Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Even gemist dat ik meldplicht had..sorry...

Maar bij deze, de kleine man heeft er toch echt nog geen zin in, heb nergens maar dan ook nergens last van. Zelfs geen voorweeen oid. Alleen die pijn in mijn rug/been/bil..iemand nog tips wat ik daar het beste aan kan doen??
    Woensdag naar de vk en dan gaan ze kijken of ze evt kunnen strippen..en dat hoop ik toch echt wel!! Maar ja zal je toch zien...dat gaat natuurlijk wel tegenvallen..:(

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Suus, vandaag lekker naar huis, en je gezinnetje compleet!
    Helemaal super meid. Geniet er van!

Lelie, en weet je al meer? Met een kundig oog van Traantje? ;)

Pat, het is echt nog maar even voor je........ Ook weer zo spannend!
    Ben benieuwd wat de VK te vertellen heeft.

@alle kersverse mama's: hoe is 't met jullie?? Aan het genieten en ook wennen aan jullie nieuwe ritme?
    Oh, en nieuwe pica's plaatsen om jullie kroost te showen is nooooiiit verkeerd hè? ;)

Mistery, leuk om je hier weer te zien.

Ingrid, hoe gaat het met je man?

Ow, hoe voel je je?

Nightelf, hoe gaat het met je? En fysiek?

@hier: Olivia heeft vannacht van 23.00u tot 05.30u aan een stuk door geslapen. Wat een verademing....... Helemaal luxe als ze dit ritme meer en meer zou gaan vasthouden. ;) Maar.......weet goed dat dit een eenmalige actie kan zijn. Normaal komt ze zo rond 04.00u voor de BV. En dat is toch best pittig.... Verder doet ze het goed. Nog steeds wel wat verkouden en een hoestje. Vrijdag nog op controle geweest bij de HA en moet komende dinsdag weer langskomen als het beeld nog hetzelfde is. We wachten het af. Bij Joep is een van zijn laatste kiezen doorgekomen. Hij liep al een paar dagen met wel erg rode wangen rond. En nu ineens zag mijn man gister links achterin een grote kies zitten! Wat een joekels toch sommige tanden, en dat in zo'n peutermondje....

Vanmiddag op visite met/bij onze vriendenclub! Gezellig bij kletsen en nog een beetje Sinterklaas vieren, hihihihi......
    Doegggg

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meiden heb een top blastocyste aan boord!
    Van de 4 waren er ook 4 bevrucht:D
    Maar het is afwachten of we nog cryo's hebben, dat was vandaag twijfelachtig.
    Maar deze was echt zeer mooi.
    Degene die de tp deed was de arts die mij behandeld heeft met overstimulatie.
    En die herinnerde mij direct, alhoewel ze me zolang niet heeft gezien!
    En vroeg ook of ik het nu niet had!
    En dat ik haar moest laten weten als het gelukt was:)

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Onsw, gefeliciteerd met je goede tp! En alle vier goed bevrucht, super. Hopen dat t cryo's zijn. Wanneer hoor je dat?

Kleintje, hoe is het met je zus? En R ook al weer ruim een week, gaat hard!

Suus, lekker thuis! En al biefstuk gehad las ik, heerlijk!

Mistery, leuk dat je er weer bent.

Lelie, hoe is het met je gezicht?

Traantje, was idd gezellig! Heb wel fijn gewerkt, kon mooi wat later begonnen. Normaal is het zeven uur en nu kwart voor acht, voelt dan toch een beetje als uitslapen.

Ingrid, ben ook wel benieuwd hoe het met je man is!?

Pat, hoop ook voor je dat ze kunnen strippen. Zou mooi zijn! Ben benieuwd.

Esser, wat heb je een heerlijke nacht gehad! Hoop voor jullie dat t zo doorgaat!

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Even een korte ego,

Mijn zus had begin van de avond al 8 cm ontsluiting. Dus we wachten met spanning op een telefoontje!!! Ben blij dat de weeën opwekkers hun werk doen.

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, spannend! Het zal nu dus niet meer zo lang duren. Kom morgen wel even weer spieken.

Suus, zwaai! Hoe bevalt t thuis?

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, wat goed van O!! Hoop niet dat het eenmalig maar die kids weet je t nooit hè 😉

Ow, dat is toch super mooi nieuws!! Je hebt er maar eentje nodig en die zit in jouw buikje!!

