Jewel: ook wij krijgen vandaag de andere auto, heerlijk! Ben erg benieuwd, heb hem nog niet in het echt gezien... De bv gaat echt super, ze drinkt heel goed en sinds haar regeldagen drinkt ze ook wat sneller, ben nu binnen een half uurtje klaar. Kan er zo van genieten, van zo'n kleintje aan de borst, heerlijk! Kleintje: 6 uur tussen een voeding is toch prima (hoewel je natuurlijk liever lekker doorslaapt). Wat heerlijk dat jullie zo dichtbij het kdv wonen. Ik zou ook wel graag eens op de fiets naar mn werk willen, maar is 17 km en het kdv is 300 m van mn werk.... Die is 17 km is ook nog eens grotendeels over de vlakte langs de weilanden en dan een klein stukje door de stad richting het zh, dus eigenlijk geen doen met kindjes op de fiets...
Jewel en nightelf, hoe zijn de auto's?! Nightelf, je klinkt helemaal happy en relaxed! Zo goed voor jullie! En fijn is dat hè, weer bv geven? Ik kan er nu nog steeds zo van genieten! Zit nu toch alweer op 5 maanden bv! Amber voelt zich echt n grote zus? (wellicht is er wat mis gegaan met de post? Heb jullie kaartje nl nog niet ontvangen.....?) Jewel, alles groeit en bloeit lekker bij jullie? (qua 3e kindje hier hetzelfde 'gevoel' als wat jij en kleintje omschrijven..... ) Kleintje, lekker diner gehad dus? Wat hadden jullie nu gegeten? Suus, druk met t werk? Traantje, hoe is het met jullie kleine/grote man? Rest, sorry....is me een beetje onschoten..... Vandaag om half 10 op weg naar het klooster in Asten, daar waar mijn oudtante bij de missiezusters verbleef. Op haar 17e toegetreden en nu daar in het klooster gestorven op 95 jarige leeftijd..... Ze is blij nu bij het licht van de wereld te zijn zoals ze het haar laatste dagen nog heeft aangegeven bij haar mede zusters. Wat een bijzondere dienst was het. En een mooie leeftijd, maar wat een gemis...... Zo'n pracht mens..... Uiteindelijk waren we om kwart voor 4 pas weer thuis! Ben nu ook best moe..... Stiekem wel opgelucht dat het deze week maar 1 dag werken is voor mij. Ga nog even bankhangen, dadelijk Olivia voeden en hup ons bed in. Oh, Olivia is vandaag 5 maanden! Toedels meiden.
Esser: fijn dat het afscheid zo mooi was, maar het gemis blijft altijd moeilijk. Ik denk dat er wat met de post mis is gegaan, ik zal morgen wel een nieuwe op de post doen, heb gelukkig nog wel een aantal over
Hoi hoi, Weer even een teken van leven van mij. Heerlijk weekend gehad in Maastricht ondanks dat het weer niet super was, we hebben toch alleen maar geshopt. Ik ben goed geslaagd en lekker kleurig allemaal. Nu nog even via Wehkamp en H&m online nog wat accesoires shoppen en dan ben ik zo goed als klaar voor de zomer. En Sara ook trouwens. Hoewel helemaal uitgewinkeld ben ik nooit haha. Sara's luieruitslag is ook vrijwel weg, ik weet niet precies hoe die zalf heet Traantje, maar volgens mij degenen die jij zei inderdaad. Er zit nu nog een wat donkere vlek op de plekken vd uitslag dus het trekt mooi weg. Ze heeft er geen last meer van gelukkig. Verder houd ik het even bij ego, ik kom later wat uitgebreider reageren. Liefs!!!
hoi meiden, even een snelle zwaai want ik ben echt uitgeteld. Gisteren weer begonnen met werken en vandaag en morgen een cursus in Utrecht. Ik was vanochtend dus om half 8 weg en vanavond om 19 uur weer thuis.... de kindjes dus maar even gezien! En morgen gaat het niet veel beter zijn Maar, de cursus was wel erg leerzaam en nuttig!
