Jewel: ja, het is gelukt met de auto, we hebben een toyota avensis station gekocht. Kleintje: heerlijk, even lekker met zn 2-en uit eten. Esser: veel plezier vanmiddag!
Elin, hoe is het gegaan met de echo? Jessy, nog steeds af en toe wat misselijk? Hopelijk draait het beebje nog wel... Zora, zielig zeg die luieruitslag....hopelijk helpt de zalf gauw! Klinkt lekker jullie vakantie in Turkije . Wbt geloof... hier wel gelovig opgevoed door moeder mn, vader niet gelovig. Gingen altijd naar christelijke basisschool en wekelijks naar de kerk. Totdat ik 16 was en zelf mocht weten...toen was het gebeurd... Manlief verder niet gelovig, wel van huis uit iets meegekregen. Doen er zelf nu verder niets meer mee. Weet nooit zo goed of ik nu 'geloof' of niet. het is te 'ongrijpbaar' voor mij ofzo... wil graag dingen 'zeker' weten, 'bewijzen'(?) zien. Vindt het overigens wel een heel mooie 'iets' waar mensen veel steun en kracht uit kunnen halen . Nightelf, wat fijn dat je je langzaam steeds wat beter gaat voelen . En een nieuwe auto gekocht . Super zeg!! Jewel, ook al een nieuwe auto gekocht . En een mooie grote dus! Jullie L. is ook alweer 4 mnd zeg....wat gaat de tijd toch snel! Kleintje, lekker even samen eruit geweest . Esser, hoe was het bij Dirk Scheele? Vast erg leuk! Wij hebben 'm vaak aan op de radio voor M. . Allemaal een fijn wknd
@Majo: wat jij beschrijft over geloof, zo zie ik het ook.... ik vind het moeilijk. Ik hoop dat er iets is na de dood, maar ik weet niet of ik het echt geloof. @Zora: wij zijn ook in de kerk getrouwd en hebben J.enna laten dopen. J.elte wordt waarschijnlijk in mei gedoopt. Maar dit is omdat ik dat wil. Voor traantjeman hoefde het allemaal niet Enne, lekker Turkije. Wij gaan in september naar de Provence in Frankrijk. Samen met mijn ouders, dus dat is wel erg gezellig denk ik. Wat betreft de luieruitslag.. wij hebben kindjes die er erg gevoelig voor zijn. EIgenlijk gaat het bij onze kids altijd wel weg met Sudocreme. Heb jij nu hydrocortison met miconazol gekregen? Dat werkt meestal heel goed. @Elin: hoe was de echo, was alles schoon? @Nightelf: fijn dat het langzaamaan beter gaat en wat een plaatje is E. zeg!!! Wauw wat een mooie foto's op fb. @Esser: ik ken heel Dirk Scheele niet , maar was het leuk? @Kleintje: klinkt goed... weer wat uit het dipje nu? @Lelie: ik zag op fb dat je weer terug bent, hoe was het? @hier: morgen naar mijn schoonouders. Ik ben benieuwd want ik heb pas behoorlijk woorden gehad met mijn schoonmoeder. Zij viel compleet onterecht tegen me uit dat ik niet gebeld had voor haar verjaardag. Terwijl traantjeman gewoon namens ons gezin gebeld had. Ik was in ieder geval behoorlijk pissig en gelukkig stond traantjeman volledig achter mij... maar goed, ik zie nu wel op tegen morgen. Maandag naar mijn ouders en dan is het dinsdag... weer werken Oh en gisteren is onze buurman overleden aan longkanker. Erg sneu, de buurvrouw kwam het vanochtend vertellen. Vond het trouwens erg oneerbiedig hoe de buurman weer thuisgebracht werd. Hij moest blijkbaar 24 uur gekoeld worden en werd gewoon in een lijkzak op een brancard thuisgebracht Maar misschien komt dat omdat hij niet in een kist opgebaard ligt???
