Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    En Nightelf is vlakbij (wij wonen daar met de auto ongeveer 5 minuten vanaf). Dus als je zin een bakkie hebt...

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
  3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    OMG :$ Kan me niet voorstellen dat je zoiets doet.....

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Tja wat moet ik er van zeggen.... Dat zijn problemen van een heel ander caliber......

Esser, weer werken valt reuze mee!

Vandaag alleen niet zon dijn nieuws. Een collega waar ik direct mee samen werk vertelde vandaag dat hij kanker heeft, prostaat. Het is wel te behandelen.we waren allemaal erg geschrokken

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jewel, lekker dat je een midweek weggaat. En fijn dat het zo goed bij jullie gaat!

Nightelf, hoe is het met jou?

Esser, ben na de eerste pagina maar gestopt met lezen. Kan ik ook erg boos om worden, snap sommige mensen echt niet.

Kleintje, wat heftig van je collega. Kan mij voorstellen dat je erg schrikt van zo'n bericht.

Suus, jammer dat je date met traantje niet doorging.

Traantje, beterschap met de ziekenboeg.

Hier, hoest mij de longen uit het lijf en dat in combi met een onwijs zere keel, is niet zo heel fijn. Had gehoopt dat het wel een keer minder zou worden, maar helaas. Weet iemand of ik er wat voor kan gebruiken? Durf nu niet zomaar iets in te nemen en de ha kon er nu ook niet wat voor geven. Maar een hoestdrankje zou nu toch wel niet zo heel veel kwaad kunnen? Of iets homeopatisch?

6. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Meiden...

WE MOGEN STARTEN!!! JOEHOEEE...

Vandaag de oproep gekregen voor de prikinstructies... 22 maart. Dan mag ik me de eerst volgende dag van de menstruatie aan gaan melden. Aangezien ik PCO heb en dus de vraag wanneer ik ongi wordt... volgende afgesproken... 22 maart nog niet ongi dan mag ik provera gaan slikken en dan de pil...

Ben ik voor de 22ste spontaan ongi dan mag ik op dag 2 of 3 met de pil slikken!

BEN ZO BLIJ!!!!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha lieverds,

even kort, want moet zo naar de gyn voor controle bloeddruk!

Majo, hoe is het gegaan meis?! Ben benieuwd, hopelijk toch nog 1 of 2 mooie bevruchtingen straks!!!!

Esser, ik heb het gelezen...ik snap het ook niet hoor...ongepland zegt ze dan ook nog! Moet nie gekker worden!

Zora, knuf voor jou, we begrijpen allemaal als geen ander hoe je je voelt!!!! En goed dat je hier gewoon je hart lucht!

Ingrid, JOEPIE!!!!! Wat goed zeg, hopelijk komt het vanzelf en anders met beetje hulp, maar starten zul je! YES!

Jewel, lekker even weg!!!! Centerparcs is altijd mijn favoriet geweest!!!

Nightelf, hou je het nog vol meisie! Echt aftellen nu!
    Hoe is het met A.mber, snapt ze een beetje wat er gebeuren gaat?!

Kleintje, bah wat naar! Hopelijk slaan de behandelingen goed aan!

Elin, beterschap! Minder weerstand nu ook he! Verander je nog wel even je onderschrift en je banner!

Onsw, hoe is het nu met je?!

En met Pat en Confidence en Sooner?!

Jessy, jij schiet ook al mooi op he!!! Schiet het nu op met babykamer?!

Suus, wees niet te streng voor jezelf he...je BMI is al mooi, snap dan wel dat je er nog iets af wilt, maar het komt vast goed.

Lelie, wat een heerlijk vooruitzicht!!!!!
    Ik wil ook! Past vast nog wel iemand met een dikke buik in je koffer of niet?! (mag je alleen geen kleren meer mee, want dan is het gewicht wel RUIM overschreden, maar ach, het is daar toch warm!)

Sinja, hoe gaat het met je?! Zag mooie banner! Wanneer had je nou die echo ook alweer?! Heel snel toch?!
    Oh, lees net terug dat ie vandaag is! Veel succes en laat je het snel weten!

Traantje, beterschap met het hele spul! Bah, het heerst wel he?!

Nou, geen tijd meer voor mij, haha! Maar dat komt nog wel!
    Ik moet nu gaan!