Hier ook even kort: Esser wat fijn dat het afscheid mooi was. Veel sterkte komende tijd! Traantje jij ook alweer aan het werk! Pfff gelijk een heftige dag dus, succes morgen weer! Zora heerlijk zeg dat je al klaar bent voor de zomer! Nightelf hoe rijdt de auto? Sinjaman heeft nu een Hyundai Tucson op het oog.. wat een bak zeg, maar hebben 2 maxicosi's en kinderzitje erin gehad en het past. Over 2 weken (na 12 weken echo) gaan we nog een keer kijken. Oja, hier trouwens echt mega emotioneel: van de week rolden de tranen over mijn wangen van de campina reclame dat die koeien in de wei gingen. (vond het zoooooo fijn voor ze... whahaha toch echt niet normaal )
Traantje, heftig hoor zon begin na je verlof. En dan is het toch een goede keuze tang je geen borstvoeding meer geeft. Anders had je dat er ook nog bij. Doe maar rustig aan en als je thuis bent lekker van je kindjes genieten. Sinja, klinkt goed die auto! Wanneer ga jij eigenlijk met verlof? Omdat een tweeling vaak eerder komt? Of ben je daar nog niet mee bezig? En heb je het al verteld op je werk? Hier gaat het eigenlijk best goed op mij.werk. Eb goede resultaten en mijn baas is ook wel tevreden. Alleen mijn collega's vinden dat ik te hard werk. Marja g ook niet zitten lammen toch......... Dus dan doe ik gewoon wat ik moet doen. Kolven gaat trouwens ook top! Ik had vandaag twee keer 170 cc.nen R.einouts schema is aan het veranderen. Hij wil nu voeding om de 4 uur. En de nachten gaan ook super. Bijslaapt van 22:00 tot 4:30 en dan om 7:00 weer. Maar n wekken we hem. Want hij moet toch weer oprijd mee naar de opvang. Esser, ik zou nog vertellen wat we gegeten hadden. We hadden dus een verrassing menu. Voorgerecht was een loempia met zeebaars en een torentje van garnalen en appel en wat groentje met mango majo er op. Hoofdgerecht was een brioche van vlees ( soort biefstuk met deeg er omheen) met erwtenpuree, een soort dikke ketjap achtte saus. En als toetje een soort crème met bloedsinaasappel er omheen en zelfgemaakt noten ijs. Was echt super lekker. Het restaurant staat ook in de michelin gids (geen ster hoor). Nou ik ga zo reintje voeden en dan weer mijn mandje in.
Hmmmm klinkt lekker Kleintje! Wat fijn dat het kolven goed gaat! Hopelijk slaapt je mannetje snachts wel helemaal door, lijkt me echt slopend die nachten! En ook super dat het op je werk goed gaat! Ik ga 6 weken van tevoren met verlof. (bij F. heb ik tot 4 weken van tevoren doorgewerkt) Officieel heb je ook gewoon 16 weken verlof. Ze zijn nu in de 2e kamer ah onderzoeken of je niet 8 weken (4 voor en 4 na) extra moet krijgen omdat 80% al voor de 30 weken zwangerschap in de ziektewet zit. En je meer hersteltijd nodig hebt. In meeste europese landen krijg je extra verlof, Nederland is één van de weinige landen waar dat dus niet zo is (omdat ze vinden dat de ziektewet het wel opvangt als het niet gaat). Maar voorlopig is dat er nog niet doorheen, dus heb ik gewoon recht op max. 16 weken. Heb nog wel 2 weken vakantieuren (misschien 3 tegen die tijd) dus dat neem ik erna dan nog op. Ik heb dan op 25 september geloof ik verlof. Op het werk gokken ze ook dat ik er tot die tijd gewoon helemaal ben... zitten met minimale bezetting in augustus/september en wordt zelfs gevraagd of ik extra kan werken nét voordat ik met verlof ga... pffff zit daar wel mee, hoop dus maar dat het allemaal goed blijft gaan en ik het vol kan houden!
