Haay, Nou spannend zeg..... Nightelf al bijna bevallen! En wat is iedereen goed aan het afvallen!!!! Wil ik ook, maarja bv hè... Nou hier een heerlijke nacht gehad. Rein was alleen om 3 uur wakker, gevoed en tien heeft hij tot 6:30 geslapen . Hopelijk is dit een voorbode op een nieuw ritme!
Nou super Kleintje, ik hoop met je mee. Afvallen: Eerst lekker bv blijven geven, dat afvallen komt vanzelf wel.
Zora: jeetje, je gaat echt goed met afvallen!!! Goed dat je zo goed met de mislukte poging omgaat, echt super. Kleintje: applaus voor R dat hij zo goed heeft geslapen! Suus: vorige keer merkte ik het meteen na de bevalling da tmn bekken een stuk beter was (voor de bevalling liep ik met krukken en de dag na de bevalling al zonder. Wat vervelend dat de ha jullie zo door laten lopen met D zn oogje. Zoontje van mn vriendin had het ook en die bleek een verstopt traanbuisje te hebben. Die moest ook tot 1 jaar wachten voordat er evt iets aangedaan zou worden, toen hij 8 mnd was was het helemaal over. Had zichzelf dus mooi opgelost. Loesie: flinke uitgaves voor de boeg, dus. Scheelt idd dat je niet op vakantie gaat, kun je het mooi hiervoor gebruiken. Mystery: voor jou schiet het ook al mooi op
Zwaai kleintje! Zie je onderin hangen. Nightelf, oh meid........wat wordt het spannend! Krijg er weer helemaal kriebels van als ik jou stukjes lees. Zo spannend!! Hoe is het voor jezelf? Heb je er zin in? Ik keek nl op een gegeven moment echt uit naar de bevalling. Op naar een mooi en gezond kindje!! Suus, nog steeds dus beroerd? En dan steeds minder en minder energie denk ik? Je was gister wel lekker naar buite n geweest toch? Of was dat alweer eergister? Is Daan nu mooi door blijven slapen? Traantje, een fijne verjaardag gehad? Het heerlijke weer kreeg je in ieder geval als kers op de taart kado! Goed verwend? Zora dus flink aan het afvallen? Voel Je je verder okay? Loesie, alles oke? Klinkt wel erg slim om zo'n rolluik te plaatsen! Oh, Olivia wordt wakker. Ben dr vantussen.
Nightelf: Dank je meid! Esser: Dank je! Lekker aan het afvallen ja, wel moeilijk soms, maar het is voor een goed doel. Verder voel ik me okay, denk dat het komt door de zon, zit nu ook heerlijk in het zonnetje, loungeset weer opgezet, laptop erbij, genieten. En Sara vindt buiten spelen ook helemaal leuk, die zal wel meteen naar buiten willen als ze straks van bed komt. Hoe is het met jou?
Ik had je al verwacht Kleintje Nightelf, jeetje slijmprop weg!! Hoest nu?? Was je die bij Amber ook verloren? Zora, wow streefgewicht al bereikt!! Hoe goed!! Hoeveel wkn SB moet je dan nog?? Hier vandaag gewerkt en laatste patiënt was ziek dus kon eerder naar huis, altijd fijn!! Nog wat leuke foto's vd kids gemaakt, zie fb Met afvallen gaat t hier ook goed! Zit bijna 1 kilo onder startgewicht van voor de zwangerschap. Nu in totaal ruim 8 kilo kwijt Wil er nog minstens 6 maar die zullen wel langzamer gaan. Ben m'n avondsalades ook wel beu inmiddels... Ga nog 1x salade maken, en dan met tonijn. Even totaal andere smaak!! Het gaat nl. nu net weer goed! Vanavond finale Voice Kids!! Ben benieuwd... Oh ja, vandaag voor t eerst geprobeerd Daan op 4 flessen te zetten. Merkte gewoon dat hij langere tussenpoze moet 's nachts en overdag krijgt hij ze niet leeg als ze korter op elkaar zitten. Vandaar nu 4x180 ipv 4x150 en 1x180. Tot nu toe gaat t goed...strax de laatste fles rond 21.30 uur en kijken hoe lang hij dan slaapt!
