Oh suus, we kruisen elkaar net! Goed om te lezen dat je je beter voelt! Gelukkig maar, ik voel me dan dubbel zo rot want mama's kunnen eigenlijk helemaal niet ziek zijn! Sowieso aan ziek zijn heb ik n schurft hekel..... Ben benieuwd morgen voor Daan zijn oogjes, arm manneke! Is het trouwens alleen in de ochtend dat z'n oogjes 'dicht' zitten? Of komt het door de dag heen ook terug? En het weer is inderdaad heel deze week super! Richting einde van de week lopen de temperaturen op tot 20 graden!
Nou hopelijk is het zondag nog lekker weer want dan moet ik weer hockeyen!! Om 09.30 uur in Bloemendaal dus dat is een vroegertje Daan's oogjes zitten bij het wakker worden, helemaal dichtgeplakt; dan is de prut opgedroogd en keihard. Dan maken we hem schoon en eigenlijk kan je 30 min daarna alweer schoonmaken, en dat dan de hele dag door Best wel vervelend en heftig dus! Hij kan wel huilen met tranen dus die traanbuisjes zitten niet potdicht ofzo. Maar ja, wat het dan wel is?! Ik wil gewoon iets wat werkt want ik vind dit zo sneu voor hem! Verder is het zo'n lekker en lief kereltje; gaat meteen lachen als ie je weer ziet Ben nog steeds dol- en dolgelukkig met mn 2 mooie kindjes..............
Suus: Wat zielig voor Daan. En ik kan me voorstellen dat het voor jou/jullie ook heel vervelend is om het constant schoon te moeten maken. Geen leuk klusje, vooral als Daan het ook vervelend vindt. Fijn dat hij ondanks dat toch zo'n vrolijk ventje is. En ik begrijp je gevoel helemaal hier ook dolgelukkig met mijn meisje. Het is zo'n rijkdom. Kleintje: Wat vervelend wat er is gebeurt op je werk. Maar gelukkig dat er een lieve collega is die je heeft opgevangen. Zo hebben jullie elkaar geholpen, mooi om te lezen. Loesie: Al terug van het shoppen? ben je geslaagd? Esser: Jij morgen shoppen, heerlijk zeg ik doe niet liever, have fun! En hopelijk slaag je goed! Bedankt voor de lieve berichtjes, op een of andere manier is het toch niet zo'n shock, misschien komt dat nog? Of misschien wist ik het toch al onbewust...... Bij Sara was het bij de 2e poging raak. De 1e poging was IVF wel een TP (er was er maar 1 bevrucht van de 15 eicellen) maar niet zwanger en toen ICSI en die was raak. Waren beide pogingen 6 cellige emmy's. Daarvoor ook nog IUI's gedaan, achteraf eigenlijk helemaal kansloos, maar protocollen he?
Suus, Eerst zat er ook meer tussen de nacht voedingen, voordat hij naar de opvang ging. Toen sliep hij 6 a 7 uur aan een stuk. Maar ik denk dat hij nog moet wennen aan de opvang. en het hele ritme wat daar bij hoort. Op de opvang krijgt hij 2 keer 150 cc, om 10:00 en om 13:00. En om 16:00 kom ik hem zelf voeden en dan gaat hij mee naar huis. En R.einout heeft in totaal nu nog 7 voedingen. Het cb zei vorige week ook al dat hij wel minder voedingen mag. Maar volgens de arts vind R.einout het te gezellig bij mama. En dat is in de nacht ook het probleem. En wat aantal flessen betreft, mijn neefje (9 dagen jonger dan R) die drinkt al 5 keer 200 ml . Maar die is ook al 6700 gr. Psych, daar ben ik 1,5 week geleden weer geweest. had haar alles verteld hoe het afgelopen jaar gegeaan was (was precies een jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest was). En ze was trots op me!!! Op zich heb ik echt leren relativeren. Alleen als ik vermoeid ben dan komt het weer naar boven. En dat is nu dus ff. Alhoewel ik moet zeggen dat ik afgelopen nacht heerlijk geslapen heb (tussen de voedingen door ). En 2,5 dag niet poepen...... ik hoef maar eens in de 5 dagen, standaard..... Heb ook wel vaak last van mijn darmen en ook onder behandeling geweest daarvoor Esser, Wat heerlijk dat je nog vrij bent!!! En lekker shoppen daar heb ik ook wel zin in!!!!!En bijna jarig!!! Laat je maar lekker verwennen!!! Wanneer moet je trouwens weer beginnen met werken?? En we hebben een nieuwe PC!!!!! Een jongen bij mijn vriend op kantoor had ontslag genomen dus er was een pc over!!! Deze is tenminste binnen 1 minuut opgestart ipv 20 min . En ik ga een iPad 3 kopen van mijn bonus Nou ff relaxen want beide mannen liggen te slapen.