Sinja, nou lekkere druk leggen ze op je schouders zeg dan, in aug/sept. Jullie beebjes gaan echt voor het werk hoor! Mag hopen dat ze dat ook snappen... En wel balen dat je niet meer verlofdagen krijgt bij een meerlingzwangerschap. Maar ja, tegen de tijd dat er een wet wordt veranderd, ben jij vast al lang en breed bevallen! Traantje, dit weekend maar extra genieten van de twee kleintjes! Hopeljk geen visites gepland...maar dat zal wel niet, jullie agenda kennende Lelie, joehoeeeeee, hoe was jullie vakantie? Esser, Fijn dat het een mooi afscheid was. Vandaag weer gewerkt toch, en dan morgen en overmorgen weer vrij? Kleintje, productie gaat omhoog hè? Helemaal goed! Willen natuurlijk niet dat R hongersnood krijgt En tja, te hard werken...wat houdt dat eigenlijk in? Ik ben ook de hele dag in touw op werk hoor. Er moet altijd wel iets gebeuren. Enige pauze die ik heb, is als ik m'n eigen mailtjes bekijk maar verder ben ik ook alleen maar bezig voor de praktijk. Dat eten klinkt wel hoogstaand! Ik vind een biefstukje of ossenhaas altijd al bijzonder genoeg maar ik ben ook niet zo culinair geschoold Zora, idd, je kan altijd meer kopen! En leuk hè nu met al die felle kleurtjes! Ik heb zelf ook 2 nieuwe skinny's gekocht van Cimarron in het roze en paars,helemaal leuk! Ik houd we van die vrolijkheid Jewel, pffff ik word vaak echt al moe als ik die verhalen van je lees over je dag met de 2 oppaskindjes erbij! 4 kinderen, tjonge jonge!! Nou petje af hoor! Volgens mij ben je dan echt gebroken 's avonds! Nightelf, wat fijn dat alles beter gaat zeg! Wanneer gaan ze nou weer je hb prikken? Elin, gaat het wel goed met je? Heb je dan wel even via fb 'gesproken' over de slechtste chauffeur van NL maar hoop echt dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Majo, waar ben je??? Normaal laat je nooit zolang nix van je horen! Leef je nog? Alles goed? Loesie, met jou alles goed? Hoe gaat het nu met de BI of wordt dat echt slechter? Jessy, is het kamertje al he-le-maal af? Voel jij je ook nog goed? (Heb ik nu iedereen gehad? Anders sorry! Doe het ook uit m'n hoofd ) @hier, alles goed en druk druk druk! Met Pasen even het huishouden bijgewerkt; wij doen nooit zoveel met familie... Zondag lekker koekjes gebakken met Sophie; vond ze leuk!! En lekker trouwens...heb ze zelf niet gegeten want ben niet zo'n koekjesfan. Maandagochtend was het dan zover: m'n eerste 5 km hardloopwedstrijd! Deed er bijna 30 min over dus was errug tevreden. Eigenlijk vond ik het gewoon knap van mezelf dat ik het heb gedaan, tijd vond ik minder belangrijk... Wrs gaan m'n zus en ik op 29 april weer meedoen aan een hardloopwedstrijd. Is in Amsterdam, georganiseerd door de gay en lesbian hardloopclub. Er mogen ook hetero's aan meedoen hoor! Verder nog wel gezondigd qua eten: vrijdagavond uit eten, zaterdagavond gourmet, zondag boterkoek, maandag 2 boterkoeken en stuk of 16 paaseitjes, dinsdag boterkoek en wederom zo'n 15 paaseitjes...ging ik vanmorgen op de weegschaal staan: bijna 1 kilo eraf in 1 week! Snap er nix van... Zit nu 3 kilo onder m'n gewicht van voor de zwangerschap. De nieuwe weegschaal gaf 61.8 kilo aan vanmorgen en ik wil eigenljk naar 58 kilo, tenzij ik dan nog m'n buikje heb, dan moet er nog meer af... BMI is nu 22.7 op de nieuwe weegschaal en 22.1 op de oude. Ik ga uit vd nieuwe weegschaal trouwens tav m'n streefgewicht en BMI want m'n oude schommelt enorm qua gewicht maar meestal zit er zo'n 1.5 kilo verschil tussen beide weegschalen...best veel! Nou wij gaan maar ns naar boven. Ajax staat lekker 0-5 voor, wedstrijd bijna afgelopen, dus de buit is binnen! Ook 3 punten verschil met de nr 2 is wel lekker Maar goed, nog 5 wedstrijden dus het is nog niet gespeeld!! Meiden, slaap ze en zwaai zwaai!
