Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, wat fijn!!!! Jullie emmy ligt vooralsnog goed op schema!! Ik duim ook nog stug door.
    En tav werken voor tp, het leidt wel lekker af.........

Jewel en Nightelf, gezellig meeten!! Voor mij net iets te ver weg ;):p

Traantje, kan je niet solliciteren bij Friesche Vlag?? :p Zo, wat een pakken melk zou jij kunnen vullen zeg!! En meeten...ik kan eigenlijk elke woensdag wel. Dat sociale leven van jou, heb ik dan weer niet :p

Jessy, die harde buiken zijn wel een teken dat je rustiger aan moet doen. Gelukkig even ontspannen als jullie weg zijn naar Engeland. En sex, als je bloedt na afloop zou ik dat voorlopig even laten. Iig sex op die manier, dan maar op andere manieren aan jullie plezier komen ;) Is toch ook af en toe wel ns leuk??

Jewel, wat leuk die terugkomdag!! Was het gezellig?

Hier, klaar met de patienten. Nu ff snel admin en dan richting huis. Suusman zit met de kids bij sm. Meteen maar ff gezegd dat ie haar moet regelen voor woensdagavond en volgende week zondagochtend. Hij heeft vanaf maandag nl dienst en dat houdt in dat hij niet alleen kan zijn met de kids ivm kans op uitruk. En ik wil natuurlijk wel hockeyen!! Kijk, dat hij niet kan/mag, is zijn probleem maar dat gaat natuurlijk niet mijn hockeyplezier bederven. ;):p

FF snel alles afhandelen hier en dan wegwezen en lekker met de voetjes op de bank thuis :D

Oh ja JEwel en Loesie, merken jullie ook dat jullie hondjes zo verharen? Ik kon er niet tegenop zuigen gewoon!! NU bij de dierenwinkel de furminator gekocht (jaja, wat een naam..........) en heb bijna zn hele ondervacht kunnen wegkammen!! Heel stuk minder haar nu!! Mag alleen maar 1x per maand dus hopelijk blijft het voorlopig nog even zo...

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik kwam even snel Majo spieken want zit voor de tv voor Topchef. :) Majo, vooralsnog goed nieuws!!! We duimen nog even door. Spannend!

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haaaai meiden!

Traantje, tjee zeg!! Wat een ziekenboeg bij jullie :(. Wat zul je MOE zijn!! Diep respect voor je als ik alweer lees wat je straks allemaal moet gaan doen....werken, studie, kids, man, vrienden, etc..... Petje af hoor! Wanneer moest je ook alweer beginnen met werken? Balen dat het afbouwen van de BV nog niet echt lekker gaat. Heb helaas geen tips voor je, heb het zelf heel langzaam afgebouwd, in 3 mnd tijd en toen zat ze nog maar op 3 voedingen per dag. J. junior zit natuurlijk nog op meer voedingen nu... Aan mij heb je dus niks in deze! En niet meer van die lieve dingen zeggen hoor, zit ik hier ook met tranen in mijn ogen (nu al last van hormonen en heb nog niet eens een TP gehad ;)). Dikke knuf voor jou, je bent gewoon een octopusmama/een top'wijf' ;) met al die uitdagingen die je straks als je werkt weer te wachten staan! Hopelijk is iedereen in huize Traantje weer gauw zichzelf!

Jessy, wat jammer da het nu even niet zo lekker gaat, maar wat hééérlijk om er volgende week dan even tussenuit te gaan naar Engeland!! Heel veel plezier alvast en geniet ervan en van jullie gezinnetje :). En met de kamer...nog even geduld meis...voor je het weet is ie klaar...

Suus, een furminator :(;), was dat? Gewoon een soort hondenkam? Of is het een supersonisch electrisch iets? Echt nog nooit van gehoord! Hoe gaat dat trouwens met kids bij schoonmoe? Jullie liggen elkaar niet zo, maar kids erheen gaat prima? 't is natuurlijk ook wel hun oma, maar was wel benieuwd hoe dat voor jou dan voelt?!
    Heb je er 'moeite' mee, of helemaal niet?