Kleintje, gaaf een nieuwe pc en ook kei fijn natuurlijk! En de ipad3, zal erg mooi zijn met het nieuwe 'beeld' wat ze aangebracht hebben. Mijn ouders krijgen m ook binnekort. Wij hebben 'gewoon' de ipad2. Zit zelf een beetje te azen op de iPhone 5. Denk dat ik die straks ga aanschaffen, hij komt volgens mij zo rond de herfst uit. Oh, begin maandag 2 april met werken.....
Esser, lekker hoor shoppen!! Heel veel plezier! Kleintje, kan je anders niet wat voedingen rekken en hem 'zoet' houden met een speentje? Oh, mn patient is er! Ik ga door! Kom later wel weer terug!
Esser, iPhone is echt super! ik heb de iPhone 3. De oude van mijn vriend. Ik denk dat hij straks ook overgaat op de 5 dan krijg ik zijn 4 . Ik internet eigenlijk altijd op de iPhone, lekker op de bank. Daarom denk ik dat een iPad voor mij geen verkeerde investering is . Suus, Dat hebben we ook al eens geprobeerd maar dan blijft hij gillen...... Mijn borsten zijn er ook op ingesteld dat hij vaak kleine beetjes drinkt. Alhoewel ik nu op mijn werk merk dat ik steeds meer ga kolven. Dus dan kan R. denk ik ook meer drinken... Het is toch op verzoek he, borstvoeding.......
owja wat ik nog wou vertellen.... Ik had mezelf vanmorgen buiten gesloten.....Gelukkig met kids :S. Stond helemaal klaar om te gaan wandelen en toen besefte ik dat mijn sleutels nog op de kasptok lagen...... Vriendlief gebeld en die heeft me er weer in gelaten..... Ik let altijd zo goed op dat ik alles heb maar vandaag was het dus even mis gegaan. Voor het eerst sinds we hier wonen (dat is 4 jaar)
Haaaaaaaaaai, Daar was ik weer! Al wel eerder hoor, maar nu pas hier! Esser, oh wat leuk lekker shoppen morgen!!!! Het wordt idd prachtig weer, dus lekker van genieten! En wat leuk dat manlief er op uit gaat met de kindjes om wat moois te kopen voor je verjaardag! Ben erg benieuwd!!!!! Suus, fijn dat je je weer wat beter voelt! En wat rot dat het nog steeds niet goed is met Daans oogje! En dan weer de ha afwezig, zulke dingen heb ik ook altijd! Hopelijk komt er snel iets wat wel helpt! Zo zielig dat gepoets elke keer! Wat super dat Sophie weer haar eigen ikje is op het kdv!!!! Dat geeft toch een beter gevoel bij het weggaan!!!! Zora, ik weet niet of de schok nog komt...de ene keer had ik dat wel en de andere keer niet! Maar het zou mooi zijn als het zo blijft toch! Een keer huilen is trouwens nooit erg he!? Kleintje, haha, dat kan je soms overkomen he! Ik ben er ook weleens bang voor! Dan loop ik al in het dorp en dan denk ik, shit, heb ik de sleutels wel! Heb het 1x gedaan, maar weet niet meer goed of Siem er toen bij was (hij lag iig niet binnen)! Ik ben geslaagd ja! Bij de hema heb ik een manicuresetje gekocht en nog wat kleertjes. (kon het weer niet laten) Daarna naar de Prenatal. Heel stom, ik wilde graag die fles van Chicco proberen, daar zit de speen schuin op zeg maar...dus ik stad en land afgezocht, kon hem nergens vinden (bij drogisten dan) dus nu even naar de prenatal. Ja, daar hadden ze hem! Dus gekocht, want had nog geen flesjes... Had daarna de zwangerdoos