Sinja, wil toch ff reageren op je werkgever. Ik zou echt duidelijk aangeven dat je niet extra kan werken. Ik vond de tweede zwangerschap op het einde veel zwaarder omdat je er nog een kleine bij hebt. En jij bent ook nog zwanger van een tweeling. Je kan jezelf beter nu al indekken. Tegen die tijd kan je altijd nog beslissen of je extra kan werken. Let echt goed op jezelf meid! En scheid aan je werk, het belangrijkste zijn die twee in je buik (en jou gezondheid natuurlijk)
Sinja, ik sluit me aan bij Kleintje, vind het eerlijk gezegd ook een beetje naief van je werkgever. Verder ga ik heel snel weer terug aan het werk ben ali illegali....
meiden, we stonden op pagina 2, schandalig Sinja: ik sluit me bij de rest aan... aan jezelf en die twee kleintjes denken hoor!!! En het kan helaas altijd anders gaan dan dat je van te voren denkt, helaas weet ik dat uit ervaring...
Zwaai zwaai!! Ben ik weer!! Leef dus nog Suus . Ziek geweest, wknd weg geweest, afgelopen dagen gewerkt...en voorbij was de week alweer.......... Gelukkig is er de afgelopen week niet belachelijk veel geschreven hier dus het was nog wel aardig terug te lezen . Suus, Applaus voor D.aan die rolt . Knap hoor! En de mamafiets....ik heb de Sparta Amazone Dynamic: Sparta Amazone Dynamic | FietsGigant - de fietsenwinkel Ben d'r helemaal happy mee . Ziet er nog enigszins sportief uit. Wel een 'nadeel' is dat je vrij dicht op het kinderzitje voorop zit vergeleken met andere mamafietsen. Maar die vind ik er zonder zitjes meestal niet mooi uitzien en deze wel . En dat je dichter op het voorzitje zit is eigenlijk alleen lastig als je zwanger bent/zou zijn (wat ik nog hoop te worden en het dan dus lastig is). Maar dat zal bij jou geen probleem meer zijn. Wat supergoed trouwens van het hardlopen én afvallen terwijl je toch zo heeeeeerlijk hebt gezondigd . Esser, O. ook alweer 5 mnd zeg!! Wat gaat het hárd!! En wat lijkt me je oudtante toch een bijzonder mens te zijn geweest! Wil het werken al een beetje wennen? Traantje, wat vreemd zeg v/d thuiskomst v/d buurman?! Lijkt me voor zijn vrouw ook wel heel wat om dat zo te zien.... En hoe ging het met je schoonmoe? Deed ze nog 'moeilijk'?! En óók alweer aan het werk! En meteen op cursus... moet je meteen weer 4 dgn per week? En hoe was je toets laatst? Heb je al een uitslag? Sinja, moe moe moe dus...en emotioneel, hahaha. (is ook wel héééél mooi voor die koeien hoor ). Fijn dat je al een zelfde bedje op de kop hebt getikt. En wat betreft je werk kan ik me alleen maar bij de rest aansluiten. En zeker niet toegeven meer te gaan werken. Denk eerder dat ze je eerder zullen moeten gaan missen strakjes!! En F. dus weer goed gegroeid! Nog steeds van die mooie lange benen? Elin, hoe is het met je meid? Kun je het allemaal een plekje geven? Knuf! Zora, flink geshopt dus . Leuk hoor! En gelukkig dat de luieruitslag van S. bijna over is . Jewel, hoe was je eerste werkdag vandaag?? en met het drinken van L. als hij de fles niet wil? Heb je 'm tussendoor kunnen voeden ofzo? Of haalt ie 'de schade' later in? (dat deed ik bij M. wel toen ze de fles met 9 mnd ineens ging weigeren). Nightelf, wat fijn dat je je langzaam weer wat sterker voelt worden. En wat fijn dat A. er ook rekening mee houdt door minder te testen etc. Ze gaat dus naar kdv in E. Bij jullie in het dorp is er toch ook eentje zag ik laatst toen we voor auto daar waren? Kleintje, Mau. dus w.s. allergisch voor poes/hond?! Dat zou l;astig zijn aangezien veel mensen één van beiden hebben! Klinkt heeeeeeeeeeerlijk wat jullie gegeten hebben. Ik houd daar wel van . En wat fijn dat het tussen jou en vriendlief ook weer goed gaat . Lelie, hoe is het nu bij/met jullie? @Hier: Vandaag afsluitende gesprek gehad met gyn in ned. Alles van afgelopen jaren kort doorgenomen. Vond het prima dat we naar