En dan nog even voor Zora, wat onwijs k*t meid! Ook al had je er zelf al niet zo heel veel vertrouwen in, ik had echt zo gehoopt op een wondertje voor jullie! Wel "fijn" en knap dat je er zo mee omgaat. Hele dikke knuff voor jou! Suus, je bent echt goed bezig! Hoe is het verder? Weer helemaal beter? Jewel, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Je had er ook mooi weer bij. Majo, hoe is het met jou? En hoe is het afgelopen bij de dierenarts? Traantje, gelukkig dat alles goed was bij de gyn. En je eerste wijntje gedronken, wat zal die lekker gesmaakt hebben! Sinja, gefeliciteerd met de goede echo! Gelukkig dat allebei de hartjes klopte nu! Wanneer heb je nu weer een echo? Kleintje, hoe is het bij jullie? Zag nog een mooie foto op fb voorbij komen van R. Gaat het 's nachts al weer wat beter? Jessy, lekker in Engeland! Hoe vind S.iem het daar? Esser en Lelie, hoe is het met jullie en met jullie kids? Loesie, mooie duowagen heb je gekocht! Hoe is het verder met je? Ingrid, heb je al een datum wanneer jullie mogen starten met de icsi?
Meiden, terug van wkndje weggeweest. 'k Ga morgen even bijlezen. Gaan nu (al) naar bed....als deze nacht zo wordt als afgelopen nachten....M. is ziek... we missen dus wat uurtjes slaap . Wilde alleen even spieken gauw of Nightelf niet intussen stiekem toch al bevallen was. Maar nee dus.... Rest mij voor nu alleen nog om jou Nightelf voor morgen Héééél veel succe te wensen . Nog 'even' en dan is ze er!! Spannend meid!! Hoop dat je nu al lekker op één oor ligt!!
jajaja... 4 mei hebben we onze eerste stimulatieecho! Prikdatums... die kan ik nog niet terug vinden. Krijg morgen bericht!
Hier, gaat het z'n gangetje. Vanavond heel iets bloedverlies gehad, maar dit was denk ik mijn eigen schuld. Heb heel veel slijmverlies en vanmiddag was het iets anders van kleur. Dit was donderdag ook al zo en ik vertrouw het niet helemaal, heb dus een tampon ingedaan. Toen ik deze na zo'n minuut er uit haalde zat er dus iets helder rood bloed aan. Ben volgens mij een heel klein beetje aan het doordraaien, heb er niet zo heel veel vertrouwen in. Kan het nog steedst niet geloven en ben heel bang dat het mis gaat. Weet wel dat je er dan ook helemaal niks aan kan doen, maar kan het niet van mij afzetten. Echt zo stom. Wil daarom morgen ook even bellen, gewoon even van mij afpraten.
Majo, je was dus een weekend weg! Heb ik helemaal gemist! Wat balen dat M. ziek was/is! Beterschap voor haar! Ingrid, super dat jullie een datum hebben!
Elin dikke knuffel, ti's ook allemaalheel spannend en kan me voorstellen dat t allemaal zo onwerkelijk voelt dat je spontaan zwanger bent!! Wanneer neb je je echo? Kwam even snel Nightelf heel veel succes wensen voor morgen! Hopelijk heb je snel jullie 2e wondertje in je armen!!! Susan zie ook geen reclame, alleen msn logo! X
ff snel vanaf mijn werk: Elin, dikke knuffel! Het is ook onwerkelijk, snap dat heel goed! Hoever ben je nu eigenlijk? En wanneer echo? Blijf rustig meisje, er hoeft niks aan de hand te zijn! Ingrid, YES!!!!! Je gaat de molen weer in! Zoek een mooi paard en stap bij het zwanger-station weer uit!!!!!!! Suus, ik zie ook geen reclame meer! Maar waar ik voor kwam! Lieve Nightelf, vandaag kunnen jullie je 2e wonder in de armen sluiten! Krijg zelfs tranen in mijn ogen als ik eraan denk! Wat bijzonder moet dat weer zijn! Zet hem op meissie! Ik denk aan je!!!!!! (en snel komen vertellen hier he?) Rest, knuf, kom snel een keertje weer bijbeppen! Liefs
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Ik heb net gebeld en mag morgen om kwart over acht voor een echo. Zou eigenlijk donderdagmiddag zijn. Ze zei wel dat het kon zijn dat er nog geen hartactiviteit is. Ik ben morgen 6.5 weken. Ben wel blij dat ik morgen mag komen, kan ik iig zien of er echt iets zit. Nightelf, ik denk aan je!
