Op iedereen gereageerd...alles weg:x Sorry meiden...dan maar even alleen mijn mp! (vind ik niet erg hoor traantje)
Jaahhh, Net een mailtje gehad dat onze duowagen verzonden is. Dus kan hem morgen verwachten . Deze is het geworden: http://www.babysale.eu/boxen/merken/firstwheels/showmodel-babies-inc-twin-special-deep-purple-met-reiswieg Mooie aanbieding. Helaas geen budget voor een iCandy.........
Super netjes hoor Kleintje!! Hebben de 2 grote mannen, en natuurlijk de kleine man, een goede dag gehad vandaag? Pat, mooi dat je je even bent komen melden.
De twee grote mannen zijn nog niet thuis...... daar zitten we nog op te wachten. Ons kleine mannetje ligt lekker te slapen in zijn bedje. vandaag heerlijk volgens schema gevoed!!! En vannacht een keer 3 uur en een keer 4 uur tussen de voedingen. Dat vonden wij ook wel fijn. Scheelt ook wel omdat we iets bijvoeden. En dat doen we natuurlijk na de bv van de laatste voeding + nacht voeding. Dan heeft hij een lekker gevuld maagje. Moet wel zeggen dat ik het vandaag erg stil vond zonder Maurits. En heb ook niet heel veel gedaan. Alleen een wasje gedraaid. Wou nog naar buiten gaan maar durfde het toch niet aan omdat ik erg duizelig was met opstaan. En moet toch twee verdiepingen omlaag en weer omhoog. Dus hopelijjk morgen even met vriendlief naar buiten. Morgen is Maurits ookt huis en vriendlief tot het middagslaapje van Maurits. De ochtend is toch altijd het drukste vind ik en dan wil ik nog niet alleen zijn. Hopelijk komt de nieuwe kinderwagen optijd zodat we hem nog kunnen gaan uit testen . En Esser, Olivia is al weer een maand!!!! Wat gaat het toch snel zeg......
Hai dames! Eindelijk weer eens tijd om hier te reageren. Zora, wat ontzettend kl*te zeg dat de poging afgeblazen is Nu weer zolang wachten tot je weer mag...........dikke knuff! Kleintje, mooie wagen hoor! Het is echt makkelijk zo'n duowagen. Wij hebben de easywalker en ben er super blij mee! Zou echt niet weten hoe ik anders moet doen met 2 kids en een hond... En fijn zeg dat R.einout snachts er al wat meer tijd tussen laat. Hier vannacht helaas om de 2 uur gevoed en daar was ik niet zo blij mee Overdag momenteel ook wat eerder dan normaal en ik hoop dat dat toch snel weer veranderd. R. lijkt wel op M. of niet? Zelfde neusje? Suus, jammer dat de bv niet lukte maar idd je moet doen waar jij je het beste bij voelt!! Ik vond het al knap dat je zo vaak kolfde. Ik moest ook kolven van de vk voor de zekerheid maar na 1 keer een paar druppels vond ik het wel prima. De 4e dag kwam bij de stuwing en sindsdien is er genoeg melk. En D. lijkt idd erg op S. zeg! Zo leuk om te zien! Nu zelf lekker rustig aan doen he en laat je nog maar lekker verwennen in de kraamweek. Esser, nog bedankt voor de tip voor het aanleggen! L. hapte idd soms niet goed aan. En zijn neusje zat ook dicht dus dat hielp ook niet echt. Nu gaat het al veel beter en gilt hij niet meer zo van de krampjes. En vervelend dat O.livia zo spuugt Hopelijk kan de lactatiedeskundige je helpen. R.uben spuugde ook zoveel maar dat had ook te maken met te veel melk en daar konden we eigenlijk ook niet zoveel aan doen. Had soms het idee dat de hele voeding er weer uit kwam. Sinds R.uben goed ging zitten ging het al veel beter. Hij was gewoon een 'spugertje'. Pat, hopelijk duurt het niet lang meer voor dat de kleine man zich aanmeldt. Vooral omdat je nu