Doeidoei!
    SMAK

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Even kort,

ingrid wat super dat jullie mogen starten!!! Joehoeeee

majo, hoe ging de punctie gisteren?

loesie, we nemen twee koffers mee dus ik zou zeggen...kom gezellig met ons mee haha:D

Hier verder alles goed. Niets bijzonders te melden. We gaan straks fietsen en langs de kinderboerderij daarna boodschappen doen en dan is de dag alweer voorbij.

Liefs

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Elin: je mag wel tijmsiroop hebben als je zwanger bent. Ik hou dan zelf de middelstedosering aan. Het verzacht iig altijd wel wat. Heb nu ook voor de 5e keer deze zwangerschap keelontsteking (ben ik erg gevoelig voor) dus slobber ook lekker aan de tijmsiroop.

Lelie: veel plezier bij de kinderboerderij. Ik ga zo ook even met Amber naar buiten. Mannetje heeft al een lekkere tuinstoel buiten gezet vanochtend, dus ik ga lekker zitten en Amber lekker spelen.

Ingrid: super dat jullie mogen beginnen!!!!

Loesie: trek jij het nog een beetje?

Kleintje: jeetje, jij maakt ook heel wat mee op je werk dit jaar...

Hier gaat het redelijk. Op de dagen dat Amber naar het kdv is, lig ik eigenlijk zoveel mogelijk in bed of op de bank en doe heel weinig, maar ja, datlukt niet als Amber thuis is... die dagen heb ik ook veel meer pijn aan mn bekken. Ben ook echt aan het aftellen.....

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Yes, ik mag mee!!!!:D:D:D:D! Aardig van je Lelie!!!!

Nightelf, hoe vaak gaat Amber naar het kdv? Idd, als ze thuis is kom je gewoon bijna niet aan rusten toe.
    Ik heb dan nog het geluk dat Siem nog slaapt s middags! En de laatste tijd best lang! Gister van 12.30 tot 15.45!!!! Wauw!!! Jammer alleen dat ik cursus had, haha!

Of ik het nog een beetje trek...ach ja...niet klagen maar dragen en bidden om kracht!;)
    Nu serieus...soms niet nee...dan is het me echt teveel...en helemaal als je dan een opmerking krijgt van manlief of ik me soms niet even kan verzetten tegen de pijn!
    Nou, echt...ik doe niks anders! Maar kwam hij later wel op terug hoor! Hij doet ook verschrikkelijk veel, dus snap dat het hem ook soms teveel wordt...

Net naar gyn geweest! Bloeddruk was nu 130/75, dus mooi nu! Medicijnen blijf ik dus door gebruiken en over twee weken weer terug. Hij wilde me niet meer terug sturen naar eigen vk, maar mag nu naar vk op het ziekenhuis! Dan is de stap ook nie zo groot als bloeddruk toch weer stijgt!
    Kindje groeide goed, lag net iets boven gemiddelde, met buikmeting! Weer helemaal goedgekeurd dus!

Siem is nu met mijn zus naar de kinderboerderij!
    Omdat ik vandaag naar gyn moest en voor mijn rust heeft mijn moeder hem gister eind van de middag meegenomen en naar mijn zus gebracht, die is op donderdag vrij. Belde ze gisteravond, dat het helemaal goed was gegaan, tot dat hij naar boven ging om in bad te gaan daar. Was onbekend (hij heeft nu die fase, want hij heeft er weleens eerder geslapen) en helemaal overstuur!
    Toen heeft mijn moeder hem opgehaald en mee naar mijn ouders huis genomen. Daar fles en ze belde een half uur later dat hij al sliep! haha!
    Gelukkig maar, anders had ik hem weer opgehaald! Was echt zelf in tranen, vond het zo zielig!!!!

En vanochtend was er niks aan de hand, zuslief heeft hem dus opgehaald en ze zijn dus nu op stap samen. De kinderboerderij is al deze richting op, dus als ze daar 'klaar' zijn komen ze weer hier op aan! Gelukkig maar!

Zo...weer even mijn verhaal gedaan!

Ga zo even lekker genieten van het mooie weertje!

Liefs

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Loesie: Amber gaat op maandag naar mn s-moeder, woensdag naar het kdv en 1 x per 2 weken ook op vrijdag naar het kdv. De andere vrijdag normaal gesproken altijd naar mn moeder, maar die komt nu bij ons om ook wat in huis te doen.
    Amber slaapt 's middags gelukkig ook nog, meestal nu 2 tot 2,5 uur, mag wat dat betreft ook niet klagen, hoor.

