Waterlelie: Dank je en een heerlijk vooruitzicht Curacao. En ja ik wordt ook vrolijk van het mooie weer. Heb zin om de kasten op te ruimen en de winterkleding naar zolder te doen. Majo: Ik begrijp je helemaal, en ik vind het dapper dat je je gevoel volgt. Het is allemaal super spannend en ik zal mega hard voor je duimen. Bij onze eerste onderzoeken is wel gezegd dat wij een PCO beeld hadden. We zijn destijds ook naar het ziekenhuis gestapt ivm mijn onregelmatige cyclus. En het klopt natuurlijk ook met dat ik zo veel eicellen heb bij stimulatie en ook altijd heel veel kleintjes. Ik zal eens meer info erover opzoeken dan kan ik als het nodig is eens overleggen met mijn arts, want op deze manier doorgaan, zie ik nu even niet zitten. Maar komt wel weer...... Betreft mijn berichtje van gister, ik had even een beetje zelfmedelijden, wat eigenlijk kwam omdat Elin spontaan zwanger is geraakt. Ik had een beetje last van het groene monster. Niet omdat er iemand zwanger is, ik ben oprecht heel erg blij voor Elin, maar meer omdat het spontaan is en ik besefte dat die kans bij ons nihil is omdat de bevruchtingen al zo slecht gaan als ze geinjecteerd worden. Nou ja jullie kennen het vast wel eens dat stomme zielige gevoel. Maar ik heb besloten daar niet aan toe te geven. Ik ken meiden hier die al jaren knokken voor een eerste wondertje en ik heb al een stukje geluk rondlopen thuis. En ik moet mezelf en onze situatie niet constant vergelijken met anderen. Elin ik vind het echt geweldig voor jullie meid, dus sorry als bovenstaande een beetje vervelend voor jou overkomt. Zo nu ga ik snel weer aan het werk want ben hier illegaal.
O o heb ik jullie allemaal weggejaagd met mijn berichtje.... Voor ik het vergeet: Kleintje gefeliciteerd met je kleine grote man!
Zora, nee mij heb je niet weggejaagd hoor! Was hard aan t werk Het is toch helemaal niet erg dat jij je zo voelt?! Dat mag best! Voel je daar nou niet schuldig om, denk dat Elin het ook niet persoonlijk opvat hoor!! Elin, 29 maart al, dat is best snel!!! Oh ben zo benieuwd!!! Uhm verder geen nieuws hier eigenlijk. M'n vader gezien maar heb m laten gaan en m'n eigen ding gedaan. Merk wel dat m'n vader erg zit met hoe zijn ouders bepaalde dingen vroeger hebben geregeld/gedaan. Zo komt ie steeds meer bevestiging tegen dat zijn ouders verschil maakten in hun beide kinderen, maar ook zeker naar hun kleinkinderen toe. En dat dan in ons nadeel... Nu maakt mij dat nix uit hoor maar hij zit er wel mee. Nou ik heb een kroketje gekregen van Suusman! Ga ik even lekker oppeuzelen nu
Zora ik begrijp het wel hoor. Ik geloof ook nietsf elin er boos om zal worden. Het is en blijft klote dat een kindje niet altijd vanzelf sprekend is. Ook al heb je er een rondlopen. Je wilt gewoon een compleet gezin. Grote digi knuf vanaf hier. Ik duim voor jou en majo!! Kleintje en kleintjeman. Alweer 2 jaar!! Gefeliciteerd! Lely. Ik wil ook!!!! Heerlijk joh Suus echt heel leuk filmpje. Ze praat echt goed zeg Loesie las het goede nieuws dat s nu zo ging staan. Haha zo leuk km te zien. Onze s was dat aan t oefenen voordat hij liep en ik snapte maar niet wat hij deed. Elke x die kont in de lucht. Zo lief Traantje. Vervelend zeg dat j zo slecht eet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet weet wat je er aan moet doen S eet ook wel eens slecht en dan krijgt hij geen toetje. Dat wil bij ons helpen. Verder niets. Hier. Eindelijk is de stukadoor gisteren weer verder gegaan. Ik weet ook wel dat we voldoende tijd hebben Maar ik ben die rommel zo beh en dat eeuwige gepoets. Niets word schoon want alles is weer zo vies. En ik krijg weer meer last van me bekken. Dus ben bang dat het steeds lastiger word om schoon te houden. Dus vandaar. Ik heb nu ook steeds vaker pijnlijke harde buiken. Ach ja ook vanaf hier weer zat ego Ga nu hard duimen voor majo en Zora. En voor elin en Sinja voor goede echo's Hoe is t trouwens met Ingrid?
