Vrijdag. Maar denk dat ik morgen toch maar even bel. Kan mij niet voorstellen dat dit goed is. Ben er eigenlijk ook wel klaar mee, klinkt mss een beetje raar, bedoel het ook niet zo. Maar kan het op deze manier niet afsluiten, terwijl ik eigenlijk zelf al voel dat dit helemaal niet goed zit. Kan wel janken!
Elin, ik snap dat dit je heel onzeker maakt. Ik hoop heel erg dat het allemaal goed gaat komen. Maar zoals je zelf al zegt voelt het niet goed. Ik zou ook morgen even bellen voor de zekerheid. Nou ik ga morgen weer lekker werken. Van 10:00 tot 14:00 presentaties bijwonen. Dus er voor en er na moet ik mezelf vermaken. Moet goed komen. Mijn zieke collega is er morgen ook voorlopig voor het laatst hij wordt donderdag geopereerd. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Hier weer war spulletjes besteld voor mijn dooptaart. Ik wil het perfecte babietje bovenop hebben. Dus allemaal kleur poeders gekocht om te experimenteren. Morgen avond is vriendlief naar zijn houtbewerkingscursus dus dan ga is heel veel babies maken. Als ik mijn kleurtjes binnen heb kan ik dan vanalles uitproberen zonder dat ik telkens een nieuwe baby moet maken. Alleen mijn vriend vind de babies een beetje eng. Hij zal het vast leuk vinden als er morgen in eens een stuk of 10 op hem aan het wachten zijn. Ik zal wel ff een foto spammen.
Elin, hè jakkie meid! Nou een hoopvoller berichtje, nu dit! Ik snap wel wat je bedoelt trouwens, met dat afsluiten. Het blijft een beetje kwakkelen zo... Hopelijk kan je toch morgen voor een echo langskomen. Sinja, is idd zo dat je niet zo makkelijk de deur uit gaat met meer dan 1 kindje, kun je nagaan met een peuter en een tweeling-baby. Maar weet je, alles went en jullie krijgen vanzelf ritme! Nightelf, geen verstand van hb maar gelukkig heb je langer Kraamzorg kunnen krijgen. Fijn om te horen dat de bv loopt als een tiet Kleintje, lekker blijven praten met kleintjeman want dat is zo belangrijk! Ik gooi ook altijd alles eruit, soms wat te snel , maar dat schept wel duidelijkheid en kan je dingen ook meteen uitpraten en blijf het niet mee zitten. Maar heb je nog wel tijd voor iets ernaast? Loop je jezelf dan niet voorbij? Traantje, doe ns niet zo gek! Weg van Zp en genieten jij!!! @hier, wederom gehockeyed en gewonnen! Zelf wel lekker gespeeld met m'n zus, rest was drama! Ook weer gewogen en gemeten vanmorgen en weer 1 cm eraf bij m'n taille!! Gewicht zit nu ca 1.5 kilo onder startgewicht zwangerschap! Moet/wil er nog wel 5.5 maar al wel zo'n 9 à 9.5 kwijt. Het gaat nu alleen langzamer, beetje balen, want ik houd van snel resultaat! Anyway, lief dat jullie zo reageren op m'n gewichtsverlies! Ben alleen zelf nog steeds niet tevreden maar dat ben ik miss wel nooit.....
Suus, knap hè! Maaruh het is niet daar ik er nu acuut dingen bij kan hebben. Maar kijk al een beetje vooruit.
Had ook een grasgroene baby gemaakt. Had die kleur fondant nog als restje liggen. Vooral die vond hij eng
Hey meiden, Even hier met wat rea op jullie. Ben helemaal gaar. Super leuke maar uiteindelijk ook een erg druk dagje gehad vandaag! Nu wel erg moe op de bank........Olivia dadelijk maar eens voeden en dan snel ons bedje in. Morgen m'n eerste werkdag! Ben benieuwd...... Elin, zo kl#te.........hoe kan dat nou toch ineens?? Ik hoop voor je dat me morgen terecht kan voor een echo. Nightelf, geniet van je meisje!! Super ook dat de BV zo lekker loopt! Oh, zou je via een pb'tje nog een keer je adres kunnen doorgeven? Wil je graag een mooi felicitatie kaartje toezenden. Suus, you go voor het winnen van de wedstrijd van vandaag!! Kleintje, nou volgens mij moet dat wel leuk worden met al die beebjes hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Sinja, heerlijk zo'n mooie echo met 2 frummeltjes!
