Kleintje, dat lachen herken ik wel. Hadden we ook met Daan... Weet niet wat het is maar een half uur later dronk ie m dan wel weer leeg! Vreemd soms die kleintjes! Tja het is behoorlijk rot voor je collega maar aan de andere kant, jouw leven gaat ook gewoon door, met je 2 kindjes en kleintjeman! Klinkt Miss hard maar ja, het is helaas wel de realiteit en hoe het leven in elkaar zit. Maar ben benieuwd hoe het gaat na een flesje kv, als laatste fles! Hoe laat geven jullie die, ongeveer?? Enne, vanaf 4 mnd kan je daar rijstebloem aan toevoegen hè Majo, waar blijf je?? Hoop niet dat het geen nieuws, slecht nieuws is???
Hij heeft altijd de laatste voeding om 22:00 dus daarna geef ik denk ik nog een flesje. Zal morgen wel laten weten hoe de nacht is gegaan.
Suus, rijstebloem had ik zelf idd ook al aan gedacht. En denk dat wij ook niet tot 6 maanden gaan wachten met groente en fruit. Maar ja eerst eens zien hoe we deze week overleven......
Nog geen majo nieuws?? Hoop zooooooo op goed nieuws! Majo, we zitten in spanning, laat je t ons nog weten? Verder kort vanaf mn phone: druk maar gezellig weekend. Mannetje nacht weg met vrienden in Breda, Joep logeren bij opa en oma en mama en Olivia gaan logeren bij n hele goede vriendin van mama. Was erg gezellig. Kids in bed al ff, en pa en ma nog ff tv kijken in bed. Morgen meer beppen hier! Fijne avond nog meiden!
Sorry Dames dat ik jullie zo in spanning heb gelaten, maar echt niet eerder aan toegekomen!! Moesten hele belangrijke dingen doen als ijs eten bij de Italiaanse ijssalon Toscane (zóóó lekker)nadien en uitrusten op de bank voor de utrogestan (blijf dan als het kan stug een half uur liggen altijd) met m'n kleine meid en dat gaat met een laptop niet samen . Toen eten koken, eten en de kleine meid naar bed. Toen een vervelend telefoontje over oma van 99 jaar die nog maar 10% blijkt te zien en w.s. in zeer korte tijd volledig blind wordt . Ben je al zó oud...dat ook nog... En tsja...toen had ik eieieieindelijk wel tijd . Gelukkig GOED nieuws . En dat voelt RAAAAAAR !! Hadden zoiets van...als ie in elk geval maar iets doorgedeeld is.... Is het gewoon een 9-cellige geworden (een Morula noemden ze het....ff googelen....?!) zonder fragmentatie ook nog en ze noemden 't goed tot zeer goed. Zouden 'm zelfs ingevroren hebben als we er meer hadden!! Waaaaaaaaaaaaaat ................ kan dat bij ons?! Zou de metformine hier dan toch iets mee te maken hebben aangezien we altijd alleen maar slechte of matige embryo's hebben gehad?! Voor nu natuurlijk enorm blij (ook wel even lekker gevoel na de teleurstellende weken) maar ook zeer goed van bewust dat het ook nog niks zegt . Maar dit geeft als het mislukt echter wel moed om sowieso dan door te gaan in DD, zelfs na een eventuele mislukte 3e poging (jaja...blijf verder denken) . Maar goed...eerst deze 2 wachtweken even, waarin ik van plan ben lekker NIET te gaan wachten en het op z'n beloop ga laten.... kijken hoe lang dat gaat luken, hihi. Alweer sorry voor laaaaaange ego!! Maar deze dan eens een keer met een positief randje
@All: nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes en het meeleven en duimen Suus, jij ook al ziekjes? Wat gaat er toch rond bij iedereen? Maar je wedstrijd dus wel gelukkig kunnen geven. En je fluit dus ook wedstrijden? Bij de jeugd? Geef je ook training of dat niet? Kleintje, ik sluit me aan bij Suus haar ractie...ze verwoord het helemaal zoals het is toch . En anders idd de laatste voeding FV?! Ben benieuwd.... En anders als ie wakker wordt 's nachts toch FV...kan manlief die mooi doen . Traantje, wat fijn dat J. senior weer eet . Kan me voorstellen dat dat alleen alweer een hele opluchting is. Je wilt gewoon dat je kind eet! Dat wil iedere moeder...wel zielig dat ze dus toch niet echt fit was, maar nu gelukkig dus ook weer beterende hand. En jij en traantjeman dus bijna er even tussenuit . Fijn zeg En ook fijn dat afbouwen al beter gaat! Elin, jij nòg niet opgeknapt? bah bah!! En wat betreft de test van moeders voor moeders....was hier destijds bij M. ook lichter dan die van CB. Als je toch echt héél onzeker bent anders gewoon je HA even lief aankijken en vragen om een bloedtest?! Geen idee of ze dat doen?? Esser, lekker weekendje zeg . Klinkt heerlijk! Jij inmiddels wel weer helemaal beter dus? Nightelf, rommel de rommel?? Wat SPANNEND ! Zou dit dan toch stiekem al een beginnetje zijn? Ben heeeel benieuwd!! Wanneer moet je nu naar de vlos deze week? morgen al? Hoop dat ze er gauw is!