A.my er bij hebt is het nog zwaarder. Traantje, en huis weer lekker schoon? Moest ze de ramen van binnen of buiten lappen Hier kun je niet eens meer door de ramen heen zien zo vies zijn ze van buiten Maar ga ze echt niet lappen met het slechte weer op komst. Hoe gaat het verder met jou? Hou je het nog wat vol allemaal? Onsw, yeah een blasto aan boord!!! Ik ga extra hard voor je duimen! En super dat ze allemaal bevrucht zijn! Nightelf, jammer dat het weekend in brabant niet echt bevallen is......Autorijden is dan idd niet prettig en een vreemd bed dan helemaal niet! Lelie, klinkt niet fijn die plekken Wat zei de ha? En wanneer gingen jullie ook maar weg? Hier gaat het al veel beter met de krampjes van L. Hij komt momenteel wel wat eerder dan anders en vannacht om de 2 uur dus ik hoop dat dat snel verandert. Heb het idee dat hij dag en nacht een beetje omdraait. Vorige week is de wijkverpleegkundige langs geweest en L. zit alweer boven zijn geboorte gewicht! Hij was 4740 gram! Volgende week ook al naar het cb voor de eerste afspraak. We zitten ook al aardig in een ritme. Helaas kon mijn vriend geen extra vrij krijgen dus moest meteen alles alleen doen maar gaat eigenlijk prima. Ben wel blij dat s-vader sochtends even met de hond uit gaat. Vooral met dit slechte weer. Vanmiddag wel even met z'n allen er uit geweest en vind het weer zalig dat ik weer normaal kan lopen Nou ik ga nog even bankhangen voordat L. weer komt. Fijne avond nog allemaal!
Ik ook even snel.... het was gisteren erg chaotisch vandaar nu mijn reactie. Lief dat jullie zo aan me dachten!! Ik ben bij de ha geweest en hij zag meteen dat het een Pityriasis versicolor (gist) is. Ben blij dat ik mijn foto's van afgelopen weekend mee had genomen want het werd al minder op mijn gezicht. Hij vond het erg heftig uitzien en zei dat als ik het nog een keer zou krijgen meteen aan de bel moest trekken. Het is gelukkig niet besmettelijk ofzo maar het ziet er erg onsmakelijk uit. Ik heb een creme Locoid voorgeschreven gekregen en moet dat 2x daags dun aanbrengen. Over een week weer langs bij de ha om te evalueren en als het nog steeds heftig is naar een dermatoloog voor verdere onderzoek. Maar het wordt al minder vind ik....gelukkig. Ingrid, fijn dat het met jou man beter gaat Zora, wat onwijs kl*te dat de behandeling gestaakt moest worden...knuffel!!! Wat is het onstuimig weer vandaag. Heb vanochtend afgesproken met met mijn zusje maar weet niet zeker of ik ga...wil liever niet rijden met 2 kindjes achterin... Vanmiddag komt mijn vader langs... Ik ga even koffie drinken... Laters
@Lelie: fijn dat bekend is wat het is en dat je er iets voor hebt gekregen! Nu hopen dat het snel weg is. @Kleintje: mooie wagen, wel wat breed zeg! Zou hier in het dorp daarmee nergens door de gangpaden kunnen @Pat: nog steeds rustig? @Jewel: wat een mooi gewicht zeg! Jammer dat je vriend meteen weer moest gaan werken. @Susan: al pijnlijke borsten? Hoe is het met de verkoudheid? @Ingrid: fijn dat het beter gaat met je man! @hier: net naar het cb geweest. J.enna was 8,4 kg en 70 cm. Onze kleine meid Verder liep ze voor qua ontwikkeling qua lopen en praten. Dus alles weer goed. Tranen met tuiten natuurlijk vanwege de prikken in haar bovenarmpjes Maar na wat drinken en eten thuis was alles weer koek en ei. Ik hoop nu alleen dat ze er niet ziek van wordt komt wat onhandig uit.