Dus eigenlijk gaat het ook niet echt meer bij je, dan kunnen die opmerkingen van mannen je echt pijn doen.....
    Super dat je bloeddruk nu naar beneden is, toch een hele geruststelling.

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ff een vraagje aan de bv mammas. R.einout laat mijn tepel telkens los. Tot frustratie aan toe (van mij en van hem). Ook heeft hij een beetje een witte tong (niet witter dan die van mij soms is). Kan dit spruw zijn???

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kleintje, oh nee....vervelend en niet fijn voor jullie beiden!
    Kan idd spruw zijn. Hoe ziet de binnenkant van zijn wangen er uit? Ook een wat wittige gloed/glans? En jou tepel? Ook wat wittig? Als je hier meer ja op kunt antwoorden, dan zou het wel kunnen zijn ja. Dan zou ik langs je HA gaan voor behandeling.
    Kan ook zijn dat je voeding TE snel komt en R het niet aan kan, OF dat het te langzaam komt en dat dat R niet zint. Sommige kinderen blijven toch sterk reageren op de wisseling van borst/speen.
    Kun je anders, als je blijft twijfelen, nog ff telefonisch contact opnemen met de lactatiedeskundige?

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, Zijn wangen zijn gewoon schoon en bij mij is ook niks te zien. Het zou inderdaad ook kunnen komen van de combi met de fles. Ik merk echt dat Rein de afgelopen twee weken echt veel onrustiger is. Afgelopen nacht was ook weer een drama. Misschien is contact met de lk geen verkeerd idee.

hmmm volgens mij is Mau wakker. Wij gaan lekker naar buiten denk ik .Want het is heeeeeeerlijk weer.

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1295 Majo, 15 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
    Haai haai zwaai zwaai :)

Sinja, ben héééél benieuwd naar je echo van vanmiddag?!

Ingrid, ook hier nog even: wat ontzettend 'fijn' dat jullie ook weer van start kunnen!

Lelie, nog maar 2 weekjes......:) En je moeder zit daar nu? Jullie lossen elkaar daar af ofzo? Of gaan de kids gewoon mee en past je moeder dáár op ze?!

Kleintje, geen idee wat het kan zijn wat betreft de BV. Hier dat probleem met M. niet gehad toen ze eenmaal uit de borst dronk. En nu alweer wat met één van je collega's... tjee...heftig zeg zoveel in een team in zo'n korte tijd.

Esser, moet jij nu over 2 weken weer werken? Gaat toch best snel dan he?! Kan me voorstellen dat je nog niet zo'n zin hebt!

Loessie, zielig dat S. zo van slag was. En petje af voor jou hoe jij met al je lich. klachten omgaat! Is niet niks allemaal maar je doorstaat het allemaal dapper! En mooie duowagen hebben jullie trouwens gekocht. zag 'm bij VW staan :)

Nightelf, geldt ook voor jou! Wel fijn dat je het op kdv dgn van A. lekker rustig aan kunt doen! Nog even meid...en dan is die kleine er...

Jewel, ritme weer een beetje terug dus! Wat leuk dat R. straks naar de peuterspeelzaal gaat :). En volgende week lekker een midweekje weg...hopen dat het weer dan net zo mooi is als vandaag!

Elin, keelontsteking, bah bah! Ontzettend vervelend zeg! Doe maar rustig aan! En ook al 'gauw' de eerste echo...spannend hoor! Vervelend dat je je nu ook even rot voelt door alle hormonen en het toch ook een plekje moeten geven van je spontane zwangerschap. Is ook vast en zeker héél vreemd/raar als je dat na zoveel ellende mmm overkomt! Maar meid.... niet over nadenken maar er lekker van gaan genieten! Herken het wel in dat ik toen ik van M. na zoveel jaar mmm zwanger was...toen ondanks enorme blijschap ook moeten wennen dat het eindelijk gelukt was.

Suus, echt al een heel aantal kilo's kwijt zeg :). Nu sta je misschien even stil, maar even doorzetten en er vliegt binnenkrot vást wel weer wat af! Je bent zó goed bezig! En S. dus lekker aan het zingen! Had jij nou vroeger pianoles gehad? Ga je nu nog les nemen?

Traantje, ziekenboeg bij jullie begrijp ik? :(. Zielig! Jij als enige niet? Moeders kunnen ook niet ziek zijn, zo zie je maar weer....kids ziek, vent ziek.... beterschap met hun allemaal!