Hieperdepiep Hoera!! M.aurits, Van Harte Bekijk bijlage 230320 met ook alweer je 2e verjaardag (en papa, mama en R.einout natuurlijk ook van harte gefeliciteerd)
Kleintje en family: gefeliciteerd met de 2e verjaardag van M.aurits!!!! Majo wat een verhaal joh, lastige beslissing heb je moeten nemen, knap en dapper inderdaad dat je doorgaat. Ik snap je redenering heel goed, hoop dat t nu juist geluk brengt. Spannend morgen de punctie! Sterkte en succes!!! Zora t is ook allemaal niet nix. Dikke knuff! Fijn dat je steun kan vinden in je geloof! En duim ontzettend voor jullie embryootje!! Esser beterschap! Lelie, heerlijk vooruitzicht... Nog even en dan lekker in de zon.... X
Majo, Heel veel succes. En ik vind het super dat jullie besloten hebben om het toch te doen. Kijk maar toen bij M.aud toen twijfelde jullie om toch naar Meppel te gaan. Toen ben je wel zwanger geraakt. De wetenschap heeft het niet altijd bij het rechte eind he! En laat je even weten hoe het gegaan is? hier weer aan het werk. vind het moeilijk er in te komen. En zeker met dat kolven tussendoor. Maarja dat leid ook wel weer af. Nou ik ga maar eens aan de slag.
Suus: Dank voor je lieve berichtje. Wat vervelend dat je vader dat gevoel heeft, dat kan dan toch wel doorwerken. Hoeveel ben je nu totaal afgevallen, zag even terug dat je ene beetje de balen had maar er is toch al best veel af. Majo: heel veel succes vandaag, ik duim voor je! Sinja: bedankt! Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Vind je het erg spannend allemaal? Morgen eerste echo, zouden ze al kunnen zien of het er 1 of 2 zijn? Ben benieuwd. Esser: Beterschap! Fijn dat je moeder je is komen helpen, hoe gaat het vandaag? Jessy: Jij ook bedankt, kan me voorstellen dat je het allemaal gedaan wil hebben. Ook heb je nog even de tijd, het is gewoon fijn als het klaar is. Heb je erg veel last van je bekken? Wat vervelend. Elin: Zie dat je nog niet greageerd hebt, hoop niet dat je gekwetst bent door mijn stukje hierboven. Traantje: Vervelend dat Jenna slecht eet, hier is het heel wisselend.Momenteel eet Sara echt geweldig goed en ook veel. Wel wil ze graag alles zelluf doen. Ook al lukt het nog niet allemaal als ze een ebetje mee mag prikken emt een vorkje is ze al tevreden. Soms wil ze niets eten. Ik geef haar dan maar een beker melk en dan gaat ze zonder eten naar bed. Ik heb niet zo'n zin in die strijd elke avond. Succes ermee! Jewel: Wat goed dat jullie kleine man al zo ondernemend is en al draait en alles ontdekt. Hij is er volgens mij ook vroeg bij dan. @ all: Voel me hier eigenlijk weer goed, na mijn kleine dip. De wachtweken gaan voor mijn gevoel echt veel sneller voorbij dan met de pogingen voor een 1e kindje. Waarschijnlijk omdat ik nu gewoon drukker ben met Sara. Het is vervelend dat je gevoelens zo heen en weer geslingerd worden, omdat ik normaal een heel nuchter persoon ben, maar dat komt natuurlijk ook door al die hormonen. Er zit al een week op, nog een week te gaan. Als ik ongi wordt is dat l. altijd netjes 14 (soms 15) dagen na eisprong/punctie
Zora, ja dat scheelt wel hè, zo'n klein meisje dat al rondhuppelt Wanneer mag je officieel testen eigenlijk? Kleintje, succes met werk! Was t nog gezellig gisteren? Ben inmiddels al zeker zo'n 6.5 kilo kwijt dus dat is heel goed, weet ik ook wel, maar er gaat nu sinds 1/1.5 wk bijna nix vanaf en daar baal ik van! Las wel gisteren op internet dat veel vrouwen die aan de Cerazette pil zijn redelijk veel aankomen en dat is hier nog niet gebeurd terwijl ik m al 4 wkn slik.. Zou vandaag bij Traantje op visite gaan maar helaas zijn de kinders en Traantjeman niet 100% fit dus we hebben t maar uitgesteld. Nu dus even relaxed douchen zo, kindjes badderen en dan om 12 uur naar de kapper. Vanmiddag maar wat boodschapjes doen en verder relaxen. Zag een website met gratis bladmuziek voor de piano met allemaal kinderliedjes!! Ga er even een aantal uitprinten zodat ik kan spelen en Sophie kan meezingen