Elin, wat ontzettend k*t zeg!! Je voorgevoel klopte dus... Heel veel sterkte!! Jullie zijn wel behoorlijk heen en weer geslingerd zeg... Dikke knuff van mij!
En wat we doen we nou aankomende zaterdag? Wie konden/wilden er ook alweer? Kan ik alvast m'n weekendplanning gaan bedenken
Aaaaaaaaaaaaah Elin......wat kl*ten! Hele dikke knuffel voor jou!!! En sterkte!!!! Ben aan het werk, dus ff snel. Ik kom zaterdag niet. Ik trek het allemaal niet meer zo goed en moet echt mijn rust pakken. Krijg ook steeds vaker harde buiken, dus moet echt even pas op de plaats maken. Daarom ben ik ook wat minder op zp. Als Siem in bed ligt, dan slaap ik ook of lig ik op de bank. De weekenden zijn echt bijkomen voor mij. Ook rij ik al bijna niet meer, alleen de kleine stukjes naar mijn werk, maar meer lukt niet. Sorry, ik weet dat ik degene was die het graag wilde, maar toen kon ik nog niet overzien hoe slecht het nu zou gaan!!! Maar...het is voor een goed doel!
Oh nee Elin Het leek eerst nog goed te gaan maar toch nog mis Wat ontzettend kl*te toch, zo'n mooi wondertje en dan dit...Heel veel sterkte meid en een dikke knuff!
Esser, hihi zwaai terug Hoe ging het kolven voor het eerst op het werk? Nightelf, fijn dat je extra lang kraamhulp kon krijgen, met zo'n laag hb is dat dan ook wel nodig. En je man gelukkig het weekend ook vrij. Mooi dat de bv ook zo goed gaat! Scheelt ook weer, geen geen gedoe met tepelhoedjes of kolven, gewoon aanleggen Hoe vindt A.mber het allemaal? Suus, weer gewonnen dus, goed zo . Hiihih en het afvallen kan jou idd niet te snel gaan hè. Hoelang ben je nou bezig? Een kleine 3 maand? En dan al 9,5 kilo kwijt hè!!!!!!! Vergeet dat niet, menigeen zal jaloers op je zijn dat je zo snel zo veel kwijt bent. Maar niet te dun worden hè? Kleintje, fijn dat je goed gepraat hebt met je vriend. Goed van je dat je naar vrijwillegerswerk aan het kijken bent, het is idd fijn om iets erbij te doen wat je erg leuk vindt. En maak je die baby dan helemaal zelf? Knap hoor! Hihi en een groene baby is idd wel wat creepy Succes iig, ben dan ook erg benieuwd naar het eindresultaat. En super dat R. snachts weer lekker slaapt, daar knap je zelf ook goed van op ja. Traantje, fijn dat het in Londen zo leuk is!! Op de vertraging na dan....Gaat altijd veel te snel voorbij zo'n weekend helaas. Zora, hoe gaat het bij jullie? Majo, fijn dat M.aud weer wat opgeknapt is. En dan kun je idd even wachten met plopsaland, anders is het echt zonde. Loesie, he meid wat kl*te dat het echt minder nu gaat En die meeting komt een andere keer wel (volgens mij kon er ook bijna niemand ) nu lekker rustig aan doen hoor!! Dikke knuff iig! Meeting 7 april wordt hem voor mij ook niet. 26 mei staat al wel genoteerd in mijn agenda! Moet weer gaan, L.uuk is weer wakker. Fijne dag nog!
Volgens mij gaat de meeting m niet worden deze zaterdag. Denk dat we m maar af moeten blazen en m op de 26e moeten laten staan? En Loesie, natuurlijk gaat je eigen gezondheid voor! Vind ik niet meer dan logisch hoor. Wel balen dat het nu zo slecht met je gaat. Op naar de bevalling dus! Esser, hoe bevalt het op werk, na zo'n lange tijd? Jewel, ik ben bezig sinds eind januari dus nu ruim 2 maandjes. En natuurlijk is het al goed...weet ik ook wel. Ik ben gewoon een zeikerd Ik ben trouwens wel benieuwd naar, mochten Jessy en Loesie weer hetzelfde geslacht krijgen, of ze dan wederom dezelfde naam hebben! Zelfde smaak in namen Had vanmorgen een man met een pasgeboren jongetje, en dat jongetje heet Jochem. Ook een leuke naam! Zelf nooit aan gedacht maar die hoor je niet zo vaak ook. Nou ik ben even admin aan het doen en dan op naar de middagronde...
Lieve Elin, wat een ontzettend naar bericht meis, en dat na zo'n hoopvol bericht. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte.