Lelie, Gefeliciteerd met de 5 maanden verjaardag van S.ofie Nou hier een redelijke nacht gehad. R.einout had na de borstvoeding om 22:00 nog een flesje gehad met 100cc kv. Maar hij werd gewoon net als altijd wakker om 1:30. Toen had hij wel erg goed gedronken aan de borst. Dus geslapen tot 5:00 en daarna tot 7:00. Dus nog wel twee voedingen maar als het met deze tussenpozen is heb ik er vrede mee. Wel hebben we het idee dat het geven van kv na de laatste voeding geen zin heeft. Dus dat doen we vanavond niet. Nou ik ga werken..... vandaag echt helemaal geen zin. Ik heb zoiezo totaal geen motivatie voor mijn werk. En door dat hele "misschien moeten we verhuizen naar de andere kant van het land" idee kan ik ook niet gaan sollicteren. Voel me ook bezwaard om nu al weg te gaan hier. Werk hier nu 2,5 jaar waarvan ik 1 jaar verlof gehad heb voor twee zwangerschappen..... Naja ik moet van mezelf toch tot de zomervakantie vol houden :S
Lelie, Willen is iets anders... Wordt meer een noodzakelijk feit. Wil het bedrijf van mijn vriend verder kunnen groeien zullen ze het moeten gaan verplaatsen. Er zijn een aantal opties maar die liggen meer dan 200 km van ons huisje. Dus dan moeten we verhuizen. En dat betekend dat ik mijn baan moet opzeggen. Maar zo ver is het nog niet. Maar betekend wel dat we voorlopig niet echt aan lange termijn planning kunnen doen.
Majo: Wat een goed nieuws zeg!Dit moet haast wel goed gaan gezien je gevoel door te zetten! @ all: Ik lees later bij, eerst lekker huisje poetsen en misschien straks nog even vd zon genieten! Kwam even spieken bij Majo.
Majo: wat een supernieuws!!!!!!!! En lekker, Toscane-ijsjes, mmmmmm. Krijg er spontaan zin in Kleintje: fijn dat deze nacht beter is gegaan, hopelijk de komende nachten ook. Zou idd zo zonde zijn om nu te stoppen met bv, na al die moeite die je ervoor gedaan hebt. Suus: goed zeg, gewonnen met hockey en ook nog gescoord. Ik heb ook zo'n zin om weer lekker te gaan sporten, maar dat duurt bij mij nog even. Lelie: succes in het zh, hopelijk is s de spreidbroek niet meer nodig. Jewel: veel plezier deze week!!! Hier rommelde het gistermiddag ook nog flink, maar was na een lekkere douche helemaal over, oftewel gewoon voorwerk. Heb wel heerlijk geslapen, ben er maar 3 keer uitgeweest voor een plaspauze (dat is erg weinig voor mijn doen). Morgen naar de vk, hoop dat ze al kunnen strippen of zelfs vliezen prikken en anders dus de doorverwijzing naar de gyn en hopelijk zsm inleiden. Moet er pas om 16 uur zijn, echt een vervelende tijd. Gelukkig past mn s-moeder even op Amber, voor mij wel zo handig. Vandaag is Amber daar ook heel de dag, kan ik het lekker rustig aan doen (mag van mn man ook niets meer doen, na een goed gesprek afgelopen vrijdag heeft hij nu ook wel door dat het met mn bekken echt niet meer gaat om het meeste in huis te doen, dus die arme ziel is gisteren bijna heel de dag aan het werk in huis geweest...). Ga nu ff een bakje koffie drinken en daarna ff naar de winkel, kijken of ze nog leuke broeken voor Amber hebben, want maat 92 is nu toch echt veeeeeel te kort, ook nog even kijken voor leuke knutselspulletjes voor pasen, kunnen we daar morgen gezellig mee aan de slag.
