelijk goede nacht gehad.

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ELINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!
    Wauw wat een wonder!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!:D:D:D:D
    En het maakt niet uit hoor, dat je al die verboden middelen hebt gebruikt! haha! Het schijnt dat de navelstreng vanaf 5 weken aangesloten is toch? Dus nu heeft het kindje er nog niks van meegekregen! Lieverd, geniet!!!!!

Nightelf, knuf voor jou! Hoop dat ze iets kunnen doen!

Sinja, mooie banner meid!!!:D

Ik ga weer, ben aan het werk, breek stiekem even in!

SMAK

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oja, kleintje, jou wilde ik nog wel succes wensen!!!!!!
    Bevalt het een beetje weer?!

SMAK

10. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kleintje, succes vandaag meid!!

Sinja, super mooie banner!

Elin, hoe voel je je?

Suus, werk ze en druk druk druk dus....

Loesie, alweer richting de 30 weken, wat gaat het snel.....!

@hier, verder kort........ Sinds thuiskomst van de beekse bergen gister, SUPER beroerd....man man...... Gisteravond nog bij de HAP gezeten omdat ik me echt niet goed voelde. Waarschijnlijk een maagvliesontsteking en/of anders een flinke griep/buikgriep virus wat nu in NL zoveel heerst. Bah bah bah........echt klote en het komt helemaal niet uit om als mama ziek te zijn.
    Vanuit hier dus wat vanaf de zijlijn deze week denk ik zo......

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, gelukkig een redelijk goede nacht! En hoe gaat het op werk? Morgen ben je toch altijd vrij? En is M's Big B-day!!

Esser, jeetje zeg, wat naar dat je je zo rot voelt! Ik hoop dat het snel over want mama's kunnen helaas nooit ziek zijn :(

Loesie, hoe zat het ook alweer bij jou met werk? Deed je nu al admin, ja toch? Toch niet voor de klas? Verder alles goed?

Elin, heb je al gebeld met het zkh? Hoe reageerden ze en wanneer is je eerste echo???

Nightelf, dat zou grappig zijn als we er beiden geweest zouden zijn! Hadden we kunnen meeten :D Miss dat ze volgend jaar wel dichterbij zijn?
    Wanneer moet je naar de vk zodat je kan aangeven dat het niet meer gaat?

Jessy, wat balen dat het stil ligt nu zeg!! Redden jullie het wel voor de geboorte van de kleine beeb??

Ik zit nu te wachten op tel van de gyn. Ben benieuwd wat ie erover gaat zeggen. Wrs dat het een lichte pil is, dat er verder geen opties zijn etc. etc. Dat ik nog even moet doorzetten...zoiets zal het wel worden...

Verder heeft mn patient afgezegd van 13.00 uur dus heb pauze tot 14.40 uur ;) Haar kindje was ziek en ze had geen oppas. Ben ik dus lekker de dupe van :( Nou ja, genoeg te doen in de tussentijd!!
    En die van 14.40 uur is altijd te vroeg (bange poeperd) dus dan begin ik daar gewoon iets eerder mee. Denk alleen niet dat de laatste eerder komt want die komt vanuit school.

12. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @kleintje: fijn dat je nacht wat beter was!! Sneu dat R. zo moet wennen aan het spreidbroekje!! Enne, idd morgen M. jarig!!!!

@Elin: ben nog steeds zo ontzettend blij voor je!

@Sinja: dus al wel wat kwaaltjes, goed zo. En nog even en je hebt de eerste echo... spannend!

@Nightelf: jeetje meid, wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Dat nekt je dan behoorlijk hè... ik hoop dat de vke iets voor je wil/kan doen!

@Susan: en, de gyn al gesproken. Ik ben benieuwd naar zijn/haar reactie.

@Jessy: komt vast wel weer goed met die muren, alleen ik snap je gevoel dat je het zsm af wil hebben. Ik had dat namelijk ook. Ik heb traantjeman heel wat achter zijn vodden aangezeten :D

@Esser: beterschap!

@Majo: vandaag weer een fm toch? Hoe was het?