van Etos opgehaald en nog even naar de Xenos en daarna weer naar huis. Kom ik thuis, maak ik die doos open en wat zit erin...ja hoor, die fles van Chicco!!!... Dus nu heb ik er 2! Haha...maarja, als hij goed bevalt dan zouden we er toch nog één bij aanschaffen, dus ik hou ze alle2 wel! Kreeg vanmorgen een smsje van zus dat zij nog wel kruiken had, dus dat hoeft ook niet meer... Het schiet dus al mooi op zo! En idd Suus, je kent me al goed, ik doe vaak net iets teveel...ken mijn grenzen nog niet zo goed! (na zoveel jaren!) Nu even op zoek naar een leuke kinderboerderij in de buurt om morgen met Siem en mijn moeder naartoe te gaan! Het wordt zulk lekker weer!!!!! Nightelf, hoe is het daar?!?!? Rommelt het alweer?! Fijne dag meiden! SMAK
Zora, ook hier nog even een dikke knuffel voor jou . Ontzettend kl*te weer meid! Idd doen wat je gevoel zegt....wachten, dan wachten, toch weer door, dan door. Ik vond het overigens in de vakantie juist prettig (bij M.aud toen), in alle rust, niks regelen met je werk). Hopelijk dan nu voor jou net als de vorige keer..... en de 2e poging dan zwanger!! Daar hoop ik hier ook maar op want dat zou dan nu zijn. Arts zei bij TP al dat ik iedere keer (tnt) 'mooi' hetzelfde schema aanhou. (eerst geen zaadcellen, dan stoppen ivm overstimulatie, dan een mislukte icsi en dan.....raak?!). Als je gesprek met arts hebt binnenkort, zou ik toch eens vragen naar metformine....aangezien je zei dat jij ook een pco-achtig beeld zou hebben? Weet niet of wij daardoor nu eindelijk eens een goeie emmy hebben, maar vragen kan altijd toch? Loessie, grappig van die fles . Altijd leuk winkelen ja....en helemaal vooronze ukkies! Maar moet niet ten koste gaan van jezelf he?! Hoewel je er w.s. ook wel weer wat van opknapt omdat het zo leuk is . Leuk morgen naar de kinderboerderij . Wil je niet 'bang' maken, maar denk je er zelf aan dat je geen geiten enzo gaat aaien? Hing bij ons nmlk een briefje bij de kinderboerderij dat je als zwangere daarmee moet oppassen ivm de bacterie toxoplasmose (net als in kattenbak). Denk zelf altijd kan niet voorzichtig genoeg zijn tijdnes zwangerschap.... (zal het eens googelen, kijken of ik wat kan vinden hierover....) Kleintje, wat fijn dat je zo goed met je collega's omgaat en jullie elkaar zo kunnen steunen. Wat betreft de BV...voeden is idd op verzoek, maar hem verwennen (dingen aanwennen) kan ook he !! Suus, eindelijk weer aan het opknappen dus! Fijn! En eind v/d week 20 graden zeg je??? WAUW...had het nog niet gezien/gehoort maar daar maak je me heel blij mee aangezien wij a.s. vrijdag een wkndje weggaan met 2 andere stellen en de kids . En D.aan zijn oogje dus nog niet klaar..... Zelfs naar de oogarts met 'm....hopelijk kun je daar snel terecht. En wat fijn dat het met S.ophie wat beter gaat op het kdv . Nightelf, succes zo bij de vlos...ben benieuwd.... @All: Vraagje.... kregen jullie adviezen over dingen wel/niet te doen (in eerste 3 dgn) na TP? Hier dus 3 dgn niet sporten en zwaar tillen, maar lees ook wel van meiden bij wie dat niet is gezegt?!