Elin, hopelijk is de echo goed. Maar daar ga ik wel van uit. Een beetje bloedverlies kan altijd. Hier gaat het stukken beter! Al twee nachten goed geslapen. We geven r nu na de laatste bv een flesje kv na. Hier drinkt hij maar 30-50 cc van. Dus of het echt nodig id vraag ik me af. En voor 3:00 krijgt hij geen nachtvoeding. Vriendlief sust hem met een speentje. En dan slaapt hij ook weer in. Op deze manier weten we zeker dat het geen honger is (omdat hij de fles laat staan) en mocht hij echt honger hebben dan zou hij niet gaan slapen. En sochtends als hij wakker wordt huilt hij niet om eten. Ook is hij overdag meer tevreden. Waarschijnlijk omdat mijn borsten 's ochtends exploderen en hij goed verzadigd is na de eerste voeding. En dan krijg ik weer voldoende tijd om genoeg melk aan te maken. Kolven gaat ook steeds beter. Heb nu al 100cc uit een borst. En de melk stroomt nog steeds.
Elin wat lees ik nu! Spontaan zwanger wauw , gaat goed hier in het topic. Ik hoop, bid en duim echt dat het goed zit hoor. Wat een grote wonderen gebeuren hier toch, Sinja zwanger van een 2ling geweldig nieuws ook Geniet maar lekker van de 2 knipperlichtjes Loesie gaat enorm snel jeetje!! Hoe voel je je? Jessy lieverd ik reageer deze week op je pb. Nam het je niet kwalijk is ook moeilijk om op te reageren. Kleintje wat goed dat het zo goed met R gaat super! Suus jij hebt goed je best gedaan zeg. Zelfs onder je gewicht van toen. Hier gaat het dus helaas de hele andere kant op. Morgen moeten we voor de rechtbank komen. Met S gaat het wel goed, hij slaapt en eet goed. En is veel meer op zijn rust. Ben wel bang voor wat gaat komen
Onsw, heel veel succes morgen!! Hoop dat jullie er een beetje 'rustig' uit kunnen komen met alles. Sinja, WAUW!! Nu dus 2 kloppende hartjes gezien . Echt super!! En gelukkig beginnen jullie nun zelf ook aan het idee te wennen . Suus, WAUW!! Jij bent echt goed bezig zeg met afvallen! Maarre...toch niet nog steeds met alleen maar shakes en salade? En lekker zeg dat D.aan zo heerlijk doorslaapt. Elin, spannend allemaal zeg!! Hopelijk een goede echo morgen met toch al een kloppend hartje! Jessy, zwaai zwaai...ook weer terug uit Engeland? Leuk gehad? Beetje bijgekomen en uitgerust? Zora, lekker aan het paardrijden met dit mooie weer? Lekker he...zo'n buitenkindje...M. wil het liefst ook de hele dag naar buiten. Zelfs op kdv loopt ze naar binnen om vervolgens direct door te lopen naar de tuindeur en roept dan heel hard, BUITEN!! Fijn dat je je niet heel rot voelt over afgelopen poging... en jij ook al zo super goed bezig met afvallen! Knap zeg! Traantje, jarig geweest begrijp ik? Nog gefeliciteerd dan! Gaan jij en Traantjeman nu aankomend weekend een weekendje weg saampies?! Ingrid, eindelijk zit er schot in. Nog een paar maandjes meid. En als de eerste FM 4 mei is, zul je w.s al gauw weer starten met spuiten? Kleintje, super zeg dat R. nu ook beter slaapt 's nachts. En de BV dus als een trein.... Esser, hoe is het daar? Laatste verlofweekje? Wel mazzel nog even zo met dat