Esser, als ik het gevraagd had, hadden ze vast vandaag wel weer gebeld hoor, maar moest ook werken vandaag dus heb het maar zo gelaten. Straks hoor ik op mijn werk geen goed nieuws en daar zit ik niet op te wachten... en het veranderd daarbij ook nog eens niet door het wel te weten...dus het is goed zo.... alhoewel dat iets minder was vanaf dat ik weer vrij was ;).

Zora, hoest bij jou? Is het nog 'vol te houden'? wordt nu natuurlijk wel heel spannend de komende dagen!! Toi toi toi meid!!! Ik hoop toch zó op een enorm groot klein wondertje!!

@Hier: besloten morgenochtend toch maar niet te gaan werken, voelde bij iedere stap mijn buik toch nog door punctie (had ik niet verwacht). heb m'n werk als vpk dan natuurlijk ook niet echt meezitten qua lichamelijke werkzaamheden. Manlief verklaarde me ook voor gek dat ik wel wilde gaan en er is tenslotte al een ander die ipv mij komt werken morgen. Dus dacht...laat ik eens een keertje verstandig doen en niet zo eigenwijs en gewoon thuisblijven. Werk geeft echter wel een mooie afleiding, M. natuurlijk ook :).
    We zullen het zien morgen.....'t is alleen..... we hopen dat we nu in elk geval enigszins een kansje hebben en ie niet weer stilstaat zoals vorige keer. Want dan wordt het ná een 3e betaalde poging straks wel een hele lastige keuze of het zinvol is om met een betaalde poging door te gaan of niet. Als er een klein kansje is pakken we die, maar als alles steeds niks is.... tsja.... en die beslissing komt straks eventueel wel héél dichtbij en dat vind ik echt DOODENG :$. Dus nog maar even niet aan denken en hopen op (redelijk) goed nieuws morgen :).

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Dinnetje is trouwens gisteren bevallen van nog een zoontje, nr 3! Op zich best grappig want haar broer heeft juist 3 meiden :).
    Moet trouwens ook zeggen dat teveel teleurstellingen ook niet echt goed zijn voor onze portemonnee (schrijf je dat zo?) ...... maar destemeer voor M. haar kledingkast ;):).

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ghihi, ach reden genoeg toch om jullie meisje lekker te verwennen.....

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    #1326 Elin26, 17 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
    Majo, spannende dag morgen!!! Hier ook nog steeds knetterhard aan het duimen! Na al die tegenslagen mag/moet het nu toch eens goed gaan en is jullie mooie emmy goed doorgedeeld en blijft hij/zij de komende negen maanden bij jullie. Meid, wat is het jullie gegund! Zouden ze trouwens niet bellen als een embryo zou stoppen met delen? Neem aan dat ze je dan niet voor niks laten komen, toch?

Zora, ook jullie is het natuurlijk onwijs gegund. Duim dus ook voor jullie nog steeds! Hoe voel je je verder?

Traantje, bij jullie dus bijna iedereen ziek. En J.enna wil nog steeds niet eten? Zou het komen omdat ze ziek is? En jij moet dus van de week nog naar de gyn, da's ook wel weer spannend. Hoop dat het er allemaal goed uit ziet en dat er geen placentaresten zijn.

Jewel, moest wel lachen om R.uben die bij het zwembad poept. Heerlijk die onschuld, ze zijn zich toch ook van geen kwaad bewust.

Jessy, veel plezier in Engeland! Lekker even ontspanning. Kun je wel gebruiken zo te lezen.

Suus, wij hebben hier de nep furminator. Werkt ook super. Hier ook één hond aan het haren, die ander niet. Maar die heeft ook geen ondervacht. En alles wat je eruit kamt, komt iig niet in je huis te liggen. Dus het helpt altijd wel wat.

