Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin. Ik was bij deze zwangerschap ook een week minder ver als ik dacht. Ik had blijkbaar me eisprong een week later gehad. Laten we hopen dat t zoiets is!!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou Elin, laten we hopen dat je een Jessy doet!!

Majo, hoe was DD?

Enne, gaat de meeting van 7 april nou eigenlijk door??

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Bedankt voor de felicitaties!!

Zal snel mn bevallingsverhaal gaan doen (het ging iig heel snel, binnen 2 uur nadat het infuus wat deed was ze er al, heb wel meer dan 1 liter bloed verloren door een vastzittende placenta en fikse bloeding, ben dus erg zwakjes en moe...).

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, doe maar rustig aan. En genieten!

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nightelf, leuk om zo snel al van je te horen! Zo te lezen heb je een behoorlijk heftige bevalling gehad. Doe het maar rustig aan en geniet van je gezinnetje!

Suus en Jessy, dat zou mooi zijn, maar ik vrees voor het ergste. Begin nu helderrood bloed te verliezen, dus denk wel dat het een miskraam word. Vind het toch heftiger dan ik dacht. Duik nu lekker mijn bedje in en ik hoop dat ik een beetje kan slapen.

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Nightelf heftig zo'n snelle bevalling en veel bloed verlies! Laat je verwennen door de kraamhulp en doe t rustig aan!

Elin ah nee toch... :( bloedverlies :( die confrontatie maakt t dan echt extra k *t.... Sterkte meis, blijf hopen en duimen voor een wondertje!!!!

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: hoe is de nacht gegaan? Wat ontzettend oneerlijk dat het fout lijkt te gaan! Eindelijk zwanger en dan nog wel spontaan, gaat het fout. Sterkte meid!

@nightelf: geniet van jullie meisje en laat je maar lekker verwennen. Hoe zwaar was ze? Doet ze het goed?

@majo: hoe was dd?

@hier: snipverkouden...net als de 2 j's

8. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje elin ik heb vanacht nog aan je liggen denken. Hoop dat je een beetje goede nacht hebt gehad!!

Hier een dipje. Rond deze tijd hadden wij ook ons kindje kunnen verwachten. Doet toch best wel even zeer.

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Traantje, de nacht is redelijk goed gegaan. Geen bloedverlies meer gehad, maar voel mij absoluut niet meer zwanger. Voel mij wel behoorlijk rot, wordt erg heen en weer geslingerd met mijn gevoel. Gister ook een behoorlijk potje zitten huilen. Het is zo verschrikkelijk onzeker, mijn lichaam laat mij mooi in de steek.
    Voor jou en de twee j's beterschap!

Majo, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het in dd was!?

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jessy, hele dikke knuffel voor jou! En niet zoveel over mij piekeren hoor! Maar voor jou nu ook wel even extra confronterend.

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi lieverds, even gauw een berichtje vanuit Schiphol! We vertrekken straks richting de tropen haha
    We hebben er erg veel zin in! Gisteren toen mijn moeder mijn meisjes mee had genomen moest ik wel even een potje janken, alsof ik iets mis....oh mijn kindjes :( E vind het iig prachtig dat ze bij oma mag logeren en ze hebben heel goed geslapen vannacht.
    Ik laat jullie wel weten of we goed zijn geland enzo :)

@ elin, wat onwijs rot dat het niet gaat zoals jullie (wij allemaal) op gehoopt hadden. Dikke digi knuffel vind het echt vreselijk jammer.

Okee, ik drink mijn koffie op want we gaan even naar wat winkels kijken.

Doeiiiiiiii

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Heel veeel plezier!!!!! En je meisjes zijn in goede handen!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elin: Meis, wat ontzettend rot. Ik hoop en bid dat het goed mag blijven gaan. Dikke knuffel!

Lelie: heel veel plezier!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fijn dat het snel ging, maar wel heftig dus. Rust goed uit en laat je verwennen!

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Elin, jeetje wat een onzekerheid nu zeg. Geen bloedverlies meer gehad? Ik hoop echt dat het goed mag blijven gaan, zo'n wondertje moet gewoon blijven zitten!!! Dikke knuff!

Nightelf, Doe maar lekker rustig aan meid! Laat je lekker verwennen door de kraamhulp en je familie! Snelle bevalling is echt heftig ja, heb je ook veel last van naweeën? Ik hoop het iig niet voor je.