Elin, hoe gaat t bij jullie??

Kleintje, dat vlotte zit niet in de familie hè!! 😜 hahahaha Sorry, moest ff ;) Maar wel spannend hoor!!

@hier: Heerlijk thuisgekomen vandaag maar wel meteen mega stress want moest plassen, meteen kolven (eerst gebruiksaanwijzing lezen, onderdelen steriliseren), Sophie overstuur, lunchtijd maar teveel te doen, kraamhulp die kwam en ff rondgeleid moest worden etc, lunchen, bv geven, toen waren m'n ouders er wat fijn was want die gingen met Sophie spelen, toen eindelijk op m'n reet zitten, kraamhulp weg, nog ff zitten en na uurtje alweer bv geven, kolven, Sophie eten geven, Sophie naar bed, wijzelf koken en eten, bv Daan en toen besloten dat dit wel erg hectisch is allemaal. Ben ook nog verkouden met behoorlijke hoestbuien wat echt niet fijn is na een ks!! Ook doet het aanleggen pijn, heb ik nog niet genoeg, wil ik Sophie aandacht geven en kost dit me zoveel tijd! Twijfel dus enorm wat ik moet/ga doen. Ga Daan niet meer aanleggen tot aan morgenochtend. Ga wel kolven voor t slapen gaan en net ook gedaan. Vannacht niet kolven en dan maar flesvoeding. Morgenochtend overleggen met kraamhulp wat te doen... Miss ga ik morgen hele dag kolven, kijken hoe dag bevalt en dan di en/of wo uiterlijk beslissen wat te doen. Lastig lastig...

Verder is t heerlijk om thuis te zijn en kan niet wachten om te liggen in m'n eigen bed :D Maar eerst kolven...zucht

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, klink ook redelijk heftig. Zorg dat je de rust hebt voor de bv. En dat is natuurlijk niet meteen na 1 dag. Hier is het ook af en toe stress. Maar r.einout en M.aurits eten geven is prioriteit een en de rest wacht wel. Dan zelf maar iets later eten. Succes en vandaag zal het allemaal wel los lopen.

Nou mijn zus is gisteravond bevallen!!!!! De naam post ik liever niet voor haar privacy. Heb verder nog niet geboord hoe en wat maar dat zal nog wel komen.

Mau en vriendlief zijn naar opvang/werk. Dus R.einout en ik hebben voor het eerst het rijk alleen. Zometeen de wijkverpleegkundige op bezoek. Nou rein heeft mijn borst leeg dus ga hem eens in bed leggen.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kleintje van harte gefeliciteerd met je zus!!
    Hoop dat alles is goedgegaan!

Suus dat kolven pfff in de nacht 3 keer wakker worden toen ( 0:00-3:00 en 6:00) respect voor je.
    Weet dat dit niet het leukste is.
    En nu met 2 kindjes en andere drukte heb je je handjes wel vol.

Elin Ik hoop dat het snel zover is dat je mag starten weer.
    Gaat het een beetje met je ?
    xxx

10. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @kleintje: gefeli met je zus, is het een jongen of een meisje? Fijn dat hij/zij er eindelijk uit is! Geniet van je dag met z'n tweetjes, heerlijk!

@OnsW: weet eigenlijk niet of ik het al gepost had, maar wat super van je tp! En nu goed broeden. Je moest toch nu meer utrogestan gebruiken of was jij dat niet (ik haal het hier soms nog wel eens door elkaar)

@Susan: en hoe was het vannacht? Nog om 23.15 uur gepost, pfffff!

@Pat: die mp was een grapje hoor, als je er geen zin in hebt, voel je vooral niet verplicht!

@Elin: lekker dat je later kon beginnen!

@Lelie: huisarts al gebeld? Kun je er vandaag terecht? Of is het spontaan al weer beter aan het worden?

@Esser: was de afspraak/Sinterklaasviering nog gezellig? Heeft jullie meisje vannacht weer zo lekker doorgeslapen?

@hier: ook weer alleen, na ja alleen ;). Man werken, J.enna naar kdv... straks weer de werkster. Zo lekker is dat. Ga maar eens verzinnen wat ik haar extra ga laten doen. Ik denk maar ramen lappen :)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Traantje is je huis straks weer lekker schoon.