@hier: wij beleven op dit moment echt dramamomenten met Jenna met het eten. Straffen helpt niet, dan eet ze ook niet. Wij denken dat ze jaloers is op alle aandacht die jelte krijgt (en dan met name van mij). Ik hoop maar dat het snel over gaat, want dit is echt niet leuk!!!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, ik zou ook niet weten hoe je Jenna weer aan het eten krijgt... :( Zal ik woensdag mn boekje 'Tips voor moeilijke eters' meenemen? Ik had er weinig aan maar miss vind jij wel een handige tip erin? (heb het ook nauwelijks gelezen want wij deden alles al wat ik tot dan had gelezen dus ben gestopt met verder lezen ;))

Ben nog niet gebeld maar goed, ik heb nu toch alle tijd! :p

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Nou ik zit weer in het kamertje. Vanmorgen vergadering gehad en wat administratieve dingen gedaan. Kolven gaat ook goed. En op mijn tijden is het kamertje niet bezet dus dat scheelt. Maar ben wel mega moe. Morgen weer even bijkomen. Maar kan niet wachten mijn drie mannen weer te knuffelen. Morgen wordt mau twee!!! En met rein naar het cb.

Traantje, vervelend dat ze niet eet. Mau eet overdag kei goed. Maar avondeten weigerd hij standaard. Echt alles al geprobeerd. Dus wat dat betreft kan ik je geen advies geven.
    Suus, ik wil dat boekje ook wel!!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, boekje kostte maar 9 Euro ofzo bij Bol.com (uit mn hoofd). Die schrijfster heeft 4 boekjes geschreven, ook over zindelijk maken binnen een week... Die heb ik ook, alleen nog nix in gelezen ;)

Ben gebeld door de gyn. Wat ik al dacht, gewoon nog 2 mnd doorzetten. Aangezien het bloedverlies al wel minder is dan in het begin, zou het de goede kant op kunnen gaan. Gyn's houden standaard een proefperiode aan van 3 mnd en ik zit nu pas op 1 mnd dus als ik t nog kon volhouden, was dat zijn advies. Hij zou updates vragen aan mn zus (die werkt met m ;))

Inmiddels bijna bij met admin, nog geen boekhouding, maar ga dan wel eerst lamellen schoonmaken. Dat is al jaaaaaaaaaaaren niet gebeurd hier :p

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, fijn dat het vannacht wat beter ging! L. is de laatste nachten ook wat onrustig en komt soms weer 2x, ben dat niet gewend en hopelijk gaat hij snel weer langer slapen ;)
    En vandaag je eerste werkdag!! En al aan het kolven geweest :) Ging het goed allemaal? Morgen jullie alleen M. zijn verjaardag vieren, of komt er ook nog andere visite? Veel plezier alvast!

Esser, he wat vervelend dat je zo ziek bent :( Een moeder kan idd eigenlijk niet ziek zijn, en dan zijn vaak de kids ook altijd niet de liefste ;) Hoe gaat het nu?

Zora, ik snap dat je teleurgesteld bent, maar er is 1 teruggeplaatst en er zijn anderen zwanger geraakt met 4 cellige embryo's dus kan het nu ook :D Ik duim iig heel hard voor je!!!

Sinja, en hoe gaat het met jou? Ook al misselijk oid?

Nightelf, he wat ontzettend vervelend dat je zo weinig slaapt door de bi :( Hopelijk kan de vk wat voor je betekenen want zo lang hou je dit ook niet vol. Dikke knuff iig!!!

Majo, jij bent dus een beetje een geval apart :D ;) Hopelijk hoef je deze keer niet zoveel fm's, op een gegeven moment wil je die punctie dan ook wel eens. Voel je je verder wel goed? Geen erge last van de stokkies?

Jessy, vervelend dat de stucadoor door zijn rug is gegaan :( Kan een ander het niet doen dan? Maar het zal vast allemaal nog wel op tijd klaar komen neem ik aan :)

Traantje, ook geen tips voor je helaas :( R.uben eet wel goed, soms wel eens een paar dagen niet maar duurt nooit lang. Is het met alle eetmomenten of alleen 's avonds?
    En de spruw dus ook nog niet over :( Op borstvoeding.com kun je ook gentiaan violet bestellen (weet niet of je het kent) Hier vorige week ook de 2e keer weer opgehaald maar het is hier ook nog niet over. Ga nog een 3e kuur proberen en als het dan nog niet over is ga ik de gentiaan violet proberen. Hoor daar veel positieve ervaringen over. Maar hopelijk zijn we er wat eerder vanaf. L. wil door de spruw nog steeds geen flesjes drinken en vind dat toch erg onhandig.

Suus, en al wat van de gyn gehoord? Ben ook wel benieuwd wat hij/zij voorstelt. En vervelend dat je woensdag pas weer terecht kunt bij de ha.
    En gister dus wel lekker gehockeyd ondanks het verlies?
    En rare reactie van je vader over het maken van een foto bij Sophie :( Niks van aantrekken, jij bent een supermoeder die gewoon het beste wil voor Sophie!! Nu weet je het en Sophie vond het helemaal niet erg zo te lezen :)

Elin, kan helemaal geen kwaad hoor dat je gezondigd hebt met eten en drinken. Maar nu niet meer doen hè ;) Heb je al contact met het zkh gehad of wacht je daar nog even mee?

