Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hai hai meiden,

Vandaag verdrietig nieuws: mijn oudtante (95) is vanochtend overleden. Ben dr best verdrietig van.....ze heeft een mooi leven gehad (was non) en ze was toe aan haar reis naar boven, zoals ze dat zo mooi noemde. Maar oh, wat zullen we haar missen. Zo'n bijzondere vrouw..... Dinsdag is de dienst vanuit de parochie in Asten.
    Ben nu ook super moe na mijn eerste 'werkweek'. Ging erg goed, en zit er al best aardig in. Veeeeeel dossiers gelezen en flink wat overlegmomenten al gehad. Oh, en ga een laatstejaars, HBO studente begeleiden, erg leuk. Was sowieso tot en met maandag vrij maar nu komt daar dus de dinsdag bij ivm mijn oudtante. Volgende week dus alleen de woensdag werken, maf hoor......

Suus, Daan dus lekker gegroeid, super! Knappe knul!
    Sophie gewoon goed aan te oefenen met het potje. Leuk hè?

Zoé, knappe kerel zag ik zo voorbij komen op FB! Meer bv productie? Toch wat vaker kolven en/of aanleggen. Plus bij het kolven kortere momenten kolven, dit stimuleert meer dan ineens lang aan het kolfapparaat te hangen. ;)

Kleintje, ook een flink aantal dagen vrij las ik?

Zora, en? Weet je al meer over de luieruitslag? Sneu hoor..... Doet zo'n pijn bij die kleintjes.......

Nigthelf, wat een nasleep bij je bevalling! Meid toch! Schrik er van. Moet denk ik ook wel heftig voor je zijn geweest?

Traantje, was je nu weer aan t werk? En genoten van Londen dus?

Hou het voor nu hier even bij...... Ga op de bank met m'n theetje en m'n vent zitten. ;)

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    We waren gezakt naar de 2e pagina!
    Hopelijk alles okay met jullie meiden. ;)

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier alles ok, beeje druk om te reageren maar ik lees wel! Ben tm dinsdag vrij. Morgen zijn de kids naar de opvang en heeft mama een relax dagje!

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Gecondoleerd, Esser...

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha meiden,

Esser, gecondoleerd met je oudtante!:(!
    Hadden jullie veel contact met haar!?

En alweer druk op het werk! Leuk hoor, dat je studenten gaat begeleiden! En dan idd een lang weekend. Hier ook, hoef alleen dinsdag maar te werken!

Zoe, daar was je weer! Had volgens mij al gereageerd op je foto's op fb, want wat een heerlijk mooi manneke inderdaad!!! Fotoshoot gehad of zelf gedaan!?
    En wat fijn dat S.am het zo goed doet en zo vrolijk is!!!!
    Over de BV heb ik geen tips verder!

Zora, toevallig dat iemand anders hier op het forum ook al bij de ha (en dermatoloog) was geweest met luieruitslag! Lijkt me zo sneu voor die kleintjes! Bah!

Traantje, fijn dat je genoten hebt! Ik zal de kids ook vreselijk missen, maar het is ook wel weer fijn zo'n weekendje samen! Het draait toch meestal om de kids, dus ook wel lekker om even weer aandacht voor elkaar te hebben!

Nightelf, wat een verhaal zeg!!!! Toch vervelend als de bevalling in principe zo goed gaat en dat dit dan nog weer moet gebeuren...

Jeetje, Siem sliep tot vorige week van 12.30 tot 15.15 ongeveer...nu vanaf zondag ineens van 12.30 tot 14.30 en nu begint hij nu ineens te huilen!!!!! En dat natuurlijk NET op de enige dat in de week dat ik met hem alleen ben!:(
    Hij slaapt nog geen 3 kwartier!!!!
    Ben even wezen kijken en hij lag nog wel goed, speen nog in, heb hem even over zijn bolletje geaaid, want hij droomt soms ook nog weleens. Toen werd hij rustig, maar liep weg en hij begon weer...

