Suus hopelijk komt de bv goed op gang. Heeft ook ff nodig natuurlijk. Hey maar je hoeft geen schaam schaam te zeggen. Je zit nu op een heeeeeeeeeeeeeeeele grote blauwe wolk Klopt het is een dag 5 emmy, wist niet dat een blasto zoveel kans gaf eigenlijk Dat zou super zijn
Suus, wat klink je heerlijk gelukkig. Erg leuk om te lezen. Onsw, super van je tp. Wel balen dat je nog niks weet van de rest. Maar deze blijf gewoon negen maand bij je. Duim voor je! Majo, wat ontzettend lang, drie maand. En wat een moeilijke keus, hoop dat jullie een beslissing kunnen nemen. Als ik meer weet over mijn zh, zal ik t je dan laten weten? Schijnt ook een soort privé kliniek te worden las zelfs dat t vergeleken word met dd. Kleintje, wat naar van je zus. Hoop dat t niet al te lang meer duurt. En jij de grote man ziek, da's idd balen. Hopelijk knapt hij snel op. Loesie, jij dus al veel klachten. Komt dat door de fibromyalgie? Olaf heeft hier al heel lang geen ochtend slaapje meer. Al vanaf een maand of elf. T went vanzelf en ik vind het ook wel weer gezellig. Maar kan mij wel voorstellen dat het in jou situatie niet zo fijn is. Nightelf, veel plezier dit weekend. Pat, vervelend zeg! Toch maar heel rustig aan doen. Zora, ziet er goed uit. Spannend zeg! Wel vervelend dat je zo'n last hebt van je buik.
Susan... Susanman... S.ophie! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje D.aan!!! Erg leuke naam. Zo zou S.yra ook hebben geheten als het een jongetje was geworden. Hier vandaag in ziekenhuis geweest met manlief. Is uitbehandeld bij de chirurg. De chirurg heeft contact gelegd met huisarts. Manlief moet paracetamol gaan minderen, slikt er nu 8 op een dag... wordt het erger dan moet ie weer naar huisarts en wordt dan doorverwezen naar MDL-arts. Dan misschien een CT scan!
Ingrid, sorry ik had je nog in gedachten. Vergeet ik nog te vragen. Betekent dit nu dat de chirurg niks heeft kunnen vinden? Want een oorzaak hebben ze niet gevonden toch? Ben benieuwd hoe het gaat als hij minder pijnstilling krijgt.
Traantje... ja geen idee. Vanuit de EHBO is hij onder toeziend oog van Chirurg gekomen... er was sprake voor een operatie om stuk darm weg te halen... tja en daar is die onder controle gebleven!!!
@Ingrid: ik hoop dat de MDL-arts niet nodig zal zijn en dat hij het redt met minder paracetamol. Wel vervelend zeg dat ze niet weten wat er aan de hand is.... @Pat: jij heb nu toch eigenlijk wel mp hoor
Wat een rust hier zeg!! Had gisteren wel weer bijgelezen maar weet t allemaal niet meer... Dan maar even ego update! Hier gaat t wel ok eigenlijk. Vannacht 5 uur kunnen slapen met 1 plaspauze dus viel mee. Vandaag relaxed opgestart en vanmiddag heerlijk gedoucht en haren gewassen. Qua buik gaat t prima, ontlasting inmiddels ook kwijt (opluchting!), alleen begin wat verkouden te worden volgens mij want 1 neusgat zit dicht en ik heb een kriebelhoest, zeer irritant na een ks want doorhoesten kan je wel maar doe je niet vanwege de pijn... Ben druk aan t voeden en kolven en heb zojuist zo'n 1 ml afgekolfd! Nou klinkt dat nix maar ik ben er helemaal happy mee! Morgen mag ik in principe nog steeds naar huis dus bij zo'n thuiszorg kunnen regelen dat m'n man er morgenochtend 1 kan ophalen. Miss heb ik t een weekje nodig en hopelijk loopt t dan goed... Wie weet! Daan heeft wel bijvoeding nodig want droogt al wat uit door het verlies van gewicht en te weinig bv. Ook heeft hij over z'n hele lijf rode vlekken maar dat zou moeten wegtrekken na een aantal dagen zeggen ze. Daar was een naam voor (erythema nog wat, Miss zegt t Traantje wel iets?)... M'nam doet nu wat boodschappen en ik ga ff een tukkie doen!!
Suus, fijn dat de bv komt. Maar kan altijd even duren hè. Ik hoop dat het je straks net zo goed af gaat als hier!! En morgen naar huis! Heerlijk je gezinnetje compleet. Hier laatste bezoekje van de vk gehad. Ze bleef maar zeggen dat ik rustg aan moest doen. Op een gegeven moment dacht ik echt...... Ja nou weet ik het wel. Wel afgesproken dat ik einde van de week mijn hb even laat prikken. Net zijn we ook voor het eerst met Reinout naar buiten geweest. Heerlijk!!! Was zelf ook al een week niet meer buiten geweest. Reinout ligt nu lekker bij mij. Hij heeft toch wel wat krampjes. Dan hoor je hem jammeren en als ik dan ga kijken hangt er een heerlijke scheetlucht. Ook hebben we vanmiddag toch een duowagen besteld via internet. De firstweels twin, een showmodel met wat korting. Zag anders toch niet zitten hoe ik met twee kinderen de deur uit moet. Onze mutsy houden we gewoon. Zolang als ik verlof heb kan ik die gebruiken als ik alleen met Reinout de deur uit ga. En als mau niet meer in de kinderwagen wil dan gaat de duowagen wel naar marktplaats. Nightelf, heb van mijn vriend een taarten boek gekregen over van die fondant taarten die jij altijd maakt. Dus ik ga eens kijken of dat ook voor mij is weg gelegd. Met vriendlief gaat het nu stukken beter. Zijn medicatie werk dus dat is fijn! En mijn zus is nog steeds niet bevallen. Heb gisteren nog met haar gebeld. Maar is al redelijk heftig geweest. Dat ze uit haar bed bevalen is door de combi van weeën en een slaap pil. Ze wouden haar al een injectie petedine (heet dat zo) geven maar durfde het niet aan omdat ze daar ook suf van kon worden. Gisteren heeft ze geen weeën gehad en ook geen hormonen meer. Vandaag zijn ze verder gegaan. Hebben geen sms meer gehad dus ik denk dat ze misschien wel al bezig is. Lang zal het niet meer duren want haar vliezen zijn al 36 uur gebroken. Zo dat was ff veel ego. Ontdanks dat ik aan huis gekluisterd ben gebeurt er toch weer vanalles.