Nightelf jeetje wat een bevallingsverhaal. Eerst zo snel en dan het gedoe met de placenta en bloedverlies. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Fijn dat A.mber zo'n lieve grote zus is. Traantje fijn dat jullie weekendje Londen leuk was! Er lekker even tussenuit. Zoe leuk om weer even wat van je te lezen. Super dat het goed gaat met jou en je mannen. Elin het is ook allemaal vreselijk oneerlijk zeg...Waarom gebeurt dit met mmm-meisjes die zoveel moeite moeten doen om zwanger te worden Sterkte en dikke knuf. Esser gecondoleerd met je oudtante. Sterkte dinsdag! En je eerste week er ook weer opzitten! Leuk dat begeleiden van studenten. Suus druk met uitzoeken van een basisschool voor S.ophie. Hier op zich een hele goede (christelijke) school in de wijk, maar....met een wachttijd van ongeveer 4 jaar.... en je mag je kind pas na de geboorte inschrijven.. Tja, broertjes en zusjes gaan voor en we wonen in een nieuwbouwwijk waarvan de eerste huizen nu 7 jaar geleden zijn opgeleverd en de laatste 4 jaar geleden. Heel veel hebben dus al een 1e kindje en kruipen voor. Nu maar hopen dat er plek is want in de omgeving vooral wat meer 'aso' scholen of scholen met een hele strenge geloofsovertuiging. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden voor jullie. En wat heerlijk dat lange doorslapen van je mannetje Zora hopelijk heb je nu een gezellig avondje met je vriendin! lekker geshopt? En super ook (net als Suus) zeg je gewicht. Hoe gaat het met de luieruitslag van S.ara? Hopelijk is het nu met de zalf snel weg. Zielig hoor voor die kleintjes. Loesie ben zoooo benieuwd of jullie een jongen of meisje erbij gaan krijgen Fijn dat je hulp hebt van je ouders. Moet je officieel nog 1,5 week werken tot je verlof? Schiet echt op! Majo, ben benieuwd naar het stoeltje! Heb je ook een foto? Klinkt iig erg leuk! En spannend of jullie snel kunnen beginnen. Ben benieuwd naar jullie behandelplan. Suus en Zora wat heerlijk die vooruitzichten van jullie vakanties! Wij willen begin juni nog een weekje weg. Frankrijk wordt het denk ik volgend jaar (met auto) en dit jaar nog weekje vliegen. Even afhankelijk hoe ik me voel en hoe het gaat allemaal.\\ @gelovig: ik ben zelf katholiek gedoopt/communie/vormsel maar mijn ouders deden al weinig met het geloof. Zat wel op kerkkoor maar dat was puur eigen keuze. Sinjaman is van een strenge refo-kerk. Héél streng, zonder tv opgegroeid enzo.... Maar hij is uit de kerk gestapt toen hij jaar of 15 was. Nu hebben we F.aye wel katholiek laten dopen in mijn oude kerk. Maar gaan maar heeeeeel zelden eigenlijk... Jessy hopelijk draait jullie kindje nog in de juiste richting!! En stop je 6 weken van tevoren met werken of 4 wkn? Jewel fijn zeg zo'n nieuwe (grote auto)! En Nightelf ook al!! Wij zijn ook aan het rondkijken, gaan 2e paasdag ook wat garages bezoeken. Moeten wel met 3 kinderzitjes achterin straks. Die Renault vind ik ook echt een superauto qua grootte! Kleintje uit eten klinkt goed! En heb je lekker kunnen uitslapen? Esser Dirk Scheele? Die ken ik ook niet? Maar was het leuk? Traantje gecondoleerd met de buurman. En wat een gedoe zeg met sm. Bah, snap dat je even helemaaaaal geen zin hebt om daarheen te gaan. Hopelijk wordt het toch leuk.. @hier: nog wel misselijk en heeeeel moe. Maar eet de hele dag door tegen de misselijkheid . Toevallig kwam ik vandaag op marktplaats een zelfde ledikantje tegen als F.aye heeft. En een goed bod kunnen doen en is geaccepteerd. Tis nog heel vroeg maar ben toch wel blij dat we dat iig alvast hebben. Verder kopen we voorlopig nog helemaal niets, eerst maar afwachten of het allemaal goed gaat. Sowieso willen we de geslachten weten. Weten nog niet of we het weer (net als bij F.aye) voor de omgeving voor ons houden of dit keer wel gaan vertellen. Gaan ook pas goed over namen nadenken als we de geslachten weten en denk dat ik dan ook losga met shoppen. Zie overal al zulke schattige dingen!! Sinjaman is druk bezig met auto's kijken waar 3 kinderzitjes op de achterbank kunnen. Dinsdag met F.aye bijna 2 uur op het cb gezeten!!! Liep gigantisch uit! Was pas om 18:00 uur thuis Pfff helemaal gaar natuurlijk omdat het daar al zo gigantisch warm is. F. was nu 86,5 cm en 12,5 kg. Verder gaat alles goed hier! Morgen even langs schoonmoeder en 's middags langs moeder en man. 2e paasdag auto's kijken Groetjes, fijne paasdagen allemaal!