DD gingen en schrijft dan ook een verwijsbrief. Heb nog wel verteld waarom we naar DD gingen en hij had bij een paar dingen wel zoiets van 'meningen verschillen daarover' en mbt TESE wat ze in DD mogelijk gaan doen zei hij...er werden voor icsi uiteindelijk wel altijd voldoende zaadjes gevonden... ach... tsja...heb het maar zo gelaten en ben er niet meer op ingegaan. Hij wenste ons veel geluk en succes en kreeg nog even een arm om m'n schouder (wel lief). Tegen M. zei hij dat hij hoopte Mama gauw met een dikke buik terug te zien. Vond het ook leuk dat ze altijd mee kwam. Wel gek om daar nu na 4 jaar helemaal weg te zijn. Uit DD verder overigens nog niets gehoord....maar ja...moet toch eerst nog weer ongi worden dus dat duurt nog wel even denk ik... Zal nog even foto spammen van stoeltje van M. die de dame die 'm gemaakt heeft had gestuurd. Is handbeschilderd door haar, erg knap! Doe het 'r niet na. Zijn er zó blij mee en M. zelf ook . Bekijk bijlage 237629
Ook vanaf hier Sinja. Echt niet doen hoor dat extra werken. Ik merk nu echt dat ik mezelf tegen de lamp aan loop en ik ben niet zwanger van een tweeling. Nu is s wel een handenbindertje. Maar toch zo'n 2de zwangerschap is echt zwaarder als een eerste. Majo idd wat een prachtig stoeltje!! En nu maar gauw ongesteld worden. Des te eerder kan je weer starten in dd. Ben wel ontzetten benieuwd hoe het e bevalt daar!! En hoop Dat je er niet lang loopt. Loesie. Jij ook al bijna met verlof? Gaat echt snel. Ben ontzettend benieuwd naar jullie naam en geslacht. Wij zijn nog steeds niet uit de naam. Man vind de namen die ik leuk vind net niet zo leuk en ik de zijne niet Elin. Hoe is het met je?? Hoop dat je het een plaatsje kan geven. Ik denk dat het altijd een gemis blijft. Las je gedichtje op Facebook. En we waren er allebei een beetje van slag van. Ik en jessyman. Suus. Leuk zeg dat winkeltje bij S!! En dat d al draait. Knap zeg. En jeetje zo knap dat je zoveel af valt. Ik sta er elke x weer van te kijken Zora. Leuke kleren heb je gekocht!! Jeetje echt leuk al die kleurtjes Jewel hoe is het met jou? Traantje hoe is het met de drukte?? Ow ben je nieuwe naam elke x kwijt!! Hoop zo dat het goed met je gaat!! Esser. Alles goed bij jullie. Hoop zo dat ik iedereen heb gehad Anders vele malen excuses. Wijt het aan de hormonen ; Nou hier het kamertje zo goed als klaar. Poetsen en inrichten. Eindelijk. En van Siem ook af. Al staan er nu een groot en een klein bed in omdat we aan t proberen zijn. Niet wat ik in eerste stantie wou maar toch 2 erg leuke kamers geworden. Zal als de beide kamers helemaal klaar zijn wel een foto spannen. Ook me joekel van een buik zal ik er binnen kort op zetten. Zal me husby vragen of hij een foto'tje kan malen. Hier van de week thuis gebleven. Was doodop. En daarvan gewoon hartstikke beroerd. Dus heb me ziek gemeld. Ik loop mezelf elke x voorbij. Merk nu ik minder last van me bekken heb gewoon doorga en er geen stop bij mij op staat. Doe vaak nog meer dan ik deed. Ach van de week wat rustiger aan gedaan en wat extra uurtjes slaap gepakt. Volgende week weet aan t werk. Moet hierna nog 6 welen werken. Stop 4 welen van te voren. En neem dan 2 daagjes op. Vanwege Pinksteren. Dus het einde is in zicht Hoe deden jullie dat trouwens met de bevalling en het eerste kindje en net oppas in je verlof? Vind het zo moeilijk s weg te brengen als ik thuis ben. Voel me op een of andere manier altijd schuldig. En als ik moet bevallen wil ik het liefst niemand bellen. Wil gewoon als de tweede er is tijd voor ons viertjes. Als ik thuis mag bevallen natuurlijk. Vorige bevalling was in 3,5 uur. Maat s was met 28 weken al ingedaald en lag goed. En deze ligt nog in stuit. Zoveel dingen waar je opeens weer aan moet denken. Nou ga gauw slapen want ben eigenlijk doodop maat eigenwijs. Haha.
