Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Even een korte zwaai :) Druk hier momenteel, moet ook nog echt even in het werk ritme/ huishouden komen.

Heb nog wel een en ander over spenen gelezen ;) R.uben was er met 9 maand af. Hij had hem ook alleen maar op bed in met het inslapen. Hij was toen een keer erg verkouden en kon dus niet meer ademen door de neus. Toen de speen maar niet meer gegeven en ging eigenlijk meteen goed. L.uuk heeft nu wel een maar is niet een echte zuiger. We hebben hem een gegeven omdat hij begon te duimen. Ook krijgt hij hem alleen maar in bed, al heeft hij hem volgens mij alweer uit de mond als ik de deur van zijn kamer dichtdoe ;)

Ikzelf heb ook heel erg geduimd en daardoor dus ook een beugel. Tanden stonden echt veel naar voren. Maar mijn 4 broers hebben ook allemaal geduimd en hebben een mooi gebit, niks aan te zien dat ze geduimd hebben. Dus hoeft idd niet altijd.

Oh ja L.uuk heeft de afgelopen week helemaal geen nachtvoeding meer gehad! Hij gaat tussen 19.00/20.00 op bed en komt om 7.00 ongeveer weer :) Heerlijk!! Hij wordt nog wel elke keer wakker rond een uur of 4 maar slaapt daarna weer verder. Boobs moeten er wel aan wennen ;)

Traantje, hoe gaat het nu met J.elte? Fijn dat jullie weer thuis zijn! Drinkt hij inmiddels alweer wat beter?

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel en Esser, Heerlijk!!! hoe die kids van jullie slapen. R.einout komt gemiddeld nog 1 a 2 keer per nacht. Maarja dan is het even een paar slokjes drinken en dan gaat hij weer verder slapen. Afgelopen nacht heeft hij bijna de hele nacht bij mij gelegen. Want zodra ik hem terug legde begon hij weer te huilen. En normaal is vriendlief er dan om streng tegen mij te zijn dat ik hem even moet laten huilen (5 min en dan slaapt hij vaak). Maar ik kan hem niet laten huilen. Dan maar bij mij in bed en vanaf vanavond weer heropvoeden!!! Want dan is mijn lieve vriend eindelijk weer terug van zijn zakenreis.......

Esser, Ik wil ook een poets... Wat luxe :)

Nou nog 15 min en ik ga naar huis en een weekje vakantie... Alweer..... Was net weer in het ritme na mijn mini paasvakantie. en dan na de meivakantie weer een weekje normaal werken en dan ben ik met hemelvaart weer 5 dagen vrij... onderwijs.... zo vervelend :p:p.

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, ja grote voordeel van onderwijs!! Lijkt me wel vermoeiend hoor nog 1 à 2 nachtvoedingen. Ben zo blij dat Daan nu al tijden doorslaapt!! Wel gezellig dat je vriend er vanavond weer is. Ik hoorde net dat mijn kerel ook naar het buitenland moet op 24 en 25 mei. Hij moet dan donderdagochtend heel vroeg en is vrijdagavond laat pas thuis. Ik ben dan gelukkig wel vrij dus dat scheelt!

Jewel, ritme komt vanzelf wel hoor!! Na een aantal weken zit je er helemaal in... Wel lekkere tijden hoor van L!!

Esser, lekker aan t genieten vh lange weekend :) en een schoon huis, wat wil je nog meer ;)

Zora, gezellig toch een dagje Artis! Hoewel ik t jammer vind als je niet zou komen, snap ik t heel goed hoor! Leuk voor S zo'n dagje Artis, toch?

Majo, ja dat was wel een erg grote fout van je ja. Hoe kan e nou de BSB's vergeten?!?!

Traantje, vandaag nog niet gesproken via whatsapp maar hoe gaat t vandaag met J? Wel fijn dat Traantjeman thuis kon werken en zo op Jelte kon passen.