Lelie, fijn dat je het hele bedrag terug kon krijgen!! En al aan het inpakken voor curaçao? Wanneer gaan jullie ook maar weer weg? En ook lekker naar de kapper geweest dus, lekker even een stuk van je haar af hè? En alles goed met de meiden? Leuke foto's weer op fb :)

Loesie, druk aan het werk zeker? :D Zie je hier onderin hangen nl. Maar bevalt goed het admin. werk?

Hier de beide kids op bed en ik hoef ook even helemaal niks. L.uuk zit ook weer in een sprong of regeldagen want die komt de laatste nachten weer 2x :( en R.uben was vanmorgen ook vroeg dus niet veel slaap gehad. Hopelijk snapt L.uuk snel weer dat hij door moet slapen ;)
    Maar voor de rest gaat het hier super! L.uuk draaide zaterdag al van de buik naar de rug en begint al steeds meer te ontdekken. De handjes worden elke dag met argwaan bekeken (haha zo grappig om te zien ) en de beentjes komen de lucht ook al in. 'Zucht'......gaat eigenlijk ook veel te snel weer, al vind ik dit ook weer een hele mooie periode maar ze zijn zo snel dan 'baby' af.

Nou ik ga hier nog even genieten van mijn rust want de eerste zal zo wel wakker worden ;) Fijne dag nog!

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ff snel, moet nl zo weg...

Traantje: hier ook geen tips voor het slecht eten. A.mber is ook een hele slechte avondeter, hebben van alles geprobeerd (nannymethode, negeren, dwingen) echt niets helpt. Volgens het cb is het echt een fase waar ze door moeten en wanneer ze trek hebben, eten ze echt wel.

Ik probeer vanavond even wat uitgebreider te reageren.

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    hoi meiden, bedankt voor de reacties. Op dit moment is het eigenlijk elke maaltijd. Normaal eet ze alles, maar dan wel met mate. Het was heel typisch, vanochtend gaf traantjeman haar te eten en op het moment dat ik met Jelte de kamer binnen kwam wilde ze geen hap meer eten. Dus het lijkt jaloezie te zijn. Ik ben heel benieuwd hoe ze vandaag op het kdv eet. In ieder geval lust ze nog wel banaan, koekjes en chocolade. Dus het is wel duidelijk dat het gedrag is :)

19. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    zo, ik heb het lijstje weer gevonden. Wat doen we. Iemand opperde 7-4. Ik kan dan bij nader inzien niet. Wat mij betreft dus de tuinparty ergens in mei bij mij. En misschien nog een date in april ergens anders?????

NEXT MEETING/TUINDATE:

APRIL:
    07/4: Majo, Esser, Kleintje, Suus (ovb), Sinja (ovb), Elin (ovb)
    14/4: Majo (ochtend), Esser, Kleintje, Suus,Sinja (ovb),
    Elin (ovb)
    21/4: Majo, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja, Elin (ovb)
    28/4: Zora, Nightelf (ovb), Esser, Suus, Traantje, Lelie,
    Elin (ovb)

MEI:
    05/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser (ovb), Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja, Jewel, Elin (ovb)
    12/5: Majo, Zora, Nightelf (ovb), Esser, Kleintje, Suus,J ewel, Elin (ovb)
    19/5: Majo, Suus, Traantje, Sinja, Jewel, Elin (ovb)
    26/5: Majo, Zora, Nightelf, Esser, Kleintje, Suus, Traantje, Lelie, Sinja, Jewel, Elin (ovb)

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Even een snelle update, moet zo met het eten aan de slag.

Net weer terug van de vk en gelukkig goede afspraken gemaakt. Ze vindt het nu nog te vroeg voor een poging tot strippen, maar mocht de kleine er bij de volgende controle nog niet zijn, dan wordt ik ws volgende week overgedragen aan de gyn en krijg ik een inleiddatum. Ze zag ook wel dat het met de bekkenklachten gewoon niet meer gaat, maar ja 37 weken en een kindje dat aan de kleine kant is (dacht ze weer te voelen)... ze vindt het dus niet verstandig om het nu al te doen. Het ziet er ook nog niet naar uit dat de kleine zich deze week al zal melden, maar ze geeft geen garantie. Mocht ik ook maar enige twijfel hebben bij wat ik voel, moet ik direct bellen en dan langskomen.

Deel Deze Pagina