Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaaiiiiiiii suus! Zie je onderin. ;)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, onze berichtjes kruisen net :)
    Ja jeetje, je laatste week vrij. Heb je er eigenlijk wel zin in om te werken? Dat het wennen is, is logisch maar heb je dus ook wel zin?
    Wat gezellig met een kletsende Joep thuis! Leuk hè dat gebabbel! Ik verbaas me hier ook weer steeds over de uitspraken van Sophie, zoals die van vandaag (zie fb). En zo zijn er tientallen voorbeelden te noemen, per dag! De term Albert Heijn is ook bekend bij dr; gaat ze zeggen dat zij boodschappen gaat doen bij AH, en dan pakt ze ook nog even een tas... :D Als ik dan vraag wat ze gaat kopen, krijg ik een heel boodschappenlijstje te horen :)

Kreeg trouwens deze week te horen vd crecheleidster dat ze echt zichzelf weer is, qua kletsen en meedoen op de groep. Was zo fijn om te horen! Merk t ook met wegbrengen. Hangt nog eventjes aan me maar als ik aar aan de leidster overdraag, geen gehuil meer!

Daan slaapt inmiddels steevast van 21.30 - 07.45 uur de ochtend erna. Wat een knapperd eigenlijk. Weet niet of Sophie ook zo snel was... Miss kunnen we binnenkort al ns kijken hoe het is om de laatste fles te geven rond 19.30 uur en dan naar bed! Denk dat ik dan wel rijstebloem wil toevoegen. Nog even de 4 mnd grens afwachten...

Oh ja, Daan was altijd onrustig als wij gingen avond eten. Nu oplossing voor gevonden: Sophie zit op een normale stoel op een zitverhoger en Daan ligt in haar kinderstoel (Bloom kan ook liggen nl). Hij is helemaal tevreden zo! Wilde er gewoon bij zijn :)

M'n tel gaat af. Ns ff kijken wat Traantje te vertellen heeft ;) hoewel ze normaal nu wel slaapt :p

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, wat ontzettend k*t van je ongi :( Het zou idd zo mooi zijn geweest als het nu gelukt zou zijn....
    Maar ook een heel helder gesprek in DD gehad dus. Ik blijf het raar vinden dat ze in NL dus heel veel dingen niet 'weten' en ook niet testen of nakijken. Vooral met ivf zou je zeggen dat je alles moet controleren? Sta je er zelf ook positief tegenover?
    En plopsaland is erg leuk maar je kindje moet wel 96cm of groter zijn om in de meeste attracties te kunnen. R.uben was net 96 cm dus die had geluk. Anders kun je alleen maar in de draaimolen en in een baby speeltuin.

Esser, J.oep dus ook al lekker aan het praten :) R.uben leert ook elke dag weer wat nieuws en wij staan soms ook versteld van wat hij allemaal zegt. Al is het niet altijd even duidelijk, hij wil veel te snel :)
    En volgende week weer aan het werk dus, zin in?
    Hier was ik op het eind 86 kilo :$ en ben nu 73 (door niks te doen). 68 woog ik voor de zwangerschap en wil nu naar de 65, dat is mijn streef gewicht. Ben ook wel eens 61 kilo geweest maar dat is eigenlijk te licht voor mij. Is mijn lichaam helemaal uit verhouding.

Suus, zo'n beer is L.uuk niet hoor ;) (R.uben was groter bij deze leeftijd) . Hij zit met z'n lengte boven het gemiddelde en gewicht net iets boven het gemiddelde. Vergeet niet dat hij nooit klein geweest is hè ;)
    En heerlijk dat Daan zo lekker slaapt snachts zeg!! En wij hebben Luuk (als hij wakker is) ook altijd bij ons op de tafel staan in de wipstoel. Gezellig :)
    Ga je ook oefenen met Evy voor de 10 km? Daar heb je ook een lesprogramma van. Of vindt je het nu wel best?

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou Jewel, dat is een mooi streven hoor met je gewicht! Met hoe je nu gestart bent, moet dat wel goed komen volgens mij. En te licht in gewicht vind ik dus ook niets. Heb ik een lange tijd (ongewild) gehad, en mijn lichaam werd er ook niet 'beter\mooier' van.

Suus, heb wel zin om te gaan werken hoor! Weer meer mijn 'eigen' ding, weer terug bij mijn collega's etcetera. Maar goed, hoe leuk of zin moet je weer hebben om te dealen met mishandelde kindjes, pubers die zelfmoord willen plegen of ouders die in een echtscheidingsstrijd zitten........? Hoort natuurlijk bij mijn beroep, maar 'zin' is dan een groot woord als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

Traantje, zwaaiiiii. :) Zie je onderin.