Lelie, hoe kom je daar nou weer aan?!?! Gelukkig is er een remedie voor en trekt het al weg. Nooit eerder gehad? Weer was idd heftig vanmorgen maar nu alleen wind (volgens mij) en een mooi zonnetje Traantje, 70 cm is idd wel klein zeg! Sophie was denk ik ook zoiets qua gewicht... Lijkt me wel grappig om te zien, zo'n klein meisje dat al loopt Is t gezellig vandaag met je ouders?? @hier: alles wel ok. Heb iets verhoging, wrs door pijnlijke tieten. Gisteravond zelfs eentje uitgeknepen als een soort puist Was heerlijk daarna!! Met het hoesten gaat t echt beter! Med's werken dus erg goed. De codeïne verstopt de boel helaas dus wel wat meer buikklachten Ga dus de dosis laxeermiddel ophogen ter compensatie en zo blijf je bezig... Daan heeft een heerlijke nacht bij papa en mama in bed. Ik kan echt goed uitrusten. Geslapen van half 1 tot half 9 met 1 drinkpauze + krampjespauze van 5 tot 6. Mag dus niet klagen!! Heb wel vanmorgen gebeld met de VU omdat ik me zorgen maak over m'n buik. Lijkt gevoeliger te worden met bewegen, soort stijfheid/spierpijn en ben bang dat ik door t hoesten iets heb beschadigd binnenin. Voel ook een rare bult linksonder dus Miss maar even naar laten kijken. So far mijn update!!
Even zwaai, heb verder niet echt puf om te reageren sorry. Bedankt voor de lieve reacties. Ik voel me wel wat minder teleurgesteld dan gister maar heb eigenlijk nog wel flink de balen. maar goed, we gaan nu lekker naar de feestdagen toe en in januari heb ik ook leuke dingen staan 2 x winkelen en een paar etentjes. Dus voor ik het weet is het eind januari en mag ik weer voor de uitgangsecho. Dag dag!
Hier nog steeds alles rustig, heb Amy net bij schoonouders gebracht en ga nu lekker mijn bedje opzoeken... Zora het blijft k** maar je klinkt wel weer redelijk positief zo! Traantje Jeah voor Jenna, fijn dat ze zelfs voorloopt!! Suus al een foto gemaakt van je boobies? In ieder geval een lekkere nacht gehad dus...is ook heel belangrijk en wat betreft die bult?? Ik ben benieuwd wat de vu daarvan zegt... Ingrid het gaat dus beter met je man Gelukkig!! Kleintje nog gefeli met je neefje!! Lelie word het al beter met de meds? Verder alles alweer kwijt...sorry Gisteren naar de bekkenfysio geweest en goede tips meegekregen, en een hele waslijst met wat niet te doen! Ik moet in ieder geval een stapje terug nemen dat was wel duidelijk...maar ja hoe doe je dat met een dreumes die niet altijd meewerkt??
Pat: Ja ik ben ook wel weer positief hoor,gelukkig ben ik niet iemand die heel lang in negativiteit blijft hangen. En ik heb al een prachtig meisje rond lopen dus dat maakt het wel makkelijker dit keer. Voor jou wordt het spannend! jammer dat het toch nog zo zwaar is de laatste loodjes. Kop op! Nog even. Susan: last van de boobies dus. sterkte ermee. Ingrid: Fijn dat het weer wat beter gaat met je man. @ Hier: Lekker wat geshopt en alvast reisgidsen gehaald voor volgend jaar zomer. Kan ik lekker even mijn gedachten verzetten. En o ja heel erg een lekker doosje met bonbons gehaald bij de chocolatterie. had ik zo'n zin in.
Traantje... 70 cm is idd wel klein, hihi! maar maakt toch niet uit. Syra is 7 maanden en al 69 cm! Tja klein verschilletje! Alle kleine meisjes worden groot! Zora... idd voor je het weet is het januari! Spannend meis! Susan... heerlijk jullie kleine man bij jullie in bed. Ik zou idd wel even naar je buik laten kijken. Gewoon voor de zekerheid!