Ik was dat niet nee , maar moet altijd al 3 keer per dag 200 mg dat is eenmaal zo in ons zh.

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, het is een jongen! Hebben nu drie kleinzoons aan onze kant van de familie :).

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    onsw, fantastisch nieuws meid!!!!! :D En zijn er nog cryo's over????

kleintje, van harte met je zus. Wat een lange bevalling moet dit zijn geweest zeg!!! pffff

Suus, heerlijk dat je thuis bent maar wel druk lees ik!!! Ik vond het ook veel en daarom vond ik het fijn dat E een paar dagen bij mijn mams terecht kon..hoe is de nacht verlopen?

Nou, ik mag vanmiddag naar de ha. Plekken zitten er nog maar soms lijkt het iets minder en dan weer niet...zo raar. Maar ik ga toch want ik haalde gisteren mijn make-up af en toen brandde het weer.

Zo...nu eerst een koffie

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Waterlelie het klinkt niet lekker idd:(
    Hopelijk kan de ha je er iets voor geven.

Cryo's is afwachten , krijgen we een brief van:)

Kleintje wat leuk 3 kleinzoons

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden, hier op zich een prima nacht gehad, ook doordat we Daan in bed hebben genomen toen hij niet in eigen bed wilde slapen. Tijden waren 00.00 uur, 05.15 uur, 08.45 uur.
    Heb besloten te stoppen met bv en kolven, en ga dus over volle kunstvoeding. Beslissing echt genomen voor m'n eigen rust en ook omdat ik wrs ziek aan t worden ben. Vannacht koud gehad in bed en zwetend wakker geworden. Heb t nu nog steeds heel warm en loop in hempje met korte broek... Strax wordt m'n temp gemeten dus ben benieuwd. Buik is echt pijnlijker dan de afgelopen dgn door al dat gehoest dus vrees een langer herstel vd buik dan bij Sophie.

Kleintje, gefeli tante!! Jullie kunnen alleen mannen maken daar!!! :)

Traantje, lekker die ramen laten lappen... Zie je weer wat ;)

Lelie, ben benieuwd wat t is joh!! Klinkt iig heel vaag...

Voel me zo blij met m'n beslissing te stoppen met bv!!! Ben helemaal gelukkig en ga meteen wat med's voorschrijven om t hoesten te stoppen :)

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Susan: Jammer dat je stopt met de bv, maar kan me voorstellen dat het voor jou een opluchting is omdat het zo druk is. En als jij je er fijn bij voelt is het goed toch? Sterkte nog met het herstel en vervelend dat je ziek bent Gelukkig doet je kleine man het goed.

Lelie: Wat rot die plekken, hopelijk is het snel over. Sterkte ermee.

OnsW: Nou meis, heb je je zorgen gemaakt om niets. 4 mooie bevruchtingen en 1 blasto aan boord. Super! Ik duim mee!

Kleintje: Oh gelukkig voor je zusje is ze eindelijk bevallen. Van harte gefeliciteerd met je neefje!

Ego: Hier vanochtend de 2e FM gehad, en ze zei al meteen bij de start van de echo dat er teveel follikels zaten, de kleintjes waren mee gaan doen, dus ik had over de 30 grote follikels, ze is op een gegeven moment gestopt met meten en tellen. Ze zagen het niet zitten de punctie door te laten gaan dus helaas is de poging afgeblazen. Ik ben best wel een beetje teleurgesteld. Al dat spuiten voor niets. Ik moet ook nog een week doorgaan met de Deca. Dan als ik ongi wordt weer aan de pil, eind januari een uitgangsecho en februari starten met Deca als de uitgangsecho een rustig beeld geeft. Dus ook hier weer even een tijdje wachten helaas. Volgende poging ga ik toch weer terug naar 100E Puregon. Met Sara's poging spoot ik dat ook en had ik 6 eicellen. En heel veel kleine follikels, ook niet ideaal maar beter dan zo verschrikkelijk veel. Nou, ik kruip vandaag even in mijn holletje, ga zo eten en dan maar poetsen en me even zielig voelen. En dan morgen weer een nieuwe dag en een frisse kijk op de nieuwe poging hopelijk.