Hier, nog steeds niet veel beter. Heb afgelopen nacht wel iets beter geslapen. Heb de ha gister niet gebeld, denk dat het weinig nut heeft omdat ik er nu toch niks voor in kan nemen.
    Gister ook nog mvm gehad. De test was wel wat licht, wat mij weer ontzettend onzeker maakt. Maar het schijnt wel normaal te zijn. Die vrouw vertelde ook dat ze pas vanaf de 15e kon testen omdat de testen van mvm meer hcg nodig hebben.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even kort, alleen voor Majo, ik duim mega hard voor je!!! Hoop zooooo dat jullie Emmy iig is doorgedeeld!

Ik voel me redelijk belabberd :( Enorm hoesten, overal vocht dat eruit loopt en heb t ook heel koud. Net dus fluimucil ingenomen en paracetamol met 50mg codeïne. Lekker tegen het hoesten, dat ik me beter ga voelen en dat de hoofdpijn weggaat door de pijnstilling. Morgen moet ik nl. Fluiten bij hockey om 10 uur en daarna zelf spelen... Ga me toch ff snel tempen nog, voor de paracetamol werkt. Zit er pas net 5 min in nl.

Oh ja Daan heeft afgelopen nacht geslapen van 20.30 - 6.45 uur!! Wel al slapend om 23.00 uur een flesje gegeven. Vanavond ligt ie erin vanaf 21.15 uur dus ben benieuwd!!

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ook even kort voor Majo: meis, ik duim voor je en hoop op goed nieuws morgen, tot nu toe goed nieuws en dat moet gewoon doorzetten! Duim voor je en dek aan je!!!

Suus: beterschap!! Hopelijk slaapt Daan vannacht weer zo goed en voel jij je morgen ook wat beter!

Zora duim ook voor jou!!!

Thnx allang voor alle lieve reacties!

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Majo: heel veel succes vandaag!!!!!

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nightelf, hoe is het met jou?

Suus, dus jij hebt het dus ook al te pakken!? Beterschap!

Majo, succes vandaag!

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Majo heel veel succes vandaag!!!

Suus beterschap!

12. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Majo: hoe is het gegaan!!! Ik loop de hele ochtend aan je te denken... ik hoop zo dat hij mooi doorgedeeld is!

@hier: Jenna eet weer, hoera hoera!!! Ze had gewoon hetzelfde als traantjeman en mijn ouders, misselijk, geen zin in eten. En ik haar maar pushen, arm kind :(
    Het afbouwen gaat trouwens al wat beter. Mijn streven is om vandaag nog maar 2x te kolven en Jelte niet meer aan de borst te laten drinken. Ik kolf nu nog steeds zo'n 250 ml per keer, maar misschien wordt dat nu dan snel minder. Over 2 weken gaan traantjeman en ik een weekendje naar Londen en dan wil ik niet meer hoeven kolven, maar ik denk wel dat dat gaat lukken! Ik sta trouwens nu ook helemaal achter mijn besluit. Het is heel makkelijk dat iemand anders hem gewoon eten kan geven. En lekker knuffelen doen we nu ook wel!

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Traantje: fijn dat J.enna weer gewoon eet, zal wel een hele opluchting zijn. Het afbouwen gaat ook redelijk snel, of niet?

Elin: hier gaat het redelijk. Gisteravond heel wat gerommel gehad (meer dan 4 uur lang), maar er kwam maar geen regelmaat in. Toen we op het punt stonden de vk te bellen, werd het minder.
    Hoop dat het iig al wel iets heeft opgeleverd, zodat ze dinsdag misschien al wel kunnen strippen (of zelfs vliezen breken).
    Ik had trouwens ook een vrij lichte mvm-test, schrok er ook van, maar werd goed gerustgesteld dat hun testen wat meer hcg nodig hebben.
    Hoe gaat het met je keel?