Majo, daar ben je weer!!! Ik miste je al Lijkt me idd vreemd zo'n afsluitend gesprek...terwijl je nog niet zwanger bent!! Ontzettend schattig en lief stoeltje zeg voor M!! Ben je nu wel wat daagjes vrij? Jessy, ik zou S zeker tijdens je verlof wegbrengen naar kdv en/of oppas, wat jullie ook doen. Zo blijft hij in z'n ritme en is het vertrouwd en eigen, daarnaast heb jij dan tijd voor jezelf om nog wat dingetjes te doen maar ook, heel belangrijk, om uit te rusten. Geloof me, je kan alle energie gebruiken strax. Ook na de bevalling S in z'n eigen ritme laten en wegbrengen naar kdv/oppas. Hebben we met Sophie ook gedaan en zelfs die had er moeite mee (gaat pas sinds 1 mnd weer vrolijk naar kdv), terwijl ze wel in haar ritme is gebleven en ze eigenlijk nog vrij makkelijk is zelfs! Nou ik ga m'n mandje in. Denk morgenochtend niet afgevallen te zijn want heb wederom gezondigd Vind t nu wel moeilijker om vol te houden hoor!! Morgen weer dagje werken en dan vanaf zaterdag rust!! Dan gaan m'n ouders met vakantie en heb ik rust van m'n vader. Die loopt echt mega te zeiken over van alles en nog wat de laatste weken dus blij dat ik dat dan even niet meer hoor. Wel jammer dat ik m'n moeder dan Niet even makkelijk kan spreken Over de moederfiets: ik Neem wrs de cortina roots transport. Geen echte mamafiets maar zit er beetje tussenin. Kan als mamafiets en gewone fiets. Vandaag proefritje gemaakt en reed prima! Ni nog bedenken welke kleur (zwart, crème of turquoise), denk turquoise... We gaan nu slapen iig!! Truste!!
Hoi hoi, ik meld me ook weer eens We zijn al een week thuis maar oh zo druk gehad met van alles en nog wat. Curaçao was TOP! Is absoluut voor herhaling vatbaar! We willen volgend jaar terug!!!! Zo leuk hebben wij het gehad. Ik kan er heel kort over zijn...we hadden elke dag prachtig weer, de zee/stranden waren super en het huis was ook erg fijn!!!! MET ZWEMBAD joehoe Kindjes hebben we enorm gemist maar om de dag hebben we even met hun gesproken/gezien via facetime! Mijn moeder heeft erg goed op ze gepast en gelukkig hebben de meisjes het naar hun zin gehad. (mijn mam was wel na een week gebroken haha). Tussen ons gaat het ook stukken beter! We praten meer met elkaar en s avonds doen we ook nog eens spannende dingen Ik merk dat ik even uit de sleur moest stappen. Liep op een gegeven moment op mijn tenen...zo uitgeblust was ik. Ik heb er gewoon weer zin in nu ik opgeladen ben. Ik ben en stuk rustiger geworden. Met de meisjes gaat het super! EINDELIJK heeft S haar ritme gevonden. Dan weet ik ook waar ik ongeveer aan toe ben. Nu krijgt ze s ochtends melk, spelen eind van de ochtend fruit daarna slapen. Als ze wakker wordt krijgt ze weer melk, tussendoortje, eind van de middag groenten daarna weer even slapen....en als ze weer wakker wordt dan beetje melk en rond een uur of 10 haar papfles. S. groeit als kool! Ze brabbelt erop los. Ze is bijna 6 maanden en schuift haar hele box rond. Ook als ze ligt dan tilt ze haar hoofd omhoog omdat ze wil zitten, zo grappig gezicht. Ze kan in principe bijna zelf zitten maar wil dat niet forceren. Komt