Suus: hopelijk slaapt hij lekker de hele nacht door. Bij Amber was ik de slijmprop niet verloren, vind het ook best spannend worden. Vooralsnog is alles nog rustig. Ik denk zelf dat ze ook lekker tot maandag blijft zitten. Kleintje: zwaai terug! Esser: ik heb eigenlijk ook gewoon 'zin' in de bevalling. Zal mn buik ontzettend gaan missen, maar we krijgen er ook iets prachtigs voor terug.
Hè meiden, Eerst een dikke knuffel voor Zora! Wat balen zeg van de poging Vind dat je er ook heel sterk over praat! En wat super gaat dat afvallen! Bij Suus trouwens ook zeg! Wat ontzettend knap en super doorzettingsvermogen! Nightelf wat spannend, bijna bevallen!!! You can do it!!! En bijna weer een wondertje in je armen! @hier: vandaag weer echo gehad, 2 mooie kloppende hartjes en goed qua grootte. We durven nu echt te geloven dat we er straks een tweeling bijkrijgen. Inmiddels al een stukje meer aan t idee gewend vind t eigenlijk alleen heel jammer dat ik nu niet naar onze lieve verloskundige mag. Maar goed, verder steeds meer blij met deze wondertjes
Nightelf, bij R.einout ben ik de slijmerig verloren zonder dat ik er zel erg in gehad heb. Waarschijnlijk al een week voor ik ingeleid werd. Dus wil niet veel zeggen. Bij M.aurits ben ik hem een paar uur voor de weeën begonnen verloren. Maar ja maandag is het toch zo ver!
Sinja, bijzonder hoor dat jullie een tweeling krijgen. Een beetje aan het idee gewend? Kan me voorstellen dat je je toch wel even anders moet instellen als je hoort dat het er twee zijn. Maar wel een wonder hoor, twee kleine mensjes in je buik.
We raken langzaam gewend zie nu ook steeds meer de leuke geweldige dingen ervan en... We wilde ooit dolgraag 3 kindjes, die gaan we hopelijk gewoon straks hebben!
Ga je ook minder werken straks? Kan me namelijk voorstellen dat het straks wel druk is met twee babies en F.aye. Hoeveel werk je nu eigenlijk?
Nee, werk nu gemiddeld 23 uur per week (2x 9 uur en 3x 9 uur om en om officieel) en dat is ook prima! Ben niet zo'n thuisblijf-mama-type, denk dat ik dan heel erg ongelukkig zou worden Werk nu alleen veel extra (tijdelijk, groot project) en dat gaat dan wat lastiger worden. Maar tegen di tijd is dat ook niet meer nodig em is dat project toch afgelopen!
Ik werk nu 24 uur. Voor thuis vind ik dit echt de iedale balans. Ik stress niet meer en heb genoeg tijd voor huishouden en de kids. Alleen ik merk dat drie dagen voor mijn werk wel weinig is. Ik mis veel en moet goed plannen om mijn werk af te krijgen. Maar denk toch dat ook als mijn (betaald) ouderschapsverlof op is ik na de zomervakantie zo door ga. Want 4 dagen en max vond ik echt te veel. En nu heb ik reintje er ook nog bij. Dus als je het mij vraagt is 24 uur echt ideaal.
Fijn dat je nu de ideale balans hebt! En vooral als thuis idd ook t meeste op jouw afkomt! Lijkt me al druk genoeg allemaal!!!!
Sinja.............. JAAAAAAAA!!! 2 mooie kloppende hartjes. WOEHOEEE!! Super meis! VInd het echt helemaal top! Tuurlijk ff aan idee wennen. Maar straks nog 2 zo'n mooie icsi wondertjes!!! Tot snel!
Sinja, gefeliciteerd met de 2 kloppende hartjes!!! Hoop dat je een mooie weinig tot ongecompliceerde zwangerschap zal krijgen met 2 mooie wondertjes als resultaat. Hier nu richting bed. Was al op de bank in slaap gevallen, nu verder in bed. Airco staat aan dus hopelijk iig een mindere zweetnacht dan de afgelopen 3. Daan had z'n laatste 4e fles om 21.45 uur dus ben benieuwd naar vannacht. Nou suusman's pieper gaat net af, wederom precies wanneer we willen slapen. Ns afwachten hoe laat ie deze keer naast me in bed kruipt... Woningbrand deze keer.......