Zora, gewoon eerlijk zijn hier hoor! Wordt volgens mij alleen maar gewaardeerd ook al is het misschien niet altijd leuk. Denk dat een ieder van ons wel/niet spontaan zwanger precies weet hoe je je voelt en het dus ook wel begrijpt! Nog een weekje meid, dan ben je in elk geval v/d onzekerheid van nu af.....

Vergeet vast nog iemand, maar weet het nu gewoon niet meer, haha.

Dan nog even ego voordat ik eieieieindelijk ga doen wat ik wilde doen nu M. op het kdv is.....met foto's bezig......

gisteren dus de punctie gehad. Wat een ellende weer. Krijg altijd een roesje met rapifen, een morfinepreparaat, maar reageer daar op één of andere manier erg heftig op. Enorm misselijk nadien en dus flink braken, terwijl ik al een zetpil tegen misselijkheid had gehad :(. Punctie ondanks roesje en diclofenac ook erg pijnlijk. Was even vergeten dat alle (veeeele) kleintjes ook weggehaald moeten worden ivm kans op overstimulatie. Nou...dat was geen pretje. Resultaat 4 eicellen waarvan 1 niet rijp. Dus 3 over... manlief hoefde dit keer gelukkig maar 1x te produceren want voor die 3 waren er wel genoeg ;). Toen voelde het allemaal nog wel oké, totdat we vanmiddag weer telefoon kregen over de bevruchting: 1 maar bevrucht. Hadden we afgelopen poging ook, toen stopte die ook nog eens met delen en hadden we op dag 5 een 4 cellige die stilstond. Gevraagd of we morgen gebeld kunnen worden of ie uberhaupt wel doordeelt, dus bellen ze morgen eind v/d ochtend. I.p. dan zondagmiddag een TP. Hier dus helaas niet zoveel hoop meer op een goede afloop (hoewel ik natuurlijk weet dat het kán). Maar we hebben altijd alleen maar slechte of matige embryo's gehad, dus mooi doordelen zal ook deze wel niet doen. Maar desondanks geen spijt dat we hebben doorgezet. Vorige keer hadden we meer eicellen met hetzelfde resultaat dus dat was om het even geweest.

En nu ben ik weg, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :)

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ook hier nog even een hele dikke knuffel voor Majo!!!!!!

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Majo: Ik heb een reactie geplaatst in het andere topic, hier ook even extra ik duim voor jullie emmy, hopelijk is het een vechtertje!

@ alle andere lieve dames! Zwaai, hier gaat het goed, vandaag heerlijk van de voorjaarszon genoten, wat kan dat een mens goed doen zeg. Sara vond het ook heerlijk buiten. Helaas wel beide knietjes geschaafd, maar ze lijkt er geen last van te hebben.

Fijn weekend alvast!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, Eeen hele dikke knuffel. En ik duim voor goed nieuws morgen.

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Majo dikke knuffel, ik duim voor heel goed nieuws de komende dagen!!

Even zwaar ego verhaal.... Maar.... Het zijn er 2 :$:p pffff was wel even een schok, had t gewoon (hoezo naïef) niet verwacht. Ti's nog wel afwachten of t goed blijft gaan, 1 hartje gezien, de ander nog niet maar ze heeft ook niet heel goed gekeken. De eerste paar minuten dachten we dat t er 1 was, toen ging ze verder zoeken en zat er nog 1 achter verstopt.... Blij zijn we heel voorzichtig. Vind t allemaal ook wel heel eng nog ;) nu voor volgende week vrijdag weer een echo om te kijken of ze er dan nog (allebei) zijn.... Blijft dus even spannend en onzeker nog! Net de familie ingelicht en nu net thuis!

Loesie, las net je sms, maar telefoon heeft weer kuren dus terug sms'en lukte net niet!
    Nu even vriendin bellen... Even verhaal ventileren....

Sorry voor ego verhaal meiden! X

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Whaaaaaaaaaaa:D:D!
    Sinja, wat gaaf zeg!!! Een tweeling, wat leuk!!

En natuurlijk is het nog even spannend, maar we gaan even van het positieve uit!
    In ieder geval 1 mooi hartje gezien! Super!!!!

Je mannetje had dus gelijk!
    Hoe reageerde familie?

Smak!

Deel Deze Pagina