YES MAJO!!!!!! Goed nieuws zeg en wat een PRACHTIGE EMBRYO!!!!!!! Ga jij maar lekker door, wij wachten wel en duimen voor je!!!! Kleintje, wel leuk als je gaat verhuizen!!! Dan woon je een stuk dichterbij me! Heb zelf ook in E'de gewoond! Leuke stad hoor, kun je heerlijk winkelen! Maar snap ook dat de stap heel groot is...het is toch ver weg vanwaar je vandaan komt! Nightelf, spannend hoor, al dat voorwerk! Hoop ook echt voor je dat ze wat kunnen doen morgen! Goed dat manlief het nu echt snapt! Heb hier gister ook nog weer een discussie over gehad met die van mij. Ze denken gewoon soms echt niet na dat uit een stoel komen of uit een auto stappen al gewoon verschrikkelijk pijnlijk is! Erg jammer soms! Fijn dat je vandaag weer even je rust kunt pakken! Esser, klinkt als een gezellig weekendje!!! Elin, komt goed hoor, hier was de test van mvm ook lichter, beide keren zelfs! Dus maak je niet druk! En ik hoop dat je snel opknapt, dit is ook niks natuurlijk! Traantje, fijn dat J. weer eet!!!!! Echt een fase dus, handig dat ik het weet als Siem het straks een keer in z'n koppie haalt! Mijn moeder zei laatst nog, hij moet wel meer eten hoor, hij wordt zo mager! Maar dat komt omdat die van mijn zus alledrie echt propkes waren toen ze zo jong waren en dat heeft Siem dus helemaal niet, haha! Hij eet ook niet echt veel hoor, maar ik push hem absoluut niet. Krijg je alleen maar strijd van en het helpt toch niet! Suus, goed dat je gescoord hebt!! En alweer een beetje opgeknapt!? Knuffel voor Zora! Hoe gaat het met je?! Ik ga even weer aan het werk! Probeer morgen thuis te blijven, ik kan amper lopen. Zelfs op krukken kom ik nauwelijks vooruit, haha! Dus ze moeten maar een keer zonder me doen! Als ik nog voor de klas had gestaan hadden ze zich ook zelf moeten redden... Fijne dag! SMAK
Loesie, jeetje je hebt zelfs krukken nodig om vooruit te komen?! Dat is wel heel heftig zeg!! Nightelf, wederom voorwerk! Nou als dat niet wat oplevert, weet ik t ook niet zeg! Zora, zie dat je woensdag mag testen? Wacht je tot dan of probeer je het al eerder? Kleintje, dronk R zn 100cc kv flesje helemaal leeg? Dan denk ik nl toch dat hij gewoon honger had hoor, anders drinkt hij m toch niet leeg? Ik vind zelf dat 1 avond/nacht een te kort tijdsbestek is voor een evaluatie en zou zeker nog even deze hele week kv geven voor het slapen gaan. Kan nu ook een soort ritme van m zijn he, om steeds wakker te worden 's nachts. Anyway, ik zou hem toch nog even wat kv aanbieden...wellicht ook als hij middenin de nacht komt, dan kan Kleintjeman dat doen en kan jij even bijtanken. @hier: nou dus totaal niet beter! Had het vanmorgen koud, warm, koud, warm etc. etc. Dus toch maar even getempt en had 38.4 gr. Toch wel wat verhoging dus. Daarnaast wederom een schorre stem en een zieke-zeehond-hoest. Was ook erg moe dus had het idee om 's ochtends wel te werken en dan 's middags naar huis te gaan. Maar ja, ik ben er nu toch, de middag valt mee, en ik voel me ook iets beter. Denk wel dat ik nog steeds verhoging heb want normaal heb ik hier de kachel aan en dat heb ik nu helemaal niet nodig! Terwijl hier het hele weekend de kachel uitstaat...(zegt wel genoeg) Ik ga ff snel wat dingen doen want om 13.00 uur moet ik weer verder!