Majo, hoe gaat het met jou? En hoe was het gesprek in DD?

Lelie, heel veel plezier op vakantie!! Geniet er echt van en zet niet te veel foto's op fb ;)

Esser, jij volgende week weer aan het werk? Heb je er wat zin in?

Suus, Daan slaapt al lekker door lees ik wel :) Harstikke goed van hem zeg! Hier helaas nog niet, hij komt zelfs weer eerder snachts dus nu toch maar een voeding om 22.00 en dat lijkt nu wel goed te gaan.
    En nog steeds aan de salades? Dat je dat volhoudt zeg! Maar dus wel zin in wat lekkers steeds :D Moet je het nu ook rustig opbouwen weer? Want neem aan dat als je in 1 keer weer normaal gaat eten dat de kilo's er dan meteen weer aankomen. Maar daar zal je vast wel rekening mee gehouden hebben ;)

Traantje, he wat vervelend dat jullie zo verkouden zijn :( Het heerst momenteel wel ja. Hier in de buurt ook allemaal zieken. Gelukkig hier nog niet. Ben je ook alweer aan het werk/leren trouwens?

Loesie, mooie duowagen heb je gekocht! Echt ideaal zo'n ding! Ik gebruik hem ook elke dag. R.uben loopt ook wel goed maar als we met de hond uit zijn is het toch te lang voor hem en dan is dit ideaal.
    Maar momenteel dus de krukken er bij :( Hopelijk wordt het niet veel erger voor je en kun je je zo nog wat redden.

Kleintje, hoe gaat het nu snachts met R.? Hier komt L. de laatste weken ook eerder snachts. Voorheen sliep hij vanaf 20.00 tot 4.00/5.00 maar dat is nu 2.00 geworden en dan weer om 5 uur. Pff dan ben ik ook nog erg moe hoor, vooral omdat R.uben snachts ook nog wel een paar keer wakker wordt. Maar gister avond heb ik L. om 22.00 laten drinken (hebben we eerder geprobeerd maar dan kwam hij om dezelfde tijd) en toen kwam hij pas weer om 6.00 om vervolgens tot 9.30 te slapen, een stuk beter dus :) Hopelijk zet het zo door. Gek dat ze eerst wel een lange ruk maken en dan ineens niet meer. Herken het ook wel van R.uben hoor op deze leeftijd, het heeft ook met prikkels enzo te maken en nu L.uuk ook volop bezig is van alles te ontdekken (drinken is ook niet leuk want alles om ons heen is veel interessanter ;)) komt hij wat vaker. Ze moeten ook alles verwerken en sommigen doen dat zo blijkbaar.

Zora, hoe gaat het bij jullie? En met S.ara ook alles goed?

Ingrid, yeah jullie mogen weer beginnen!! Spannend weer hoor!!

Jessy, alles goed bij jullie? Fijn dat engeland geslaagd was!! En al 27 weken...wat gaat dat snel zeg! Heb je ook een mooie buikfoto voor ons? :)

One of kind (he andere naam :)) Moeilijke tijden breken nu dus aan voor jullie :( Wil je ex wel wat meewerken? Ik hoop dat jullie alles 'normaal' kunnen regelen en ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! Dikke knuff!

Sinja, en...begint je buikje al wat te groeien? ;) hihi. Ik ben wel erg benieuwd wat het wordt, willen jullie het ook weten? Vast wel denk ik, dit is natuurlijk extra spannend :)

Hier vanochtend naar het cb geweest met L.uuk. En hij doet het prima. 67 cm en 7,2 kilo. Ook weer prikjes gehad maar het is echt een bikkel want 2 tellen na de prikjes was hij weer stil en lachte zelfs naar de vpk, gekkie :)
    De spruw is volgens mij ook over want hij dronk gister zelfs een paar slokjes uit de fles! Daarna wilde hij niet meer dus de volgende keer mijn vriend het maar even laten doen. Vrijdag wel nog even naar de ha voor de spruw dus dan weet ik het zeker.

Ben gister ook begonnen met hardlopen, gezellig met Evy :D en het ging heel erg goed voor de eerste keer weer, beter dan ik gedacht had. Heb zelfs een deel van les 2 gedaan want was nog niet thuis :p De hond lekker mee, en dat ging ook goed. Morgen weer en dan vrijdag weer naar bodypump, ja het wordt nog wel eens wat met mijn lijf ;)

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Elin: :(. Wat een narigheid zeg!! Hele dikke knuffel voor jou! Wat zul je je ellendig voelen....en toch ook nog wel onzeker....

