Heej heej, Inmiddels al 7 spuiten deca rijker in mijn buikkie! Nu is het dan echt weer begonnen. Ga snel even alles bijlezen! Nou, ja proberen dan!
Even een zwaai van mij!!!! Is hier lekker druk dus kom niet echt aan forumemen toe. Maar ik lees wel hoor! Afgelopen week was vriendlief in het buitenland, twee dagen. En volgende week is hij 4 dagen weg. Dus mag alles alleen doen. Met de mannen gaat het goed. Rein is nu ook onder behandeling g voor zijn eczeem. Nu nog bij de huisarts. Maar wel op de methode van de kinderarts. Ging, niet gedacht dat ik hem moest voortellen hoe we het moesten aanpakken. Maar het wordt nu al duidelijk minder dus het lijkt de goede aanpak. Dinsdag mogen we weer terug. Rein huilt dus ik ga hem in bed stoppen.
Elin, lekker dat jullie even een weekend eruit zijn! Een hele dikke knuff voor jou! Ik hoop dat je het tzt een plekje kunt geven, al zal dat vast nog wel even duren, sterkte iig! En O.laf dus ook een moeilijke slaper bij anderen. Met R. hebben we ook wat beleefd hoor met logeren. Een vreemd bed was altijd lastig. Ook met vakanties enzo. Gelukkig is het nu veel beter en gaat hij eigenlijk overal nu wel slapen. Esser, fijn dat je nu wat in, het ritme komt met werk en huishouden, is toch wat lastiger met 2 kids. En dan heb je ook nog met zulke moeilijke cases te maken op het werk....knap hoor dat je dat kunt. Kun je het wat van je afzetten als je weer thuis bent? En J. was voor het eerst naar de tandarts geweest toch? Hoe ging dat? Traantje, fijn dat het werken weer goed bevalt!! Blijf je nu altijd 4 dagen werken? Of wordt dat minder. Lijkt mij wel pittig hoor 4 dagen werken en dan nog 2 kleintjes. Ik vind 2 dagen meer dan genoeg En weer aan de ac.....gek eigenlijk ja, maar bij jullie is er al een wondertje gekomen dus (als je niet nog een kindje wil ) is het ook wel nodig. En jij bent vast een goede huisarts De mijne is ook niet verkeerd en 'aanmodderen' was ook de verkeerde woordkeuze maar sommige huisartsen hebben niet altijd veel ervaring met sommige dingen en ipv dat ze je dan doorsturen willen ze het zelf oplossen. Mijn oude ha zei ook eerlijk toen ik met R. en zijn vermeende kma bij hem kwam, dat hij daar weinig ervaring mee had en mij doorstuurde. Suus, he wat vervelend voor Daan dat zijn oogjes nog steeds niet over zijn En hopelijk gaat het voor zijn 1e verjaardag wel over. Gaat het nog lekker met hardlopen en afvallen? Kleintje, he vervelend dat R. nu ook zo last van eczeem heeft Fijn dat het smeren wel verbetering geeft. Was met M. toch ook rond deze leeftijd dat het opspeelde toch? Bij L. is het nog hetzelfde. Door het flesje met pepti zit hij er weer onder en krijg het met alleen de vaseline niet onder controle. Volgende week maar weer vragen voor de hormoonzalf. En pittig hoor dat je volgende week 4 dagen alleen bent met de kids. Zora, dus even lekker een schoonheidsbehandeling gehad Altijd fijn! Met S.ara ook alles goed? Majo, jammer van je mini vakantie, maar meer uren is ook weer meer loon en dat kun je weer gebruiken voor de icsi behandeling Maar hopelijk komt het niet zover en kun je dat al dat gespaarde geld voor de nieuwe beeb gebruiken! En hoe was het cabaret? En M. ook leuk weggeweest? Nightelf, fijn dat het met de neusspray nu goed gaat!! En dat je hb en ijzer ook weer de goede kant op gaan. Zit je al wat in een lekker ritme nu met 2 kids? Moest zelf eerst er wel even aan wennen maar ging best wel snel hoor. Ingrid, al weer druk aan het spuiten dus! Gaat goed? En met S. ook alles goed? Loesie, heerlijk verlof!!!! Nu de echte laatste loodjes! Ik hoop voor je dat de kleine wel wat eerder komt en niet blijft zitten tot 42 weken En met S.iem dus ook alles goed? Heeft hij al wat door hoe en wat met een nieuwe baby? Ehh volgens mij was dat iedereen... Bedankt nog voor alle felicitaties!! Heb een erg leuke dag gehad. Leuke cadeaus gekregen dus ben helemaal blij Met de kids gaat het ook goed. L.uuk heeft nu eindelijk weer door hoe je moet zuigen dus de fles is geen probleem meer. Wel begint hij nu te duimen dus toch maar een speen gekocht. Gebruik hem alleen voor het slapen al slaapt hij ook wel zonder. R.uben is ook een lekkere peuterpuber momenteel We zijn er achter gekomen dat hij reageert op pindakaas en sinds hij dat niet meer krijgt is hij veel rustiger snachts. We moesten er altijd wel 1 of 2 keer heen en nu dus niet meer. Was een hele tijd geleden dat dat zo was Nu Luuk nog even doorslapen en dan zijn we helemaal blij Nou, ik ga even met R. een huis bouwen van blokken. Hij kan daar momenteel tijden mee spelen, en heeft ook hele verhalen dan Fijn weekend allemaal!!