Ja Majo wat geweldig!!!! Wat een super goed nieuws, gewoon een geweldig embryo aan boord!!!! Ik duim weer door
Majo, so far goed nieuws!! Toch fijn dat jullie hebben doorgezet want dit geeft hoop!! Ook ik duim nog even flink door!
Joehoe Majo, wat een goed nieus!!!! Duim hier ook heel hard door!! Wat een spannende twee weken! Suus, hoe gaat het met jou? Voel je je al wat beter? Traantje, hoe is het bij jullie? Fijn dat J.enna weer wat beter eet. Kleintje, kan je geen advies geven, maar kan mij goed voorstellen dat het erg vermoeiend is zo. Hoop dat R. wat beter slaapt met een extra fles. Nightelf, spannend! Wie weet is het dinsdag niet nodig!
Ik voel me nog steeds niet ok. Net getempt en t was maar 37.9 dus valt reuze mee! Heb t wel heel koud en pijn in m'n benen! Net dus weer die sterke paracetamol ingenomen dus kan Daan iig niet meer tillen aangezien ik zo stoned als een garnaal word!! Hopelijk morgen een betere dag want dan moet ik weer werken... Voor hockey kan ik me dan dus kennelijk toch nog helemaal geven, en dan thuis instorten Het fluiten is geen jeugd trouwens maar senioren. Bijna altijd als je thuis speelt, moet je fluiten. Tijdens zwangerschap niet gefloten en ik ben 1 vd weinigen die lastige wedstrijden/teams/mannen durft te fluiten. Fluit altijd met m'n beste vriendinnetje, die durft t ook allemaal, en de andere 3 die dat ook doen, zijn allen zwanger!! Komt nu dus op ons aan... Aangezien wij zelf een redelijk niveau spelen, fluit je dus ook redelijk hoog. Zal dus nog wel paar keer moeten nog. Wij spelen 1e klasse en daar boven heb je alleen nog overgangsklasse en hoofdklasse. Is trouwens niet die vd tv hoor! Dat zijn de senioren, wij zijn al veteranen...
Majo, gefeliciteerd met jullie Emmy!!!!! En er hoeft maar een topper tussen te zitten!!!! Heel goed dat jullie deze poging hebben doorgezet. En nou zal je zien dat je ook nog zwanger wordt ook. Ben nu reintje lekker aan het voeden. Straks flesje er achter aan en duimen op een lange nacht...........
Even kort vanaf phone. Majo , geweldig nieuws zeg!!! Super meid, dit nieuws kon je wel gebruiken! Ik blijf supermarkt vier je duimen en hopen dat over 2 weken je weer positief nieuws hebt! Zora, hoe is het bij jullie? Mocht jij vandaag testen? Ik duim iig ook nog heel hard voor jullie!! Druk gehad het weekend en morgenochtend alles inpakken voor de vakantie! Kom misschien morgen ook nog wel even spieken hier. Morgen ook nog even naar de dierenarts want onze hond heeft waarschijnlijk weer een ontsteking, zo sneu hij heeft er veel last van Fijne avond nog!
Uk denk zal eerst eens kijken of er majo nieuws is! En ja hoor..... Gelukkig wat een goed nieuws!! Nu over 8,5 maand hopelijk een brusje voor m
Jaaaaa Majo! Superrrrrrrrrrr nieuws!! Ik blijf stug doorduimen!! Kleintje, hoe is de nacht geweest?? Suus, hoe voel jij je nu? Nightelf, is t nog onrustig geweest met beeb in buik? Traantje, knappe meid op FB! Zo, Olivia gevoed dus ga nu snel verder, ga de kindjes zo weg brengen naar het KDV. Doegggg
Majo,wat ben ik blij met dit mooie nieuws!!! Geweldig!!!! Hier alles goed. Druk weekend gehad. Vandaag is S alweer 5 maanden oud. Pfffff gaat zoooooo hard... Overmorgen naar de arts om te kijken of ze nog het spreidbroekje nodig heeft....ik denk persoonlijk dat ze het niet meer nodig zal hebben, we zullen zien..