Jessy, ook knuffel voor jou. Kan me voorstellen dat deze periode dan ook best confronterend is als jullie nu anders zouden bevallen :(.

Lelie, wat héééééérlijk...jij bent nu w.s. al geland in Curacao :). Geniet ervan meid!! En gewoon lekker elke dag even naar je meisjes bellen :).

Suus, nog steeds alleen maar salades en shakes?! Tjee...hoe houdt je het vol?! Knap hoor!! Petjes af!

Traantje, beterschap voor jou en je kids....gaat echt wat rond in Ned. geloof ik....

Jewel, L. z'n prikjes dus dapper doorstaan :). Bikkel!! Alweer een beetje 'geacclimatiseerd' na het heerlijke midweekje Emmen?! En plopsaland dus leuk? Willen we met M. ook nog steeds een keertje naar toe gaan. En ook aan het hardlopen geslagen dus....wat sportief toch allemaal jullie ;).

Nightelf, tjee...snelle bevalling zeg!! Ben je al wel weer thuis als je zoveel bloed verloren hebt? En de placenta? is die uiteindelijk nog vanzelf gekomen of is ie operatief verwijderd? Hoop dat nu alles goed gaat en je lekker kunt genieten. De vermoeidheid zal voorlopig nog wel even blijven...

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    *Egoooooooo*

Intake in DD was gisteren kort maar krachtig en verhelderend. Een 'normale' anamnese gehad en aanvullende vragen gesteld n.a.v. medische gegevens. Had hij niet veel aan, stond weinig in wat hij wilde weten, waar ik al bang voor was toen ik het had doorgelezen. Waar het op neer komt in de verschillen met nu....

1. Door mijn onregelmatige cyclussen had hij direct al kunnen zeggen dat ik w.s. PCO heb (zeiden ze hier nu pas bij afgelopen poging).

2. Zouden volgens hem nooit lange protocol bij mij moeten doen met pil en m.n. de deca omdat ik bij uitgangsecho altijd veel follikels heb klaarliggen en meedere keren overstimulatie heb gehad, wat zeer w.s. versterkt is door decapeptylgebruik.

3. Manlief heeft in verleden gesloten TBC gehad, zeiden hier altijd dat dit niks met de zaadkwaliteit te maken had. Dr. S. wist echter te vertellen dat dit er wel degelijk mee te maken kon hebben omdat dit vernauwingen en littekenweefsel kon geven.

4. In Ned zelf gevraagd of ivm zaadkwaliteit een Mesa of Tese operatie niet zinvol zou zijn, was niet nodig want er werden altijd wel uiteindelijk (na 2 zaadlozingen) zaadcellen gevonden. Dr. S. wil mogelijk wel een Tese laten doen afhankelijk van labwaarden (hormonen) manlief, waar ze hier nooit naar hebben gekeken. Labwaarden zijn in 2008 voor starten van icsi door uroloog gecontroleert en daar is volgens mij nooit iets mee gedaan/naar gekeken door ivf artsen. Terwijl de FSH waarde verhoogd is. En van wat ik begreep gaat het juist om deze waarde.

Hij gaf ook nogmaals aan dat het echt een geluk was dat M. uit die 2 matige embryo's geboren is....in Ned zeiden ze ook al toen....een mazzeltje... ;):). Daardoor had hij wel goede hoop voor ons want mijn lichaam weet blijkbaar wat het moet doen?!

Aangegeven dat we nog in de wachtweken (gister nog wel :() van een 2e icsi in Ned zaten. Vond hij niet erg, zei 'het leven gaat door'.... Afgesproken dit eerst af te wachten, de labwaarden van 2008 op te vragen en te mailen. Inmiddels de labwaarden opgevraagd bij de uroloog en gemaild en ook doorgegeven dat de 3e icsi inmiddels een feit is :( en we ons dus officieel willen aanmelden. Idd......vandaag (dag na intake) dus ongi geworden :(. Beiden nog steeds geen spijt dat we toch doorgezet hebben omdat we nu wel weten dat we een goede embryo kunnen hebben (zou er liefst wat meer hebben maar goed....). Er was al afgesproken dat we één cyclus tot rust moeten komen mocht het misgaan en we dan kunnen starten. Metformine in elk geval gewoon door blijven slikken nu. Nu dus in de mail gevraagd hoe dit er dan uit zal zien. Hij zei al wel, zonder de pil en zonder de deca en mogelijk met cetrotide?! Ben benieuwd. Voelt wel goed op zich om daar verder te gaan hoewel we natuurlijk nog erg balen van deze mislukte poging....het zou zo mooi geweest zijn. En tevens wordt het nu wel heel spannend ook omdat het de laatst vergoede icsi betreft....een 4e poging zullen we nog wel kunnen doen qua financieën, maar een 5e (als we dat zouden willen en als het nodig zou zijn) wordt een beetje lastig nu door die kl*te auto's van laatst :(.