Even een korte zwaai van mij! Leef nog maar ben erg druk met ons gezinnetje en dagelijkse gang van zaken. Lees altijd mee maar ben nu bijv ook ontzettend moe! Vanavond maar op tijd slapen...
Wat hebben we het allemaal toch druk......... Vandaag heb ik dienst, lees vriendlief mag vandaag uitslapen tot half 9. Ik mocht gisteren.Maar mau is lekker aan het spelen met zijn auto garage. En rein ligt nog lekker te slapen. Hij was afgelopen week weer s nachts aan het regelen. Om de 2/3 uur wakker. Maar vannacht alleen om 3 uitrennen slaapt hij nog . Gisteren heerlijk geshopt voor de zomer. Twee broeken en vier shirts gekocht. Ik had ook wel wat nodig. Ook zo'n hakmolen gekocht zodat ik weer lekker hapjes kan maken voor rein.biij mau deed ik het altijd met de staafmixer. Maarnukies ik toch voor handigheid. En het eczeem van rein gaat super! Het is zo goed als weg. Dinsdag weer naar de huisarts voor controle. Ben nu even niet bij onze eigen huisarts omdat die er nooit is op donderdag. En de eerste afspraak was op een do. En deze huisarts vond het handiger dat hij het over nam omdat hij het gezien had en hetdan beter kan vergelijken. Maar vindt dat deze het veel beter aanpakt. Ow rein wordt wakker. Ik mag weer aan de bak!
Rustig hier! Scheelt weer lezen . Elin, nog veel plezier verder in de Eemhof . Ingrid, alweer 'lekker' bezig en over 5 dgn alweer de puregon erbij zie ik. Spannend weer! En S. over 2 weken ook alweer 1 . Kleintje, wat fijn dat het meteen al zo goed gaat met de eczeem van R. En weer klaar voor de zomer..... altijd goed! Suus, hmmm.... op tijd naar bed? ....... jij? ........ ben eigenlijk wel benieuwd of je dat ook gelukt is? . Volop bezig met je gezinnetje...altijd goed!! Jewel, R. dus lekker aan het 'puberen'..... haalt ie ook al rare fratsen uit? . En een reactie op pindakaas? Hoe ben je er dan achter gekomen dat hij door de pindakaas onrustig sliep? Wel jammer want pindakaas is lekkerrrrr . @Hier: Logeren van M. was prima gegaan. Hebben er eerst met z'n drieën gegeten en had 's middags al verteld wat ze allemaal zou gaan doen! Na het eten gingen zij sesamstraat kijken en wij weg. Geven we haar een kus, zegt ze 'Dag Ammemaal', zwaait en heeft zoiets van....zet dan nu sesamstraat maar aan, hahaha. Had hele nacht geslapen, dus geen probleem.