Majo, bedankt voor de waarschuwing! Had daar idd niet aan gedacht! Ik zal de geiten op afstand houden, haha! Maar ik denk ook dat mijn moeder Siem op sleeptouw neemt en dat ik er rustig achteraan sjok! Mijn zus was trouwens vorige week ook naar een soort kinderboerderij geweest met Siem en hij had nauwelijks naar de dieren omgekeken. Alleen het feit al dat hij gewoon rond mocht stappen en andere kindjes tegen kwam vond hij al geweldig! De schapen was hij trouwens bang voor, want die waren heel hard aan het blaten en dan heel laag, whaha, schijterd! En hier dat advies niet gekregen...maar had ook niet gekund...Siem was net 10 maand en liep toen nog niet eens...Dus heb echt volop gesjouwd! las in anders topic dat je M. wel een paar keer getild had, maar echt niet druk om maken meid! Als je spontaan zwanger raakt weet je toch ook niet dat er een embryo in je buik zit en hou je daar ook geen rekening mee! Dus als hij al van plan was om te blijven zitten (waar we heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard op hopen) dat doet hij dat nu ook nog wel!!!! Liefs
Kleintje, nou als R dat zo 'gewend' is, pffff, nou ik zou niet graag met je ruilen hoor! Ik vind het heerlijk dat ik Daan maar 5 flesjes hoef te geven, en dan dus niet eens aan de tiet!! En jezelf buiten sluiten, is mij nog nooit gebeurd maar is wel altijd mn grootste 'angst'... Check ook altijd 10x of ik mn sleutels mee heb. Wat ik wel heb gehad een keer, mn praktijksleutels vergeten! Suusman snel gebeld, die heeft nl een extra set sleutels en die is ie toen komen brengen Loesie, nog nooit gehoord van die Chicco fles! Ben benieuwd hoe jullie beeb die gaat vinden. Welke fles hadden jullie dan bij S? Beviel die niet zo? Majo, nou zeg, strax houd je je idd aan dat schema? Ik hoop het zo!! En dan Zora ook aan haar schema houden. Sinja deed dat trouwens ook En tav adviezen na tp, de artsen in mijn zkh zeiden altijd dat je mocht doen en laten wat je wilde want de emmy zit toch ahw tussen 2 boterhammen geplakt. Mocht het je gerust stellen, ik heb bij Sophie de dag na de tp gewoon een volleybalwedstrijd gespeeld, de dag daarna een hockeywedstrijd...dus veel geren en gespring dus. Is toch een mooie dochter uit voort gekomen! Bij Daan ook gewoon blijven sporten en Sophie liep toen nog niet dus die ook gewoon getild. Ook hier een prachtig klein mannetje... Maak je dus geen zorgen en maak jezelf zeker geen verwijten! Het nestelt in of niet, en daar kan jij nix aan veranderen. Hier zit mn dagje er alweer op. Even snel de admin doen (facturen de deur uit --> heel belangrijk ) en dan op naar kdv en genieten van mn 2 vrije dagen met mn kindjes!
Oe, heerlijk vooruitzicht Suus, helemaal met dit weer!!!! Wij hebben bij Siem echt elke fles gehad!!!! Difrax/Avent/Tommy Tippee (of zoiets)/Zo'n Medela oid/Kruidvat/Dr. Brown/Nubby enz enz... Maar hij spuugde steeds zoveel...achteraf bleek dat dus te komen door de reflux en de koemelkallergie, maar ja...dat wisten we toen nog niet! Vandaar dat we nu gewoon weer heel iets nieuws gaan proberen. En mocht dit kindje weer zoveel spugen dan zullen we natuurlijk eerder door hebben wat er aan de hand is. Maar hopelijk blijft het ons (en vooral het kindje) bespaard en gaat nu in 1x goed!!! Dit is de fles: Zuigfles Step Up 1 - 150 ml - 0m+ En daar is dan ook nog een stap 2 en 3 van!! We zullen het zien! Ik ga de boel nog een beetje aan kant maken voordat mannetje en Siem thuis komen! Liefs
Was ik ook weer... Controles allemaal goed bij de vk, lekker lage bloeddruk (115/55). Ze heeft nog niet gekeken of ik gestript kon worden, moet nl morgen al naar de gyn en die zal ws gaan kijken. Hoogst ws (als de gyn het er ook mee eens is) word ik deze week nog of anders begin volgende week ingeleid. Al met al blij dat ik morgen al naar de gyn kan en misschien deze week al inleiden (krijg nu wel de kriebels, vind het best spannend). Ben wel heel opgelucht, voel me gewoon zo niet mezelf door die bekkenklachten en dat is als het goed is nu heel snel verleden tijd.... Duik nu ook weer lekker op de bank, kan mn ogen amper open houden....