@hier: druk dagje gehad. Zit pas sinds een uur op m'n kont, wat prima bevalt trouwens. Daan vanmorgen maar uit bed gevist om 08.30 uur en dat terwijl hij er al in lag om 20.45 uur: slaapkop!! :D Nu ligt ie ook alweer 2.5 uur te tukken dus ik ga m zo maar even wakker maken voor z'n fles.
    Gisteravond trouwens goed online geshopt. Hopelijk komt er morgen al iets binnen via TNT en dan dinsdag de rest via UPS. M'n nieuwe spijkerbroek die ik gisteren gekocht heb (weer een maatje kleiner trouwens), is morgen klaar want wordt nu ingekort bij de tailor vd Bij.
    De tuinman kwam nog ff langs vandaag want we gaan de tuin toch nog iets veranderen. Iets meer struikjes erbij en ik wil dat ie t gras even mooi aanheelt. Ook gaan manlief en ik kijken voor een nieuw bed. Zo'n bed waarbij de rug en benen apart omhoog kunnen. Lijkt me heerlijk!! Morgen gaan we kijken in een winkel denk ik...strax online maar ff oriënteren.
    Heb ook zin om uit eten te gaan. Denk dat we dat vanavond maar moeten doen, Jammie!! Ff vieren dat ik bijna onder de 60 kilo zit. Tuinman zei meteen dat ie me erg afgevallen vond (dus die mag blijven :p).
    AH daar is Suusman!! Tot later!!

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, een bed met verstelbare rug en benen dat hebben wij ook. Echt een aanrader.

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jewel, jij komt dus zelf uit een echt 'mannengezin' met 4 broers!! Heb je ook nog zussen? En nu zelf je eigen gezinnetje ook met 3 mannen :). Wat lekker dat L. de hele nacht doorslaapt zeg!

Kleintje, vriendlief weer thuis dus!! Gezellig! En R. weer streng 'toegsproken' afgelopen nacht dat ie tóch echt weer in z'n eigen bedje moet slapen?!

Suus, En? Nog een mooi (lekker) bed kunnen vinden?

@Hier: zo even een keukentje voor M. haar verjaardag alvast bestellen op I-net. Hebben een leuke (betaalbare) houten gevonden. Nu nog even uitpluizen waar we 'm het goedkoopst kunnen bestellen ;). Had andere leuke gezien maarre......beetje duur.... 150-250 euries *slik*.... dat doen we dus echt niet he!! Maar ze waren wel errug leuk!! ;). Ze is zó ontzettend gek van keukentjes...zó leuk!

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, vriendlief heeft hier zelf een keukentje gemaakt voor mau. En rein.........vriendlief was gisteren pas om 1 uur s nachts thuis dus we beginnen vannacht met de heropvoeding.

Hier een druk weekend. Morgen naar de randstad voor de verjaardag van mijn nichtje en koninginnedag naar min zusje Nijmegen.

7. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Majo... welk keukentje is het geworden??? Ben benieuwd. Wil straks ook zoiets voor onze meis gaan kopen!

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Kleintje, handig zo'n vriend. Maar mijn man heeft echt 2 linkerhanden. Wilde het eerst zelf doen (gewoon die ik leuk vond namaken), maar heb er niet echt veel tijd voor....

Ingrid, zal ff link zoeken..... monument....

Komt ie.... Keukenblokje Bon Appetit Ik vond zelf die v/d Ikea ook wel leuk. Lekker neutraal qua kleuren...maar die heeft geen draaiknoppen en manlief vond het daardoor niet zo leuk. Rose ook wel leuk, maar stel we krijgen toch nog ooooooit :( een jongetje, dan is rood voor beiden leuk ;). Tsja.... je moet toch ergens rekening mee houden ;). Moet zeggen dat M. w.s. met het meest simpele keukentje al hartstikke blij zou zijn...maar ja....staat in de huiskmr straks en Papa en Mama moeten er ook tegenaan kijken natuurlijk ;). Hoe is het bij jou met spuiten?