Suus, beterschap! Nightelf, hoe is er nu? Begint zo spannend te worden voor jullie! Loesie, met krukken en al........wat moet je t zwaar hebben zeg!! Kleintje, heb je nog eens contact opgenomen met de lactatiedeskundige? Om eens te kunne checken wat er nu een beetje speelt allemaal? En eventueel na te vragen of die kv nu wel nodig is? Ik heb zelf namelijk, na wat je schrijft, het idee van niet...... Maar goed, dat idee hadden jullie zelf ook al een beetje. Blijft lastig hoor.... Zora, hoe voel je je? Al n gevoel of je misschien zwanger bent? Spannend.....
kv, Ik heb zelf inderdaad ook het idee dat het niet veel uitmaakt. heb wel besloten dat we het nu nog even een weekje zo aankijken. R.einout gaat dan 3 weken naar de opvang. Dan heeft hij ook de kans te wennen aan de situatie. Ook is hij nu een beetje verkouden. Misschien dat dat ook meespeelt. Maar merk wel echt dat sinds hij dus naar de opvang gaat meer dan 1 nachtvoeding wil. En vind het wel erg sonde van de bv om kv bij te geven. Ben zo bang dat de productie terug loopt. En tekort komt R.einout niet want als hij s nachts gaat huilen leg ik hem gewoon aan en mag hij drinken wat hij wil.
@Suus: ook hier nog even beterschap!! Bikkel, dat je wel gewoon gaat werken @Loesie: meid, kijk wel uit hoor. Krukken is al heel wat. Het moet geen rolstoel worden hè!!! Oh en van Jenna was het geen gedrag bleek uiteindelijk. Ze was gewoon continu misselijk en had dus geen eetlust... @Nightelf: spannend zeg, wanneer komt die kleine dame nou toch?! En ik ben heel benieuwd wat de vk kan doen. @Kleintje: wel lastig allemaal zeg! Wel afbouwen, niet afbouwen... Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik de knoop heb doorgehakt. Ik voel me zoveel vrijer en ik vind het toch ook fijn dat ik nu kan zien wat Jelte nu drinkt. Ik heb nou eenmaal graag controle. Ik zou in jouw situatie het ook heel erg lastig vinden. Er is maar één manier om erachter te komen of hij idd genoeg heeft en dat is om het af te kolven en per fles te geven. Pas dan weet je het. Hij kan wel elk uur drinken, maar dan heb jij niet elke keer weer heel veel melk paraat en hij moet natuurlijk niet gaan wennen aan vaak kleine beetjes, maar hij moet juist minder vaak grote hoeveelheden drinken. @Lelie: wauw alweer 5 maanden! Rolt ze al alle kanten op? Bijna naar Curacao, heerlijk!!! @Sinja: wanneer heb je de 'echte' echo in het Radboud? Zo spannend! Voel je je anders dan met F.? Misselijker ofzo? @Majo: lekker aan het broeden @Zora: bijna de testdatum... ga je nog eerder testen of ben je echt alle hoop verloren? @Elin: wanneer heb jij eigenlijk de eerste echo? @Esser: lekker genoten van een rustig dagje? Het lijkt mij heel raar hoor. Ik heb het straks één week dat Jenna en Jelte allebei naar het kdv gaan, wat moet ik met mijn tijd doen @hier: Ik heb eindelijk regelmaat in de voedingen van Jelte, heerlijk die fles (nog wel met afgekolfde melk hoor). Hij slaapt nu zelfs soms al nachten 7 tot 7,5 uur achter elkaar. Hij heeft alleen nog de neiging om dat meer 's avonds tot in de nacht te doen en dan nog wel 's nachts een voeding te willen Dus ik probeer hem nu in een ander ritme te duwen Morgen moet ik met Jenna naar het bureau. Ik zal wel op m'n flikker krijgen dat ze zo weinig weegt, maar ik kan het echt niet helpen... ze was echt een beetje dikker aan het worden, maar dat is er nu allemaal weer af. Heb net in de supermarkt ook maar een voorraad koekjes enzo voor haar gekocht. Grappig is dat, wij waren zaterdag bij vrienden en die hebben een dochtertje van 2 maanden ouder en die is gewoon 4 kg zwaarder (en ook een kop groter ) maar die krijgt alleen maar water en fruit enzo. Terwijl ik Jenna ook nog echt probeer te spekken met roosvicee een koekjes... maar het helpt ook niet echt