Esser, hoe was het bij Dirk scheele? Wij hebben het dikkie dik boek met de cd! Erg leuk! Nightelf, hoe gaat het met je meiden? Traantje, heftig zeg je buurman overleden. Was hij oud? En ging het een beetje bij je schoonouders? Zoé, leuk dat je er weer bent!,, en met kolven.... Ik kolf tussen de 100 en 150 cc terwijl rein 150 cc in zijn fles heeft. Misschien drinkt S.am bij jou ook wel niet zo veel? Sinja, dus druk op zoek naar een andere auto. Zullen wel veel dingen zijn waar je rekening mee moet houden met een tweeling..... Maar blijf het spannend vinden... Twee kindjes. Nou hier dus heerlijk uit eten geweest. We zijn weer helemaal tot elkaar gekomen. Er is zelfs weer wat gebeurd tussen de lakens (eindelijk na 4,5 maand). Maurits had het goed naar zijn zin gehad bij opa en oma. Alleen toen we hem ophaalde had hij een beetje dikke ogen. Vannacht onrustig geslapen. En vanmorgen wou hij helemaal niet eten en drinken, heel veel hoesten en hij ademde heel astmatisch. Het zat me niet lekker dus naar de huisartsenpost gebeld ene moesten toch even langs komen. De arts dacht een combinatie van een griepje en misschien een allergische reactiemotor de hond/kat van mijn moeder/tante. Dus heeft hij een puffer mee gekregen. Het hielp echt heel snel. Hij ademde veel beter en wou toen ook weer eten/drinken. Er werd ons aangeraden volgende week even langs onze eigen huisarts te gaan voor een allergietest. Blijft toch een zorgenkindje ons mautje.
Wat worden er veel auto's gekocht hier zeg!! Helemaal leuk iig Sinja, wat er allemaal niet bij komt kijken hè... Krijg je eigenlijk ook langer verlof en/of eerder? Lelie, hoe was Curaçao? Lekker genoten vd rust, het mooie weer en vooral van elkaar? Nightelf, gelukkig gaat t al iets beter met je! Blijf rustig aan doen he. Hoe gaat t met Je meiden? Esser, Dirk Scheele ken ik ook niet Was t leuk?? Elin, hoest met jou meid? ag een prachtig gedicht staan op fb... Kleintje, eindelijk sex gehad dus!! Hèhè, dat werd tijd!! Was t leuk? Wel fijn dat jullie weer nader tot elkaar zijn gekomen. Wat sneu wat M nu weer heeft zeg!! Loesie, thanx voor je uitgebreide antwoord op m'n vragen. Ik ga me er binnenkort eens echt goed in verdiepen, MET Suusman, want vooralsnog kijkt die er nog niet naar. Verder weet ik t ff niet uit m'n hoofd...sorry!! Hier alles ok. Sophie begon de dag door te spugen in bed Verder prima dag gehad dus wat t nou was...? Verder een primeurtje: Daan heeft vandaag met exact 4 mnd omgerold van rug naar buik! Zo grappig om te zien! Gooit eerst z'n benen in de lucht, draait dan op z'n zij en kantelt dan verder op z'n buik. Alleen ligt z'n armpje dan in de weg onder z'n lijf dus die leg ik dan meteen ff goed. Die houding houdt ie dan niet lang vol, dus draai m weer op rug maar 1 min later ligt ie weer zo!! Hahahaha Zo grappig! Verder nog vraagje. Wie van jullie heeft een mamafiets? En welke dan? Hoe bevalt ie en waarom? Ik heb m'n oog laten vallen op een Gazelle Bloom. Wil nog wel eerst proefrijden want echt goedkoop is ie niet Ik ga kijken naar de koffertjes van Linda de Mol. In de reclame Daan lekker in bed leggen. Ligt al knock out tegen me aan Oh ja, morgen ga ik de 5 km rennen in een wedstrijd!! Ga niet voor een podiumprijs maar voor het volhouden en een mooie tijd
Suus, was zeker leuk!!! En geen geboorte associaties (wat alle voorgaande pogingen deed mislukken). En wij hebben een sparta amazone. Heerlijke fiets een super stabiel. Alleen een nadeel is dat de baby mee er niet goed oppast dus weg gaan nog steeds met de auto.....