Suus; Dat si heel goed hoor, en je hebt altijd 1 of 2 weken dat je stilstaat en daarna gaat het weer wat harder. Althans dat heb ik altijd dus de kunst is om even vol te houden. Maar het blijft balen het gaat altijd te langzaam. Hier is er nu bijna 5,5 kilo af. Nog 2 te gaan dan vind ik het prima. Jammer dat de date met Traantje niet doorgaat. Had het net in mijn berichtje hierboven bijgevoegd. Volgende week woensdag is D-Day. Ik word altijd netjes twee weken na eisprong of punctie ongi. En heb eigenlijk geen zin om eerder te testen. Hoewel ik bij Sara 9 dagen na TP een posi test had.
Majo, succes vandaag! Ik duim voor je! Suus, vrij relax dagje dus vandaag, geniet er van! Zora, wat een ontzettend eerlijk bericht had je geplaatst. En verontschuldig je er niet voor hoor! Althans, dat vind ik. Ik herken je gevoel zeker wel. Je wens voor een 2e kindje is er zeker, ook al heb je een prachtig wonder in je armen mogen sluiten. En dan nog, nu ook na de geboorte van o.livia blijf ik soms steken voelen naar andere meiden toe, met name de meiden die helemaal niet de achtbaan van de MMM hebben mee gemaakt. Elders werd hier op t forum geschreven dat je de MMM niet uit je kan halen. Het heeft je toch in bepaalde mate 'gevormd' als het over kindjes krijgen gaat..... Nou ja, dus mijn gevoel er over. Wil je even een steuntje geven. Kleintje, knuffel voor jou! Als ik je berichtjes lees moet ik echt nog even niet denken aan 2 april a.s Helemaal geen zin in..... Gaat het kolven nu wel? Jewel, goed zo voor het rollen! Vlot kereltje! O.livia rolde gister toevallig voor het eerst van haar buik naar dr rug. Ze was dr helemaal verrast van. Druk gehad weer met alle kids? Sinja, al zenuwachtig voor morgen? Hoe spannend!! Ik ga voor 2 kloppende hartjes. Sorry, ben je n beetje aan het plagen. Duim voor je! Traantje, zo te lezen via suus, is beterschap bij jullie thuis wel gewenst! Hopelijk niet te ziek? Wat heerst het toch veel! Ik hoor zoveel zieken om me heen. @hier, vandaa voel ik me ook weer wat beter, dus er zit gelukkig een stijgende lijn in. Vandaag zijn de kindjes op het KDV dus kan deze mama nog een extra dagje wat rustiger aan doen. Oh, w.b.t de meeting, ik heb 26 mei in mijn agenda staan hoor! De 7e april kan ik sowieso niet, want dan gaan wij naar de show van Dirk Scheele met Joep.
Even snel voor Zora, ik ben absoluut niet gekwetst door je berichtje. Moet wel zeggen dat ik er gister wel een beetje van schrok. Vooral ook omdat ik de dag ervoor hier nog geschreven had dat ik mij best rot voel t.o.v de meiden die nog niet zwanger zijn. Heb best wel een beetje een schuldgevoel. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben echt super blij, maar ik heb ook jaren aan de andere kant gestaan. Dus ik begrijp je gevoel absoluut en waardeer ook dat je eerlijk bent. Hoop niet dat ik jou nu een rotgevoel bezorg, want dat is echt niet mijn bedoeling. Het is ook mijn eigen gevoel een beetje, heb jaren lang gewalgt van het verhaal waar mensen mee op de proppen kwamen dat ze wel weer iemand kende die toch uiteindelijk spontaan zwanger is geworden en nu zijn wij zelf zo'n verhaal. Merk gewoon dat ik verschrikkelijk heen en weer wordt geslingerd door mijn eigen emoties op het moment. Wel krijg je van mij een hele dikke knuff, want ik vind het echt heel rot voor je! En ik blijf nog steeds knetterhard voor je doorduimen. Rest, kom ik nog op terug. Ga even liggen, ben niet heel goed te pas. Gister naar de ha geweest en ik heb een fikse keelontsteking.