Nu moppert hij nog steeds! Heb ik weer...hopelijk valt hij nog wel even in slaap.

Kleintje, fijn dat je lekker een paar dagen vrij bent!

Suus, wat is Sophie knap zeg! Het begin is er! In of naast de pot:D

Over scholen...Wat ik zelf zou doen is 2 scholen uitzoeken waar ik het beste gevoel bij heb en daar een kennismakingsgesprek aanvragen. Daar krijg je dan ook een rondleiding bij. (tenminste, 9 van de 10 keer) Dan zie je de school van binnen/de klassen/de directeur en leerkrachten en dat geeft toch al vaak een goed beeld.

Montessori, ik heb er niks op tegen. Sommige kinderen zijn wel heel erg gebaad bij structuur en regels en dan is het reguliere onderwijs misschien beter. Maar zelfs daar gaat al heel anders dan vroeger. We zitten niet meer 2 aan 2, maar allemaal in groepjes, er worden geen tafelrijtjes meer gedreund enz enz...Dus ook daar worden de kinderen veel vrijer gelaten om ze daardoor zelfstandiger te krijgen en veel meer uit het kind te laten komen.
    Dus ik vind er zelf niet heel veel verschil meer in zitten.

Maar dat is dus mijn advies. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel!

Volgens mij is ons manneke weer in slaap gevallen! (afkloppen!)

Majo, hoe gaat het nu met je!?

Elin, nogmaals een dikke knuffel! Krijg je nog weer een echo om te kijken of alles schoon is?

Jessy, fijn dat er schot in de zaak komt!!!! Ik had dat op een gegeven moment ook hoor!!! Wilde het gewoon graag af!

En haha, ik weet idd of we hetzelfde geslacht krijgen of niet!!:D
    Nog even en jullie weten het ook!!!

Jewel, leuke foto's weer op fb!!! 2 kereltjes lekker met elkaar aan het spelen, leuk hoor!!!!

Sinja, dus jij zit qua namen ook wel een beetje hetzelfde! Toch wel grappig hoor!!!!
    Zag dat je bij de tweelingmama's meekletst! (ik lees daar ook altijd mee) Fijn dat je daar je verhaal kwijt kunt en toch veel tips en trucs krijgt!!!

Ingrid, hoe gaat het bij jou?!? Ben je al begonnen met spuiten of was het nog niet zover?! Weet het zo niet uit mijn hoofd!

Lelie, lekker aan het genieten!!!! Ik is niet jaloers!!!:D

Confidence, weet niet of je hier nog meeleest, maar leuke foto's steeds op fb! Jammer dat D. ziek was terwijl de paashaas kwam!!!
    Hopelijk knapt hij snel weer op!

Pat, hoe gaat het met jou en je 2 wonders!?! Is M.ike weer helemaal opgeknapt?! Ik hoop het!

Euh...echt, verder weet ik het niet meer!!!

Hier een lekker rustig weekje. Alleen vandaag alleen met S.iem en voor de rest hulp. Ja, maandag en dinsdag nog gewerkt, maar gister was mijn moeder er zoals altijd, morgen komen mijn vader en moeder (en dan gaat mijn moeder aan de schoonmaak, heerlijk!) en dan is het weekend! Manlief hoeft gelukkig niet te werken zaterdag en maandag is hij natuurlijk ook lekker vrij!

Toch raar dat iedereen Pasen viert, maar dat de helft niet weet wat er dan gevierd wordt!! Vinden jullie nie?
    Is net zoals met Kerstmis, iedereen viert het, maar meer dan de helft gelooft niet eens in Jezus! Dus wat vieren die dan!?
    Absoluut geen verwijd, maar vraag het me weleens af, haha!

Maar goed, dat tussendoor!
    Zondag gaan we naar schoonouders en maandag naar mijn zus en zwager! Zus is vandaag jarig en ze viert het lekker 2e paasdag! Gezellig! En ook handig voor ons, anders moesten we vanavond en dan zaten we weer met oppas en dat ik s avonds de knollen op heb en we een uur moeten rijden en manlief morgenvroeg weer vroeg op moet! Dus wel erg fijn zo!:D

Ik ga nog even rond snuffelen!!!
    Fijne dag!