Baby? Die kan toch niet in een zitje voorop? Zo bedoel ik m, dus Sophie strax achterop en Daan voorin. Was Kleintjeman niet verbaasd dat je nog wist wat je met z'n piemel moest doen?
Suus, ik bedoel de "baby-mee" van Steco. Dan kan je de maxi cosi mee nemen op de fiets (die dingen die er zon eng uit zien maar gewoon hartstikke veilig zijn, en handig) Wij hadden namelijk bedacht om Maurits voor op te houden en dan Reinout inde baby mee. Die hadden we voor mau ook altijd gebruikt. Tot hij met 10 maanden voorop ging. En als rein voor op kan dan gaat mau weer naar achteren.
Is wel handig....... Zeker als je geen auto hebt en je toch met de fiets naar je werk/kdv wil als je kind nog niet voor op kan.
Ik zal nooit de kids op de fiets wegbrengen naar kdv want dan moet ik daarna nog 45 min fietsen ofzo... Dat doe ik echt niet! Net een tweede buggy besteld voor tijdens onze zomervakantie, voor Sophie hadden we er al 1 en nu nog eentje erbij voor Daan. Zelfde merk (Quinny) zodat we dan de liggende zitting erin kunnen doen. Daan is dan pas 6 mnd en dan nog te jong en te klein om rechtop te zitten. De liggende zitting hebben we al dus helemaal goed! Als hij een paar maanden later (en het jaar erop) wel goed rechtop kan zitten, heeft ie een mooie blauwe buggy, ipv de paarse van Sophie Helemaal blij met onze nuttige aankoop!
l Hai Dames! Een fijn paasweekend gehad? Jammer van het weer vandaag, hier is het tenminste rukweer. Verder niet heel veel gedaan, mijn vriend moest vrijdag gewoon werken dus alleen vandaag een vrije dag. Gister naar een verjaardag geweest en vandaag wat aangerommeld in huis. Kleintje, fijn dat jullie weer op 1 lijn zitten! En hoe gaat het nu met M.? Vervelend dat hij toch nog wel last van allergien heeft. Heeft hij ook nog last van eczeem? Suus, goed gelopen vandaag las ik op fb! Goed zeg! Duurt nog wel even voordat ik zo'n resultaat bereik vrees ik Wbt moederfiets. Ik heb geen m-fiets maar wel een met een lage instap en iets meer ruimte tussen stuur en zadel. Ik heb een batavus weekend. Super fiets. Persoonlijk vind ik m-fietsen niet echt mooi, en voor mij zijn ze vaak ook te klein (qua inches) Ik zou iig wel naar een fietsen zaak gaan om even te 'passen'. Traantje, hoe ging het bij je schoonouders? S-moeders blijven een apart geval soms En dan te bedenken dat we later zelf ook 1 worden Maar wij zijn wel leuk! haha En gecondoleerd met je buurman en idd een rare manier om hem zo thuis te brengen. Zal wel niet een fijn gezicht zijn geweest. Morgen dus weer werken? Heb je er wat zin aan? Sinja, leuk dat jullie een zelfde ledikantje hebben gevonden. Ik snap dat je nu nog niet helemaal losgaat. Ben wel erg benieuwd naar de geslachten En jullie dus nu ook op zoek naar een grotere auto...Onze renault kunnen ook 3 zitjes in en volgens mij ook in een opel zafira of een vw touran. Esser, dirk scheele ken ik ook niet maar was het leuk? En hier is de wens voor een 3e er wel al twijfel ik nog wel eens. We hebben nog een cryo en die wil ik sowieso terugplaatsen maar als dat niet lukt weet ik niet of we nog een poging gaan starten. Maar we genieten nu eerst volop van onze mannen dus we schuiven het nog even voor ons uit Zora, lekker geshopt dus Leuke kleurtjes ook zeg, ik wil ook zo graag shoppen maar wil nu nog niks nieuws halen, merk nu al dat de kleren wat wijder gaan zitten dus dan is het zonde dat het straks al te groot is. Hoe gaat het nu met S. haar luieruitslag? Hier wel gelovig opgevoed (geref.vrijgemaakt) maar doe er ook niks meer mee. Ik geloof wel dat er wat is maar 'weidt' er niet mijn hele leven aan zeg maar. Elin, hoe gaat het met jou meid? Mooi gedicht op fb! Jessy, heb je ook een buikfoto voor ons? Nightelf, jullie dus ook geslaagd voor een nieuwe auto Mooi ding ook, lekker veel ruimte dus. En idd een heftige nasleep nog na de bevalling. Heb je ook nog veel last van naweeen gehad? Oh ja, nog bedankt voor het kaartje, erg leuk! Majo, jullie ook een leuk weekend gehad? Hier gaat het goed. Donderdag weer aan de slag Jammer genoeg heb ik mijn oude adresjes niet meer. Waren zulke leuke clienten. Van een kreeg ik laatst nog een vakantiekaart, zo lief Alleen drinkt L.uuk nog steeds niet uit de fles Ik vind het zo frustrerend. Heb hier ondertussen een arsenaal aan flessen, alles geprobeerd. En elke dag proberen we maar hij duwt maar wat met zijn tong tegen de speen aan, en soms zuigt hij wel eventjes maar dan houdt hij meteen weer op. Nu leren we hem de fopspeen maar aan. Die wilde hij nooit en vond ik ook niet erg maar nu dus maar wel proberen zodat hij misschien aan een speen in de mond went. Vandaag heeft hij hem even ingehad maar spuugt hem ook snel weer uit. Maar blijven proberen dus ...