Dames... als of het zo moet zijn. Ik ben afgelopen zaterdag SPONTAAN ongi geworden. gebeurt bij mij zelden. Nu vanavond met de pil starten... donderdag de spuitinstructies en dan volgende ongi aanmelden... Vind het zo spannend. Het gaat weer beginnen voor ons. Hoe zal het allemaal gaan. Sinja... leuk je ff gesproken te hebben. Ik wist het meis! Spannend! hihihi! Ben zo benieuwd. We moeten maar snel weer real afspreken. Hier ff alles bijlezen... doeidoei
Ingrid, tjee zeg.....ik lees jouw nam...het uitvergrootte woordje spontaan en dacht...BINGO, die ook spontaan zwanger !! Maar blijkt om je ongi te gaan. Ook fijn natuurlijk want dan kunnen jullie ook eindelijk starten!! Gewoon lange traject met de pil dus?! Vraag je alvast even om een recept voor pregnyl/ovitrelle aangezien dat zo schaars is? Sta je straks in ieder geval niet voor een afgebroken poging om die reden, want asl het zo doorgaat zei één van onze ivf artsen, gaat dat straks wel gebeuren... Suus, toch nog niet fit dus...en wel gaan werken...knap hoor, of is het eigenwijs? Kan natuurlijk ook..... Jij had het dus niet koud...en je patiënten dan? Lagen die te kleumen op 'de tafel'?! Hihi. Jij bent trouwens lekker actief dus in het hockeywereldje . Leuk! Doe maar rustig aan (voor zover mogelijk dan...). Kleintje, wat een 'gezoek' nu even naar het juiste BV/FV ritme voor de nacht bij R. Hopelijk komt er gauw meer regelmaat in. Heb je niet nog een voorraadje BV zodat manlief hem dat 's nachts met de fles kan geven en jij eens lekker kan doorpitten?! Doe je gewoon om en om samen een nacht eruit. Jewel, alles ingepakt al voor morgen? Lekker hoor, jullie treffen het want het wordt echt práchtig weer . Alvast héééél veel plezier!! Nightelf, heel veel succes morgenmiddag bij de vlos. Ben benieuwd.... zal vast wel iets gaan gebeuren binnenkort! Lelie, S. haar spreidbroekje misschien dus gauw weer kwijt?! Zou wel fijn zijn denk ik nu het mooiere weer er ook weer aan lijkt te komen?! Jessy, jullie ook morgen weg? Of later in de week? Alles al gepakt? Loessie, inmiddels alweer op krukken dus?! . Wat ontzettend balen meid....en langere afstanden zoals met winkelen deed je al in rolstoel toch? Doe je wel voorzichtig meid? Je moet nog wel een behoorlijke 'ruk'.... Traantje, fijn dat J. junior ook meer ritme begint te krijgen. Kun je nog lang vooruit met de afgekolfde voeding? Hele diepvries vol? . Ben benieuwd wat ze op het CB zeggen morgen van J. senior.... Elin, voel jij je inmiddels alweer wat opknappen? Sinja, heb jij nou deze week de 'echte' echo? Esser, wanneer begin jij nu ook alweer precies met werken? Begin april toch? (nog maar even niet aan denken). Zora, hoe is het met je meid? Kun je het 'wachten' een beetje loslaten? Woensdag D-day dus.... maar dat was toch niet de officiële testdatum toch? Maar de dag waarop je eerdere pogingen die mislukt waren ongi werd?! Ondanks het kleine kansje blijf ik toch voor je duimen meid! Hoe mooi zou het zijn als het tóch lukt!! @Hier: Vandaag met beste vriendin en M. naar dierenpark in A'foort geweest. (woon jij toch in de buurt Zora?). Mag natuurlijk i.p. alles gewoon doen nu na de TP, kreeg alleen de 'opdracht' 3 dgn niet zwaar tillen en niet sporten. Maar ja.....wat is zwaar dan??? M. zelf in en uit de auto laten klimmen en in het autostoeltje (wordt leuk voortaan, want ze wil nu niet anders meer ). Dinnetje M. zoveel mogeklijk laten tillen in en uit de wandelwagen en om te kijken naar de dieren. Maar ja....bij erge verdriet als ze bijv. viel was de troost en knuffel van dinnetje niet genoeg en heb ik haar toch een keer of 4 even getild vandaag. Denk dan nu weer....zou het 'kwaad' kunnen?! (ben nu dus alweer even vergeten dat ik me er niet mee bezig zou gaan houden, haha). Morgen dagje (bijna niks) behalve kraamviste collega en woensdag wel werken en dus veel lopen maar heb al gemaild naar leidinggevende dat ik bij patiënten wil staan die vrij zelfstandig zijn en ik dus niet ga tillen. Aan andere kant denk ik dan..... als het spontaan lukt weet je het ook niet en doe je ook alles door. Maar ja...waarom mogen wij dan 3 dgn niet zwaar tillen?! Pfffffffff...... er is ook altijd wel iets om je 'druk' om te maken .