Gaat iedereen nog wat leuks doen met koninginnendag? Hier na wknd werken nu weer 5 dgn vrij en dan vlgnd wknd weer. (tenzij ze weer bellen ivm ziekte.....;). Morgen even in het centrum kijken hier, geen idee wat er precies allemaal te doen is...we zien wel...

9. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Majo... idd heel leuk keukentje!

Ik moet eerlijk bekennen... als mijn wekker op de tel niet staat, dan vergeet ik gewoon te spuiten. Ben er echt niet mee bezig. Ik kijk wel eens op de klok.... en denk... ow het is bijna 22.30 uur! En dan kijk ik weer en dan is het 22.45 uur! Oeps... nu dus iedere keer wel netjes om 22.30. Want dan gaat mijn tel.

Heb wel veel last van de hormoontjes. Opvliegers, hoofdpijn en humeurig! Nu dus al 3 avonden de puregon erbij! Hoop dat de kwaaltjes wat minder worden nu.

Morgenvroeg in alle vroegte naar de kindermarkt. ff shoppen voor onze kleine meis! Jullie nog leuke plannen???

10. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even snel ego. Lig weer wakker. Manlief op stap. Ik durfde niet vanwege het buikje. Ivm evt ruzie's of ellebogen.
    Maar lig verdorrie weer wakker. Ben hartstikke moe maar lijf doet zo zeer.
    Iemand tips om goed door te slapen?
    Verders. Hoop dat iedereen vandaag een ontzettend leuke koningendag heeft!!

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps leuk joh die keukentjes. Ik koop die van de ah. Alleen er waren geen mini's meer bij onze ah.
    Op zeiden ze. Echt zo rot. Doe je net boodschappen. Voor veel en dan niets. Jammer hoor

12. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Dit is dus t enigste nadeel van de iPhone. Je gaat midden in de nacht op zp zitten kijken haha

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, lullig dat je zo slecht slaapt! En dan was er ook niemand op Zp :( Heb helaas geen tips. Sliep ook minder tegen het einde door al het geplas... Miss dat warme thee of melk helpt?? Ik vind iets warms in m'n buik altijd fijn nl.

Majo, leuk keukentje!!

@hier: ben misselijk wakker geworden :( Lekker balen want m'n man heeft dienst dus ben alleen met de kids terwijl ik dus niet fit ben ;) Nu Sophie even pap geven en dan gaan we het bed maar weer even in...

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Even een snelle zwaai, want het is veel te mooi weer om binnen te zitten :) (maar ben nu aan het kolven).

Oja, A is gisteren redelijk vlot gaan slapen zonder speen, maar wilde net echt niet gaan slapen . Hopelijk gaat het vanavond weer zo goed.

Morgen moet mn vader voor de echo van zn oog en krijgen ze ook direct de uitslag, vind het zo spannend.....

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nigthelf, oh wat moet dat idd spannend zijn voor je vader en jullie allemaal..... Heel succes en sterkte!

Suus, was het misselijk zijn nu weg gegaan?

Jessy, ook hier sliep ik soms nachten erg slecht. Ik ging er dan uit om te plassen, of om wat water te drinken of ging dus ook zitten i-netten op mijn phone. ;) Even wakker zijn, en dan toch weer opnieuw proberen te gaan slapen. Blijft irri.

Kleintje, weer lekker; alle mannen weer thuis?! ;)

Hier helemaal gaar na een dagje Q-day en de volle zon. We zijn met onze vriendenclub en kids de stad ingegaan. Joep in de Stokke en Olivia bij mij in de draagdoek. Ging super! Was ook erg gezellig. Na afloop bij vrienden van ons thuis met z'n allen frietjes gegeten. :)
    En morgen weer werken...... Zucht. Geef mij de zon maar!
    Doegggg

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Nightelf, wat ontzettend spannend. Heel veel sterkte.

Jessy, heb helaas ook geen tips. Wel rot dat je zo slecht slaapt.