Liefs Loesie

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wooooooow, wat een verhaal!!!!:D:D:D

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Owh elin :(. Wat ontzettend naar meid! Zo heen en weer geslingerd qua emoties en dan eindigd het toch nog zo....:(. Neem even de tijd om dit een plekje te geven meid, want het is niet niks! Knuf!

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Sinja, tweeling begint dus een beetje te wennen inmiddels.... tsja...je zult ook wel moeten natuurlijk ;). Het zal vást en zéker enorm druk zijn in het begin, maar je krijgt natuurlijk ook heel veel liefde terug :). Gaat goed komen!

Nightelf, wat fijn dat je je weer wat beter voelt :). Zal nog wel even duren voor je je weer helemaal 'de oude' voelt! Wat fijn dat E. meteen goed uit de borst drinkt zeg :). En nog bedankt voor het kaartje. Erg lief en schattig :).

Esser, gecondoleerd met je oud tante. Altijd naar als je iemand in je nabije omgeving verliest! En de eerste werkweek er alweer opzitten dus.... zal best weer even wennen zijn.

Suus, cool dat jullie met S. en het potje aan het oefenen zijn :). Ik vind dat er altijd zo schattig uitzien! M. hier ook een paar keer een toevalstreffer gehad (zijn nog niet aan het oefenen, maar enkele keer pakken we 'm of vraagt ze er zelf om), waaronder 1x per ongeluk raak op de wc! (natuurlijk ook meteen foto's van gemaakt, hahaha). Hoe is het nu met D. zijn oogje? Je had toch nieuwe medicijnen...helpen ze nu wel goed? En dus druk op zoek naar een basisschool. Best lasig begrijp ik? Is alles verder weg bij jullie? Of zijn er meerdere op gelijke afstand? M. gaat straks w.s. gewoon naar de basisschool bij ons achter (zit één huizenblok tussen, kan ze dus zó heen lopen). Hun visie spreekt me op zich wel aan en ken de verhalen v/d buurjongens en hun ouders over de school. Ben zelf wel gelovig opgevoed, doe er nu niets meer mee. De school is protestants-christelijk, krijgt ze er in elk geval wel wat van mee, vind ik dan wel weer belangrijk.

Jessy, wat fijn dat het met de kamers zo mooi opschiet. En wat zielig dat S. zo is gevallen zeg :(. Helaas kunnen we ze niet voor alles beschremen, hoe graag we ook zouden willen ;).

Traantje, wkndje Londen was dus geslaagd :). Wel jammer v/d vertraging als je maar paar daagjes gaat. Hoe is je toets gegaan gisteren? En ook dinsdag alweer beginnen. Meteen weer 4 dgn per week? Hoe lang moet je nu nog voor je helemaal klaar bent met de opleiding?

Zoë, wat ontzettend leuk om weer eens wat van je te horen (lezen ;)). Ha.... dat zou ik idd ook wel willen ja....dat jij nou zo'n toverstokje in je bezit had ;). Maar helaas..... M.ees volgende week ook alweer 2. Wat gaat het toch snel he! En ook ik heb dat knappe mannetje op FB zien langskomen! Wat een heeerlijk koppie heeft ie nog steeds :). En jullie dus ook naar Mallorca? Wij willen daar in sept naar toe. Laat ff weten of het wat was met de kleintjes erbij...schijnt een zeer kindvriendelijk eiland te zijn. Nu maar hopen dat het bij ons doorgaat.....gaat afhangen van DD.... als icsi 3 mislukt dan zullen we icsi 4 zelf moeten betalen en dan zit een reisje Mallorca er helaas niet in dit jaar.

Loessie, steeds minder (ver) de deur uit dus? Jammer he.... Maar...alles voor het goede doel! Zijn jullie trouwens al helemaal uit de naam? Wat jammer dat S. nu minder lijkt te gaan slapen... zal steeds korter gaan worden...ze hebben toch steeds minder slaap nodig helaas...

Pat en confidence, hoe is het idd eigenlijk met jullie? Lang niets 'gehoord'.....

Lelie, ben jij alweer terug? Of hebben jullie nog lekker een paar daagjes?! Ben benieuwd hoe jullie het hebben gehad saampies en of dit weer wat passie ;) in jullie relatie heeft geblazen :).

Kleintje, heerlijk een mini-vakantie! Dat heb ik geregeld door mijn onregelmatige diensten en moet zeggen....bevalt me prima :). Ben trouwens wel benieuwd nog naar een foto met al die gekleurde baby's! Maar creepy zijn ze idd wel een beetje door die felle kleuren ;). Kun je niet 'gewoon' een (licht)rose baby maken en die een blauw gekleurd broekje geven ofzo....voor vriendlief misschien ook minder schrikbarend ;).

Zora, flink geshopt voor de jonge dame dus de laatste tijd? Gelukkig voor ons moeders dat ze zó snel weer uit hun kleertjes groeien....dan kunnen we tenminste nog eens flink 'losgaan' ;):).

@Hier, alles oké hier. Net weer nd uit, morgen nog 1 dagje en dan weer 3 daagjes vrij. Begrijp dat 7/4 niks gaat worden.... moet nog even kijken of ik eind mei kan want waar ik al 'bang' voor was....moet net dát wknd dus werken! Kijken of er iets te ruilen valt. Blijf me hier verder verbazen over M. Wat een kletsmajoortje is het toch :). Zó leuk! En ze onthoudt echt álles! Kan niks meer zeggen/beloven want ze houdt ons eraan :)! Zelfs een dag later nog! Hadden 4 wkn geleden een stoeltje voor d'r besteld met afdruk van d'r geboortekaartje! Kwam dinsdag binnen en hij iz zó ontzettend leuk :). Ben d'r helemaal blij mee en zij ook! DD starten we eerstvolgende cyclus meteen weer. Tenminste...als ik op tijd wat hoor vanuit daar....week geleden al gevraagd om behandelplan, lees ik op DD topic dat Dr. S. nu 2 wkn met vakantie is..... handig als ze dat ook ff laten weten dat als je een mail stuurt....

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    De baby's moeten ook gewoon roze worden. Maar toe ik mijn malletje met de post kreeg had ik even geen roze. Dus vandaar groen........

10. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Even kort @Esser: gecondoleerd! Wat een triest nieuws...

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi hoi!

Suus: Oh wat een heerlijk vooruitzicht zeg jullie vakantie. Wij gaan naar Turkije, we gaan 10 dagen omdat ik eerst wil kijken hoe het gaat met Sara met hitte, eten, slapen etc. We hebben een leuk appartementje met dakterras geboekt. Vlakbij dorpje en het strand met klein zwembad erbij, heerlijk rustig.

Esser: Gecondoleerd, het is altijd verdrietig als je iemand verliest van wie je veel houdt. Sterkte.

Loesie: Haha op zich is het niet zo raar dat iedereen Pasen viert terwijl ze eigenlijk niet geloven: Een vrije dag en lekker eten daar zegt volgens mij niemand nee tegen. Wij zijn nog wel actief gelovig, verder niemand hier op dit topic, of wel? Dan ben ik zeker het enige heilige boontje haha.....

Majo: Ik ben wel benieuwd naar een foto van dat stoeltje. Binnenkort dus weer starten in DD. Lekker handig idd van die vakantie. Ik ben wel erg benieuwd hoe de behandeling daar voor jou gaat lopen. En inderdaad handig dat ze nog in de groei zijn haha, hoewel Sara al wel een hele tijd in maat 80 zit, heb voor de zomer/ het voorjaar maat 86 maar sommige dingen zitten echt nog veel te groot. Maar ach het is nog niet om.