Majo... nee helaas niet spontaan zwanger, maar spontaan ongi. Voor mij ook al een hele grote stap! Dank je voor het inlichten over Pregnyl en Ovitrelle... kan ik dat mooi even vragen aanstaande do-dag! Ow dierenpark A'foort. Erg leuk! Wij hebben jaarkaart voor Apenheul! Ook leuk!
Hoi hoi dames, Ingrid: wat fijn weer starten. Heel veel succes alvast! Majo: Lekker broeden, en wat betreft dat tillen, volgens mij heeft dat meer te maken met de nasleep van de punctie en niet met de emmy. Ik heb Sara ook gewoon getild, kon ook niet anders toen mannetje de volgende dag weer ging werken. En inderdaad A'foort is 10 minuutjes met de auto vanaf hier. Suus: Alweer wat fitter, en bikkel hoor dat je toch gaat werken. beterschap! Elin: Hoe is het met je keel? Alweer wat beter? En kun je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent? Hoe voel je je verder? Al last van wat kwaaltjes? Loesie: jeetje meis, op krukken, sterkte ermee en heel veel succes met de laatste loodjes. Lijkt me toch heel erg pittig zo. Nog 10 weekjes te gaan en hopelijk blijft het daarin stabiel. Traantje; Fijn dat eht eten wat beter gaat. Waarschijnlijk heeft ze inderdaad geen trek gehad daardat ze misschien niet lekker was. En wat een leuke foto op Facebook. Leuke kleertjes ook. Hier kan Sara het ook echt waarderen als ze een mooie outfit aanheeft leuk is dat he? Nightelf: Al een tijdje aan het rommelen bij jou lees ik. Spannend meis, alvast heel veel succes mocht je gaan beginnen. Kleintje: Succes met het BV/FV ritme, is toch best pittig lijkt me en ook weer zoeken ook al is het je tweede. Alle andere dames een zwaai! Hier game over. Nog niet ongi geworden en ik was niet van plan om te testen maar ik wilde zekerheid. Dus vanmorgen getest en omo wit zoals ik al had verwacht. Voor de zekerheid ga ik nog wel even door met de Utrogestan, als het goed is wordt ik morgen ongi, mijn lichaam is daar altijd heel regelmatig in. Niet in cyclussen maar wel de LF gek genoeg. Met Sara testte ik al een dag eerder positief dus ik heb ook niet de illusie dat er toch nog een tweede streep komt te staan. Als ik ongi ben ga ik ziekenhuis even bellen om te kijken hoe en wat. We gaan in juni met vakantie en ik denk dat een nieuwe poging daarvoor met rustcyclus ertussen niet meer gaat lukken en tijdens mijn vakantie heb ik geen zin om te spuiten. Dus maar eens zien wanneer we verder gaan. Ben er voor nu even klaar mee maar dat kan volgende week zo weer omslaan hoor. het was ook te mooi om waar te zijn dat het eens makkelijk zou gaan en een 1e poging zou lukken. Gek genoeg ben ik er nog vrij nuchter onder. Zo zie je maar hoe je gevoelens heen en weer geslingerd kunnen worden.