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Tjee Zora, dat is ff balen...... --> klinkt nog als n understatement....
    Medisch en als verstandskeuze is het idd beter om de poging nu af te breken maar je gevoel zegt natuurlijk heeeeel wat anders. :(
    Knuffel voor jou!! Jij bent dus ook erg makkelijk te stimuleren? Ik had dat nl ook, en ben hierdoor in aanmerking gekomen voor IVM. Zou volgens mij ook wel wat voor jou zijn.......

Suus, jammer van de BV maar als dit voor jou goed voelt; vooral doen. Je 'leest' ook de opluchting van je keuze uit je bericht. ;)
    En de foto van D. op FB......jeetje! Hij lijkt wel heel erg op S.! De neus en (boven)lip zijn echt hetzelfde!

Lelie, ben benieuwd wat de HA er over aangeeft!
    Laat je t ff weten?

Ow, mooi!!! Een blasto in je buikkie!
    Op met broeden jij! Ik duim voor je.......

Kleintje, dikke proficiat met de geboorte van je neefje!!
    Maar wat moet het super super zwaar zijn geweest voor je zus.......
    Weet je inmiddels ook wat meer?

@ hier: ik wordt waars vandaag of morgen gebeld voor een overleg met de wijkverpleegkundige en krijg dan een verwijzing naar een lactatiedeskundige. Met O. gaat alles goed --> is gezond, groeit als kool en is helder en alert. Alleen....... Ze spuugt best veel. Dan een mondje voeding terug, en dan een complete voeding terug. Dit is zo'n gem. 2 keer per dag. Soms ook niet, dan laat ze er 1 à 2 dagen tussen zitten zonder spugen. Ik begreep er niets van en ook de combinatie van het hoesten gaf me een onprettig gevoel. Nu is de verpleegkundige het met me eens dat de lactatiedeskundige maar eens moet mee kijken. Waarschijnlijk heb ik gewoon veel te veel melk. En drinkt O. dus teveel. Met J. had ik dit helemaal niet zo, dus herken het helemaal niet.....
    Ben nu dus benieuwd wat de lactatiedeskundige gaat opleveren.
    Liefs

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Zora: ach meid wat een k**** nieuws zeg! Moet je weer zo lang wachten totdat er weer wat gaat gebeuren :( Kruip jij maar lekker in je holletje hoor. Dikke digiknuf!

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: wat een slecht nieuws.....Kruip idd maar lekekr in je holletje en hopelijk doe je het de komende poging beter op de 100 eh.

Suus: wat jammer dat je gaat stoppen met de bv, maar het is voor je eigen rust een stuk beter.

Lelie: succes bij de ha!

OW: supernieuws!!! Hopelijk over 1,5 week een prachtige test!!

Esser: wat vervelend dat O zo spuugt, ik hoop dat de lk tips heeft waardoor ze minder gaat spugen.

Kleintje: gefeliciteerd met je neefje!!Bij jullie dus alleen maar kleinzoons, bij ons tot nu toe alleen maar kleindochters :)

Hier een druk weekeind gehad, hadden nl een feestje in Brabant. Dat doen we dus ook niet weer tot na de bevalling, is ontzettend slecht bevallen (lange autorit, ander bed, veel drukte) met als gevolg veel harde buiken en een heel pijnlijk bekken. Ga nu ook lekker even op bed, hopelijk gaat het dan wat beter.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, oh wat erg zeg voor jullie dat de poging is afgeblazen! Wel beter maar de teleurstelling is natuurlijk groot en zeer begrijpelijk!

Esser, heb geen verstand van bv maar de lactatiekundige wel 😉 dus die kan je vast goed helpen!

Nightelf, foei! Denk toch aan jezelf en die kleine meid in je buik hè!

Lelie, en?

Hier, ben mega opgelucht en ben alweer veel relaxter dan gisteren nu met die kunstvoeding. Heb een enorm tevreden mannetje op m'n schoot liggen 😃
    Heb al m'n hoest med's binnen dus op naar een goed herstel. Nu nog normale tieten en ik ben weer mezelf.
    Daan lijkt idd ontzettend op z'n grote zus dus ben benieuwd of dat ook zo blijft...
    Ga Miss zo nog ff een tukkie doen voordat Sophie thuis komt...

Deel Deze Pagina