Esser: Dank je wel, erg lief van je. Dat herken ik inderdaad ook wel wat je zegt dat je de MMM niet uit je kan halen. Elin: Je bezorgt me absoluut geen rotgevoel, ik ben blij met je eerlijke reactie. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar via het forum denk ik in te schatten dat je wel een gevoelig persoon bent en daarom was ik bang dat je gekwetst zou zijn. Ik ben absoluut oprecht blij voor je dat je zwanger bent, dat geldt voor alle meiden hier, laat daar geen misverstand over ontstaan. Het was meer dat het mij een beetje met de neus op de feiten drukte ook omdat ik zo enorm baalde van die slechte bevruchtingen. Soms is het goed om eerlijk te zijn maar als er anderen mee gekwetst worden niet. Jij ook een dikke knuffel en bedankt!
Zora, moet zeggen dat je mij nog wel aardig goed heb ingeschat. Ben idd erg gevoelig, maar ben echt niet gekwetst. Vooral ook omdat ik geen moment heb getwijfeld dat je het mij niet zou gunnen. En snap je gevoel echt super goed. Denk dat iedereen dat hier wel eens gehad heeft. Vind het alleen maar erg fijn dat je zo eerlijk bent! Ik ga nu echt even liggen, anders wordt t niet wat.
Beterschap, Elin!! Logisch toch dat je met je gevoelens heen en weer wordt geslingerd, de hormonen maken het er ook niet beter op. Zora: alleen maar goed dat je zo eerlijk bent. Ik herken je gevoel ook, ondanks dat wij 'maar' OI hebben gedaan. Had net mn zusje aan de telefoon en haar schoonzusje is weer zwanger en het had nu toch wel 'heel' lang geduurd, wel 6 rondes. Ze had zelfs al ovutesten gekocht en als het na deze ronde niet raak zou zijn, wilden ze naar de ha toe..... Zulke dingen steekt dan ontzettend (mn zusje was ook in 1 en 3 rondes zwanger..) en heb daar dan ook moeite mee. Esser: fijn dat het weer wat beter gaat en dat je vandaag lekker even rustig aan kunt doen met de kids op het kdv. Suus: jammer dat de date met Traantje en kids niet door gaat. Lekker, even naar de kapper, ben zelf afgelopen zaterdag geweest, weer een lekker kort koppie. Kleintje: heeft M gisteren een leuke dag gehad? En jullie natuurlijk ook Hier een ontzettend druk kindje in mn buik, heel mn buik schudt heen en weer. Ga dit zo ontzettend missen......