majo, De reden dat we FV gaven was vooral met de hoop dat hij langer zou gaan slapen. Maar in principe nog volledig BV. Maar het ritme begint weer te komen. Vannacht om 2 uur (half uur later als de nacht er voor) en om 5 uur. Nou daar heb ik vrede mee. Dus we kijken nog even aan. Misschien dat het toch even een fase was en de overgang naar de opvang. Ook krijgt hij nu iov 120 cc, 150 cc bv in zijn flesje op de opvang. En ik laat hem tussen de voeding van 7 en 10 uur s avonds nog even lekker tutten. Misschien niet goed voor mijn tepels maar dan heeft hij wel de mama aandacht die hij anders moet missen op de opvang. Ingrid, Gefeli met je spontane ongi! En wat majo zegt, ik zou vast achter die pregnyl/ovitrelle aan gaan. Want straks wordt je poging afgebroken omdat je er niet aan kan komen. nou gisteren een heftig dagje (naja.....heftig...). Ik was gisteren op mijn werk half ingestort, emotioneel. Toen had ik zelf bedacht even een luchtje te scheppen. Mijn collega (die nu kanker heeft) bood aan om mee te lopen zodat ik mijn verhaal kwijt kon. Zat me voornamelijk dwars dat ik gewoon niet weet wat ik wil qua werk en die potientiele verhuisplannen de vermoeidheid omdat we al twee weken niet slapen enzo..... Hij kon me gelukkig weer oppeppen. En hij had ook nog het een en ander te vertellen. Toen hij ons verteld had over zijn kanker had ik best direct gereageerd. Hij leek het zelf allemaal niet te beseffen. En toen heb ik gezegd dat hij zich zo snel mogelijk moet laten opereren (zelf wou hij daar mee wachten omdat zijn vrouw ziek is en afhankelijk van hem) dus ik was een beetje boos. Nou vertelde hij dat omdat ik zo gereageerd had dat hij er vaart achter gezet heeft en nu over 2 weken geopereerd wordt. En dat hij mij daar ook erg dankbaar voor was. Nou dat deed me ook wel weer goed! nou ik moet voor Mau even zandkasteel aan zetten. HIj zit erg fanatiek te wijzen naar het scherm (wij zitten altijd samen achter de pc met split screen!!!)
zora, balen meid dat de poging mislukt is. Hopelijk hebben jij en je partner steun aan elkaar. Maar misschien dat het de volgende keer lukt! Na hoeveel pogingen waren jullie zwanger bij S.ara???
Zora, dikke knuffel voor jou!!! Wat kl*ten dat die test negatief was! En volg lekker je gevoel! Is dat nu even niet doorgaan, dan niet doen, en is dat volgende week weer anders, dan daarop in gaan! Voor nu even lekker niks en genieten van jullie prachtige meid! Nogmaals een knuffel! Kleintje ook een knuffel voor jou! Heftig, die emoties! Goed dat je van je af kan praten en dat je collega ook nog een oppeppertje voor je had!!! Rest, ik ga even de hond uit laten en kort naar de stad. Moet nog echt even wat dingetjes halen voor de baby. Ik beloof jullie niet te lang rond te lopen! (lukt ook nie eens, haha!) SMAK
Zora, ah nee he... Wat ontzettend k*t gewoon! En ook nog geen cryo's... Ik snap heel goed dat je er even flink de balen van hebt en als julie even rust willen, gewoon doen hoor! En op je vakantie spuiten...zou ook niet mijn voorkeur hebben! Kleintje, zou er niet al wat langer mogen zitten inmiddels tussen de voedingen 's nachts? R is al 3.5 mnd en in dit tempo ga jij het never nooit volhouden joh!! Zoals ik gisteren al schreef, 1x eruit 's nachts is voor mij al veel en killing dus echt petje af hoor! Als hij op kdv zit, hoeveel