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Nou hier weer twee dramana chten op een rij. Rein wou weer elke twee uur eten. We zouden vanmorgen naar mijn schoonouders maar ik was zo moe dat kleintje man alleen gegaan was met de mannen. Ik heb vervolgens 3 uur ko gelegen. Nou net wakker en de mannen zijn ook weer thuis dus rein kon gelijk weer aan de borst. Zit op het moment wel te overwegen te stoppen met de bv. Hopende dat rein op flesvoeding langer gaat slapen. En dat ik eindelijk kan gaan Sonja bakkeren en meer op mijn werk kan richten. Dat kolven onderbreekt toch wel erg vind ik. Maar ja aan de andere kant vind ik bv geven ook wel weer zo iets speciaals met r dat ik het nog niet wil opgeven. Het is maar goed dat je nog moet afbouwen dat geeft ook tijd. Anders was ik allang gestopt denk ik.

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, en en en??? Ik denk aan je meis!

Nightelf, Miss heeft het gerommel idd wel iets gedaan? Ik hoop t zo voor je!

Kleintje, zware nachten ja...maar vind je het ergens niet zonde/jammer dat je zo je best hebt gedaan om t op gang te brengen, om er dan nu mee te stoppen? Begrijp me niet verkeerd, ik vind t super hoeveel je ervoor over hebt gehad maar hij was zo afgevallen doordat het niet op gang kwam en dan nu stoppen? Elke 2 uur komen is retezwaar natuurlijk (ik vind 1x eruit 's nachts al zo erg ;)) maar krijgt hij dan wel genoeg binnen? Miss kan je eerst ns kijken door aan te vullen met kv en zien hoe hij daarop reageert? En kolven een onderbreking van je werk, snap ik, maar is toch ook een fijne gedachte dat je t voor je manneke doet? Dat werk wacht wel!!
    Anyway, bottomline, stoppen kan altijd maar lijkt me zonde van al je werk! Ik zou t ns 's nachts proberen aan te vullen met kv en dan na een paar dgn nogmaals evalueren.

@hier: lekker gehockeyed vandaag! Eerst gefloten en toen zelf spelen. Heb zelfs gescoord!!! En dat als laatste man zijnde, en nee was niet in t eigen doel ;):p 3-2 gewonnen vd nr 2 is dat voelde ook wel goed!
    M'n verkoudheid is er nog steeds. Neus is wel open maar ik hoest vooral veel en werd weer schor door m'n vele geklets na afloop ;) moet eigenlijk dus minder praten... Heb wel weer hoofdpijn maar m'n paracetamol met codeïne ga ik nog niet innemen, pas als de kids in bed liggen. Word er nl. Echt dizzy van en dat vind ik te gevaarlijk!

Nu eerst een douchen en dan wrs toch even bij m'n mannetje kijken met de kids :)

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kwam even spieken of er al Majo nieuws was. Hoop dat alles goed is gegaan!

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Nog geen Majo nieuws... Spannend, Duim duim duim

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, dankje! Dat had ik even nodig.... Zoals het nu gaat krijgt hij genoeg. Afgelopen dinsdag waren we op het cb en hij was 5700 g en 62 cm. Precies volgens zijn lijntje. We zijn inderdaad van plan om hem de laatste voeding een flesje na te geven. Hopende dat hij langer slaapt. Alhoewel mijn vriend denkt dat hij vooral aandacht wil. Soms wil ik hem aanleggen snachts en DSM wil hij niet drinken, hij begint dan zelfs te lachen. En als we hem terug leggen gast hij huilen..... Maar je hebt wel gelijk, we hebben niet voor niks zo ons best gedaan! Alleen dat slaap tekort breekt mij behoorlijk op. En ik pieker ook veel over mijn collega. Is een van mijn fijnste collega's. Gelukkig heeft hij een datum voor de operatie. Maar is nog afwachten hoe ver de kanker al is of het goed komt.

Vanmiddag nog een gezellige middag gehad. Lekker gewandeld met Reinout in de draagdoek. Lekker tegen me aan. Huidcontact versterkt onze band. Was even nodig omdat ik een beetje boos op hem was vanwege de afgelopen nachten. En het eerste Italiaanse schrokhans gehad van het jaar!!!! Jammie

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, alles goed gegaan vandaag?

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008