Suus, hoe is het nu? Voel je je al weer wat beter?

Esser, leuke dag gehad zo te lezen. Werk ze weer morgen.

Ingrid, nog wat leuks gescoord? Wat rot dat je zo'n last hebt van de hormonen. Heb je dat de vorige keer ook gehad?

Traantje, hoe gaat het bij jullie? J.elte weer wat meer opgeknapt?

Rest, zwaai. Hier ook een lekker druk en gezellig weekend & queensday gehad. Gisteren nog naar de dierentuin in Nordhorn geweest, echt een aanrader. Vanmorgen naar de optocht hier in het dorp geweest, daarna lekker op een terrasje gezeten. Vanmiddag even naar de kinderboerderij geweest, daarna kregen we eters. Heerlijk met z'n allen buiten gegeten. En vanavond heeft O.laf voor het eerst op het potje gedaan, zowel geplast als gepoept. Ben zo ontzettend trots!! O.laf zelf ook, want het potje maakt bij een plasje een muziekje. Waardoor hij drie keer heeft geplast. Zo ontzettend leuk. Hij wou er elke keer weer op en deed echt zijn best. Het was mss éénmalig, maar ik vond het ontzettend knap.
    Verder wordt ik ongesteld. Wel een beetje balen, want we hadden echt goed ons best gedaan na de posi ovu test;) Nu morgen maar eens bellen met de kliniek en dan weer starten voor een cryo.

17. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Hoi hoi,

Iedereen een leuke Qeeunsday gehad? Hoop natuurlijk van wel. Het weer was super!

Wij zijn dus lekker naar de markt geweest. Hebben lekker veel geshopt. Vliegtuig en ark van Noach van Little People. Stoeltje met lampje en boekje eraan vast. Activity-tafel en zo nog heel veel klein speelgoed! En als klapper: een houten tafeltje met 2 stoeltjes voor 2.50 euro! Echt een koopje dus.

Nee, had de vorige keer geen last van de hormonen. Nu dus wel! Geen idee hoe het kan!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, wat knap van O!!! Wat grappig dat potje trouwens!! Dat nodigt zeker uit om nog ns te plassen ja :D
    Wel super balen van je ongi maar wie weet is deze as cryo gewoon jullie brusje!

Esser, gezellige dag gehad dus :) Was lekker weer hè? En ja morgen weer werken, bah. Ik ken het gevoel.

Ingrid, goed losgegaan zeg!! Gelukkig op Kdag alles voor een prikkie hè ;) Balen dat je nu zo'n last hebt van die hormonen...

@hier: niet meer misselijk maar lig al wel lekker in bed. Helaas alleen want Suusman heeft dus dienst. Morgenochtend dus alles in m'n uppie in orde maken en dan om 9 uur de eerste patiënt in de stoel. Denk de wekker maar om 06.15 uur, pffff. Wel morgenavond het concert van NKOTB en BSB!! :D
    Nu desp housewives kijken en dan direct slapen!

19. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, gelukkig dat je niet meer misselijk bent. Morgen een lange dag voor je, maar wel een leuke afsluiter! Alvast veel plezier! Enne, niet flauw vallen hè:D
    Ik lig ook al lekker in bed, ga maar eens een poging doen om te slapen. Ben morgen wel vrij, maar krijg al vroeg de tweeling van een vriendin. Moet ik even oppassen, erg gezellig.

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou iedereen een leuke koninginnedag gehad zo te horen.

Wij zijn naar mij even geweest naar de vrijmarkt. Voor Maurits twee puzzels gekocht. En mini loco. Duurt nog wel even voordat hij daar iets mee kan. Maar voor een euro........ Laat je dat niet liggen.

Ben deze week lekker vrij. Zit dus nog lekker in mijn pyjama. Donderdag is vriendin een dagje vrij. En de kids gaan lekker naar de opvang zodat ik even lekker tijd voor mezelf heb.

Deel Deze Pagina