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden, sorry nog niet terug gelezen, maar even een korte update. Het is nog een beetje hetzelfde. Ik verlies nog steeds wat oud bloed, niet heel veel, tis alleen op t wc papier. Verder voel ik ook nog steeds niks. Heb vanmorgen nog wel even de urine na laten kijken, deze was goed, zat alleen een klein spoortje bloed in. Dit kon volgens de assistente komen van het vloeien!?
    Het kan dus nog steeds alle kanten op.

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, lees nu net jou bericht. Wat onwijs k*t van je ongi. Had het jullie zo gegund! Hele dikke knuff!
    Wel fijn dat er in dd wat dingen helderder zijn geworden en dat je er een goed gevoel bij hebt. Ik gebruik trouwens ook altijd cetrotide met een poging. Ik hoor altijd hele goede dingen over dd en hoop dat dat ook bij jullie zo mag zijn!

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Majo: wat erg dat dit topembryo niet is blijven plakken zeg :(! Ik had het echt zo gehoopt en dacht ook echt dat het zo moest zijn dat deze zou blijven zitten, maar helaas dus!
    Wel fijn dat DD zo duidelijk was. Ik hoop dat ze jullie hier een mooi brusje kunnen geven!

@Elin: hoe is het nu?

@hier: gisteren naar mijn zus in Brussel geweest samen met mijn zus. Dus voor het eerst sinds ongeveer een half jaar een hele lange dag van huis. Jenna niet gezien 's ochtends, want die sliep nog en 's avonds sliep ze ook al weer :( Vandaag is ze dus op het kdv net als Jelte vanochtend om te wennen. Dus die ga ik zo weer halen.
    Morgen vertrekken traantjeman en ik voor een weekendje naar Londen, waarbij we maandag weer terugkomen. Mijn ouders komen hier in huis oppassen!

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, zal wel gek zijn om je mannetje te missen. Maar ook wel fijn een dagje voor jezelf.

Majo, wat een teleurstelling dat jullie topper niet is blijven plakken. Maar klinkt wel goed DD. Ze pakken het iig wel aan. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. En hopelijk hebben jullie geen 4e of 5e poging nodig.

Hier gaat het slapen weer goed!! De laatste twee dagen geen kv meer gegeven. Hij dronk er max 50 cc van op. Afgelopen nacht was R. om 3:00 wakker, toen een voeding gegeven. Daarna was het 6:30. Wij zijn helemaal gelukkig! Ben alleen vandaag wel thuis gebleven van mijn werk. Ik had het even helemaal gehad. Gewoon alles. En tussen vriendlief en mij wrijft het ook wat (ik denk dezelfde situatie als bij lelie). Dus gisteravond en vanmorgen gingen we erg langs elkaar heen. Toen op mijn fiets naar mijn werk. Bedenk ik me halverwege dat ik mijn kolftas vergeten was. Nou dat was de druppel. Naar huis gegaan en besloten dat het hem niet ging worden vandaag en terug mijn bed ingekropen. Want had ook niet echt de behoefte om in tranen uit te barsten op mijn werk. Aan de telefoon hield ik het helaas niet droog toen ik me ziek melde. Maar mijn collega snapte het wel. Ze vonden het al heel wat dat ik het allemaal maar gewoon doe (zijn allemaal 55+ waarvan de vrouwen gewoon altijd thuis geweest zijn). Dus..... Wel nog een dik uur gebeld met vriendlief en we gaan nu meer energie in elkaar steken.

Nou ik ga ff lunchen en kolven en dan ga ik nog ff een Powernap doen.

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow, ik ben er (als het allemaal door gaat) de 7e niet bij. We willen het paasweekend leuke dingen gaan doen met ons gezinnetje.

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Traantje, wat leuk een zus die in Brussel woont :). Wel een eindje rijden voor een dagje op en neer....of valt dat mee? En J. junior ook alweer wennen op het kdv. Wat gaat het toch snel allemaal. Morgen een weekendje weg saampies :). Geniet er lekker van, maar dat komt vast wel goed!! Veel plezier!

Kleintje, balen dat je even niet lekker in je vel zit....lekker rustig dagje van maken. En wat heerlijk dat R. 's nachts nu ook nog maar 1x komt....scheelt vast ook. Ook een ralatiedipje? Gauw wat leuks gaan plannen saampies :).

Jewel, BV kan soms wonderen doen bij afvallen he....;). En dan de rest samen met Evy?! Hmmm...plopsaland en 96 cm dus....dat duurt hier nog wel even ben ik bang.... Moeten we dus nog maar even een jaartje wachten....