Pat... haha soms is het makkelijker gezegd dan gedaan. Maar toch proberen meid! Zora... ow lekker chocolade.... mmmmm
Suus, weer lekker thuis inmiddels . En keuze fv dus gemaakt...en zo te lezen de juiste keuze!! Wel vervelend dat je nu niet fit bent. En hoesten na een ks....oeiiii.... maak anders even een 'hoestkussen' (grote handdoek stevig oprollen, vastmaken met tape of touwtje) en dan tegen je buikwond aanduwen als je hoest. Krijgen de ptnt bij ons ook als ze een open hart operatie hebben gehad. Hopelijk knap je gauw weer op! Lelie, pityriasis versicolor is het dus.... heb het zelf toevallig jaren geleden ook gehad. Had het toen op mijn rug. Ook vlekken en later ging dit ook erg jeuken. Kreeg toen een soort speciale shampoo (Selsun) voorgeschreven wat wel gewoon bij drogist te koop is. (kun je mogelijk ook nog proberen als de tabl. niet helpen. Moet je wel oppassen voor bij de ogen aangezien het bij jou in je gezicht zit). Hielp goed, m.n. tegen de jeuk. Duurde bij mij echter wel een aantal mnden voor de vlekken allemaal wegwaren. Hoop dat het gauw beter is bij jou!! Onsw, ook hier nog even gefeliciteerd met je blasto-embryo . Ingrid, fijn dat het beter gaat met je man! Zora, logisch toch dat je nog steeds wat 'baalt' v/d afgebroken poging. Maar zo te lezen genoeg leuke dingen die voor afleiding gaan zorgen!! En je lekker aan het inlezen voor vakanties al.....heeeerlijk zeg!! Al enig idee wat jullie willen gaan doen? (ned? buitenland?) Kleintje, nog gefeliciteerd met je nieuwe neefje. Wat een hel van een bevalling moet dat geweest zijn voor je zusje zeg!~Maar wat leuk dat het bij jou zo goed gaat. met de BV dit keer en volgens mij heerlijk aan het genieten ! Jewel, L. dus ook weer op gewicht! Goed hoor! Wel jammer dat ie zo vaak komt 's nachts. Hopelijk wordt dat gauw beter. Of heeft ie een paar 'regeldagen'... Esser, zielig zeg dat O. vaak spuugt. Ben benieuwd wat de lactatiekundige te bieden heeft aan tips/ideeën. Hopelijk gaat het snel beter! Traantje, lekker de ramen weer schoon...heeeerlijk!! Begin er hier ook écht niet aan hoor, met dit weer. Maar ja....deed dat natuurlijk ook wél als ik een schoonmaakster had . Hoe is het met J? Heb je het idee dat ze last van de prikjes heeft? Welke heeft ze gehad eigenlijk? De BMR? Dan komt het vaak (event) wat later geloof ik toch? Nog even meid....je kunt nu echt beginnen met aftellen!! Kun je het wat laten rusten of zie je er echt als een berg tegenop? Kan ik me trouwens goed voorstellen als dat zo is. Nightelf, nightelf, nightelf toch!! Wil jij weleens even heel gauw rustig aan gaan doen NU!! * kijkt streng over rand van haar bril* . Je moet goed om jezelf denken hoor!! Je moet nog best een tijdje.... *bezorgdheid hier*. Pat, nog niks dus.....hmmmm.....morgen strippen dus misschien.... schreef het bij vw ook al.....niet voor komend wknd bevallen en ook niet na maandag, want dan ben ik er niet . Loessie, Jessy, Sinja...hoe is het bij jullie? Nog iemand vergeten? Sorry dan daarvoor.... @Hier, vanmiddag eindelijk dan mail gehad van de gyn. Stond alleen weinig info in helaas. Alleen dat we besproken zijn in het team en dat ze voorstellen om bij de volgende behandeling te straten met metformine?! Krijgen dan wel uitleg bij start v/d behandeling of keertje eerder op de poli.... Ja duh...ik ga dus morgen bellen en zsm een poliafspraak laten maken. Wil hier het fijne natuurlijk wel even van weten. Ik ken het alleen als medicijn bij diabetes. En wat ik verder las op I-net wordt het bij PCOS ook voorgeschreven. Maar voor zover ik weet heb ik geen PCOS...tenminste...dat is nooit echt getest of uitgezocht dus misschien ook wel?! Helaas verder niks geen beantwoording nog op mijn gestelde vragen/ de voor ons onduidelijkheden. Over IVM werd er ook niks gezegd.... Ben dus wel nieuwsgierig nu!! iemand van jullie nog ervaring met metformine bij icsi? Rest v/d behandeling blijft qua medicatie dan net als afgelopen poging.