Morgen maar eens met gyn van hier bellen en eindevaluatie aanvragen en meteen een verwijsbrief voor DD.

* Oké...einde ego weer :) *

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Majo, zie je onderin. ;) Hoe is het met je?

Lelie, heel veel plezier en een fijne tijd met z'n 2en!!!

Suus, fijn dat het met Daan zo lekker gaat! Hoe is het met sophie?

Jewel, jee meid! Jij bent ook al zo lekker sportief bezig! Goed van je!
    Ben je al wat zwangerschapskilo's kwijt?
    Ik zat op jet einde op 77 kilo. :$ Nu zit ik op 62 kilo, zonder enige 'sport'. Ik wil er nog ongeveer 3 kilo vanaf hebben en dan zit ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Wil niet lager gaan, want dan kom ik weer uit op een lage BMI en dat wil ik niet meer.

Traantje, beterschap voor jullie!

Kleintje, hoe is het nu met je zuignapje? En zijn voedingen i.c.m de nachten?

Elin, hoe gaat het nu meid? Vind t zo kl#te voor je........

Nightelf, aan het genieten met z'n 4tjes? :D

@hier alles oke. :) Echt aan het genieten van mijn 'laatste' dagen. ;)
    Het weer is natuurlijk helemaal extra heerlijk. Ben benieuwd naar het werk volgende week, en wat er allemaal weer aan zaken te wachten staat.
    Joep is de laatste weken zoveel meer gaan praten. Man en ik blijven ons verbazen over hem. Met Olivia gaat het ook erg goed. Ze is een lief en vrolijk meisje. Met zulke kindjes willen we er nog wel tien. ;) :D

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, zowel posi nieuws (DD) als nega nieuws (ongi). Er klinkt heel veel vertrouwen uit je berichtje over DD. Ik hoop zo dat zij het juiste recept hebben voor een brusje! Op zich klinkt het allemaal heel logisch... Is het eigenlijk ver reizen naar DD voor jullie?

Jewel, wat een beer is L zeg!! Er komt pokon uit jouw tieten! Verklaart meteen die spruw ;):p
    Goed dat je bent begonnen met Evy. Ik heb het plan morgen weer te gaan rennen, 2e keer 5 km, dus hopelijk een verbetering van m'n tijd.

Nightelf, ben ook wel benieuwd naar die placenta. Bij mijn nichtje hebben ze die er operatief uitgehaald... Gaat het goed met de kleine meid? En hoe reageert A erop?

Lelie, veel plezier!!

@hier: vandaag lekker wandelend en de metro gegaan naar het centrum hier. Neem normaal de auto ;) Goed bezig geweest dus. Vanavond ook nog ns met de fiets naar hockeytraining gegaan dus goed bezig geweest! Was ff saladeklaar dus vanaf vanavond aan de zelfgemaakte soep. 1.5 kopje leek me wel prima als avondeten. Eet er dan geen brood bij trouwens...
    Probleem is nu meer dat het gewicht wel ok is maar dat ik van dat hangbuikje af wil! En daarnaast ben ik ook nog ns enorm ongeduldig...

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jeetje Majo, lees nu net je post. Wat een hoop uitleg hebben jullie gekregen zeg! Was van jullie beiden 't hoofd er niet vol van na afloop?
    Wel ontzettend k#t van je ongi........:( Het zou idd anders zo mooi geweest zijn. :( Dikke knuf voor jou.
    Ik moet zeggen, hetgeen je schrijft over wat besproken is, dat dat wel erg duidelijk en positief klinkt. Voelt dat voor jullie ook zo?
    Voelde heel het gesprek al anders, na de behandelingen en gesprekken die je tot nu toe in NL hebt gehad?

Deel Deze Pagina