Thanx meiden...stelt me zeker wel gerust jullie berichtjes . Vond het zelf ook al raar idd, want bij natuurlijk zwangerschap weet je het idd ook niet. Maar ja...ze zeggen het er hier wel bij hier na de TP en je krijgt het ook nog eens op papier mee, dus dan ga je wel twijfelen... En dan ook nog doordenken....vorige keren toen het misging had ik wel: een tent opgezet, gevliegerd met een enorme vlieger op het strand en M.aud getild continu bij intocht sinterklaas. En de ene keer dat het raak was bij M.aud, had ik de eerste week alleen maar relax op het strand gelegen... Maar zal mezelf nu zeker niks verwijten mocht het misgaan hoor . Nightelf, fijn dat er 'schot' in lijkt te zitten. Wordt een spannende week voor jullie. En fijn dat je morgen al terecht kan. Zullen we een deal maken? Jij over max 1,5 week een lief klein meisje in je armen en ik een positieve zwangerschapstest?! Loessie, mooie fles had 'm nog niet eerder gezien. Drinkt vast héél lekker . Suus, veel plezier je vrije daagjes met de kids Tjee zeg...zit nu net even voor het eerst barbies bruiloft te kijken....das dus écht niet mijn programma zeg . verschrikkelijk! .
@zora: jeetje meid, wat ontzettend balen van de omo witte test ook al weet je dat deze poging misschien niet de beste was, je houdt toch hoop en dat is nu weer over ik hoop zo voor jullie dat het de volgende keer raak zal zijn.... groot gelijk hoor als je even rust neemt. @majo: volgens mij heb ik bijde tp van Jenna ook gewoon getild hoor. Ik ging niet in bad, maar voor de rest deed ik alles. Oh, ik vind het echt spannend en hoop dat je gyn gelijk heeft en je nu gewoon zwanger bent!!! @loesie: weer lekker geshopt dus, heerlijk! @nightelf: ik ben heel benieuwd wat de gyn morgen zegt/doet, maar dat jullie kleine meisje snel komt is duidelijk @kleintje: fijn dat je psych zo positief was. En buitengesloten, oei... gelukkig was je vriend niet ver weg. Ik hoop dat je vannacht weer lekker slaapt. @hier: vandaag met Jenna op het cb geweest. Ze was 73,5 cm en 8,7 kg. Haar gewicht was prachtig voor haar lengte. Absoluut niet te dun gelukkig. Ze volgt perfect haar groeilijn, dus ze waren tevreden. Dus dan moet ik het ook maar zijn oh en qua ontwikkeling loopt ze erg voor Morgen om 8.40 uur naar de gyn. Ik ben benieuwd...maar vrees het ergste....
Traantje: hoe was het bij de gyn? Toch nog een placentarest of valt het mee..... Fijn dat J.enna toch goed op gewicht is. Majo: perfecte deal!!! Ik draag mijn stokje aan jou over Loesie: die fles ken ik ook niet. Heb nu alleen een aventflesje in huis, voor het geval de bv niet lukt en die kan ook aan mn kolf. Krijg hier toch wel een beetje de zenuwen voor vanmiddag, manlief kan nl niet mee, die heeft een belangrijke vergadering, dus heb mn moeder maar gevraagd en die heeft eerder vrij genomen. Maar stel dat ik direct moet blijven, dna duurt het nog wel 3 kwartier voor mn man er is....