Hai hai Lees hier ook bij maar vaak gewoon geen puf om daarna nog te reageren (vaak op telefoon ah bijlezen). Nog steeds misselijk, niet zo erg als bij F.aye, eet de hele dag door juist... maar wel echt extreem moe. Gelukkig kan ik (op niet-werkdagen) meestal gaan liggen als F. haar middagslaapje doet ) Elin, nog veel plezier op de Eemhof. Morgen waarschijnlijk weer naar huis. Ben benieuwd hoe O.laf het vond! Wij gaan aankomend weekend met mijn familie naar cp (meerdal). Esser heb je vandaag sportief gedaan met de trim/wandelloop? En ging het logeren van J.oep ook goed? Jewel fijn dat het met R.uben beter gaat met slapen. En dat L.uuk uit het flesje drinkt Kleintje, fijn dat ze direct gestart zijn met behandelen van de eczeem. Sneu dat jullie 2e mannetje er ook last van heeft! Majo, wat een spannende tijd weer in dd! Dinsdag de uitgangsecho... En heerlijk dat het logeren zo goed ging! Traantje ben ook benieuwd of je nu weer 4 dagen moet werken? Lijkt me echt wel pittig met 2 kleintjes! Susan zwaai terug Ingrid hoe gaat het spuiten? @hier: vorige week even heftig nieuws...kindje bij onze (schuin)achterburen is overleden, 9 maanden oud Wordt nu onderzocht waaraan, ze denken aan wiegendood Ben er al de hele week van van slag, terwijl ik ze eigenlijk niet eens goed ken. Dinsdag hier eindelijk weer een echo na 4 weken... vind dat ook wel heel spannend. En dan ook eindelijk de 12 weken termijn gehaald hopelijk!
Sinja, Jeetje wat erg voor je achterburen. Vind toch dat je het best vaak hoort dat zo'n klein kindje overlijd. brrrrrr. nou ik ga werken Nadat ik ff op Zp gespiekt heb.
Even een zwaai vanuit de file Hopelijk nog op tijd voor de eerste patiënt, als die komt (vorige keer afgezegd op dezelfde dag). Miss in mn pauze tijd voor een rea...
Hier even een ego-berichtje, gaat nl niet zo lekker. We gaan hier nl een paar spannende weken tegemoet, morgen wordt mn schoonmoeder geopereerd, er wordt dan een stukje uit de borst gehaald waarvan ze niet precies weten wat het is (eerste biopten waren wel goed, maar ze nemen toch het zekere voor het onzekere). Mijn vader is vrijdag bij de oogarts geweest, omdat ie al een paar maand een vlekje in zn iris heeft en ook daarvan weten ze niet of het goed- of kwaadaardig is, dus die moet naar het UMCG toe voor een speciale oogscan.... Met de meiden gaat het gelukkig prima, E.mma heeft alleen spruw en drinkt daardoor wat onrustig. Morgen naar het cb, ben erg benieuwd hoe lang en hoe zwaar ze nu is.
nightelf, Sterkte met je schoonmoeder en vader. En fijn dat de meiden het goed doen... VOlgens mij is R.einout hier onderhand de enige bv-beeb zonder spruw (even afkloppen) Nou hier net contact gehad met het kdv. Ik wil waarschijnlijk de dagen gaan veranderen van ma, wo, vr naar ma, di, do. Voor M.aurits gaat het zoiezo niet lukken en voor R.einout pas per juni 2014 (dan zit Mau al 3 maanden op de basisschool). KAn nog wel op de wachtlijst maar dan heb ik dus geen zekerheid. Nou dat plaatsje voor Rein laat ik maar vastleggen. Want ik ga echt niet werken als Mau vrij is op woensdagmiddag en vrijdag als hij straks op school zit. Zucht, had echt niet verwacht dat die wachttijden zo lang waren.....
Sinja... kun je ook wel ff op bezoek komen... ligt om de hoek Meerdal! Wel mooi park! Nog tips voor de omgeving nodig???
Hier idd alleen even n zwaai vanaf de phone! Erg druk met werk en thuis allemaal, dus nu ook erg gaar. Wij duiken ons bed al in......gaaaaap... Toedels!
Nightelf sterkte! Hopelijk zijn bij beide uitslagen goed! Kleintje, ja, was in slaap gevallen op de bank net Maar op het kdv zulke lange wachtlijsten?? En dan om te ruilen qua dagen? Pfff dat is echt niet normaal zeg! Bij F.aye was de wachtlijst ook >1 jaar. En nu houden ze acties dat je een echobon krijgt als je je kind inschrijft. Schijnbaar is het aantal kinderen hier echt afgenomen op het kdv. Hopelijk ook op onze locatie. Morgen echo en 1e controle! Spannend!!!