flesjes krijgt hij dan? En hoe vaak etc? Weet dat je fv niet kunt vergelijken met bv maar Daan drinkt nu al een hele poos 5x150 en de laatste 1.5 wk is het 4x 150 en de laatste 1x 180. En volgens mij mag hij zelfs meer hebben (alleen drinkt hij dat niet op ). Is het niet tijd dat je met je psych afspreekt anders? Miss is dat wel fijn voor je? Alles van je af praten en miss heeft hij/zij wel goede ideeen voor je? Want was je nou al ns geweest? Loesie, rustig aan doen he jij!! Ook al zeg je wel dat je niet zoveel kan, ik vrees dat jij toch net dat ene stapje meer doet wat eigenlijk niet zo verstandig is!! Maar ja, beebspul kopen moet ook gebeuren, en is nog leuk ook! @hier: voel me stukken beter! Hoest nog steeds als een zieke zeehond maar heb me niet meer getempt, niet meer misselijk, geen buikpijn (was weg na 2.5 dag eindelijk weer gepoept te hebben ), geen hoofdpijn etc. Heb wel vanmorgen weer de HA gebeld over Daan's oogje. Helaas, hij was er niet, zucht....... Morgen gaat de assistente met m overleggen en moet terugbellen tussen 11 en 1. Krijg dan wrs een verwijzing mee voor de oogarts dus daar zal wel ook wel wat tijd overheen gaan voordat we daar terecht kunnen... Moet maar zo bedenken, als hij 18 jaar oud is heeft hij vast geen vieze prutoogjes meer en heeft ie t wel, kan hij het zelf schoonmaken Met Sophie gaat het trouwens steeds beter op kdv! Ze heeft deze week niet gehuild! Vandaag heeft ze me zelfs uitgezwaaid!! EN ook de leidster zei dat ze weer steeds meer zichzelf wordt in doen en laten. Errug fijn om te horen zeg!! Nou, nog 1 middagje werken en dan weer lekker 2 dgn vrij! Denk dat ik morgen lekker ga wandelen in het bos met mn schatjes en hondje. Gaan we langs de speeltuin, kan Sophie even schommelen ofzo. Schijnt mooi weer te worden/blijven nl!
Wat kl#te Zora.....!! Een dikke knuffel voor jou...... Idd, wanneer/hoeveelste poging was je zwanger van s.ara? Kleintje, fijn dat je zo'n fijne collega hebt getroffen!! En dan ook juist die collega de ziek is...... Zulke mensen koester ik altijd des te meer! Is het trouwens druk op t werk? Loesie, jaaaa........ Pas op jij hoor! Zeker niet te lang shoppen! Maar wel lekker shoppen; voor jullie baby! Laat je hier nog weten wat je allemaal geshopt hebt? Suus, zwaaiiiiii! Zie je onderin hangen. Traantje, fijn dat Het bij beide J's goed gaat met het eten! Kun je dat ook wat meer loslaten. Hier ook enigzins n controlfreak dus herken je gevoel wel. Ingrid, weer starten! Super!!! Majo, alles oke? Druk of juist rustig aan? Ik ben volgende week nog vrij en begin maandag 2 april weer met werken. Ik heb er best wel zin in, maar zal de kindjes echt wel gaan missen...... Ik heb ze de afgelopen maanden zoveel bij me gehad. De opa's en oma's zijn wel weer bij voor de wekelijkse oppasmomenten, hahahaha. @ andere meiden, alles goed met jullie? Hier, morgen zijn de kindjes op het KDV en ga ik met mijn moeder samen shoppen in DB! Zin in! Het is ook zo'n lekker weer, dus we pikken mooi een terrasje mee. A.s zaterdag ben ik jarig dus ga i.i.g voor n nieuw outfit shoppen en wat meer natuurlijk. Mannetje en kindjes gaan ook nog shoppen voor mama vertelde hij. Ben benieuwd. Vier mijn verjaardag ook op de dag en avond zelf. Ga j.oep hier op bed leggen voor z'n dut. O.livia lag er om 10.45u in en ligt nog lekker te tukken.