@Ingrid: wat fijn dat het beter gaat met je man. Wat zou het toch geweest zijn? @OnsW: hoe is het met je? Heb je een goed gevoel bij deze tp? @Pat: ik ben heel benieuwd of de vke je gaat strippen. Hoe is het nu met je bekken? Lukt het om de tips van de fysio op te volgen? @Majo: dus jullie gaan nu nog wel een poging doen voordat jullie in DD terecht kunnen? Ik heb trouwens wat geschreven over PCO op vw. Als je meer wilt wete hierover kan ik je wel wat artikelen toesturen... J.enna had idd de BMR en men-C gehad. Ze heeft gisteren na de spuiten 3,5 uur geslapen. Heb ik echt nog nooit meegemaakt bij haar... Heb eigenlijk het idee dat ze er verder geen last meer van heeft gehad. Ik ben benieuwd of ze idd verschijnselen krijgt. We wachten het rustig af. Wel fijn dat dat waarschijnlijk weer net over is als ik in het ziekenhuis lig. @Sinja: was jij nu al weer aan de pil voor een nieuwe poging? @Loesie: hoe is het bij jou? @Nightelf: idd wat Majo zegt, doe een stapje terug meid! @Lelie: hoe is het met de uitslag, wordt het al minder? @Susan: al een foto gemaakt van de opgeblazen tieten @Kleintje, Esser en Jewel: alles goed met de kids? @Zora: lekker bonbons, hoe gaat het nu met je? @hier: gisteren nog even wat geshopt voor 'Boris' en natuurlijk ook voor J.enna. Was was het ontzettend lekker om even uit huis te zijn... Vandaag alweer 35 weken. Nog officieel 35 dagen, maar dat gaan we niet halen Ik vind het nog steeds een raar idee hoor dat je weet wanneer je baby geboren gaat worden!
Hey meiden, Alleen even n zwaai vanuit DB. Moet zo op nacontrole bij eigen gyn. Ben benieuwd, meteen even O. showen op de poli. En, morgen om 09.30u komt de lactatiedeskundige aan huis. Ook daar ben ik heel erg benieuwd naar. Verder vanmiddag ook nog druk dus tot later. Liefsssss
Heey meiden, Hier gaar het ff wat minder.... Met mij gaat het wel en R.einout ook. Alleen de bv blijkt toch minder te gaan dan we dachten. Omdat ik er geen goed gevoel over had mochten we gisteren even komen wegen bij het cb. En R. Was weer afgevallen. Van 4400 naar 4060 (dag 4) naar 4040 (dag 8), en nu was hij 3820 (dag 12). Ben nu aan het wegen voor en na de voeding op de keuken weegschaal. En na twee borsten was hij 25 g zwaarder. En hij blijft maar onrustig. Dus nu weer extra bijvoeden. Zie het niet meer zitten met de bv. Want aanleggen/flesje/kolven zie ik echt niet zitten......... We hebben wel een kolf besteld maar denk dat ik hem terug stuur (als het kan). Zucht, erg frustrerend want het likt zo goed te gaan maar blijkbaar komt er dus niks uit mijn borsten....... Einde ego, en nu ga ik ff slapen want de mannen zijn onder zeil.