Hangt iedereen lekker onderin. Ik heb veel bijgelezen, maar om nu alles te onthouden... poeh poeh! Iemand vroeg hoe het met S ging. Nou supergoed... ze is wel een luie dame... doet dingen wanneer zij zin heeft. Waarom zou ze kruipen, waarom zou de draaien, waarom??? nee, het begint allemaal te komen, ze begint nu te tijgeren... maar wanneer ZIJ daar zin in heeft. Over 2 weekjes al de eerste verjaardag! Super zin in! Heb ontzettend last van de hormonen deze keer... opvliegers, hoofdpijn en humeurig! tjeemineee... maar alles voor een goed doel zullen we maar zeggen!
hihi zei het nog tegen Sinjaman Maar zijn met de familie en ze vinden het al niet leuk dat wij waarschijnlijk zondagavond al naar huis gaan. Aangezien wij in de plaats wonen waar de koningin maandagmiddag op bezoek komt Zijn bang dat we anders niet meer ons huis normaal kunnen bereiken en moeten maandag anders toch al vroeg weg. En rest vh weekend (vrijdagavond tot zondag) al volgepland met zwemmen, bowlen, uit eten en dat soort dingen (en F. haar slaapjes ) Hoop wel dat het gezellig wordt, is toch ook wel weer spannend als je met z'n allen op elkaars lip zit. Hou me maar voor dat het voor een paar dagen is Hoe gaat het met spuiten? Hoe voel je je? En anders als toen je voor S.yra bezig was? Wanneer is je eerste fm? Oja, kwam jij ook de 26e bij Traantje? Edit: lees nu je post, balen zeg dat je zo'n last van de hormonen hebt! En S.yra heeft groot gelijk, alles op z'n (haar) tijd En alweer bijna 1!!!!
Ik zal wel ff een snelle rea doen dan... Nightelf, oh wat een nare tijd zeg voor jullie! Gelukkig doen de meiden het goed, op de spruw van E na dan... Kleintje, natuurlijk is de wachtlijst zolang!! Zeker die dagen want die wil iedereen!! Red je t verder met de boys? Kleintjeman doet natuurlijk niet veel vanwege z'n werk. Ben je nou nog bij de psych geweest? Elin, hoe was weekendje weg? Esser, bah wat een nare gevallen zeg op je werk! Daar moet je maar mee om kunnen gaan zeg...pfff! Sinja, logisch dat je moe bent hoor! Je lijf zorgt ni voor 2 kindjes in de buik, en 1 er buiten. Wel fijn dat e kan dutten als F slaapt. Majo, nou lekker dan...minibreak ingekort Volgens mij ga je altijd met veel plezier naar je werk trouwens! Zo komt t iig over. Vreemd dat je mail niet was aangekomen maar gelukkig had je er nog achteraan gebeld. Gelukkig gaat het strijdperk binnenkort weer beginnen! Weet t verder niet meer, sorry!! Hier alles goed. Patiënt was er idd niet vanmorgen. Irri hoor...2 uur kan een afspraak!! Gelukkig andere patiënt kunnen bellen die ik anders woensdagochtend om 08.30 uur moest doen. Kan dus nu gewoon starten om 9 uur. Met Sophie gaat alles goed! Haar onderkiesjes zijn eindelijk zo goed als door en nu voel ik links boven een klein puntje!! Billetjes werden ook wat rood...zielig!! Daan heeft nog last van z'n oogjes ja, zo sneu!! Nu weer die eerste zalf die niet werkte, en nu weer niet Hopen maar dat t ooit over gaat. Verder is ie zo lief en vrolijk!! Ben echt dol op m'n kindjes!! Met mij ook alles ok. Wel vrij moe omdat t zo druk is. En na 1 wk niet vloeien, is t weer gestart Denk toch dat dit niet mijn pil is... Het afvallen gaat ook weer goed. Ben sinds eind Jan zo'n 11-12 kilo kwijt!! Krijg ook van iedereen complimentjes wat me ook echt goed doet maar ik ben er nog niet. Wil echt meer af hebben van die buik. Kan al wel in waist 28 broeken van Fornarina, was voorheen altijd waist 29 dus echt super!! Anyway, ik ga pitten, ben moe en morgen langere dag dan normaal...
Vanuit hier ook even gauw een zwaai. Ook erg moe... Moet nog 4 weken werken en dan verlof. Werk tot 5 weken van te voren door. Officieel 4 maar neem 2 dagen op na Pinksteren. En dan eindelijk wat meer rust. Nu is het echt aanpezen. Kleintje ik had het zo geregeld voor beide kids. Ga na me verlof ipv ma,di, wo. Op ma, di , do werken. Om dezelfde rede als jou. School in de toekomst.