Kleintje: Sorry, maar moet weer lachen om je reactie, haha groene baby's. Geweldig.

@ luieruitslag: Zalfje gehad van de HA gelukkig, het ziet er al iets rustiger uit na 1,5 dag smeren. Maar nog steeds erg rood. Ze heeft vannacht wel weer voor het eerst de hele nacht geslapen dus ik denk dat de pijn ook minder is gelukkig. Het is volgens de HA een soort schimmel, maar dat schijnt luieruitslag ook te zijn zegt hij. Hier is het ook voor het eerst dus had er geen ervaring mee gelukkig. Het moet binnen 10 dagen over zijn, dat hopen we maar.

Morgenochtend vertrek ik met een dinnetje naar Maastricht, heerlijk shoppen, eten en borrelen, heb er zin in. Wel een beetje opletten anders is de weegschaal de volgende dag niet zo lief ben ik bang. Zondagmiddag heb ik nog een verjaardag en maandag gaan we wat leuks doen met gezinnetje en dan 's avonds ergens een hapje eten, dus gevaarlijke dagen voor mij. Ik zit nu 0,2 ons van mijn streefgewicht af. Ben ook klaar met het boek nu, maar begin overnieuw, wil toch graag nog 2 a 3 kilo eraf, en zolang ik in de flow zit gaan maar.

Allemaal fijne dagen!

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, ik heb ooit vakantiewerk gedaan bij een kdv. Daar was ook een meisje met een schimmelinfectie/luieruitslag. Hier gelukkig nooit luieruitslag gehad bij de boys

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Houden zo Kleintje, want het is echt zielig.

Zwaai!

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hoi hoi en zwaai zwaai!
    (meiden, thanks voor jullie lieve berichtjes....)
    Druk druk, dus ben er weer vantussen!
    Tot snel. ;)

15. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Esser, ook van mij nog gecondoleerd.

Zora, wat sneu voor S.ara. Hopelijk helpt de zalf snel. Wat hier ook altijd goed helpt is maizena.

Rest, zwaai. Moeten nu naar Hengelo voor een echo. Maar verwacht wel dat alles weg is, van de week veel bloedverlies gehad en ben volgens mij gister het vruchtje verloren.
    Kom later nog wel terug.

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Elin: hoe was de echo? Hoe gaat het met je? Lukt het een beetje om het een plekje te geven?

Zora: veel plezier in Maastricht, is een hele leuke stad om te shoppen. Hopelijk helpt het zalfje snel en is de uitslag snel over.
    Ik ben katholiek opgevoed, maar kom nu alleen nog maar met gelegenheden in de kerk, is ook meer omdat mn man niet gelovig is opgevoed.
    10 dagen Turkije klinkt heerlijk! wij gaan deze zomer niet op vakantie, lijkt me met zo'n kleintje niet handig. Ws gaan we eind van het jaar lekker een weekje naar centerparcs ofzo.

Kleintje: dat is een mooie mold voor een baby, die heb ik laatst van een vriendin geleend voor een taart, vind hem erg prettig werken. Ik vet zo'n mold altijd eerst een beetje in, daarna fondant er zo strak mogelijk in doen en dan een minuut of 5-10 in de diepvries, dan kun je het vormpje er zo goed mogelijk uit krijgen.

Suus: jullie dus ook druk aan het oefenen met zindelijk worden. Hier gaat het de ene keer beter als de andere keer, op het moment wil ze helemaal niet op het potje of toilet, maar dat komt wel weer.

Majo: hopelijk lukt het om volgende cyclus direct te starten in DD.

Hier gaat het elke dag een stukje beter, ben nog ontzettend moe en snel duizelig, jammergenoeg. Vandaag was de kraamhulp ook voor het laatst, vind het heel jammer, was nl een hele leuke vrouw.
    Emma heeft vandaag een regeldag, heerlijk..... en manlief is niet in huis, die is op pad voor een andere auto, want die van ons krijgt aardig wat onderhoud voor de keizen. Aangezien die auto al 12 jaar oud is, is het niet de moeite om het nog te repareren.