Esser, laatste paar vrije dagen dit weekend....maar gelukkig wel weer 'zin' om te gaan werken. Klinkt allemaal niet echt uitnodigend wat je dan weer te wachten staat. Leuk dat kletsen van die kleintjes he..... en ze gaan steegd grappigere uitspraken maken :). Gesprek in DD was informatief / verhelderend maar wel kort. Stonden met een kleine 20 min. denk ik weer buiten. Had er misschien nóg meer van verwacht maar ja....hadden natuurlijk nog een icsi lopen waar we toen de afloop niet van wisten....

Elin, nog steeds niet echte duidelijkheid dus. Ik hoop echt zó voor je dat het maandag dan toch allemaal goed lijkt! Hopelijk is het wknd gauw voorbij zodat je in elk geval meer zekerheid hebt!

Suus, D. slaapt dus echt echt door nu! Tjee....wat een ruk maakt die 's nachts zeg! Heeerlijk! DD is voor ons trouwens 2,5 uur rijden enkele reis. Aardige rit dus.... maar ach...gaan bij Emmen de grens over en crossen dan zo langs Ned. naar DD in een wat hoger tempo dan in Ned. mag ;). Meteen maar even de nieuwe bolide uitgeprobeerd que snelheid..... bleef hangen op de 190 denk dat ie uiteindelijk de 200 wel zou halen maar dan had ik nog wel een tijdje zo hard moeten doorrijden en dat vond ik toch net weer iets te.... heb M. natuurlijk ook nog ;).

@Hier: Hebben niet zozeer meer vertrouwen in DD dan in Ned. In Ned. bleek nu dat we ook een topemmy kunnen hebben. En tsja...of je die nu in Ned hebt of in DD....je lichaam moet 'm wél 'oppakken'. Dus dat is 'om het even'. Hoop alleen daar minder kans op overstimulatie te hebben, sowieso een kort schema wat een boel rommel in je lichaam scheelt en een boel wachttijd. En mogelijk een Tese met beter zaad dan nu? En dan hopen we uiteindelijk eens meer embryo's te hebben waar we wat mee kunnen en ze dus kunnen vriezen. Vriezen daar i.p. alles in, dus kan dan al gauw (niet als het was zoals in Ned want dan waren het er vaak max. maar 2). Dus in die opzichten niet meer vertrouwen maar hoop op een beter resultaat waaruit meer kansen ontstaan....

11. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even snel, had net een heel verhaal getypt, druk ik weer ergens op. Heb vanmiddag een echo gehad vanwege pijn en nog steeds oud bloedverlies. Voor nu zag het er goed uit. Er zat een mooi vruchtzakje, geen bloed eromheen en de gyn zag er zelfs een heel klein embryootje en vruchzakje inzitten. Ben totaal in shock. Was er zelf al helemaal vanuit gegaan dat t verkeerd was. Moeten nu volgende week vrijdag weer voor een echo.

12. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin wat fijn!!! Misschien toch net als bij mij dan. Ik bloed al heel de zwangerschap. Vooral als we gevreeën hebben. Dan bloed ik best erg. Dus dat doen we wat minder. Kan ook op andere manieren ;) haha.
    Ik hoop dat de volgende echo een mooi hartje te zien is.

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Elin, wat klinkt dit positief zeg! Super goed!! Hoe voel je je nu?
    Was de arts nu ook positief gestemd?
    Ik blijf duimen!

Kleintje, hoe is het nu met je? Goed dat je aan jezelf hebt gedacht!
    Niet fijn dat jij en je vriend even wat mindere momenten hebben. Waardoor komt dat denk je?

Traantje, veel plezier in Engeland!! Super leuk zeg zo met z'n 2tjes. Ook aan de high tea daar? ;)

Majo, ik hoop gewoon heel erg voor jullie dat DD 'm gaat worden!

De 7e zijn wij er ook niet! Maar goed, had dat eerder ook al aangegeven geloof ik. De 26e mei staat vast hier in mijn agenda en klopt toch wel?!

@ hier, Joep begon gisteravond wat verkouden te worden maar nu loopt het haast als water z'n neus uit. Zo sneu......neus is ook helemaal rood en schraal. Verder gelukkig geen verhoging e.d.
    En........Olivia zat er al even tegen aan te hikken, maar ze draait sinds vanmiddag van haar rug naar dr buik! Zo leuk! Eenmaal ontdekt nu, en ze blijft het doen. Met als volgende frustratie dat het terug of doordraaien nog niet in de smiezen zit. :p

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: wat fijn zeg dat alles goed leek op de echo. Ik moet zeggen dat ik het niet verwacht had en jij dus ook echt niet. Nou, op naar een kloppend hartje met de volgende echo! Ik ben echt bij voor jullie zeg!

15. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Had het idd totaal niet verwacht. Ging er heen om te vragen of ze er iets aan konden. Dat als het mis was ik gecurreteerd kon worden. Was er klaar mee, wou dit zo niet langer. De gyn snapte dit heel goed en vond mijn verhaal ook niet heel hoopvol klinken. Voor dat hij de echo maakte zei hij nog dat hij zo het zh zou bellen. Hij bleef ook heel lang stil en heeft supergoed gekeken en toen vertelde hij mij dus wat ik net geschreven heb. Het is natuurlijk geen garantie, maar het is dus ook nog niet definitief einde verhaal. Had dinsdag trouwens een andere gyn, die naar mijn gevoel niet zo uitgebreid keek. Heb nu trouwens wel helder bloedverlies, maar nog steeds alleen op t wcpapier. Vind t nog wel beangstigend.

Traantje, veel plezier in Engeland.

Esser, beterschap met J.oep.

Rest, nog niet terug gelezen, kom later nog terug. Nu eerst even O.laf naar bed.

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jeetje Elin meid, wat spannend!!! Ik had dit ook niet verwacht maar er is iig weer hoop!! Ik blijf heel hard voor je duimen!

Kleintje, knuffel voor jou! 't Is ook niet nix: werken, 2 kindjes, een drukbezette vriend, borstvoeding, kolven, huishouden...... Neem lekker de tijd voor jezelf en je gezinnetje!
    Miss weer tijd voor een gesprekje mede psych? Wie weet lucht dat ook wel weer op?

@hier: daan's nieuwe med's lijken te werken! Bijna een hele dag geen prutoogjes gehad! Wel wat last vd bijwerkingen: hij spuugt wat meer...maar goed, alles is te wassen! Als het nu maar ns over gaat...
    Even Sophie naar brengen!

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, war fijn dat jullie iets zagen op de echo. Hopelijk blijft het goed gaan.

Traantje, veel plezier in Londen.

Esser, ik denk dat het allemaal komt door de vermoeidheid enzo. We moeten weer even herontdekken hoe we moeten communiceren. Maar we hebben afgesproken dat we goede vrijdag de kindjes naar de opvang doen en samen lekker gaan lunchen.
    En sneu dat de kids verkouden worden. En goed zeg dat O. al omrolt. Ik denk dat het bij R. Wel wat langer gaat duren vanwege de spreidbroek.

Suus, fijn dat het beter gaat met D.aans oogjes. En we gaan dit weekend lekker wandelen en leuke dingen doen, met z'n vieren.

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wow, Elin!!!!! Wat doe jij nou!?!?!
    Dan ga ik nog steeds door met duimen1 Wat een wonder zou dat zijn!
    Op naar vrijdag!!!!!

Esser, applaus voor O.livia!!! Wat goed zeg!!!!
    En wat zielig dat J.oep zo verkouden is!!!! S.iem heeft dat ook zo vaak, dat gepoets de hele dag van zijn mama vindt hij ook niet heel erg leuk!:)

Suus, wat fijn dat de medicijnen nu lijken te werken!!!!

Traantje, veel plezier!!!:D Ik vind Londen zo leuk!!!!

Kleintje, knuf, het is allemaal nie niks!

En de rest ook, heb alleen even deze blz terug gelezen!

Even over geboortekaartjes! Ik wil echt iedereen wel een kaartje sturen (net als in Klingels topic) maar ik heb er al 85/90 nodig voor eigen familie/vrienden/kennissen enz...
    We kunnen er 100 bestellen en als ik er dan meer moet bestellen is het volgende aantal 130! En daar betaal je weer €40 meer voor...en dat vind ik eigenlijk wel zonde geld, omdat ik er dan waarschijnlijk wel 30 over houd!

Dus ik ga even kijken hoever ik kom met 100...goed?!?

Fijne dag allemaal!!!
    Liefs

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh ja Majo!!!!!
    Wel een mooi verhaal hoor! Ik hoop dat ze in DD iets kunnen betekenen voor jullie!!!!
    En een ontzettende dikke knuffel voor de mislukte poging! Echt kl*ten voor jullie!!!!:(!

Jewel, lekker dat je zoveel afgevallen bent door niks te doen, haha!:D Doe mij dat recept straks even!!!!

SMAK

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, met de geboorte kaartjes moet je gewoon kijken. Wij hebben geen kaartjes naar forumvriendinnetjes gedaan. Wij hadden ze al besteld en niet genoeg om iedereen een te sturen. Als je me jou adres geeft krijg je iig een felicitatie kaartje van mij!

Deel Deze Pagina