Kleintje: Super een nieuwe pc en ook nog een Ipad? Hier alleen een laptop vind ik handiger dan een pc en Ipad, moet eerlijk zeggen dat ik niet zoiets heb van hebbe hebbe hebbe. Over 2 maandjes mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken en dan wil ik denk ik ook een Iphone. Loesie: Leuk geshopt dus en geslaagd? Heerlijk is dat he? Haha wel grappig van die fles dat zul je altijd zien. Maar 2 is inderdaad wel handig. Tsja, ik weet ook niet of de grote schok nog komt, mannetje was wel erg teleurgesteld, en ik baal natuurlijk ook maar ik zit niet zo in zak en as als toen we voor de 1e gingen.Vind het wel moeilijk als iemand vrolijk komt aankondigen dat ie zwanger is van de tweede, mensen die van de 1e zwanger zijn vind ik dan weer minder moeilijk. Gek zitten mensen toc in elkaar he? Majo; Wij gaan met vakantie naar Turkije en heb niet zo'n zin om spuiten etc. mee te slepen en met een blauwe buik in mijn nieuwe bikini. Als we thuis zouden blijven zou het anders zijn natuurlijk. En inderdaad we hopen maar op de volgende poging. Ik zal metformine eens aankaarten maar gezien ik in een streekziekenhuis loop verwacht ik niet dat ze voor dat soort dingen zullen openstaan. Suus: heerlijk genieten van je 2 vrije dagen, je hebt er prachtig weer bij! Nightelf: Fijn dat de controles goed waren, en dus bijna inleiden waarschijnlijk? Spannend! Traantje: Dank voor je berichtje, het vervelende is gewoon weer een verse poging moeten doen en de punctie is me erg tegengevallen dus ja had liever gehad dat het de laatste was, maar goed het is niet anders we zullen het er mee moeten doen. Hoop dat ongi nu snel doorbreekt dan kunnen we een gesprek plannen en kijken hoe en wat. Mooie cijfertjes voor je meisje. Ze is wel een kleintje hoor. Grappig al die verschillen in lengte en gewicht van alle kindjes. Ik heb trouwens na lang dubben toch maar een afspraak gemaakt voor mij, Sara en mannetje voor inentingen voordat we naar Turkije gaan. Wilde eht eerst niet doen maar zou het me zelf nooit vergeten als Sara met Hepatitis terug komt doordat ik geen voorzorgsmaatregelen heb genomen. En ik hoop dat het mooie weer aanhoudt want over 2,5 week ga ik met een vriendin een nachtje naar Maastricht, lekker shoppen, eten en drinken. Zin in!
Traantje, Succes bij de gyn..... Nou hier een redelijke nacht gehad wat R.einout betreft. Ik werd om 2:00 wakker met hem aan de borst. Geen idee hoe hij daar gekomen is. Waarschijnlijk dat hij moest huilen, vriendlief hem aan mij gegeven heeft terwijl ik nog half sliep. Daarna werd hij om 4:00 nog een keer wakker. Toen heeft hij een half uurtje gedronken. De tweede borst hoefde hij niet echt meer. En daarna heeft hij tot 7:00 geslapen. Dus eigenlijk net als de vorige twee nachten. Gelukkig kan ik tijdens het voeden gewoon doorslapen. En dan zet ik de timer op de iPhone die mij na een kwartier wekt, bij elke borst. verschonen doen we snachts niet meer. En vriendlief haalt hem en ik leg hem terug. Dus dat onderbreekt mijn nacht nog niet zo erg. Alleen begon M.aurits vandaag om half 6 te huilen, tot half 7 (dan staan we op). dus dat was wel weer minder, en dat doet hij normaal nooit. Naja, vannacht weer een kans! Straks een meeting aan de andere kant van de stad van 15:00 tot 18:00. Ben al vroeg gaan kolven gegaan (net om 8:30 al) zodat ik om 11:00 en om 14:00 nog een keer kan. En dan om 18:00 snel als de meeting is afgelopen. Wel een organiseer hoor... Maar ja. Ik doe het voor mijn kleine mannetje! Nou ik ga aan het werk want anders krijg ik helemaal niks voor elkaar.