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Esser gecondoleerd!!

Zora. Hopelijk is de uitslag snel weg. Zo zielig als ze daar last van hebben. Hoe is het verder met s
    Gelovig. Ja ik ben protestant opgevoed. Gaan nog steeds naar de kerk. Niet wekelijks maar wel om de paar weken. Dus hier een klein beetje een heilig boontje. Haha. Ook voor de kerk getrouwd en s gedoopt..

Sinja en al wat gekocht voor de twins?

Elin hoop dat alles nu schoon is. En dat jullie toch gauw een wondertje mogen krijgen

Suus hoe gaat het met s op het potje? Is ze al redelijk op weg?

Ben t weer kwijt. Zo verstrooit haha

Gisteren bij de vk geweest. Baarmoeder 27cm
    En baby lag hoog en nog in stuit. Van mij mag t nu wel draaien en blijven liggen. Haha
    En Siem slaapt steeds beter in zijn grote bed. Zijn enorm trots op hem
    Verder ga ik op me gemak nog even zitten
    Misselijk haha

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    even een zwaai vanaf phone!

Esser, gecontroleerd met je oudtante. Een hele leeftijd zeg en ook bijzonder dat ze een non was.

Elin, hoe ging het vandaag meis? Hopelijk zit er niks meer en kun je het nu.goed verwerken. Dikke knuff!

Zora, wat sneu dat S.ara zon last van luieruotslag heeft :( Helpt het zalfje al wat?

Jessy, hopelijk draait de kleine nog. Fijn dat verder alles goed gaat.

Nightelf, gaat goed bij jullie dus? Maar nog wel stapjes dus...lekker rustig aan doen meid! Nog gelukt met een nieuwe auto?

Hier hopelijk morgen ook de 'nieuwe' auto ophalen. We hebben een renault grand scenic gekocht, 7 zitter. Meer ruimte achterin want dat kon nu net met de stoeltjes al zat mijn vriend dan niet fijn. Hier kunnen ook eventueel 3 zitjes achterin dus als we al vvoor een 3e kindje gaan hoeven we geen nieuwe auto meer ;)

Nou ga even bankhangen nog. Fijn paasweekend allemaal!!

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Nou vanavond heerlijk met vriendlief uit eten geweest. We zijn bij mijn ouders in het dorp gaan eten terwijl mijn moeder oppastte. Reinout hebben we mee naar huis genomen en Maurits is blijven logeren. Kunnen we morgen lekker rustig aan doen. En tegen het avond eten halen we hem weer op. Mis heb wel super erg, maar morgen enigsins uitslapen klinkt ook goed.

Sorry voor de ego. Ik probeer later op jullie te reagere. Fa nu slapen

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Elin, hoe is het me je? Ik hoop dat het gister een beetje rustig is verlopen voor jullie...... Sterkte meid....

Zora, hopelijk helpt de zalf vlot!

Kleintje, heerlijk uit eten! Altijd goed! Wat hadden jullie gegeten?
    Nog n goed wijntje o.i.d er bij kunnen nemen?

Jewel, de grand senic! Das een flinke auto joh! Leuk!
    Enne, een 3e kindje is wel een wens? ;) nog drukke dagen gehad met je oppaskindjes en eigen kindjes?

Jessy, is Siem dan in een stuit geboren? Vaak zegt de ligging van een eerstgeborene wel veel over het verloop van de zwangerschappen en bevallingen die daarna nog komen. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk ;) )

Rest nog plannen met de paasdagen? Jammergenoeg werkt het weer met de Pasen helemaal niet mee......

@hier, zo nog even met Joep de boodschappen doen, daarna wat relaxen als de kids hun dutjes doen en dan s middags gaan we met Joep naar de show van Dirk Scheele! We vroegen ons al af, wie zijn er meer enthousiast: papa en mama of Joep? Hahahahahaha.....
    Olivia blijft lekker thuis met opa en oma die komen oppassen.

Deel Deze Pagina