Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd!!!! Wat een super goed nieuws!!! En wat een leuke naam..... Nightelf, nightelfman en amber van harte gefeliciteerd!!

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nightelf, man en A.mber, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oe, ja, dat lijkt me echt verschrikkelijk!
    Ze hebben mij toen ook ingeleid, maar zouden ze ook niet doen als ik nog geen ontsluiting had. (en had ik ook niet gewild)Want dan kan het idd heel lang duren!

Elin, fijn morgen een echo!!!! Hopelijk een heel mooi hartje te zien! Laat je het snel weten?!

Smak

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, nightelfman en A: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!!! En jeetje idd snel gegaan, heel fijn zeg!! Ben benieuwd naar de eerste pica's
    *houd fb vanaf nu goed in de gaten ;)*

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, pffff gelukkig mag je morgen al komen!! Ik duim heel hard op goed nieuws!!

Majo, je maakt het wel spannend door te wachten op ongi en miss ook deze keer al tampons te kopen. Succes morgen in DD! Miss kan je meteen even bloed laten prikken op HCG?? ;)

Kleintje, bevallen is dus niet echt jullie ding!! Beetje sloompies zijn jullie zeg!! :p

@hier, net klaar met werken. Laatste had zich 30 min vergist in de tijd ;) Gelukkig had ik tussendoor al een en ander gedaan zodat ik nu toch al bijna weg kan.
    Daan heeft vannacht lekker getukt. Laatste fles 21.00 uur en toen in bed gestopt. Vanmorgen maar wakker gemaakt om 07.20 uur :D Vanavond doen we laatste fles om 20.30 uur en dan weer kijken wat ie doet.
    Oh ja Majo, ik eet idd al bijna 2 mnd lang alleen maar shakes en salades. Ik zei net al tegen Suusman dat ik steeds meer verlang naar fout eten (zoals nu zin in patat en kroketten!!) ;)

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin. Succes morgen. Ik moet eerlijk zeggen. Ik heb nog steeds bloedingen elke x. Als wij gevreeën hebben bloed ik. Dus het hoeft niets te betekenen. En die van ons is ontzettend aanwezig. Dus ik weet zeker dat er niets is.

Hier terug uit Engeland. Alledrie doodop. Toch te weinig siësta gehouden haha.
    Vooral dat tijdverschil is klote. Ach ja komt wel weer goed.

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @nightelf: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Emma! Mooie naam! Geniet ervan. Mogen jullie al snel naar huis?

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nightelf, nightelfman en a.mber, een hele dikke proficiat met de geboorte van jullie dochter en zusje e.mma!!!
    Wat moet het snel zijn gegaan joh! Super!! Geniet met z'n 4en!

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Nightelf, man en A.mber gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje E.mma!!!!!!echt een hele mooie naam!!!!!!!!!!!!!!! Geniet van jullie wondertje!

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En ook hier nog even.... Nightelf, Nightelfman en A.mber...van harte Gefeleiciteerd met jullie dochtertje en zusje!! Hele mooie namen en past goed bij haar zus :) Geniet ervan meid. Hopelijk zijn jullie alweer lekker thuis als je om 12.12 uur al bevallen bent :). Tjee...wat énorm snel zeg!

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoera zij is er!!!!! Nightelf en familie gefeliciteerd met de geboorte van dochter en zusje E.mma!!! Mooie naam hoor :D Heel veel geluk met zn vieren!!

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Geen goed nieuws hier. Er was een zwangersschapsring te zien, maar deze paste bij een termijn van vijf weken. En volgens de berekening zou ik 6.5 moeten zijn. Nu is het afwachten en moeten we maandag weer voor een echo.

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh Elin, wat kl#te...... Hoe voel je je? En wat denk je zelf er over?
    Moet je ook echt rekening houden met een slechte afloop?
    Denk aan je....

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ohnee Elin, wat een onzekerheid :( kan t ook gewoon zo zijn dat je minder lang zwanger bent? Denk aan je, sterkte deze dagen. Duim voor een wondertje...

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh nee Elin!! Wat erg voor jullie meid! Eerst zo blij met zo'n mega wonder en dan nu dit nieuws :( Het leven is echt niet eerlijk.
    Wat voor kansen gaf de arts jullie?

16. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, ik hoop zo dat het goed komt. Zon wonder, dat mag je niet verliezen.....

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    He f*ck Elin...
    Gadverdarrie...
    Ik ga nog heel hard duimen voor maandag...

Vind het zo jammer dat als vrouwen dan eindelijk spontaan zwanger zijn, dat het dan vaak mis gaat. Is al de 3e waarbij ik dit hoor!!!:(

Vind het zo erg voor je! Maar toch wil ik ook de moed nog niet helemaal laten zakken....

Ik moet weer verder aan het werk! Dikke knuffel Elin!

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin ik duim voor je!!! Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn.

19. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Dank jullie wel lieverds!
    Ik schrok zelf eigenlijk niet eens zo, had er al een beetje raar gevoel over. Het ging ook een beetje vreemd. De arts ging kijken enzei dat het nog heel klein was en dat er nog weinig te zien was. Hij zei dat ze het verder zouden volgen. Heb toen zelf gevraagd bij welke termijn dit beeld past en dat was bij zo'n vijf weken. Toen zei ik dus zelf dat ik volgens mijn eigen berekening 6.5 zou zijn en dat dit dus wel een groot verschil is. Hij bevestigde dit en zei toen dat we er ook rekening mee moesten houden dat het fout kon gaan.
    Heb zelf eigenlijk niet het gevoel dat het helemaal over is, maar anderhalve week verschil is wel heel veel.

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh nee Elin :( Wat ontzettend kl*te zeg! Kan het niet zijn dat je gewoon minder lang zwanger bent dan? Het is spontaan en bij een 'normale' zwangerschap komt het wel vaker voor toch? Mijn s-zus dacht ook dat ze langer zwanger was maar scheelde ook ongeveer 1.5 week met de echo. Ik hoop iig dat het goed blijft gaan !!! Dikke knuff!!

Deel Deze Pagina