Zora en Elin, wat fijn dat jullie zo eerlijk zijn, mooi dat we allemaal onze gevoelens e.d. hier kwijt kunnen. Heel begrijpelijk wat jullie allebei voelen. Zora, als iemand spontaan zwanger is dan steekt dat altijd, tuurlijk ben je blij voor ze maar omdat je zelf al zoveel meegemaakt en doorstaan is het niet altijd leuk om te horen. Wat Esser ook zegt; de MMM meisjes zullen dat altijd ook wel houden. Ik heb dat ook nog hoor, zelfs nu ik al 2 kids heb. En Elin, wat moet dat idd gek zijn dat je nu zelf gewoon spontaan zwanger bent terwijl je eerst die verhalen van spontane zwangerschappen gruwelde! Ik kon er ook niet tegen hoor, maar vind het nu altijd extra bijzonder dat een mmm meisje spontaan zwanger is. Lekker genieten en beterschap! Vervelend dat je nu een keelontsteking hebt. Esser, dus O.livia ook al aan het rollen hihi. Was bij L.uuk ook niet bewust hoor en heeft het ook maar 1 keer gedaan. Hij vond het ook maar raar aan zijn snoetje te zien Fijn dat het met jou alweer wat beter gaat. Ging het voeden nog wel wat? Met R.uben ben ik ook eens ziek geweest en het voeden vond ik dan zo verschrikkelijk even, vooral in de nacht. Suus, het is heel normaal dat je nu even stil staat met lijnen. Na een tijdje val je wel weer af. Moet ook niet te snel gaan hè (al wil je dat zelf natuurlijk wel ) En vandaag dus niet naar Traantje en familie, jammer zeg. Maar voor jullie dus nu een relax dagje! Leuk zeg van die bladmuziek, straks samen met Sophie achter de piano Majo, wat goed van jullie dat jullie de beslissing hebben genomen om toch de punctie door te laten gaan!! Kan mij ook helemaal vinden in je uitleg Als het goed is heb je de punctie achter de rug en ik hoop echt van harte dat er een paar mooie fliekels geprikt zijn en dat er ook nog voldoende zaadjes waren!!! Traantje, beterschap voor jullie!!! Hopelijk knappen jullie snel weer wat op! Kleintje, dus het is dus wel weer even wennen allemaal met werk enzo. Ook logisch wel toch, je hebt er nu een kindje bij en na maanden thuiszitten moet alles weer even wennen Jullie gister dus een mooie dag gehad? M.aurits ook weer lekker verwend? Vast wel En R. nu al wat meer aan het spreidbroekje gewend? Tijdelijk dus in de maillots Jessy, fijn dat de stukadoor het afgemaakt heeft! En snap dat je er helemaal gek van werdt Ik kan ook niet tegen de rotzooi die er altijd bij een verbouwing/klussen bijkomt. Je blijft idd schoonmaken en als je last van je bekken hebt is het helemaal niet leuk alles steeds weer te poetsen. Ben je er al helemaal uit hoe de babykamer wordt? Lelie, nog maar 2 weekjes en dan al naar curacao!!! Ben echt wel een beetje jaloers! En al helemaal bikiniproef? hihi Nightelf, fijn dat de vk je wel begrijpt. En hopelijk komt de kleine ook wat eerder uit haar zelf. Dat is natuurlijk wat je het liefst wil. Anders maar volledige bedrust de laatste weken? Pat, alles goed bij jullie? Nog steeds op dieet? Hier alles goed. L.uuk lijkt zijn normale ritme ook weer wat terug te hebben (even afkloppen ) zal vast wel een sprong of zo geweest zijn want hij 'praat' nu ook. Ligt de hele dag te jeuzelen, prachtig! Komen nu ook weer hele verhalen door de babyfoon heen We hebben hem nu niet meer in de co-sleeper bij ons bed maar hebben er weer een gewoon wiegje van gemaakt. Wel nog bij ons op de kamer omdat zijn kamertje nog niet helemaal klaar is (en ik wil hem eigenlijk nog wel even dichtbij mij houden ) Maar hij zal binnenkort toch over moeten want hij wordt nu vaak wakker als wij op bed gaan en ook van mijn vriend zijn wekker 's ochtends. Nu maar hopen dat hij niet wakker wordt van R.uben zijn spokerij snachts, want de kamertjes liggen naast elkaar. Met R. gaat verder ook alles goed! Hij is nog wel een boefje soms maar speelt de laatste tijd ook erg leuk! Ook praten gaat een stuk beter, hij kan zich veel beter uitdrukken en daardoor veel minder frustraties van zijn kant. In mei gaat hij 2 ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal en daar is hij ook wel aan toe. Ben wel benieuwd of hij het leuk gaat vinden. Zijn nichtje zit dan in dezelfde groep net als alle buurkindjes hier dus dat is wel erg leuk. Volgende week gaan we een mdiweek naar centerparcs toe en daar heb ik echt even zin in! We gaan naar parc Sandur bij Emmen en we zitten in een kinderhuisje dus alles is aanwezig. Zelfs een wasmachine en droger Ook is de tuin afgezet met een hek dus kan R.uben (en de hond ) ook zijn gang gaan. Plopsaland Coevorden is vlakbij dus daar ook een dagje heen en de dierentuin in Emmen staat ook in de planning. Genoeg te doen dus