mooie weer als cadeautje! @Hier: Poes voor het wknd naar dienrenarts geweest, moest blijven . Onder narcose gehecht. Dikke 'jaap', langer dan ik dacht...wel 5 bij 1,5 cm ongeveer. Gaat nu weer goed, houdt alleen nekkraag niet om maar ja...trekt ook niet aan de hechtingen. Wknd weg was heerlijk. Met 2 bevriende stellen en hun kindje. Erg leuk. Natuurlijk heerlijk weer gehad, lekker gezwommen (M. kreeg geen genoeg van de grote glijbaan, moest echt afgeremd worden..... 't is dat je niet over water kunt lopen, maar ik dacht echt....als ik die loslaat loopt ze zó weg met het gespratel met haar beentjes 'nog een keer' 'nog een keer' ). Verder nog gefiets, lekker gewandeld en gegourmet en gezellig bijgekletst. Alleen jammer dat ze ziek werd . Énorm verkouden en énorm hoesten, zelfs zó erg dat ze door het hoesten 's nachts alles onder spuugde en 's middags weer. Afgelopen nacht helaas ook weer. Mevrouwtje 2x in bad gehad, wat ze zelfs overigens erg leuk vond . Ook iets koorts nu. Straks om 15 uur even naar de HA.
Oh ja..... een paar vroegen hoe ik me voelde.... tsja.... gewoon eigenlijk. Dat het een topemmie is, is erg fijn maar we zien het wel... wachtweken gaan daardoor juist makkelijker, niet zenuwachtiger ofzo daardoor. En wat ik voel...tsja... af en toe wat ongi gevoel, maar ja....gebruik ook utrogestan. En kijk daar niet van op, dat had ik alle keren, ook toen ik wel zwanger bleek. (had toen tampons gekocht ipv testen, haha). Morgen intake in DD. Ben benieuwd....wel raar om daar heen te gaan terwijl ik nog niets van deze poging weet. Vandaag dag 12 na punctie en dag 8 na TP, dus eerder testen heeft ook geen zin. Haal ook geen testen in huis hoor... Doe ik pas dag voor testdag, andere keren werd ik 3 of 2 dgn van testdag nog ongi.
BUDDY NIEUWS VAN NIGHTELF!!!! Vandaag om 12.12 is onze dochter E.mma F.eline geboren!! Alles is goed en heel snel gegaan. Nightelf en man en A.mber, ook hier nog even: GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje!!! Fijn dat alles goed is gegaan en nu lekker genieten met z'n viertjes!!
GEFELICITEERD!!!!!!!!!! met jullie mooie dochter!!! En een hele mooie naam!!!! Geniet er van. En wat is het ongelofelijk snel gegaan. Ik had met mijn inleiding toen toch niet eens weeen of ontsluiting..... laat staan een baby.....
Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! Nightelf/nightelfman en A.mber! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje E.mma!!!! Weer een wereldwonder erbij! Wat leuk trouwens dat er namen meerdere keren voorkomen nu...Emma/Sophie-Sofie/Siem! Wij hebben een naam die nog niet gevallen is!!!
Even snel: Noghtelf van harte met jullie dochter! Wat is het super snel gegaan! Wat heerlijk, en prachtige namen heeft ze!
Kleintje, Nightelf had al 3 cm ontsluiting toch!? Dus dan is het kwestie van vliezen breken en dan gaat het snel!!!
loesie, ja dat had ik gelezen.... Had zij geluk . Mijn zus moest ingeleid worden met 39 weken voor beginnende zwangerschapsvergiftiging en haar inleiding heeft 5 dagen geduurd....