vanzelf wel. Nou en E heeft ook het licht gezien want ze eet Jaja naast haar pap en avondeten nu 2 boterhammen, 1 hele appel en ook nog eens een banaan...verder nog een koek en soms nog een bakje chips. Jeetje, weet niet wat ik zie haha Ik ben daar wel heel erg blij om...ze komt nu ook gelukkig aan. oh ik hoor de babyfoon...moet naar boven.. Nightelf, bedankt voor het kaartje! Wat een leuke!!! Vind F.eline de tweede naam van E.mma ook zo mooi. Solly, ik moet echt even afkappen... Ik hoop dat ik straks even verder kan schrijven. Liefs
Hou het even kort en even ego sorry maar kom later echt reageren op iedereen. Gister dus weer aan het werk geweest, en ging weer prima. Het werk is ook niet zo moeilijk maar het waren leuke clienten en dat maakt het werk ook wat leuker. Luuk en Ruben waren bij mijn s-zus en dat ging ook helemaal goed! Ik zat er wel erg over in hoe Luuk het zou doen met het drinken (thuis nog steeds niet uit de fles willen) maar bij mijn s-zus was het zomaar klaar! Pfff was echt een opluchting voor mij want ik zat er wel even over in maar ging gelukkig dus super! Gisteravond ook nog met Luuk naar de HAP geweest. Hij had gistermiddag en gisteravond bloed met veel slijm in zijn ontlasting en heb toen toch maar even gebeld. Hij was verder wel vrolijk en ook geen koorts maar ja normaal is het niet. Van de assistente moest ik even langskomen maar de arts daar kon er ook niks aan doen. Die heeft een rapport naar mijn eigen ha gestuurd en die belt vanmiddag mij even terug. Hij heeft gister een flesje pepti gehad want ik had krap aan genoeg gekolfd (was even afwachten hoeveel hij dronk) en hij wou smiddags eerst niet drinken dus toen was de melk al koud en heeft mijn s-zus dus later een flesje met pepti gegeven. Dus ik denk dat het van de pepti komt. Hij zit ook weer onder de uitslag, dus waarschijnlijk een allergische reactie, al weet ik dat niet zeker. Hij is vandaag gewoon weer vrolijk maar heeft nog niet gepoept dus ik weet niet hoe het nu met zijn ontlasting gaat. Ben ook benieuwd wat de ha zegt, al zal dat vast niet veel zijn Ik ga denk ik wel een verwijzing vragen voor de kinderarts want ik wil tzt ook de bv afbouwen en als hij nu al zo reageert op de pepti dan wil ik wel dat wel onder toezicht van een arts doen. Ook blijft hij last van zijn eczeem houden en vind ik het ook wel prettig dat iemand met meer ervaring dan onze ha er even naar kijkt. Maar ja de ha en ik hebben niet zo'n goed verleden (gedoe met de spruw) dus ben benieuwd of ze mij wil 'geloven'. Nogmaals sorry voor de ego, maar kom vanavond weer terug! (ja echt )
Jewel, anders moet je kijken of je nutramigen kan krijgen. Dat hadden wij bij Maurits. Onze dietiste vertelde dat H.A en pepti nog best wel veel op de standaard melk lijken. Dus dat kindjes daar meestal wel reactie op krijgen. Gedoe he met die huisartsen. Mijn zus heeft het nu ook met haar zoontje. Die heeft eczeem precies hetzelfde beeld als bij Maurits. En de huisarts heeft haar naar huis gestuurd met een cremepje en dat ze over een maand maar terug moet komen als het niet beter wordt :O.