Suus, onze opvang is 15 min fietsen vanaf huis. Dan is het voor mij 5 min naar mijn werk fietsen en voor mijn vriend 2 min. Dus ideaal. Wij zijn zo veel sneller met de fiets. Jewel, zoals jullie derde kinderwens is zo denkbik er ook over. We hebben twee cryos maar als dat niks wordt weet ik niet ofbik een nieuwe Icsi wil. Maar de cryos liggen daar de komende twee jaar heel goed. Vandaag naar schoonzusje geweest, woont in de randstad. Was erg gezellig. We zouden eigenlijk gisteren gaan mast dat ging niet omdat mau zo ziek was. Vandaag ging het stukken beter. Hij is niet meer benauwd geweest met de pufjes. Ook de hele dag gespeeld met zijn nichtjes van 2 en 4. Hij wou zo graag spelen dat hij na een half uur slapen er alweer uit wou vanmiddag.
Kom even snel zwaaien! Hier gaat het allemaal goed, Emma is een heerlijk, tevreden dametje en doet het prima op de bv. Vanochtend naar het cb geweest om te wegen en ze weegt nu 3320 gram, is dus goed gegroeid. Ben vandaag ook voor het eerst alleen met de meiden en het gaat helemaal prima. Op de een of andere manier is Amber nu veel minder aan het uittesten en grenzen opzoeken dan wanneer er iemand anders bij is..... Met mij gaat het ook weer de goede kant op, voor mijn gevoel stijgt mn hb weer, ben niet meer zo moe en duizelig en heb ook weer zin om wat te gaan doen.
Nightelf, fijn dat Emma goed gegroeid is!! Gaat dus nog steeds lekker de bv? En hier was Ruben ook veel rustiger toen de kraamhulp wegging. Hij heeft toen bijna de hele kraamweek smiddags niet geslapen en de eerste dag alleen ging meneer zomaar slapen..Nu had ik ook een vrij drukke kraamhulp dus allemaal vonden we de rust wel lekker hihi Kleintje, jullie dus ook hetzelfde idee over de cryo's en een eventuele nieuwe poging. We hebben gelukkig nog wel even tijd om er over na te denken En fijn dat het met M. weer goed gaat! En lekker gespeeld met zijn nichtjes Ruben en zijn nichtje kunnen ook erg goed met elkaar, ze hebben wel eens ruzie maar spelen ook supergoed samen. Straks zitten ze op de psz ook op dezelfde groep dus dat is ook erg leuk. Hoe gaat het snachts met R. nou? Hier is het nou een week ongeveer steeds hetzelfde (wisselde nogal) om 19.00 de laatste voeding en dan om 4.00 weer. Vind ik wel fijn want dan kan ik ook vroeg op bed eventueel en na de voeding snachts kan ik ook nog even slapen voordat Ruben weer wakker wordt. Vandaag de nieuwe auto ophalen!! Vorige week ging niet door omdat het kentekenbewijs er nog niet was, en dat is wel belangrijk Nu moet ik eigenlijk onze oude auto even uitzuigen maar heb ik geen zin in. De 4 kids liggen lekker te slapen en ik zit nu ook nog wel even best Moet mijn vriend het maar even doen als hij uit het werk komt