Help, ik zie er niet uit... mijn gezicht zit onder de droge rode plekken. Begon met paar lichte droge plekjes en nu zijn ze rood, ruw en droog. Traantje, kan ik je wat foto's mailen...misschien heb jij een idee???Mijn zus is huisarts maar reageert nog niet...zit er heel erg mee..
Lelie, vreemd die vlekken! Heb zelf geen idee wat t zou kunnen zijn. Je meiden hebben nix? Jaaaaa, vandaag naar huis! Heb net even ontbeten, dan hierna even kolf regelen (manlief gaat die ophalen strax) en dan douchen etc. Daan slaapt nu dus heb alle tijd om dat even te doen. Vervelende is alleen wel dat ik echt verkouden word nu en ik eigenlijk moet hoesten. Onderdruk dat nu telkens omdat dat pijn doet aan m'n buik. Best irritant dus! M'n man neemt al neusspray voor me mee en meer kan ik helaas niet doen. Hopen dat ik binnenkort kan hoesten zonder al teveel pijn....... Daan is trouwens aangekomen sinds gisteren! Geboortegewicht 3208gr, gisteren 2980gr en vandaag 3010gr. Het gaat dus de goede kant op!! Z'n rode vlekjes worden ook minder dus dat is fijn. Strax komt m'n man ons met Sophie ophalen met de nieuwe iCandy! Ben benieuwd hoe ze daar zo met z'n tweetjes in zitten 😃
Suus, wat goed!!!!! Ik denk dat S het helemaal te gek gaat vinden in de nieuwe wagen...en haar kleine broertje ook. Kan jij Traantje niet even whatsappen? Ze was niet meer online op FB...was net te laat..
Lelie, vervelend dat je onder de vlekjes zit en niet weet wat het is..... Hopelijk kan traantje je helpen. Eigenlijk wel fijn, een huisarts en een tandarts hier. Als jullie iets over natuurkunde of wiskunde moeten weten . Suus, fijn!! Naar huis! En straks trots met je twee wondertjes rond rijden! Nou hier weer nieuws over mijn zus. Ze had gisteren toch nog 3 keer gel gehad. Nu aan het infuus met weeën opwekkers en als dit niet helpt een keizersnede. Haar verpleegkundige noemde het al schudden aan een boom met onrijpe appels. Dat haald ook niet veel uit. Volgens mij zij wij gewoon niet zo goed in het starten van een bevalling.....
kleintje, jeetje dat duurt lang van je zus...pfffff ik was zelf nooit een held in wiskunde...vreselijk vond ik dat ja die plekken zijn erg! Het brand ook en op mijn rechterbovenarm heb ik het ook...
@ kleintje beetje laat maar gefeliciteerd met de jullie zoon gaat alles goed? Nou meiden ga weer proberen mee te lezen.. @ susan beter dat je naar huis mag zeg ik had je al gefeliciteerd:- )
@Lelie: ik heb je pb gestuurd met mijn mail-adres, stuur maar foto's, dan zal ik kijken of ik een diagnose heb en vooral wat je eraan moet doen. Hier is zondagochtend altijd een luier/samen badder ochtend, dus ik check kort altijd even mijn mail enzo... vandaar dat ik wat moeilijk te pakken krijgen was, sorry! @Susan: wat fijn dat je naar huis mag. Die verkoudheid is wel rot zeg, hoesten met zo'n wond in je buik is geen pretje. Misschien nog keelpastilles proberen of gewoon van die antaflu snoepjes, zijn nog best lekker ook! En wat goed dat D.aan al weer is aangekomen. Hoe gaat het met de bv? @Kleintje: wat een ramp zeg die inleiding van je zus. Je hebt mensen die gewoon niet in te leiden zijn. Wat zal ze moe zijn... Wat een ellende als je na 4 dagen inleiden nog een ks moet ondergaan ook, lig je er nog eens 4 dagen en is al die krampen e.d. voor niets geweest @Mistery: leuk dat je hier ook weer eens langs komt! @OnsW: hoe ging de tp, wat was nu uiteindelijk de kwaliteit? @Elin: zwaai, was gezellig gisteren lekker gewerkt vanochtend? @Ingrid: hoe gaat het met je man nu hij de pcm aan het afbouwen is? @Pat: nog steeds beeb in buik? Je maakt het wel spannend hoor! @Zora: wanneer had jij nou ookal weer de nieuwe fm? Vandaag of morgen? @Rest weet ik het even niet meer, sorry! @hier een heerlijk rustig weekend. Vandaag komt mijn zwager nog even zijn nieuwe auto showen...